Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    16 20.25%
  • Uafgjort

    26 32.91%
  • FCK vinder

    37 46.84%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Søndagen byder på årets sidste SL-udekamp på Sjælland, når remouladekystens uvaskede omgang revl og krat tager imod Byens Hold på Hjalte Park.

    Med en sejr kommer FCK tilbage i Top-6, hvis enten AGF eller FCM smider point i løbet af runden. Alternativt rykker Løverne forbi AGF ved samme antal point, så længe man ender med en bedre målforskel end jyderne. Omvendt kan FCK med et nederlag i værste fald ligge på 10. pladsen, når runden er overstået.

    Begge hold har spillere i karantæne. Hos FCK sidder Hákon ude efter sit gule kort mod FCN, mens værterne må undvære Kevin Tshiembe efter hans røde kort mod Randers. Hos BIF står Kvistgaarden og Radosevic til en ufrivillig fridag ved næste gule kort uanset antal strafpoint, mens Wass får en dag i skyggen ved et gult kort til 4 strafpoint eller derover. Hos FCK får Khocholava en karantæne ved et gult kort til 4 strafpoint eller derover, mens Diks og Claesson skal få et gult kort til 6 strafpoint for at det udløser en karantænedag.

    Hos FCK består skadeslisten af Vavro, Corner, Zeca, Amoo og Falk, mens Khocholava, Karamoko, Babacar og Orri er tvivlsomme til opgøret.

    Kampens dommer er Morten Krogh, som dømmer sit første derby. Det er hans 3. FCK-kamp i sæsonen. De to første endte med to udesejre til Løverne mod hhv. AaB og Lyngby.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 12.

    Da man ikke kan garantere udefans' sikkerhed grundet flere episoder i Brøndby mod både FCK-fans og fans af andre klubber, har Divisionsforeningen besluttet, at der ikke skal være et udebaneafsnit på Hjalte Park i forbindelse med derbyet, og har desuden pålagt FCK om udelukkende at stille med det mest nødvendige personale, som har en decideret funktion til selve kampen. En beslutning, som klubben har taget til efterretning. Opfordringen fra Divisionsforeningen og klubben er derfor klar: Hold dig væk fra Brøndby på søndag, hvis du holder med FCK.
    Hvis man som FCK-fan partout vil protestere over Divisionsforeningens beslutning, må man forvente at man gør størst positivt indtryk hos både Divisionsforeningen og hr. og fru Danmark ved at gøre det på en hverdag, hvor der rent faktisk er nogen til stede på deres kontor i Brøndby, 620 meter i fugleflugtslinje fra Hjalte Park, frem for at gøre det på en kampdag, hvor risikoen for masseslagsmål i højere grad er til stede..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Respekt for Nes at have sat fokus på den gode defensive organisation, MEN jeg håber virkelig vi se i denne kamp vi ser vi også har bygget på i den offensive tilgang til spillet. Ja vi leveret en god defensiv præstation imod AGF og FCN, men de offensive spilmønstre og målskabene chancer manglede i den grad.

    Det muligt vi har mange skader, men det ændre ikke på situationen vi er havnet i. Hvis man har ambitioner om et nyt DM guld så skal der leveres mere på den sidste tredjedel af banen nu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Respekt for Nes at have sat fokus på den gode defensive organisation, MEN jeg håber virkelig vi se i denne kamp vi ser vi også har bygget på i den offensive tilgang til spillet. Ja vi leveret en god defensiv præstation imod AGF og FCN, men de offensive spilmønstre og målskabene chancer manglede i den grad.

    Det muligt vi har mange skader, men det ændre ikke på situationen vi er havnet i. Hvis man har ambitioner om et nyt DM guld så skal der leveres mere på den sidste tredjedel af banen nu.
    Jeg tror ikke du skal regne med en revolution i offensiven på den her side af vinterpausen.
    Med så mange kampe så tæt på hinanden tror jeg ikke der er tid til at ændre særlig meget her og nu.
    Det handler i stedet om at have styr på organisationen og basics, samt at få sat et slagkraftigt hold med tanke på alle de skader vi har.

    Nees er for mig fredet mht. spillestil her og nu - Vi skal have tre point hver gang, og så er jeg ellers ligeglad med hvordan de kommer....


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg tror ikke du skal regne med en revolution i offensiven på den her side af vinterpausen.
    Med så mange kampe så tæt på hinanden tror jeg ikke der er tid til at ændre særlig meget her og nu.
    Det handler i stedet om at have styr på organisationen og basics, samt at få sat et slagkraftigt hold med tanke på alle de skader vi har.

    Nees er for mig fredet mht. spillestil her og nu - Vi skal have tre point hver gang, og så er jeg ellers ligeglad med hvordan de kommer....
    Jeg taler hellere ikke om en revolution eller Ness Raus eller noget i den stil.

    Min pointe er blot, vi skal se en løbene forbedring af det offensive spil frem mod vinterpausen, hvis Ness og den sportslige ledelse hårdnakket påstår at det ikke skal forblive en "Mellemsæson" som jo er fyordet :)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg taler hellere ikke om en revolution eller Ness Raus eller noget i den stil.

    Min pointe er blot, vi skal se en løbene forbedring af det offensive spil frem mod vinterpausen, hvis Ness og den sportslige ledelse hårdnakket påstår at det ikke skal forblive en "Mellemsæson" som jo er fyordet :)
    Nees har udtalt da han blev ansat at det på den korte bane handler om 3 point og holde fast i vores ambition om mesterskabet.
    Derfor tror jeg ikke du skal regne med en voldsom forbedring offensivt her og nu. Dels som sagt pga. kampprogrammet, og dels pga. så mange skader. Der er rigeligt at tage fat i når vi mangler midteraksen på holdet.

    Men jeg er enig i at vi gerne skal se forbedringer offensigt til foråret når der har været en opstart med (en forhåbentlig) mere eller mindre skadesfri trup + evt. offensive forstærkninger

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2022
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Tror sgu ikke offensiven kommer til at spille meget bedre end den allerede gør nu. Ikke ment som at den spiller godt nu, men der skal virkelig noget nyt blod ind i den offensiv og så skal al den dødvægt ud af klubben. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at Corner pludselig er lavet af glas efter han er vendt hjem

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Nees har udtalt da han blev ansat at det på den korte bane handler om 3 point og holde fast i vores ambition om mesterskabet.
    Derfor tror jeg ikke du skal regne med en voldsom forbedring offensivt her og nu. Dels som sagt pga. kampprogrammet, og dels pga. så mange skader. Der er rigeligt at tage fat i når vi mangler midteraksen på holdet.

    Men jeg er enig i at vi gerne skal se forbedringer offensigt til foråret når der har været en opstart med (en forhåbentlig) mere eller mindre skadesfri trup + evt. offensive forstærkninger
    Ja men der har vi jo problemet. Jeg er helt med på den "store" offensive forbedring først kommer efter vinterpausen når Nees har haft en god opstart.

    Jeg taler om perioden fra nu og frem til vinterpausen. Det nytter jo ikke noget vi er 12-15 point efter nummer 1. Ergo skal der ske offensiv forbedringer på den korte bane, skader eller ej, hvis ambitionen skal hedde et nyt DM Guld. Det er jo bare vilkårene.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja men der har vi jo problemet. Jeg er helt med på den "store" offensive forbedring først kommer efter vinterpausen når Nees har haft en god opstart.

    Jeg taler om perioden fra nu og frem til vinterpausen. Det nytter jo ikke noget vi er 12-15 point efter nummer 1. Ergo skal der ske offensiv forbedringer på den korte bane, skader eller ej, hvis ambitionen skal hedde et nyt DM Guld. Det er jo bare vilkårene.
    Jeg ser vores point frem imod vinterpausen komme fra en benhård defensiv og en voldsomt arbejdsraseri som det vi så imod City.
    Kønt bliver det ikke - Men vi må spille med det vi nu engang har til rådighed. Og det er ikke voldsomt prangende det vi har at skyde med.

    Vi må sætte vores lid til især Daramy, og at Corner måske kan komme tilbage og banke nogle bolde i kassen.

    Jeg forventer ikke at vi fra den ene dag til den anden ser en voldsom forbedring i offensiven - Det tror jeg simpelthen ikke at tiden er til lige nu med kampprogrammet og skaderne. Desværre.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ser vores point frem imod vinterpausen komme fra en benhård defensiv og en voldsomt arbejdsraseri som det vi så imod City.
    Kønt bliver det ikke - Men vi må spille med det vi nu engang har til rådighed. Og det er ikke voldsomt prangende det vi har at skyde med.

    Vi må sætte vores lid til især Daramy, og at Corner måske kan komme tilbage og banke nogle bolde i kassen.

    Jeg forventer ikke at vi fra den ene dag til den anden ser en voldsom forbedring i offensiven - Det tror jeg simpelthen ikke at tiden er til lige nu med kampprogrammet og skaderne. Desværre.
    Jamen vi er jo enige i at vores point skal komme god defensiv. Jeg har hellere ikke nævnt at vi kommer til at se en "Voldsom" forbedring i offensiven, men blot "forbedringer" frem mod vinterpausen end hvad vi har set hidtil.

    Det er hårde Odds ovenpå de udfordringer vi kæmper med, men det er som nævnt vilkårene og det tror jeg også Neestrup er bevidst om. Vi kan snildt hente 6-8 point efter vinterpausen, men 12 point eller over nægter jeg at tro på. Så tør jeg godt kalde det en "Mellemsæson" :)

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen vi er jo enige i at vores point skal komme god defensiv. Jeg har hellere ikke nævnt at vi kommer til at se en "Voldsom" forbedring i offensiven, men blot "forbedringer" frem mod vinterpausen end hvad vi har set hidtil.

    Det er hårde Odds ovenpå de udfordringer vi kæmper med, men det er som nævnt vilkårene og det tror jeg også Neestrup er bevidst om. Vi kan snildt hente 6-8 point efter vinterpausen, men 12 point eller over nægter jeg at tro på. Så tør jeg godt kalde det en "Mellemsæson" :)
    Men vi kan jo altså sagtens vinde de kommende kampe og dermed holde fast i de topholdene uden at nødvendigvis ud af det blå ser forbedringer i offensiven.

    At vores offensiv skulle halte de sidste kampe her i efteråret er ikke nødvendigvis lig med mellemsæson… :)

    Giv mig 12-15 point de resterende 5 kampe og jeg er glad. Og fuldstændig ligeglad hvordan de kommer i hus.
    Og så vil jeg gerne se sammenhængende og god offensiv fodbold efter vinterpausen hvor vi forhåbentlig har færre skader + en offensiv forstærkning eller to.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uden-tilskuere

    Derfor er protesten på søndag bare en dum og uigennemtænkt idé. Jeg forstår fint budskabet, og jeg er bestemt også enig, men det er bare fordumt at tro, at bistandskontorets cokevrag ikke ser det som en oplagt mulighed for at få afløb for barndommens frustrationer.

    EDIT: Det må sgu da være vigtigere at synge de pisgules pisgule broderkleb ud af Parken, end at statuere et eksempel overfor Divisonsforeningen?
    Sidst redigeret af Devil : 13.10.22 kl. 20:53

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men vi kan jo altså sagtens vinde de kommende kampe og dermed holde fast i de topholdene uden at nødvendigvis ud af det blå ser forbedringer i offensiven.

    At vores offensiv skulle halte de sidste kampe her i efteråret er ikke nødvendigvis lig med mellemsæson… :)

    Giv mig 12-15 point de resterende 5 kampe og jeg er glad. Og fuldstændig ligeglad hvordan de kommer i hus.
    Og så vil jeg gerne se sammenhængende og god offensiv fodbold efter vinterpausen hvor vi forhåbentlig har færre skader + en offensiv forstærkning eller to.
    Jeg tror du fuldstændig misforstår min pointe.

    God kamp på Søndag :)

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Håber man vælger at spille Khocolava og Lund i forsvaret. Boile spillede en flot kamp imod city, MEN han skal have lov til at blive bygget stille og roligt op. En anden fordel er at Brøndby har lukket rigtig mange mål ind på dødbolde. Her er både Khocolava og Lund vigtige våben. Derudover SKAL vi have isak på banen, da han jo nok pt. er den bedste til at lave indlæg. Nok sammen med Christian Sørensen.

    En opstilling kunne se således ud:

    Grabara
    Jelert Khocolava Lund Sørensen

    stamanic
    Isak lerager
    Roony Claesson Daramy

    (Ikke glad for at sætte claesson som 9'er, men ved snart ikke hvem der ellers skal spille den position).
    - Torben

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Håber man vælger at spille Khocolava og Lund i forsvaret. Boile spillede en flot kamp imod city, MEN han skal have lov til at blive bygget stille og roligt op. En anden fordel er at Brøndby har lukket rigtig mange mål ind på dødbolde. Her er både Khocolava og Lund vigtige våben. Derudover SKAL vi have isak på banen, da han jo nok pt. er den bedste til at lave indlæg. Nok sammen med Christian Sørensen.

    En opstilling kunne se således ud:

    Grabara
    Jelert Khocolava Lund Sørensen

    stamanic
    Isak lerager
    Roony Claesson Daramy

    (Ikke glad for at sætte claesson som 9'er, men ved snart ikke hvem der ellers skal spille den position).
    Vi kunne også overveje at sætte det op i 3-4-3 som mod City (under tunger ville kalde det 5-4-1). Så kan vi spille Boile i stedet for Roony/Isak. Boile var genial mod City, så ville være ærgerlig over ikke at se ham i start 11 på søndag.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (16/10-2022 kl. 14:00)

    Enig -- vi skal have vores bedste spillere på banen i positioner, de er gode i. Og Boiles kamp mod City viser, at han kan så mega meget. Samtidig må vi for min skyld gerne tage et lidt defensivt udgangspunkt. Vi må IKKE komme bagud, for så hedder det kontrakæp med Brøndbys hurtige spillere på toppen, som løber fra vores høje bagkæde.
    Sidst redigeret af Jogo Bonito : 14.10.22 kl. 11:07
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 05.09.22, 07:37
  3. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 12.08.22, 08:32
  4. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  5. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •