Se afstemningsresultater: Hvem vinder aftenens kamp?

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    11 32.35%
  • Uafgjort

    13 38.24%
  • FCN vinder

    10 29.41%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 74

Emner: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,760

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Sad på familietribunen, så det er umuligt at se hvad der sker ved målet - men nåede lige at tænke åh nej, da halvdelen af forsvaret blev skiftet ud 5 minutter før tid og 3/4 i løbet af kampen. Det er normalt der man skifter mindst ud og Elias havde spillet en fremragende kamp og CS også fint.

    Vi holder FCN pænt væk fra chancer, men vi skaber godt nok ikke meget farligt. Nu er zboile skadet, men forstår faktisk ikke valget af David forhold til ham, desuden er jeg enig - hellere Roony fra start på højre kanten

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    568

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Det her resultat gør ondt. Det er sådan en kamp, vi bare bør vinde. Vi gør det jo ret godt, men vi glemmer lige at spille kampen helt færdig. Øv.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,549

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det her resultat gør ondt. Det er sådan en kamp, vi bare bør vinde. Vi gør det jo ret godt, men vi glemmer lige at spille kampen helt færdig. Øv.
    Jeg syntes egentlig begge hold neutralisere hinanden gennem hele kampen. Men når vi nu kommer foran, så skal vi absolut ikke smide den når nu FCN hellere har skabt en regulær chance i hele kampen. Som Neestrup siger efter kampen så mangler vi slutprodukt på den sidste tredjedel.

    Men set ud fra vores trups tilstand, så må det jo være som det er. Når det så er sagt så syntes jeg det var befriende at se at vi rent faktisk "Turde" spille fodbold fra målmand op til midtbanen i stedet for bare at lodse bolden op. Det mindes jeg ikke at have set før på den måde.

    Vi går en hård og lang sæson i møde. Men det kan man jo sige om mange af de "top hold" vi troede skulle være i toppen. Underlig sæson.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Wow for en kamp af Jelert - gå på mod, vilje, teknik, hurtighed.. Hvor er det fantastisk at vores talentafdeling bare leverer, når PC's indkøb ikke gør.

    Generelt leverer talentafdelingen virkelig bare, nu hvor PC's ene elendige indkøb efter det andet ikke slår til.

    Der var nok ikke mange der forventede at Stamenic, Lund, Jelert og Roony skulle have en rolle i dag - men det er bare faktum at de leverer langt bedre end de indkøb PC har eller ikke har foretaget.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,172

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Det var en meget hård skæbne med en udligning til sidst i en ellers godt gennemført kamp. Vi producerer ikke mange chancer men nok til at vi bør vinde, ligesom vi holder FCN helt fra fadet. Jeg er ikke blevet mindre optimistisk på hele Neestrup projektet efter i dag, hvor vi så en kamp, hvor vi er rigtig godt organiseret og alle kender deres roller. Spillerne ser ikke forvirrede ud, som de til tider gjorde med Thorup. Indstillingen var også rigtig god, ligesom vi havde modet til at spille. Desværre mangler der noget fremad banen, hvilket ikke er helt unaturligt, når vi ikke har en eneste angriber i dagens kamptrup. Og så er det bare hårdt, at vi straffes på FCNs tæt på eneste chance, hvor vi måske laver et par små fejl forsvarsmæssigt.
    Det gør virkelig ondt at miste de 3 point i dag, da en sejr havde fået os med i topfeltet. Nu ligger vi i stedet stadig lidt i ingenmandsland med nogle meget svære kampe forude og en trup som er helt amputeret af skader. Trupsituationen ser tæt på håbløs ud lige nu, og vi må nok reelt erkende, at City-kampen på tirsdag nu igen skal "sælges"/overstås for at få så mange klar til næste weekend. Det er virkelig svært at se, hvordan vi med alle de skader skal kunne hente de nødvendige point de næste runder.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,549

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Trupsituationen ser tæt på håbløs ud lige nu, og vi må nok reelt erkende, at City-kampen på tirsdag nu igen skal "sælges"/overstås for at få så mange klar til næste weekend. Det er virkelig svært at se, hvordan vi med alle de skader skal kunne hente de nødvendige point de næste runder.
    Hvor er det egentlig sørgeligt at når vi endelig kom i CL efter så mange år kan vi ikke præstere på højeste niveau pga. en dårlig sammensat trup. Trænerfyring samt et FCK skades helvede som jo de seneste mange år er ved at være standard.

    Jeg misunder sgu ikke Neestrups arbejdsbetingelser p.t. Jeg kan ikke engang glæde mig til en CL på tirsdag pga. den tilstand vores trup er i.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig. Og det kan vi så takke Diks for. Nu har jeg lige set den i slow. En høj bold der er længe undervejs og en DIKS som opfatter situationer langsomt og halser ud til manden han skal dække.

    Føj mand. Jeg vil kunne tilgive det, hvis det var en enkeltstående fejl, men hvor mange gange har vi ikke set manden lave hjernedøde fejl både i sidste og denne sæson.

    Diks burde være anden/tredje valg. Det sker jo nok ikke pga. skader, men hold da op jeg er rasende.

    Der fejles big time i første omgang på fløjen. Det indlæg skal skulle slet ikke have haft lov til at blive slået. VK / Stamenic (tror jeg det er) snork sover. Men enig - Diks gider heller ikke dække op.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    113

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    [QUOTE=Kenney;724092.....Dommer en dømt en ok kamp. Der blev overset et par forseelser og så var der et par besynderligheder (var ikke bedste venner med fordelsreglen, endte med at stå i vejen et par gange og så tilfældig indgriben i tidsudtræk) men ikke noget voldsomt. Schjelderup og Nagalo kunne være blevet advaret, men ellers synes jeg ikke der var det store og trods alt mange korrekte vurderinger......



    PC raus.[/QUOTE]


    Er ikke enig. Synes han lavede mange fejlskøn. Nagalo burde have haft 3 gule kort inden det han til sidst fik synes jeg. Haraldsons og Jelerts gule var underlige i forhold til Nagalo ikke fik.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Midt i alt Neestrup optimismen bliver vi altså også nødt til at italesætte den taktiske brøler det er at skifte begge backs ud kort før tid. Hverken Jelert eller CS så specielt trætte ud, så hvorfor?
    Og hvorfor står vi taktisk og sover, da FCN ændrede deres taktik efter vores mål? Det er sådan noget jeg ville forvente af Thorup. Ikke Nees.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,172

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Midt i alt Neestrup optimismen bliver vi altså også nødt til at italesætte den taktiske brøler det er at skifte begge backs ud kort før tid. Hverken Jelert eller CS så specielt trætte ud, så hvorfor?
    Og hvorfor står vi taktisk og sover, da FCN ændrede deres taktik efter vores mål? Det er sådan noget jeg ville forvente af Thorup. Ikke Nees.
    Jeg har ærligt talt svært ved at se, hvor de taktiske brølere er.
    Jeg stod i hvert fald personligt og råbte på en indskiftning af VK 10-15 min før den skete netop fordi, at CS i mine øjne så lidt træt ud og var begyndt at lave fejl. Mht Jelert så løb han rundt med en advarsel og forøvrigt med is på begge lægge efter kampen, så mon ikke den udskiftning handlede lidt om, at han ikke også skulle gå i stykker. Endvidere giver det vel ok mening, at få en fysisk stærkere spiller (især på hovedet) ind, når vi forventer at blive presset dybt ned de sidste minutter.
    Mht taktikken så.lagde jeg ikke mærke til den store ændring efter vores mål. De skiftede taktik før målet ved deres indskiftning af Marxen og måske også lige inden, da Nagalo så udgør. Efter målet lagde jeg ikke mærke til noget andet end, at de kom lidt længere frem på banen. Og så ved jeg heller ikke helt, hvad vi havde af taktiske muligheder, da udskiftningerne var brugt. Vi havde jo ikke ligefrem muligheder for at skifte til 5 mand i forsvaret, trække en høj angriber ned eller lignende. Med det personel vi havde på banen var der vel ikke så.meget andet at gøre end "at fortsætte", omend at vi da måske er lidt for urutinerede omkring målet, hvor vi bør stå bedre organiseret med de to kæder.

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,495

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Midt i alt Neestrup optimismen bliver vi altså også nødt til at italesætte den taktiske brøler det er at skifte begge backs ud kort før tid. Hverken Jelert eller CS så specielt trætte ud, så hvorfor?
    Og hvorfor står vi taktisk og sover, da FCN ændrede deres taktik efter vores mål? Det er sådan noget jeg ville forvente af Thorup. Ikke Nees.
    Jelert havde et gult kort og så godt flad ud, hvilket også bakkes op af isposerne på benene efter kampen: https://twitter.com/Folkver/status/1578826398080585728

    Derudover skiftede FCN allerede taktik, før vi scorede til 1-0, hvor de sendte Marxen på banen og gik fra 433 til et fem-mandsforsvar. Neestrups modsvar var jo blandt andet at sætte to friske backs ind, så vi bedre kunne modstå FCN's brede spil. Derudover burde især Diks, på papiret, være en defensiv forstærkning med sin øgede evne i luften samt erfaring.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ærligt talt svært ved at se, hvor de taktiske brølere er.
    Jeg stod i hvert fald personligt og råbte på en indskiftning af VK 10-15 min før den skete netop fordi, at CS i mine øjne så lidt træt ud og var begyndt at lave fejl. Mht Jelert så løb han rundt med en advarsel og forøvrigt med is på begge lægge efter kampen, så mon ikke den udskiftning handlede lidt om, at han ikke også skulle gå i stykker. Endvidere giver det vel ok mening, at få en fysisk stærkere spiller (især på hovedet) ind, når vi forventer at blive presset dybt ned de sidste minutter.
    Mht taktikken så.lagde jeg ikke mærke til den store ændring efter vores mål. De skiftede taktik før målet ved deres indskiftning af Marxen og måske også lige inden, da Nagalo så udgør. Efter målet lagde jeg ikke mærke til noget andet end, at de kom lidt længere frem på banen. Og så ved jeg heller ikke helt, hvad vi havde af taktiske muligheder, da udskiftningerne var brugt. Vi havde jo ikke ligefrem muligheder for at skifte til 5 mand i forsvaret, trække en høj angriber ned eller lignende. Med det personel vi havde på banen var der vel ikke så.meget andet at gøre end "at fortsætte", omend at vi da måske er lidt for urutinerede omkring målet, hvor vi bør stå bedre organiseret med de to kæder.
    Hvis det forholder sig med Jelerts læg som du skriver, så virker en udskiftning rigtig - og så er jeg enig i udskiftningen af CS. Ham er jeg bare ikke imponeret over; træt eller ej. Men at skifte ud for hovedstødsstærke spillere mod FCN synes jeg ikke er et argument.

    Jeg synes, at kampen i går viste, at holdet er ved at få en stærk struktur, som særligt hjælper defensivt. Offensivt virker det ikke endnu. Det lignede mest, at vi 'tyrede' flade bolde ind i feltet og så håbede på noget pinball-machine-agtigt. Det var for simpelt at dæmme op for.

    Lige nu er vi ramt af skader, hvilket sker. Men at vi har så smal og dårlig trup, er en væsentlig forklaring på vores problemer i Superligaen. CL kan vi ikke holde til skader i start 11'er, men netop i Superliagen skal vi kunne holde til det, fordi vi har så store budgetter. Det er bare anvendt h....... dårligt.

    Jeg kan pege på 8 spillere, som aldrig skulle have været her - dyre spillere, transfers og løn. Jeg håber, at der i kulissen bliver arbejdet hårdt på at finde PC's afløser, som snart kan ansættes og være klar til januar vinduet. Der skal sælges otte spillere, hentes kvalitet til 6'er, 10'er/link up, Kant og back up 9'er. Og så tænk, hvis Mo bliver skadet, han er vores eneste kantspiller. Vi har en nærmest historisk ubalanceret trup. Jeg frygter i den henseende at den fodboldmæssige uduelighed er enorm og stigende jo højere op i organisationen, vi kommer, så der ikke er indsigt nok til at gøre det nødvendige. Jeg siger bare, Frank Arnesen er ledig.

    Mht. Diks, så må pladsen nu være Jelerts. Jeg har aldrig været Diks fan og han har - også i AGF - til alle tider været meget begrænset i sit spil. Han havde en periode, hvor han scorede mål og så er han rimelig hurtig. Men fodboldmæssigt har han aldrig haft niveauet. Jeg er tæt ved at mene, at Jelert er et større back-talent end VK. Hans talent er stort.
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Kort kommentar. Frank Arnesen er meget syg.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,172

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Hvis det forholder sig med Jelerts læg som du skriver, så virker en udskiftning rigtig - og så er jeg enig i udskiftningen af CS. Ham er jeg bare ikke imponeret over; træt eller ej. Men at skifte ud for hovedstødsstærke spillere mod FCN synes jeg ikke er et argument.

    Jeg synes, at kampen i går viste, at holdet er ved at få en stærk struktur, som særligt hjælper defensivt. Offensivt virker det ikke endnu. Det lignede mest, at vi 'tyrede' flade bolde ind i feltet og så håbede på noget pinball-machine-agtigt. Det var for simpelt at dæmme op for.
    Jeg synes egentlig, at CS gjorde rimelig fornuftigt i går. Han havde godt styr på defensiven, prøvede at hjælpe Daramy med offensive løb - her mangler stadig nogle relationer - og han lagde gode dødbolde. Vi savner dog åbenlyst Corner i går på netop de indlæg, ligesom hans fravær nok også havde indflydelse på de indlæg, som man prøvede at lave ved indlæg generelt. Lerager kom desværre ikke så meget i feltet, som vi plejer at se.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Lige nu er vi ramt af skader, hvilket sker. Men at vi har så smal og dårlig trup, er en væsentlig forklaring på vores problemer i Superligaen. CL kan vi ikke holde til skader i start 11'er, men netop i Superliagen skal vi kunne holde til det, fordi vi har så store budgetter. Det er bare anvendt h....... dårligt.
    Jeg er enig i, at truppen er til den smalle side på flere positioner. Men situationen lige nu var vel ikke til at forudse. Antallet af skader lige nu og måske især hvilke spillere som er ramt er absurd. Selvfølgelig kan man risikere 6-7 skader på en gang, men når det nærmest er samtlige profiler og tæt på alle med bare lidt rutine, så er man bare i knæ. Og det vil man være næsten lige gyldig, hvor stor truppen er.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg kan pege på 8 spillere, som aldrig skulle have været her - dyre spillere, transfers og løn. Jeg håber, at der i kulissen bliver arbejdet hårdt på at finde PC's afløser, som snart kan ansættes og være klar til januar vinduet. Der skal sælges otte spillere, hentes kvalitet til 6'er, 10'er/link up, Kant og back up 9'er. Og så tænk, hvis Mo bliver skadet, han er vores eneste kantspiller. Vi har en nærmest historisk ubalanceret trup. Jeg frygter i den henseende at den fodboldmæssige uduelighed er enorm og stigende jo højere op i organisationen, vi kommer, så der ikke er indsigt nok til at gøre det nødvendige. Jeg siger bare, Frank Arnesen er ledig.
    Jeg gider ikke diskutere PC igen. Det må være muligt at køre en enkelt tråd uden.
    Jeg tror dog hverken, at der bliver solgt 8 spillere næste vindue eller hentet i nærheden af det, som du drømmer om. Sådan fungerer tingene bare ikke. Frank Arnesen er stoppet i Holland pga dårligt helbred - det løser næppe mange problemer her.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Mht. Diks, så må pladsen nu være Jelerts. Jeg har aldrig været Diks fan og han har - også i AGF - til alle tider været meget begrænset i sit spil. Han havde en periode, hvor han scorede mål og så er han rimelig hurtig. Men fodboldmæssigt har han aldrig haft niveauet. Jeg er tæt ved at mene, at Jelert er et større back-talent end VK. Hans talent er stort.
    Ja jeg vil da også tro, at Jelert er foran Diks pt., hvis Neestrup skulle vælge. Diks spiller formentlig mod City, imens Jelert spiller mod BIF. Jelert virker ikke til at være klar til to hårde kampe om ugen, hvilket isposerne i går og ingen spilletid mod City nok vidner om.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Jeg forstår ikke CS kritikken. Jeg sad med en følelse igår af at CS er en opgradering i forhold til VK på nuværende

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Kampprogram for SuperLiga 2022/2023
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.06.22, 09:04
  4. Tanker om mesterskabsslutspillet 2022
    By boombastic in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 05.04.22, 14:34
  5. Billetbørs FCK-OB Søndag d. 20 Februar 2022
    By DiscoTango in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.02.22, 11:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •