Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    6 9.52%
  • Uafgjort

    6 9.52%
  • Man. City vinder

    51 80.95%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    [QUOTE=De mener i hvert fald ikke (iflg et City forum), at vi er ægte fans, da det hele er orkestreret og topstyret.[/QUOTE]

    Det kan til tider også bliver for topstyret, jeg savner at der er plads til spontane sange mm. Jeg oplever ofte, at fans som gerne vil ytrer sig ikke får mulighed for det.
    Oprindelig fra KBH, nu i Hobro. Stadig 100% F.C.K
    FCK_randers's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK_randers Se meddelelser
    Det kan til tider også bliver for topstyret, jeg savner at der er plads til spontane sange mm. Jeg oplever ofte, at fans som gerne vil ytrer sig ikke får mulighed for det.
    Det er der masser af plads til på Nedre C :-)

    ( og sikkert også på ØC + A )


    rsj

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Hold kæft en dejlig oplevelse. Nu skal der bare styr på suppen

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Helt enig! Står på NC og havde faktisk droppet deltagelse i sange mm. efter pyroshowet i Parken for nylig (min stille protest). Håber at Sektionen fremadrettet vil droppe BØF-stilen med pyro og ballade og i stedet have fokus på stemning og samspil med resten af Parken! Stemning, tifo mm. var så fed i går! Tak for det :)
    Pyro OG ballade?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Pyro OG ballade?
    Ja ok, ballade er der sjældent. Men de afbrudte kampe/bøder og tåbeligheder... *henviser* til pyrotråden :) Dejligt med fuld skrald UDEN tåbeligheder var mit budskab

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Pyro OG ballade?
    Pyro ER ballade

    Forøvrigt var den vildt fantastiske stemning i går i mine øjne et kæmpe nederlag for de typer, som mener at pyro er en del af en god stemning. I går så vi hvad man kan med et samlet parken og uden Pyro - hold nu kæft hvor var det uendelig meget federe end det "show" vi f.eks. så mod AGF.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.10.22 kl. 11:39

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ja ok, ballade er der sjældent. Men de afbrudte kampe/bøder og tåbeligheder... *henviser* til pyrotråden :) Dejligt med fuld skrald UDEN tåbeligheder var mit budskab
    Jeg er med på, at ved guldkampen var der baneløb fra folk som desværre havde misforstået hvordan det hele skulle fejres, ellers må jeg indrømme at ballade ikke er noget jeg husker.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pyro ER ballade
    Pyro er ikke tilladt, så langt kan vi sagtens være helt enige. Men det er skam ikke ballade. Ballade er noget man laver hvis man vil skabe noget negativt, og det er bestemt ikke meningen ved et pyroshow. Spillerne er ret vilde med det, og man ved at det er noget som "tænder dem op". Ja, det kan 100% godt være irriterende, hvis en dommer stopper kampen, som de skete til AGF, men kan sige at det var bestemt ikke hensigten hos dem som lavede det show.

    Min tid med at fyre lys sluttede for mange år siden, men jeg kan 100% sige at der intet er gjort fordi man vil lave ballade.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Jeg er med på, at ved guldkampen var der baneløb fra folk som desværre havde misforstået hvordan det hele skulle fejres, ellers må jeg indrømme at ballade ikke er noget jeg husker.
    Da pyro ikke er tilladt, da pyro udløser stadionkarantæne, hvis drengen identificeres, og da pyro udløser bøder fra DBU, betragtes pyro af nogle pr. definition som ballade uanset, hvad den enkelte medfan ellers synes og uanset, at nogle spillere synes, at det er flot. Andre spillere er blevet irriteret over, at pyro og spilstop ødelagde en god rytme, så det er næppe entydigt, hvad spillerne mener.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pyro ER ballade

    Forøvrigt var den vildt fantastiske stemning i går i mine øjne et kæmpe nederlag for de typer, som mener at pyro er en del af en god stemning. I går så vi hvad man kan med et samlet parken og uden Pyro - hold nu kæft hvor var det uendelig meget federe end det "show" vi f.eks. så mod AGF.
    Lille hemmelighed:De typer du hentyder til er de samme som skabte og organiserede stemningen i går. Og tifoen. Og som har stået bag langt størstedelen af den organiserede stemning og tifoerne de sidste 15 år. Bare hvis nu du troede der fandtes “typer” der stod for stemning og tifo og så typer der stod for pyro. Det er en og samme type. En pakkeløsning om man vil. Så kan man synes det godt eller skidt. Men det virkeligheden.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Lille hemmelighed:De typer du hentyder til er de samme som skabte og organiserede stemningen i går. Og tifoen. Og som har stået bag langt størstedelen af den organiserede stemning og tifoerne de sidste 15 år. Bare hvis nu du troede der fandtes “typer” der stod for stemning og tifo og så typer der stod for pyro. Det er en og samme type. En pakkeløsning om man vil. Så kan man synes det godt eller skidt. Men det virkeligheden.
    Det er jeg skam helt med på. Jeg håber bare, at de "typer" (brugte ordet for ikke at bruge noget værre), så hvor fedt det kunne være i går, da man holdt sig indenfor reglerne og qua det fik hele stadion med. Det står jo i kæmpe kontrast til "se mig"- pyroaktionerne, som ikke giver mere stemning (men blot irritation fra resten af stadion), og dermed kun sker grundet eget ego-trip. Jeg håber også, at de samme (hvis det er et sammenfald) som flot skrev "Altid bag jer" på stadion husker, at når man laver lysshow og dermed stopper kampe, bryder rytme og sikrer bøder og i værste fald pointtab, så er man ikke "bag jer". Så er man bag sig selv og kun sig selv.

    Fantastisk oplevelse i går med tifo og stemning.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Jeg er med på, at ved guldkampen var der baneløb fra folk som desværre havde misforstået hvordan det hele skulle fejres, ellers må jeg indrømme at ballade ikke er noget jeg husker.
    Enig i at der sjældent er ballade blandt vores fans. Men vi skal ikke længere tilbage end kampen i Dortmund for at finde en af undtagelserne.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jeg skam helt med på. Jeg håber bare, at de "typer" (brugte ordet for ikke at bruge noget værre), så hvor fedt det kunne være i går, da man holdt sig indenfor reglerne og qua det fik hele stadion med. Det står jo i kæmpe kontrast til "se mig"- pyroaktionerne, som ikke giver mere stemning (men blot irritation fra resten af stadion), og dermed kun sker grundet eget ego-trip. Jeg håber også, at de samme (hvis det er et sammenfald) som flot skrev "Altid bag jer" på stadion husker, at når man laver lysshow og dermed stopper kampe, bryder rytme og sikrer bøder og i værste fald pointtab, så er man ikke "bag jer". Så er man bag sig selv og kun sig selv.

    Fantastisk oplevelse i går med tifo og stemning.
    Af ren nysgerrighed: Hvis nu tifoer og stående stemning blev forbudt (som det er visse steder), ville du så også mene det var egotrip og “bag sig selv” at bryde et sådan forbud fordi det kunne medføre spilstop jf. reglerne og i værste fald pointtab?

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Af ren nysgerrighed: Hvis nu tifoer og stående stemning blev forbudt (som det er visse steder), ville du så også mene det var egotrip og “bag sig selv” at bryde et sådan forbud fordi det kunne medføre spilstop jf. reglerne og i værste fald pointtab?
    Nu er jeg nok den forkerte du spørger, da stemning eller for sags skyld at stå op ikke det primære for mig. Selvom jeg synes det var en fed stemning i går, så kan jeg sagtens leve mig ind i og få (tæt på) det samme ud af en FCK kamp selvom, der er gravkammerstemning.
    Så ja indførte man regler om all-seater eller alhoholfri øl eller lignende, så vil jeg absolut mene, at man skulle efterleve reglerne, især hvis det koster klubben bøder osv.

    Nu synes jeg forøvrigt også, at det er at blande tingene lidt sammen. Pyro er noget som nogen fans har "vedtaget" er ok og "vedtaget" er helt ufarligt. Det synes jeg ikke er ok, og jeg synes det er at tage alle andre fans som gidsler for egen vindings skyld. Og som jeg nævner, så viste kampen i går i al tydelighed, at pyro ikke er nødvendigt for en fantastisk stemning, hvorfor den undskyldning/begrundelse ikke giver nogen mening.

    Og lad mig forøvrigt spørge dig den anden vej. Hvis nu jeg og en gruppe andre fans synes, at kanonslag (eller for den slags skyld bare at kaste med øl) ligesom bare hørte med til det at gå til fodbold, så derfor fyrer vi en masse af den slags af. Ville det være ok? Vil det ikke være ren egotrip, selvom vi bare gjorde det i "stemningens navn".

    Det er nemlig den her "vi bestemmer selv, hvad der er rigtigt - fuck alle andre", som er mit helt store problem ved at det pyrolort. Det at en gruppe fans bare for sig selv vedtager, at det er ok og nok ufarligt og så må andre fans og klubben bare leve med det. Det er sgu da en underlig tilgang til tingene.
    Hvis Pyro var lovligt så fair nok - fyr alt det lort man vil. Men indtil da, så bør folk holde sig til de regler, som nogle formentlig kloge mennesker har lavet, da pyro trods alt ikke er en særlig god ide i hænderne på fulde (og det der er værre) personer. Når klubben, som man ifølge egne budskaber møder op for støtte, endda bliver straffet gang på gang for netop pyro, så er det jo helt blæst.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester City (11/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er jeg nok den forkerte du spørger, da stemning eller for sags skyld at stå op ikke det primære for mig. Selvom jeg synes det var en fed stemning i går, så kan jeg sagtens leve mig ind i og få (tæt på) det samme ud af en FCK kamp selvom, der er gravkammerstemning.
    Tak for svar. Det er jo rigtigt nok en subjektiv sag hvilken vægt man tillægger de forskellige "fanelementer". Ville være interessant at høre holdningen til mit spørgsmål fra en af dem på C, der tillægger tifo og det at stå op og synge stor betydning (hvis en sådan person stadig kan findes;)).

    Jeg tillader mig lige at knytte et par generelle (og lange – beklager) kommentarer og observationer til dit indlæg, herunder dit spørgsmål til mig.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu synes jeg forøvrigt også, at det er at blande tingene lidt sammen. Pyro er noget som nogen fans har "vedtaget" er ok og "vedtaget" er helt ufarligt. Det synes jeg ikke er ok, og jeg synes det er at tage alle andre fans som gidsler for egen vindings skyld. Og som jeg nævner, så viste kampen i går i al tydelighed, at pyro ikke er nødvendigt for en fantastisk stemning, hvorfor den undskyldning/begrundelse ikke giver nogen mening
    Jeg ved ikke om hvem der har vedtaget at det er "helt ufarligt". Eller påstår det. Jeg er som det måske fremgår ikke den største modstander af pyroteknik, men det betyder ikke at jeg blot vedtager om det er farligt eller ej. Der holder jeg mig statistikker, historik og lignende. På den baggrund kan man selvfølgelig ikke kalde pyroteknik ”helt ufarligt”, men samtidigt jeg altså heller ikke man alene ud fra et sikkerhedshensyn kan retfærdiggøre en så hård bekæmpelse og sanktionering af pyroteknik som tilfældet er. Kigger man objektivt på sikkerhedsrisikoen så er jeg sikker på at der er sket flerfoldigt flere faldskader i Parken / på udebane grundet fald i tifomaterialer end der er sket tilsvarende alvorlige skader med pyroteknik (dette har jeg personligt tidligere fået bekræftet af en tidligere sikkerhedschef i Parken). Samtidigt sker der flere hundrede alvorlige skader med fyrværkeri hvert nytår (statistik herfor er frit tilgængelig på nettet), herunder flere dusin af disse af meget alvorlig karakter. Dette vel og mærke uden man har valgt at gøre denne brug ulovlig. Jeg mener derfor ikke der er nogen der har vedtaget at det er helt ufarligt med pyro på stadion. Men jeg forstår godt at nogen fans vælger at anvende pyroteknik til trods for et forbud og stadig kan sove godt om natten.

    Derudover er jeg helt enig i at pyro ikke er nødvendigt for god stemning. Det er dog heller aldrig et argument jeg har hørt fra de kræfter, der står bag brugen af pyroteknik. Jeg tror derimod forklaringen på at man ikke kan få den fanatiske stemning og de flotte tifoer uden pyroteknikken, er den samme i FCK som den er i alle andre fanmiljøer rundt om i Europa: De personer / fangrupper, der er tilpas dedikerede til at dedikere størstedelen af deres tid til at følge FCK, stå med ryggen til banen, ligge i haller for at male tifo osv. osv. er personer, der (uanset om man kan lide det eller ej) har det at følge sit fodboldhold som en livsstil - ikke en hobby. En livsstil, der indbefatter at man støtter holdet med alle gavnlige midler muligt, uanset om en myndighed vælger at forbyde disse. I denne del af fanmiljøet i FCK indbefatter disse midler stemning, tifo og visse pyrotekniske elementer (men f.eks. ikke tilfældigt hærværk, kanonslag og ølkast). Faktum er at det er disse fans der står i Hobro til en pokalkamp på en hverdag og at det også er disse fans der står for alle tifoer og har gjort det længe. Du finder ikke én fan i tifohallen, der ikke er tilhænger af pyroteknik. Det er virkeligheden. Vil man fjerne de dele af fanmiljøet så fjerner man også den stemning vi så i går, inklusiv tifoerne. Det er en pakkeløsning. Det er ikke kun i FCK at dette er tilfældet. Ret mig gerne, men jeg kan ikke komme på én klub i Europa som har en aktiv fanscene med fanatisk stemning og tifoer, og som har mindre ballade end i FCK og ingen pyroteknik? Mener faktisk vi er ekstremt heldige/privilegerede i FCK, at have en fanscene der har så meget fokus på positiv fankultur, og hvor pyroteknik er det største problem vi har til trods for at vi har en af Europas bedste aktive fantribuner.Tror jeg egentligt også man er enig i, i kontorlokalerne på D-tribunen.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og lad mig forøvrigt spørge dig den anden vej. Hvis nu jeg og en gruppe andre fans synes, at kanonslag (eller for den slags skyld bare at kaste med øl) ligesom bare hørte med til det at gå til fodbold, så derfor fyrer vi en masse af den slags af. Ville det være ok? Vil det ikke være ren egotrip, selvom vi bare gjorde det i "stemningens navn".

    Det er nemlig den her "vi bestemmer selv, hvad der er rigtigt - fuck alle andre", som er mit helt store problem ved at det pyrolort. Det at en gruppe fans bare for sig selv vedtager, at det er ok og nok ufarligt og så må andre fans og klubben bare leve med det. Det er sgu da en underlig tilgang til tingene.
    Mit korte (og lidt provokerende) svar er: Det kommer an på hvor mange andre fans der er. Lad os tage dit eksempel med ølkast der rammer medfans mv. Hvis f.eks. 90% af Nedre C mente at ølkast hørte til på stadion fordi det støttede holdet, der ikke var statistisk belæg for at tilfældige medfans kom til skade ved det, klubben viste videoer med ølkast for at tiltrække nye spillere og at truppen/klubben (selvfølgelig ikke offentligt) faktisk var tilhængere af det - så ja, så ville jeg faktisk synes det var okay selvom jeg personligt ikke er fan af ølkast. Jeg ville så nok ikke vælge at stå på Nedre C, men det skulle det store flertal, der var fan af ølkast, da bare gøre for min skyld.

    På samme måde så er jeg altså ret overbevist om at tæt på alle (i hvert fald det klare flertal), der står på Sektion 12 faktisk er fortalere for pyroteknik, og intet problem har med brugen heraf. Og jeg ville faktisk også være virkelig spændt på hvordan en meningsmåling så ud på resten af stadion. Så hvem er det egentligt egotrip overfor (udover det lille mindretal)? Så "vi bestemmer selv, hvad der er rigtigt - fuck alle andre" er for mig ikke mere dækkende for brugerne af pyroteknik på Sektion 12 end den er for dem der flager selvom nogen synes det er irriterende, ryger hash på tribunen selvom det er til gene for nogen (og ulovligt), eller dem der står op i siderne på C selvom nogen bag dem gerne vil sidde ned.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Når klubben, som man ifølge egne budskaber møder op for støtte, endda bliver straffet gang på gang for netop pyro, så er det jo helt blæst.
    Mit bud er at det for disse grupper både handler om at støtte holdet, men også om at kæmpe for retten til at være fodboldfan med alt hvad det indebærer for disse grupper. Det er denne tankegang der også kan medføre boykots mod kollektive fanforbud, bustransporter og andet. Boykots der isoleret set rigtigt nok straffer holder/klubben (ligesom en både), men som er en del af langsigtet kamp for at kunne udleve sin livsstil og støtte holdet/klubben på lang sigt. Derudover så tror jeg disse fans, inklusiv mig selv, mener, at den samlede pakke med en stemningstribune med 9.000 mennesker, der ikke findes bedre mange steder i Europa, og som man bruger som tiltrækningsplaster for både tilskuere, sponsorer og spillere, stadig er en gevinst for klubben, bøderne til trods. Og siden klubben ikke kollektivt blot udelukker de 2-300 mennesker som de ved styrer fanmiljøet og dermed undgår pyroteknik (men også organiseret stemning og tifoer) så er det mit bud at klubben er enige heri.

    Opsummerende mener jeg derfor at:
    • Styret brug af visse pyrotekniske genstande på fodboldstadions (som f.eks. ses i FCK-regi) udgør en væsentligt mindre sikkerheds- og sundhedsrisiko end den lovlige brug af fyrværkeri i samfundet, og mig bekendt også end f.eks. faldskader pga tifomaterialer eller. alkoholpromille for den sags skyld.

    • Langt størstedelen af dem der står i umiddelbar nærhed af pyroteknikken er tilhængere af denne.

    • Det er mit bud at pyroteknik generelt ikke svækker oplevelsen for de fleste på stadion, tværtimod. Denne påstand har jeg ikke belæg for, men mig bekendt er de seneste tryghedsmålinger og tilfredshedsmålinger ift. stemning i Parken på sit all time high, også højere end da der ikke var pyroteknik i Parken. Tilskuertallene viser heller ikke ligefrem en flugt fra Sektion 12 eller resten af Parken trods svingende resultater.

    • Spillere og ledelse er uomtvisteligt tilhængere (omend ikke udadtil) af “fornuftig” brug af pyroteknik. Eneste faktorer der kan ændre ved dette, er evt. sanktioner og hvis der kastes med ting på banen eller anvendelsen fører til gentagende spilstop (hvilket jeg ved forsøges undgået).

    • Selv de fleste modstandere af pyroteknik skriver som du selv gør “hvis det var lovligt så fyr den af”.

    Ovenstående punkter fører mig til den pointe, at jeg er direkte uforstående overfor hvordan pyroteknik til fodboldkampe kan fylde så meget hos myndighederne. Både DBU/Divisionsforeningen og politiet. Der må simpelthen være vigtigere problemstillinger for disse myndigheder at bruge ressourcer på. Jeg begriber ikke hvorfor Politiet overhovedet fokuserer på pyroteknik anvendt på oftest private fodboldstadions, når anvendelsen ingen “ofre” har. Man ser heller ikke politiet gå op i om der ryges hash på tribunen eller på en camp på Roskilde Festival, og dette med god grund. Det er spild af ressourcer. Derudover forstår jeg faktisk heller ikke at DBU/Divisionsforeningen bruger så mange ressourcer på at bekæmpe det. Fair nok man ikke vil gøre det direkte lovligt (kan man ikke når det ulovligt ved lov), men hvorfor insisterer man på at straffe klubberne, og endda hårdere og hårdere? Klubberne bliver ikke straffet hvis halvdelen af stadion ryger hash på tribunen selvom det er ulovligt? Eller hvis der foregår anden ulovlig aktivitet blandt fans? Hvad er det der er så specielt og retfærdiggøre at lige præcis pyroteknik skal bekæmpes med alle midler (såsom straffe til klubberne selv og kollektive straffe til fans)? Jeg forstår det ikke, og tror jeg faktisk heller ikke klubben gør. På så måde tror jeg også hellere klubben så at det er myndighedernes tilgang til pyroteknik der ændrer sig end at det er pyroteknikken der forsvinder, med det som det ville medføre af øvrige tab. Og realitet er, at det mere realistisk at få myndighederne til at ændre deres tilgang end det er at tro at man kan få stemningen og tifoerne fra Sektion 12, men uden pyroteknikken. Om man kan lide det eller ej så er det virkeligheden.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 08.10.22, 15:17
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  3. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  4. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  5. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 08.11.16, 21:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •