Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Copenhagen Sundays

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Copenhagen Sundays

    Hvorfor var det egentlig at Copenhagen Sundays splittede op i to. Det er vores bedste fanmedie og har aldrig helt forstået hvad der skete.
    Sidst redigeret af Kamelen : 08.10.22 kl. 03:23
    Europapokal

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Copenhagen Sundays

    Berste fanmedie? Det var det mest pinlige og tåkrummende medie man nogensinde har set
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Copenhagen Sundays

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    Hvorfor var det egentlig at Copenhagen Sundays splittede op i to. Det er vores bedste fanmedie og har aldirg helt forstået hvad der skete.
    Fordi Pelle og David var uenige om hvor professionelt det skulle køre. Pelle ville have lov til at kalde en spade for en spade, i ordsprogets mest bøfske forståelse. Det mente David ikke man kunne, hvis man samtidigt gerne ville gøre det til en levevej. Derfor delte de sig op, og CopenhagenSundays skal have ros for at niveauet er løftet betragteligt efter opslitningen. Tak for det.

    Hvis man ønsker at udsætte sig selv for lige ud af posen bodega jargon, kan Pelle vist findes under “hafnia1992” på facebook. Det kan ikke ligefrem anbefales.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Copenhagen Sundays

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fordi Pelle og David var uenige om hvor professionelt det skulle køre. Pelle ville have lov til at kalde en spade for en spade, i ordsprogets mest bøfske forståelse. Det mente David ikke man kunne, hvis man samtidigt gerne ville gøre det til en levevej. Derfor delte de sig op, og CopenhagenSundays skal have ros for at niveauet er løftet betragteligt efter opslitningen. Tak for det.

    Hvis man ønsker at udsætte sig selv for lige ud af posen bodega jargon, kan Pelle vist findes under “hafnia1992” på facebook. Det kan ikke ligefrem anbefales.
    Hvis CphSundays niveau er løftet, så kan det da godt være, at man skulle give det en chance til. Det har ellers længe været noget, som jeg har styret langt uden om primært pga tonen.
    Jeg kom for nylig ved en fejl til at tune ind på hafnia1992 - nåede at høre ca. 15 sekunder inden jeg måtte slukke igen. På de tilfældige 15 sekunder nåede Pelle at latterliggøre en vært fra andet (og et langt bedre) FCK fanmedie på mest hånlig vis. Hvis det er stilen hele vejen igennem, så fatter jeg ikke, at der er nogen som gider at høre på det lort.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Copenhagen Sundays

    Hvis CS faktisk er værd at høre på, kunne det godt være man skulle give det en chance. Jeg har styret udenom det, fordi jeg bliver irriteret over deres Twitter-konto, som kommenterer på en hel masse, som ikke har noget med fodbold eller FCK at gøre.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Copenhagen Sundays

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis CphSundays niveau er løftet, så kan det da godt være, at man skulle give det en chance til. Det har ellers længe været noget, som jeg har styret langt uden om primært pga tonen.
    Jeg kom for nylig ved en fejl til at tune ind på hafnia1992 - nåede at høre ca. 15 sekunder inden jeg måtte slukke igen. På de tilfældige 15 sekunder nåede Pelle at latterliggøre en vært fra andet (og et langt bedre) FCK fanmedie på mest hånlig vis. Hvis det er stilen hele vejen igennem, så fatter jeg ikke, at der er nogen som gider at høre på det lort.
    Jeg lytter ikke til deres mandagstræner, men ser gerne de post-match interviews de ligger op, da jeg ikke har flow/streaming . Jeg synes det er blevet langt mere professionelt end tidligere efter at David og Jess Dorph er kommet til, end det var med Pelle og David. Jeg synes de gør et ærligt forsøg på at være et professionelt FCK orienteret medie.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Copenhagen Sundays

    Jeg synes, Jes Dorph ævler lidt for meget om ligegyldige ting. Hans ytringer bliver ofte for lange med uinteressant fyld. Ofte taler han/forklarer han om ting 9 ud af 10 fans godt ved i forvejen. Det fungerer bedre når eksempelvis Hilda er med.
    David er dog blev bedre og går også kritisk til værks, når det er påkrævet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Copenhagen Sundays

    Ift. post-match interviews er det også fedt, at de f.eks. fra i går lægger et Neestrup interview ud i et 8 min. klip på Youtube. Det indeholder både spørgsmål fra CS, men også fra Kraul og andre journalister. På den måde kan man mere dybdegående høre hvad Neestrup siger efter kampen, uden at skulle rundt på diverse medier, der laver artikler baseret på et enkelt eller to spørgsmål.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Copenhagen Sundays

    Jeg synes stadig vores medier er lige lovligt bløde og mikrofonholder-agtige.

    Det gælder både CS og KIB.

    Det ærgrer mig feks, at man ikke formår at lave et ordentligt interview med PC. Jeg er med på man ikke vil blive “uvenner” med kilder, men mener godt man kan lave en fair og saglig spørgeramme, der tvinger PC ud i nogle svar med noget mere substans end hidtil ift egen rolle. Det er jo virkelig noget der optager os. Og diverse medier formår ikke at rykke ham, når de har 3 min i en optakt / nedtalt.

    Eller måske forsøger at stikke dybere i noget af en kæmpe klassiker hos fans, som scouting-arbejdet og afdelingens nøglepersoner.

    Der er flere brændvarme emner. Positive og mere delikate…

    Jeg kunne godt lide KiB turde nævne Mukairus skud/scoringsstatestik feks. Modigt og jo noget der rent faktisk er relevant når vi kommer med vores vurderinger og ytringer om diverse spillere.
    Sådan noget lign er fedt.

    Personligt synes jeg det meste er lidt kedeligt og forudsigeligt content. Jeg finder faktisk mere substans og lidt flere perspektiver i debatter på sidelinien. Selvom det ikke er alt der er lige skarpt (heller ikke mine egne indlæg, nej), så er det rent faktisk mit foretrukne “medie”, indtil der kommer mere kød på de andre :-)

    Både KiB og CS skal selvfølgelig roses for det store arbejde. Det er vel delvist frivilligt.
    Og jeg skal måske også dyrke det lidt mere, da det formentlig har udviklet sig siden jeg stod lidt af (af ovenstående årsager). Så på den baggrund er min kritisk også lidt barsk.

    Forstår idéen med Hafnia, men enig, det bliver for skingert og hele tiden negativt.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 07.10.22 kl. 17:33

  16. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 13.03.17, 16:02
  2. man utd in copenhagen
    By manutd in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 18.10.06, 08:16
  3. Copenhagen AWAY !!!!
    By FCK|Perfect in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.09.05, 05:40
  4. Hvad blev der af copenhagen sundays?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.03.04, 15:17
  5. Køb BF Copenhagen
    By Glenstrup in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.09.03, 16:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •