Se afstemningsresultater: Hvem vinder aftenens kamp?

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    11 32.35%
  • Uafgjort

    13 38.24%
  • FCN vinder

    10 29.41%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 74

Emner: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    37

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så må superestrella tage sin ytringsfrihed og placere den i den rigtige tråd :-)
    Eller også kunne det være at happy happy joy joy kulten kunne tage hele historien omkring Thorup til eftertanke og lade være med at jagte kritikere på samme måde denne gang.

    Alternativt kan du jo tage dit berufsverbot, og smutte over på ensidigt rygklappende medier som KIB. Mange taxa =)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sådan ser jeg slet ikke situationen. De 2 stoppere havde fint styr på den situation. Det eneste det krævede var at Diks lige vendte hovedet mens ballon bolden svævede i feltet for at se truslen bag ham.

    Vi har vel kloge boldspillere.

    DIKS RAUZ
    Helt enig ... Ca 10 minutter med fejlafleveringer, boldtab, fejlplaceret ved mål og gult kort for et unødvendigt hårdt frispark.
    Han er helt umulig.
    Goldbæks Højrefod

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes i den grad Diks er synderen i min bog. Nu har jeg set den gentagene gange i slow. Både Khocholva og Lund er tæt på deres mand. at Daramy nævnes fatter jeg hellere ikke noget af. Indlægget kommer så langt ud fra og er længe undervejs at vores forsvar skal kunne klare sådan en bold.

    Diks har slet ikke øje for den FCN spiller der har oceaner af plads bag ham. Jeg forstår slet ikke hans behov for at trække midt hen mod midten. Det kan jo kun være fordi han ikke har tillid til David og Lund ikke kan klare opgaven.

    hmmm ja jeg er ikke Diks fan :)
    Jeg må henvise Colsens indlæg - han beskriver det bedre end mig.
    Men jeg kan simpelthen ikke se, hvad Diks skal gøre anerledes i situationen. Neestrup nævner vist heller ikke ham, men derimod VK og Stamenic som "hovedskurke". Hvis han ikke følger med mod venstre, så efterlader han et kæmpe rum og i værste fald en helt fri spiller.

    Jeg er heller ikke speciel Diks fan, men jeg synes, at han gøres dårligere herinde, end han reelt er.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Sgu da ikke underligt, at vi mangler noget offensivt! Vi har 0 angribere på banen/bænken da kampen fløjtes i gang... WOW. Læg dertil en "ny" midtbane. Omstændighederne taget i betragtning, så leverer vi en god indsats og fortjener 1-0. At vi fucker op i overtiden - det fortæller bare alt om den situation vi FORTSAT befinder os i.

    Glæder mig til tirsdag. Simmelhack på toppen? Eller må han ikke spille?

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må henvise Colsens indlæg - han beskriver det bedre end mig.
    Men jeg kan simpelthen ikke se, hvad Diks skal gøre anerledes i situationen. Neestrup nævner vist heller ikke ham, men derimod VK og Stamenic som "hovedskurke". Hvis han ikke følger med mod venstre, så efterlader han et kæmpe rum og i værste fald en helt fri spiller.

    Jeg er heller ikke speciel Diks fan, men jeg synes, at han gøres dårligere herinde, end han reelt er.
    Jamen så er det jo godt jeg er hammerende uenig :).

    Og nej Diks gøres ikke dårligere end han er. Han har været EKSTREMT dårlig over en lang periode også sidste sæson. I denne sæson er det reelt kun BIF kampen han havde et nogenlunde niveau.

    Diks første tid i FCK, hvor han var "god" og så til nu. Jeg må bare siger, jeg fatter ikke hvad der er gået galt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af thorbs Se meddelelser
    Eller også kunne det være at happy happy joy joy kulten kunne tage hele historien omkring Thorup til eftertanke og lade være med at jagte kritikere på samme måde denne gang.

    Alternativt kan du jo tage dit berufsverbot, og smutte over på ensidigt rygklappende medier som KIB. Mange taxa =)
    Nu er det her jo en optakts (og nedtaktstråd) til kampen i går. Eftersom det omtalte opslag handler ca. 0% om kampen i går og 100% på at latterliggøre PC, så er det vel ikke for meget at bede om, at man placerer indlægget i tråden vedrørende PC. Ja du må sgu meget undskylde, hvis vi ikke er enige, men vi behøver vel for fa'en ikke "PC er grim" indlæg i samtlige tråde herinde.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sådan ser jeg slet ikke situationen. De 2 stoppere havde fint styr på den situation. Det eneste det krævede var at Diks lige vendte hovedet mens ballon bolden svævede i feltet for at se truslen bag ham.

    Vi har vel kloge boldspillere.

    DIKS RAUZ
    Det kan godt være, du ikke ser situationen sådan, men det handler jo slet og ret om, hvad spillernes taktiske opgave i et zoneforsvar er i den konkrete situation, og der har Colsen ret.

    Man kan klandre Diks for ikke at orientere sig bedre over skulderen og dermed købe sig et halvt sekund mere til at nå helt ud og blokere bolden, men gør Daramy sit arbejde med at presse FCN's højre back, og er Roony fulgt med i modsatte side, bliver det aldrig et problem. Hvis Diks helt forlader Coulibaly, spiller vi mand-mand i eget felt, og det kan jeg garantere dig ikke er meningen.

    Hvis man pauser sekvensen, da bolden bliver slået på tværs (se nedenstående link), kan man se, at Diks rent faktisk er nået ud og har afskåret Daniel Svensson muligheden for at sparke på mål, selvom han er helt inde på kanten af det lille felt. Til gengæld kan man også se, at VK ligger en meter på den forkerte side af Oliver Antman, fordi han har forsømt at gøre det, som Diks gjorde – at klemme ind og gøre firebackkæden kompakt tæt under eget mål. Stamenic kan også afværge situationen ved at komme ned og blokere tværbolden, men hvis blot VK står rigtigt placeret, er det meget usandsynligt, at Antman kan score.

    At Diks så generelt leverede et febrilsk og stresset indhop, som ikke bidrog med noget godt i en fase, hvor kampen skulle dræbes, er en anden sag.

    https://imgur.com/a/ijMDzuA
    Mvh.
    Dane

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    633

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det kan godt være, du ikke ser situationen sådan, men det handler jo slet og ret om, hvad spillernes taktiske opgave i et zoneforsvar er i den konkrete situation, og der har Colsen ret.

    Man kan klandre Diks for ikke at orientere sig bedre over skulderen og dermed købe sig et halvt sekund mere til at nå helt ud og blokere bolden, men gør Daramy sit arbejde med at presse FCN's højre back, og er Roony fulgt med i modsatte side, bliver det aldrig et problem. Hvis Diks helt forlader Coulibaly, spiller vi mand-mand i eget felt, og det kan jeg garantere dig ikke er meningen.

    Hvis man pauser sekvensen, da bolden bliver slået på tværs (se nedenstående link), kan man se, at Diks rent faktisk er nået ud og har afskåret Daniel Svensson muligheden for at sparke på mål, selvom han er helt inde på kanten af det lille felt. Til gengæld kan man også se, at VK ligger en meter på den forkerte side af Oliver Antman, fordi han har forsømt at gøre det, som Diks gjorde – at klemme ind og gøre firebackkæden kompakt tæt under eget mål. Stamenic kan også afværge situationen ved at komme ned og blokere tværbolden, men hvis blot VK står rigtigt placeret, er det meget usandsynligt, at Antman kan score.

    At Diks så generelt leverede et febrilsk og stresset indhop, som ikke bidrog med noget godt i en fase, hvor kampen skulle dræbes, er en anden sag.

    https://imgur.com/a/ijMDzuA
    Det beskriver situationen rigtig godt. Efter at have set den en del gange er det tydeligt at det er VK/Stamenic der fejler, og er tilbøjelig til at mene at det er VK der har hovedansvaret. En total frisk VK kontra en brugt Stamenic. Så VK det er vist din.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det her jo en optakts (og nedtaktstråd) til kampen i går. Eftersom det omtalte opslag handler ca. 0% om kampen i går og 100% på at latterliggøre PC, så er det vel ikke for meget at bede om, at man placerer indlægget i tråden vedrørende PC. Ja du må sgu meget undskylde, hvis vi ikke er enige, men vi behøver vel for fa'en ikke "PC er grim" indlæg i samtlige tråde herinde.
    Først og fremmest er det en kommentar til det forrige indlæg, hvor der er en kommentar omkring PC. Desuden så er det vel ok at komme med kommentar… pt har dit politiarbejde smadret tråden for fodboldsnak, hvor min som sagtens kunne stå alene… det var ikke ligefrem et oplæg til debat, men en kommentar. Skal vi så ikke lade den ligge, det er fint ar være uenig - men ingen grund til at kommentere det hver gang du er.

    Der er mange ting omkring deres mål der kan gøres anerledes og det er jo en del af det arbejde Nees har foran sig:

    - taktisk lader vi hele bagrummet være. ALLE dækker op til indlæg først eller midt i feltet og efterlader oceaner af plads i bagrummet.
    - vi har en tendens til “se fodbold” og ikke positionere os korrekt, tydeligt hos VK som kan løbe 2-3 meter inden bolden kommer hen til målscoren (Diks kunne gør det samme)
    - Den ide med at skifte 2 backs ud, det virker alt for farligt. Folk skal lige bruge 5 minutter for at finde rytmen og så nytter det ikke meget at skifte begge pladser på samme tid og slet ikke i det 85 min. VK kunne sagtens være kommet ind tidligere og så Diks i det 85… men Diks må gerne sælges. Jeg vil helt ærligt hellere have Ankersen som backup til Jelert og Diks ude, han laver så ufattelig mange fejl i hver kamp. Hans kanon gode start tilskriver jeg en god periode, hvor han spiller over evne.
    - at hele vores midtbane presser op i det 93 min og tillader så simpelt et mål tyder på mangel på modenhed og professionalisme. Vi skal kunne lukke kampen, men de spillere der kan kontrollere holdet og få styr på tropperne er der ikke. Har vi manglet i rigtig lang tid.

    Mesterskabet er ikke væk pga 1-1 i dag, men det havde satme været rart med 3 point. Det sidste der skal ske er at vi mister troen.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det kan godt være, du ikke ser situationen sådan, men det handler jo slet og ret om, hvad spillernes taktiske opgave i et zoneforsvar er i den konkrete situation, og der har Colsen ret.

    Man kan klandre Diks for ikke at orientere sig bedre over skulderen og dermed købe sig et halvt sekund mere til at nå helt ud og blokere bolden, men gør Daramy sit arbejde med at presse FCN's højre back, og er Roony fulgt med i modsatte side, bliver det aldrig et problem. Hvis Diks helt forlader Coulibaly, spiller vi mand-mand i eget felt, og det kan jeg garantere dig ikke er meningen.

    Hvis man pauser sekvensen, da bolden bliver slået på tværs (se nedenstående link), kan man se, at Diks rent faktisk er nået ud og har afskåret Daniel Svensson muligheden for at sparke på mål, selvom han er helt inde på kanten af det lille felt. Til gengæld kan man også se, at VK ligger en meter på den forkerte side af Oliver Antman, fordi han har forsømt at gøre det, som Diks gjorde – at klemme ind og gøre firebackkæden kompakt tæt under eget mål. Stamenic kan også afværge situationen ved at komme ned og blokere tværbolden, men hvis blot VK står rigtigt placeret, er det meget usandsynligt, at Antman kan score.

    At Diks så generelt leverede et febrilsk og stresset indhop, som ikke bidrog med noget godt i en fase, hvor kampen skulle dræbes, er en anden sag.

    https://imgur.com/a/ijMDzuA
    En ting er det taktiske, noget andet er hvad der rent faktisk sker på banen. Du nævner det jo selv, hvis Diks Orientere sig ved at vende hovedet, ville han nok have ageret anderles. Og at du nævner Daramy ændre ikke på den situation, da det er så langt ude fra, hvor en bold svæver ind i feltet. Der er rigeligt med tid til at orientere sig.

    Det handler også om spillere i pågældende situationer kan og har tilladelse til at afvige fra det taktiske, zone forsvar eller ej. og efter jeg har set situationen 10 gange nu så ændre det ikke min mening.

    Men det er jo interessant så mange ser forskelligt på lige netop denne situation :)

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En ting er det taktiske, noget andet er hvad der rent faktisk sker på banen. Du nævner det jo selv, hvis Diks Orientere sig ved at vende hovedet, ville han nok have ageret anderles. Og at du nævner Daramy ændre ikke på den situation, da det er så langt ude fra, hvor en bold svæver ind i feltet. Der er rigeligt med tid til at orientere sig.

    Det handler også om spillere i pågældende situationer kan og har tilladelse til at afvige fra det taktiske, zone forsvar eller ej. og efter jeg har set situationen 10 gange nu så ændre det ikke min mening.

    Men det er jo interessant så mange ser forskelligt på lige netop denne situation :)
    Jeg er uenig, men selv hvis vi køber din præmis, hvorfor er dit primære fokus så på Diks, når det er tydeligt for enhver, at VK laver en mindst lige så stor fejl? Det er jo den sidste aktion, der er afgørende for, om scoringen finder sted eller ej.
    Mvh.
    Dane

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er uenig, men selv hvis vi køber din præmis, hvorfor er dit primære fokus så på Diks, når det er tydeligt for enhver, at VK laver en mindst lige så stor fejl? Det er jo den sidste aktion, der er afgørende for, om scoringen finder sted eller ej.
    Fordi jeg syntes Diks laver den største og mest synlige fejl ved at være doven og uopmærksom. Eneste det kræver er han vender hovedet i 1 sekund og orientere sig, så ville han snildt kunne placer sig korrekt og forhindre det indlæg til Antman.

    Det noget jeg har lagt mærke til ved Diks længe nu og ikke kun bedømt på kampen i går. Manden virker fraværende generelt. Jeg må gentage mig selv jeg fatter simpelthen ikke hvad der er gået galt med ham. I min verden har han være skræmmende ringe over en meget lang periode.

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Først og fremmest er det en kommentar til det forrige indlæg, hvor der er en kommentar omkring PC. Desuden så er det vel ok at komme med kommentar… pt har dit politiarbejde smadret tråden for fodboldsnak, hvor min som sagtens kunne stå alene…
    Ja jeg kan da godt se, at det er mig som afsporer debatten ved at påpege, at vi har en anden tråd angående PC og ikke selve indlægget, som blot er der for at håne PC.....
    Men hey, min kommentar kunne også sagtens stå alene...så må det jo være næste leds skyld.....

    Nå men lad os lade det ligge og diskutere kampen:

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der er mange ting omkring deres mål der kan gøres anerledes og det er jo en del af det arbejde Nees har foran sig:

    - taktisk lader vi hele bagrummet være. ALLE dækker op til indlæg først eller midt i feltet og efterlader oceaner af plads i bagrummet.
    - vi har en tendens til “se fodbold” og ikke positionere os korrekt, tydeligt hos VK som kan løbe 2-3 meter inden bolden kommer hen til målscoren (Diks kunne gør det samme)
    Alle de 4 forsvarere udfylder så vidt jeg kan se deres rolle og er umiddelbart positioneret korrekt ved indlægget. Bagrummet skal Roony formentlig være nede og dække af. Jeg er så enig i, at man (VK/Stamenic) lige er uopmærksom i et splitsekund og det er ærgerligt, at det koster et mål. Det skal Neestrup selvfølgelig arbejde med, men når det er sagt, så står vi virkelig godt igennem hele kampen. FCN har nærmest ikke et forsøg hele kampen.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Den ide med at skifte 2 backs ud, det virker alt for farligt. Folk skal lige bruge 5 minutter for at finde rytmen og så nytter det ikke meget at skifte begge pladser på samme tid og slet ikke i det 85 min. VK kunne sagtens være kommet ind tidligere og så Diks i det 85… men Diks må gerne sælges. Jeg vil helt ærligt hellere have Ankersen som backup til Jelert og Diks ude, han laver så ufattelig mange fejl i hver kamp. Hans kanon gode start tilskriver jeg en god periode, hvor han spiller over evne.
    Jeg kan sagtens følge tanken omkring to backs samtidig til sidst i en kamp. Problemet er bare, at vi har et begrænset antal gange vi må skifte ind. Og her røg den ene med Vavros skade. Så eneste alternativ i går var, at sende VK ind sammen med Roony og det var formentlig for tidligt i forhold til, at VK skal spille 90+ min igen på tirsdag. Vi kunne selvfølgelig også bare have ladet være med at skifte Jelert, men det ville også have en risici, da han var træt og endte med is på begge lægge. Og helt ærligt, så havde Ankersen (hvis man skulle have bragt ham) da været mindst lige så lost i den situation, som nogle åbenbart mener, at Diks var.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - at hele vores midtbane presser op i det 93 min og tillader så simpelt et mål tyder på mangel på modenhed og professionalisme.
    Tja, jeg synes nu ikke at vi gjorde noget specielt overilet i situationen. Det kunne også nemt være gået galt, hvis vi havde trukket os helt tilbage for at forsvare os - det har vi også set før. Men det er da klart, at vi mangler lidt rutine bl.a. i Roony som glemmer sine defensive pligter og i VK og Stamenic som ikke er forudseende nok. Men generelt spiller vi vel kampen virkelig godt med det materiale som vi har til rådighed og med det træthed, som mange af spillerne må føle i øjeblikket.
    Sidst redigeret af k@sper : 09.10.22 kl. 12:33

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at truppen er til den smalle side på flere positioner. Men situationen lige nu var vel ikke til at forudse. Antallet af skader lige nu og måske især hvilke spillere som er ramt er absurd. Selvfølgelig kan man risikere 6-7 skader på en gang, men når det nærmest er samtlige profiler og tæt på alle med bare lidt rutine, så er man bare i knæ. Og det vil man være næsten lige gyldig, hvor stor truppen er.

    Jeg gider ikke diskutere PC igen. Det må være muligt at køre en enkelt tråd uden.
    Jeg havde omvendt det indtryk, at stort set alle andre end PC kunne se, hvor uansvarligt og håbløst det var at tage hul på et hektisk kampprogram uden at have oplagte afløsere klar til skrøbelige spillere som Falk, Zeca og Corner. At der bliver strøet nogle ekstra skader oveni, burde heller ikke komme som et chok - fx er Boile ikke just en klippe.

    Det er efter min mening helt rimeligt, at PC-kritikken bringes op i kamptrådene, når resultatet af hans elendige arbejde nu viser sig på banen. Jeg er klar over, at han ikke står alene med ansvaret, når bestyrelsen tilsyneladende klappede transferkassen i - trods CL-millioner. Men den skæve trup må i høj grad tilskrives PC's forbandet mange fejlkøb.

    Når det er sagt, har Neestrup givet mig håb om, at vi går en lysere fremtid i møde, hvis han på et tidspunkt kan stille med 11 spillere, der har kvalitet til at starte for FCK.


  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: FCK vs. FCN lørdag d. 8/10-2022 kl 19.00

    Jeg istemmer. Det er helt og aldeles PCs ageren vi kan lægge til grund for tingenes tilstand.

    I øvrigt hedder xG-statistikken 1,5 vs. 0,2 så det er ikke helt skørt, at man føler overtidsscoringen var ufortjent. Vi kan hurtigt finde syndebukke (Diks/Rooney eller hvem end, man synes der ikke passer dit defensive arbejde) og pointere, at vi var 8 mand i boksen mod deres 4. Der er altid tilfældige mål i fodbold. Over 90 minutter synes jeg endelig jeg så en ret "fuldendt" kamp, hvor der justeres undervejs og indskifterne er timet godt (og giver god mening - eksempelvis med Jelert, der spillede en brandkamp, men som løb med et gult kort og typisk er "bagerste mand").

    Derudover gjorde dommeren det også ganske hæderligt selvom der altid vil være nogle irritationsmomenter.
    "Tro kan flytte dværge."

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Kampprogram for SuperLiga 2022/2023
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 09.06.22, 09:04
  4. Tanker om mesterskabsslutspillet 2022
    By boombastic in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 05.04.22, 14:34
  5. Billetbørs FCK-OB Søndag d. 20 Februar 2022
    By DiscoTango in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.02.22, 11:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •