Se afstemningsresultater: Hvem vinder aftenens kamp?

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    11 32.35%
  • Uafgjort

    13 38.24%
  • FCN vinder

    10 29.41%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 74

Emner: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg forstår ikke CS kritikken. Jeg sad med en følelse igår af at CS er en opgradering i forhold til VK på nuværende
    Fuldstændig enig. Det er en vanvittig kritik at bringe. CS skulle bruge én halvleg mod AGF på at spille sig i gang, og siden har han været fremragende. Han viser hvad en back som er dygtig på bolden og som er spilintelligent kan bringe i opspillet. Når han for alvor bliver spillet ind, bliver han endnu bedre, og endnu vigtigere for vores opspil.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror dog hverken, at der bliver solgt 8 spillere næste vindue eller hentet i nærheden af det, som du drømmer om. Sådan fungerer tingene bare ikke. Frank Arnesen er stoppet i Holland pga dårligt helbred - det løser næppe mange problemer her.

    Ja jeg vil da også tro, at Jelert er foran Diks pt., hvis Neestrup skulle vælge. Diks spiller formentlig mod City, imens Jelert spiller mod BIF. Jelert virker ikke til at være klar til to hårde kampe om ugen, hvilket isposerne i går og ingen spilletid mod City nok vidner om.
    Jeg er helt med på vinduets præmisser, så det var for at skitsere opgavens omfang. På kun tre vinduer har PC bygget en enorm oprydnings opgave, som forhindrer opbygningen af en konkurrencedygtig trup. At AA godkender transfers, det er i bedste fald bare mærkværdigt.

    Mht. Jelert så havde jeg ikke set det på samme måde, som du beskriver, men det kan give rigtig god mening at se det sådan.

    Fsva. CS, så synes jeg, at han er alt for langsom og har for stort omdrejningspunkt og derfor aldrig rigtig får bidraget til at gøre offensiven god, nogen gange forsinker han endda. Jeg synes også, at han hos os har meget langt mellem de gode indlæg, som han blev rost så meget for hos Viborg. Hvordan succesraten var hos dem, ved jeg ikke.
    Goldbæks Højrefod

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    PC bygger et transfervindue op:

    - nogle måneder før det starter snakker han om verdens største transfer
    - under fortæller han om at det kommer til at ske sidst i vinduet, hvis det da overhovedet er nødvendigt, truppen er stærk nok
    - sidst i vinduet forsøger han at overbevise alle om at et random køb er fra højeste hylde og han selv har opdaget Delaney fra hans hårde arbejde

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC bygger et transfervindue op:

    - nogle måneder før det starter snakker han om verdens største transfer
    - under fortæller han om at det kommer til at ske sidst i vinduet, hvis det da overhovedet er nødvendigt, truppen er stærk nok
    - sidst i vinduet forsøger han at overbevise alle om at et random køb er fra højeste hylde og han selv har opdaget Delaney fra hans hårde arbejde
    Hold nu op....

    Eller læg det i det mindste i en tråd, hvor PC bashing hører sig til.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Jeg tror sgu det hedder YTRINGSFRIHED k@sper :-) og manden har jo ret!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er helt med på vinduets præmisser, så det var for at skitsere opgavens omfang. På kun tre vinduer har PC bygget en enorm oprydnings opgave, som forhindrer opbygningen af en konkurrencedygtig trup. At AA godkender transfers, det er i bedste fald bare mærkværdigt.

    Mht. Jelert så havde jeg ikke set det på samme måde, som du beskriver, men det kan give rigtig god mening at se det sådan.

    Fsva. CS, så synes jeg, at han er alt for langsom og har for stort omdrejningspunkt og derfor aldrig rigtig får bidraget til at gøre offensiven god, nogen gange forsinker han endda. Jeg synes også, at han hos os har meget langt mellem de gode indlæg, som han blev rost så meget for hos Viborg. Hvordan succesraten var hos dem, ved jeg ikke.
    Jeg synes, at CS giver mig minder om Niclas Jensen. Han er ikke super hurtig, men har fantastisk teknik, blik for spillet og sparker gode dødbolde. Han og Daramy skal lige lære hinanden at kende, så skal samarbejdet nok blive godt, ligesom indlæggene og dødboldene nok skal bære frugt, når Corner forhåbentlig snart er klar igen. Han virker desuden som en klog spiller og går allerede og dirigerer med medspillere. Han er imo et super alternativ til VK, da de komplementerer hinanden rigtig godt.

    Mht vinduet, så tror jeg ikke, at opgaven nødvendigvis er så kæmpe stor antalsmæssigt. Men der bliver vi nok ikke enige. PC's primære opgave bliver at erstatte Zeca og her går man med statsgaranti efter Delaney - ja PC sagde det vel så tydeligt han overhovedet kunne uden at nævne selve navnet. Lad os håbe, at Delaney er med på den.

    På angriber positionen kommer det formentlig til at handle om, hvorvidt Neestrup virkelig tror på Karamoko og Orri og om man kan afhænde Babacar. Og så må man åbenlyst kigge på kantpositionen også måske især til højre.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Jeg tror sgu det hedder YTRINGSFRIHED k@sper :-) og manden har jo ret!!
    Så må superestrella tage sin ytringsfrihed og placere den i den rigtige tråd :-)

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at CS giver mig minder om Niclas Jensen. Han er ikke super hurtig, men har fantastisk teknik, blik for spillet og sparker gode dødbolde. Han og Daramy skal lige lære hinanden at kende, så skal samarbejdet nok blive godt, ligesom indlæggene og dødboldene nok skal bære frugt, når Corner forhåbentlig snart er klar igen. Han virker desuden som en klog spiller og går allerede og dirigerer med medspillere. Han er imo et super alternativ til VK, da de komplementerer hinanden rigtig godt.

    Mht vinduet, så tror jeg ikke, at opgaven nødvendigvis er så kæmpe stor antalsmæssigt. Men der bliver vi nok enige. PC's primære opgave bliver at erstatte Zeca og her går man med statsgaranti efter Delaney - ja PC sagde det vel så tydeligt han overhovedet kunne uden at nævne selve navnet. Lad os håbe, at Delaney er med på den.

    På angriber positionen kommer det formentlig til at handle om, hvorvidt Neestrup virkelig tror på Karamoko og Orri og om man kan afhænde Babacar. Og så må man åbenlyst kigge på kantpositionen også måske især til højre.
    Måske vi også snart skal til at tale Falk?.

    Sidste sæson, var han også ude i lang tid og det ser ud til det er samme skade igen som måske kan holde ham ude i måneder. Det er jo ikke holdbart når vi ved, hvor afhængig vi er af ham.

    Udover en defensiv midt, så burde man måske også kigge på en offensiv midtbane spiller af en hvis kvalitet. Men okay, det kan jo også være man satser på ISAK og Haraldsson kan udvikle sig yderligere, jeg er bare ikke solgt oven på hvad jeg har set.
    Sidst redigeret af EraZ : 09.10.22 kl. 09:58

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at CS giver mig minder om Niclas Jensen. Han er ikke super hurtig, men har fantastisk teknik, blik for spillet og sparker gode dødbolde. Han og Daramy skal lige lære hinanden at kende, så skal samarbejdet nok blive godt, ligesom indlæggene og dødboldene nok skal bære frugt, når Corner forhåbentlig snart er klar igen. Han virker desuden som en klog spiller og går allerede og dirigerer med medspillere. Han er imo et super alternativ til VK, da de komplementerer hinanden rigtig godt.

    Mht vinduet, så tror jeg ikke, at opgaven nødvendigvis er så kæmpe stor antalsmæssigt. Men der bliver vi nok ikke enige. PC's primære opgave bliver at erstatte Zeca og her går man med statsgaranti efter Delaney - ja PC sagde det vel så tydeligt han overhovedet kunne uden at nævne selve navnet. Lad os håbe, at Delaney er med på den.

    På angriber positionen kommer det formentlig til at handle om, hvorvidt Neestrup virkelig tror på Karamoko og Orri og om man kan afhænde Babacar. Og så må man åbenlyst kigge på kantpositionen også måske især til højre.
    CS lavede en lille håndfuld fejlafleveringer. Nok nogle stykker for meget. Det hører med på det tekniske, og her er der et stykke vej. Jeg er ikke blown away, men det kan sagtens komme. Jeg er fortrøstningsfuld, men der skal arbejdes på nogle ting.

    Ja, midtbanen giver sig selv.
    Det bør angrebet jo virkelig også. Babacar er jo bare ude. Orri tvivler jeg på man bruger i en bærende rolle. Karamoko er så piv-elendig at jeg ikke håber han ses som et alternativ. Var Corner mere driftssikker, kunne vi måske snakke om at droppe tilføjelser. Men Corner har en trist skadeshistorik, og derfor SKAL vi selvfølgelig have én mere ind dér.

    Højrekant også, medmindre Roony kan blomstre. Men han skal jo meget gerne skydes af til vinter! Da han ikke gider forlænge.

    Personligt så jeg gerne en forsvarer der er bedre end hvad vi har. Jeg falder ikke på røven over nogle af de eksisterende. Lidt kontroversielt måske, og står nok også ret alene med den holdning.

    Zan

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Der fejles big time i første omgang på fløjen. Det indlæg skal skulle slet ikke have haft lov til at blive slået. VK / Stamenic (tror jeg det er) snork sover. Men enig - Diks gider heller ikke dække op.
    Ja det er da vist VK/Stamanic, som Neestrup nævner et eller andet sted. De skal lukke det rum i feltet.
    Mht Diks så er jeg ikke sikker på, at man kan bebrejde ham særlig meget. Daramy kommer ikke ned og dække af for indlæg, hvilket gør, at VK er nødt til at gå lidt for langt ud til venstre. Det trækker Valdemar Lund med til venstre (da der kommer et løb), som trækker Kocholava med samme vej (da han skal dække Lunds mand) og som gør, at Diks er nødt til at dække manden centralt op (Kocholavas mand) ved indlægget. Han kan derfor af gode grunde ikke nå ud til deres venstre back, som lægger den på tværs til målet. I virkeligheden er det jo nok også Roony som sover en smule, da han nok skal trække med ned og hjælpe.

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes egentlig, at CS gjorde rimelig fornuftigt i går. Han havde godt styr på defensiven, prøvede at hjælpe Daramy med offensive løb - her mangler stadig nogle relationer - og han lagde gode dødbolde. Vi savner dog åbenlyst Corner i går på netop de indlæg, ligesom hans fravær nok også havde indflydelse på de indlæg, som man prøvede at lave ved indlæg generelt. Lerager kom desværre ikke så meget i feltet, som vi plejer at se.
    Angående VK vs. CS så synes jeg, at det indtil videre virker lidt 50-50 hvem der er at foretrække. CS skal stadig finde sig til rette, men har nogle kvaliteter med bold, hvor VK mangler lidt i forhold til. Til gengæld virker CS ikke helt så løbestærk og aggressiv.

    Og ja selvfølgelig manglende vi Corner igår. Men mere korrekt så manglede vi mindst to spillere, der ved hvordan man er angriber eller i øvrigt målfarlig/afslutningsstærk. Havde vi i stedet for Haraldsson og Johansson haft fx Santander og Santin som 9er og kant i en 4-3-3 igår, havde vi ført 3-0, da uret rundede de 90 minutter. Vi havde godt fat i FCN, presset sad bedre end længe, og vi var faktisk også ok med bolden i det tidlige opbygningsspil. Men det var helt og aldeles tandløst på den berømte sidste tredjedel af banen.

    Det er et trupproblem for...

    Jeg er enig i, at truppen er til den smalle side på flere positioner. Men situationen lige nu var vel ikke til at forudse. Antallet af skader lige nu og måske især hvilke spillere som er ramt er absurd. Selvfølgelig kan man risikere 6-7 skader på en gang, men når det nærmest er samtlige profiler og tæt på alle med bare lidt rutine, så er man bare i knæ. Og det vil man være næsten lige gyldig, hvor stor truppen er.
    ...jeg er egentlig ikke helt enig i det her. Det er selvfølgelig ekstraordinært, når 3-4 profiler går i stykker på samme tid, men Zeca har været skadet i lang tid, og man ved at følgeskader (eller bare træthed) er en risiko efter så lang en skade. Alligevel har man i to vinduer misset at købe en god 6er som erstatning - og måske også som "efterfølger". Man ved også, at Boile i perioder slås med småskader. Og det var også kendt, at Corner døjer med småskader og aldrig vil kunne holde til 2 kampe om ugen. Alligevel brænder man 45 mio. kr. af på ham som eneste tilføjelse til et angreb, der derudover består af nulboner indkøbt af PC + et enkelt stort talent, der næppe er klar til at være backup for Corner. Og så er der hele historien med, at PC har købt og lejet 4 kantspillere, hvoraf kun Daramy reelt er noget som helst værd.

    Med andre ord: Vi har i høj grad sat os i en situation, hvor truppens sammensætning er et problem. Så det kan godt være at du...

    ikke [gider at] diskutere PC igen. Det må være muligt at køre en enkelt tråd uden.
    ...men den positive vinkel kan så være, at holdets udtryk de seneste par kampe under Neestrup virker meget mere lovende, end det har været i resten af sæsonen under Thorup - men at det bliver et problem resten af efteråret, at der mangler kvalitet i truppen på flere afgørende positioner. Og det er mere end nogen anden PC's ansvar, at det forholder sig sådan.

    Jeg tror dog hverken, at der bliver solgt 8 spillere næste vindue eller hentet i nærheden af det, som du drømmer om. Sådan fungerer tingene bare ikke. Frank Arnesen er stoppet i Holland pga dårligt helbred - det løser næppe mange problemer her.
    Måske ikke 8, men højrefoden har ret i, at der skal ske noget på transferfronten efter vinter-VM. Det skal som minimum lykkes at hente kvalitet til højre kant, til 9eren og til 6eren. Og så er der noget dødvægt, der skal ud af vagten igen. Babacar, Ankersen, Kalle virker oplagte og man kommer nok også til at forholde sig til Amoo, om end måske først til sommer. Karamokos skæbne må afhænge af, om Neestrup ser noget i ham, som Thorup ikke fik forløst. En tre-fire mand både ind og ud ville hjælpe meget - hvis man tror på, at vi kan finde ud af at købe de rigtige (og der er midler til rådighed).

    Den nuværende trup er ikke til top 3 i praksis, med mindre vi gentager sidste forår og får slæbt os til en 6-7 1-0 sejre i træk. Eller at Neestrup udvirker mirakler ift. folk som Karamoko, Mukairu og Stamenic.

    Ja jeg vil da også tro, at Jelert er foran Diks pt., hvis Neestrup skulle vælge. Diks spiller formentlig mod City, imens Jelert spiller mod BIF. Jelert virker ikke til at være klar til to hårde kampe om ugen, hvilket isposerne i går og ingen spilletid mod City nok vidner om.
    Enig. Diks er faldet voldsomt i niveau.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da vist VK/Stamanic, som Neestrup nævner et eller andet sted. De skal lukke det rum i feltet.
    Mht Diks så er jeg ikke sikker på, at man kan bebrejde ham særlig meget. Daramy kommer ikke ned og dække af for indlæg, hvilket gør, at VK er nødt til at gå lidt for langt ud til venstre. Det trækker Valdemar Lund med til venstre (da der kommer et løb), som trækker Kocholava med samme vej (da han skal dække Lunds mand) og som gør, at Diks er nødt til at dække manden centralt op (Kocholavas mand) ved indlægget. Han kan derfor af gode grunde ikke nå ud til deres venstre back, som lægger den på tværs til målet. I virkeligheden er det jo nok også Roony som sover en smule, da han nok skal trække med ned og hjælpe.
    Jeg syntes i den grad Diks er synderen i min bog. Nu har jeg set den gentagene gange i slow. Både Khocholva og Lund er tæt på deres mand. at Daramy nævnes fatter jeg hellere ikke noget af. Indlægget kommer så langt ud fra og er længe undervejs at vores forsvar skal kunne klare sådan en bold.

    Diks har slet ikke øje for den FCN spiller der har oceaner af plads bag ham. Jeg forstår slet ikke hans behov for at trække midt hen mod midten. Det kan jo kun være fordi han ikke har tillid til David og Lund ikke kan klare opgaven.

    hmmm ja jeg er ikke Diks fan :)

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes i den grad Diks er synderen i min bog. Nu har jeg set den gentagene gange i slow. Både Khocholva og Lund er tæt på deres mand. at Daramy nævnes fatter jeg hellere ikke noget af. Indlægget kommer så langt ud fra og er længe undervejs at vores forsvar skal kunne klare sådan en bold.

    Diks har slet ikke øje for den FCN spiller der har oceaner af plads bag ham. Jeg forstår slet ikke hans behov for at trække midt hen mod midten. Det kan jo kun være fordi han ikke har tillid til David og Lund ikke kan klare opgaven.

    hmmm ja jeg er ikke Diks fan :)
    Generelt set, så spiller vi jo med zoneforsvar og sideforskydning, så han skal automatisk rykke med stopperne ind. Gjorde han det ikke, så ville han åbne et kæmpe rum mellem ham selv og stoppere. Den er FCNs back, som tager løbet ind i feltet, bemærk Roonys position udenfor feltet. Vores kanter skal generelt set følge modstanderens back, og det sker ikke her. Fra den anden side blive indlægget slået fuldstændig upresset.

    Som Neestrup også nævnte i går, så er vi 8 mod 4 i boksen, og skal derfor samle evt returbolde op. Det sker ikke her, hvor VK/Stamenic opdager det for sent. Det er også en smule lettere for Antman, da han har spillet foran an sig. Så en masse småfejl undervejs akkumulerer op og ender desværre med et mål.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Generelt set, så spiller vi jo med zoneforsvar og sideforskydning, så han skal automatisk rykke med stopperne ind. Gjorde han det ikke, så ville han åbne et kæmpe rum mellem ham selv og stoppere. Den er FCNs back, som tager løbet ind i feltet, bemærk Roonys position udenfor feltet. Vores kanter skal generelt set følge modstanderens back, og det sker ikke her. Fra den anden side blive indlægget slået fuldstændig upresset.

    Som Neestrup også nævnte i går, så er vi 8 mod 4 i boksen, og skal derfor samle evt returbolde op. Det sker ikke her, hvor VK/Stamenic opdager det for sent. Det er også en smule lettere for Antman, da han har spillet foran an sig. Så en masse småfejl undervejs akkumulerer op og ender desværre med et mål.
    Sådan ser jeg slet ikke situationen. De 2 stoppere havde fint styr på den situation. Det eneste det krævede var at Diks lige vendte hovedet mens ballon bolden svævede i feltet for at se truslen bag ham.

    Vi har vel kloge boldspillere.

    DIKS RAUZ

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at CS giver mig minder om Niclas Jensen. Han er ikke super hurtig, men har fantastisk teknik, blik for spillet og sparker gode dødbolde. Han og Daramy skal lige lære hinanden at kende, så skal samarbejdet nok blive godt, ligesom indlæggene og dødboldene nok skal bære frugt, når Corner forhåbentlig snart er klar igen. Han virker desuden som en klog spiller og går allerede og dirigerer med medspillere. Han er imo et super alternativ til VK, da de komplementerer hinanden rigtig godt.

    Mht vinduet, så tror jeg ikke, at opgaven nødvendigvis er så kæmpe stor antalsmæssigt. Men der bliver vi nok ikke enige. PC's primære opgave bliver at erstatte Zeca og her går man med statsgaranti efter Delaney - ja PC sagde det vel så tydeligt han overhovedet kunne uden at nævne selve navnet. Lad os håbe, at Delaney er med på den.

    På angriber positionen kommer det formentlig til at handle om, hvorvidt Neestrup virkelig tror på Karamoko og Orri og om man kan afhænde Babacar. Og så må man åbenlyst kigge på kantpositionen også måske især til højre.
    Jeg er meget enig, både omkring VK/CS som virker som den perfekte VB-konstellation samt omkring vinterens vindue. Delaney er jeg 100% sikker på kommer hjem. Jeg tror endvidere man gør sidste forsøg på JBL. Simpelthen fordi han som type passer perfekt ind. Han kan hæve kvaliteten i start 11 ved at spille højrekanten i et scenarie, hvor alle mand er klar, men han kan også agere back-up for Corner, når (ikke hvis) han går i stykker, og vi skal finde et alternativ.

    De to indkøb, en lang opstart under Nees’ vinger samt en forhåbentlig skadesfri trup, gør, at jeg kan finde tro på et vanvittigt flot forår.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Kampprogram for SuperLiga 2022/2023
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.06.22, 09:04
  4. Tanker om mesterskabsslutspillet 2022
    By boombastic in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 05.04.22, 14:34
  5. Billetbørs FCK-OB Søndag d. 20 Februar 2022
    By DiscoTango in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.02.22, 11:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •