Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    6 9.52%
  • Uafgjort

    6 9.52%
  • Man. City vinder

    51 80.95%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fantastisk aften med mange gode præstationer.
    Hvor ville jeg gerne have mærket taget løfte sig med en scoring..!!

    Og i guder hvor er Citys fans bare kedelige… Selv Fcn larmer mere når de er på besøg…
    Ægte fans sidder ned og klapper sporadisk fra tid til anden.

    De mener i hvert fald ikke (iflg et City forum), at vi er ægte fans, da det hele er orkestreret og topstyret.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Ægte fans sidder ned og klapper sporadisk fra tid til anden.

    De mener i hvert fald ikke (iflg et City forum), at vi er ægte fans, da det hele er orkestreret og topstyret.
    Ja den engelske fodboldkultur er noget mere styret af hvad der sker på banen og spontane chants og reaktioner herefter…
    Jeg har dog set mange kampe i England hvor udeholdets fans har været meget larmende.
    Men Shitty er og bliver bare en forfærdelig klub.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Jeg tror, at Neestrup har læst min rant ;-)

    I dag gjorde de alt det de forsømte i Manchester.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Virkelig flot kamp af drengene på banen, det var en stor og nervepirrende oplevelse. Men når vi rater aftenens resultat i forhold til Barcelona-kampen, så skal vi lige huske at vi i dag spillede en time med en mand i overtal og at City på trods af det i perioder spillede power-play omkring vores felt. Hold nu kæft de er gode!

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Hold da op Jelert har rykket sig de seneste 2 kampe niveau mæssigt.

    Lad endelig Diks forblive på bænken tak.


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op Jelert har rykket sig de seneste 2 kampe niveau mæssigt.

    Lad endelig Diks forblive på bænken tak.
    Diks skabte virkelig usikkerhed hos os fra det sekund, han kom ind. Hvad dælen er der sket med ham?

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Det er naturligvis synd vi intet har på bænken da spillerne begynder at blive trætte og City lige kan smide Foden og Silva ind :). Når det er sagt, så synes jeg vi spiller rigtig rigtig fint og der er så mange plusser i bogen, at det næsten er urimeligt at nævne nogle få… men alligevel:

    - jeg er fuldstændig vild med Elias
    - Boilesen er stadig vores bedste og vigtigste forsvarsspiller
    - Daramy er tilbage
    - Grabara stod virkelig godt
    - VK spillede fremragende
    - Lund spillede fremragende

    Sindssyg god stemning over alt. Fedt at det fungere så gost uden pyro - hold lyset slukket og niveauet højt. Stor ros til S12 og stor ros til C, jeg sad selv på familie og her var stemningen også god (selvom der godt nok er meget gående frem og tilbage i løbet af kampen)


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold da op Jelert har rykket sig de seneste 2 kampe niveau mæssigt.

    Lad endelig Diks forblive på bænken tak.
    Jeg ved sgu ikke om han har rykket sig. Han har vel egentlig bare fået lov til at spille (omsider). Synes også han var fremragende i foråret, i de få kampe han fik der (godt nok på venstre back). Jeg har i hvert fald skreget på ham længe, så jeg sidder egentlig mere med en fornemmelse af, at han spiller lige så godt som forventet. Men et giga talent, det er han unægteligt. Det er ser godt nok fornuftigt ud på vores to backs lige pludselig. VK var også outstanding i dag.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Fantastisk aften i Parken! Resultatet er selvfølgelig langt over, hvad man kunne forvente - og vi havde selvfølgelig marginalerne med os med det annullerede mål og straffesparksredningen - men holdet viste et helt andet mod til at spille med end for en uge siden, og det smittede i den grad af på tribunerne, hvilket var med til at give en stemning, som det er længe siden, jeg har oplevet så medrivende.

    Og så må man bare sige, at en af PC's vigtigste opgaver - udover at lukke de åbenlyse huller i truppen - er at lukke nogle kontraktforlængelser i en helvedes fart. Roony, som jeg i øvrigt ikke fattede ikke fik spilletid i en kamp som denne, er en gammel historie, men derudover skal vi have forlænget med Valdemar Lund og Stamenic, før de hiver for mange af de her præstationer op mod de bedste klubhold i verden. Stamenics kontrakt udløber, så vidt jeg kan se, til sommer, og Valdemar Lunds til næste nytår. Se at få forlænget dem, PC.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Kan læse på bl.a. Twitter at mange fans af andre hold taler vores præstation ned, fordi City fik rødt og sparede bl.a. Haaland….

    De glemmer vidst at vi manglede fire af vores vigtigste og mest rutinerede spillere… Rønnebærerne er sure hos taberholdene i Fcm og Bøf…

    Man kan undre sig over at de gider bruge deres tirsdag aften på at se os spille CL bold… Men der er jo nok ikke så pokkers meget andet at tage sig til når man bor i Herning/Ikast eller på Vestegnen….

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er naturligvis synd vi intet har på bænken da spillerne begynder at blive trætte og City lige kan smide Foden og Silva ind :). Når det er sagt, så synes jeg vi spiller rigtig rigtig fint og der er så mange plusser i bogen, at det næsten er urimeligt at nævne nogle få… men alligevel:

    - jeg er fuldstændig vild med Elias
    - Boilesen er stadig vores bedste og vigtigste forsvarsspiller
    - Daramy er tilbage
    - Grabara stod virkelig godt
    - VK spillede fremragende
    - Lund spillede fremragende

    Sindssyg god stemning over alt. Fedt at det fungere så gost uden pyro - hold lyset slukket og niveauet højt. Stor ros til S12 og stor ros til C, jeg sad selv på familie og her var stemningen også god (selvom der godt nok er meget gående frem og tilbage i løbet af kampen)
    Læg også dertil, at Nedre C synger til S12 under scoringen ved 11 minutter. Stadion sang kun højere, stærkere og var mere sammen selvom de scorede. Derfor gjorde det ekstra godt, at VAR opdagede en smule hånd på bolden...
    "Tro kan flytte dværge."

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Måske er dette ikke den rigtige tråd, men på pressemødet fortalte Neestrup åbenbart, at der er lavet om i anførergruppen. Ud er røget Boile og vist/måske også Falk - ind som viceanfører (dvs defacto anfører) er kommet Claesson.

    Det er alligevel en forholdsvis stor nyhed, at Neestrup på den måde har degraderet Boile. Umiddelbart ser det dog ud til, at Boile har taget det på den helt rigtige måde, idet han spillede en super kamp i går og generelt virker i fint humør. Det er måske heller ikke så dumt, at Boile kan koncentrere sig lidt mere om egne præstationer den kommende tid.
    Jeg synes også, at Claesson de sidste par kampe på fornemste vis har vist sig som en leder. Han er gået forrest på banen og dirigerer og hjælper sine holdkammerater. Jeg kan heller ikke forestille mig andet end, at han er topprofessionel udenfor banen og til træning også. At han tilmed er en fin fyr hjælper også - ja på mange måder minder han vel om Zeca med lysten til at hjælpe og støtte holdkammeraterne.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Kæmpe kæmpe ros til tifo gruppen og sektionen i dag. Jeg stod på nedre c med min 12 årige søn som sædvanlig og er kommet i parken i 20 år. Jeg har sjældent, hvis nogensinde, oplevet en mere elektrisk parken. Min søn kiggede mod sektionen hele kampen og sang med på alle sangene. Han er hæs og har ondt i armene i dag fra klappen og fagter, men har meldt ud at det var den bedste dag i hans liv. Så tusind tak for jeres store indsats. I er for vilde!
    Sidst redigeret af Moo : 12.10.22 kl. 10:33


  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Kæmpe kæmpe ros til tifo gruppen og sektionen i dag. Jeg stod på nedre c med min 12 årige søn som sædvanlig og er kommet i parken i 20 år. Jeg har sjældent, hvis nogensinde, oplevet en mere elektrisk parken. Min søn kiggede mod sektionen hele kampen og sang med på alle sangene hele kampen. Han er hæs og har ondt i armene i dag fra klappen og fagter, men har meldt ud at det var den bedste dag i hans liv. Så tusind tak for jeres store indsats. I er for vilde!
    Helt enig! Står på NC og havde faktisk droppet deltagelse i sange mm. efter pyroshowet i Parken for nylig (min stille protest). Håber at Sektionen fremadrettet vil droppe BØF-stilen med pyro og ballade og i stedet have fokus på stemning og samspil med resten af Parken! Stemning, tifo mm. var så fed i går! Tak for det :)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Shit man. Har først nu set interviewet med Neestrup efter kampen. Det er jo vildt, så stor forskel der er på Neestrup og Thorup. Man sidder jo og nikker, når man ser interviewet. Man sidder ikke og ryster på hovedet.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 08.10.22, 15:17
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  3. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  4. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  5. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 08.11.16, 21:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •