Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i ordinær tid?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Hobro vinder i ordinær tid

    20 30.77%
  • Uafgjort (Hobro vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    6 9.23%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    7 10.77%
  • FCK vinder i ordinær tid

    32 49.23%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Som jeg ser highlights så er den film på haraldson hårdt dømt. Selv peter sørensen får sagt “der kom jo en le, men den ramte ikke”. Det burde ikke kunne give gult for film, når modstanderen kommer så hårdt ind i taklingen. Det skal ikke være ulovligt at undgå at blive savet over.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Som jeg ser highlights så er den film på haraldson hårdt dømt. Selv peter sørensen får sagt “der kom jo en le, men den ramte ikke”. Det burde ikke kunne give gult for film, når modstanderen kommer så hårdt ind i taklingen. Det skal ikke være ulovligt at undgå at blive savet over.
    Det var lige præcis også sådan, jeg så det. Modstanderen kom ind med en voldsom kraft. Om Haraldsson i situationen nåede at tænke, at han skulle springe for sit liv eller om han forsøgte at filme, skal jeg ikke kunne sige, men jeg mener ikke, at man ville kunne bebrejde ham for det første og det gule kort er derfor helt forkert.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Vil egentlig gerne bare rose Clem, hold nu op en stærk kamp af ham! Især flot med tanke på det er hans første på senior nieavu. Godt offensivt overblik med hans pasninger, og rolig på kuglen. Han kan godt virke som en der bliver klasse for os i fremtiden!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det var lige præcis også sådan, jeg så det. Modstanderen kom ind med en voldsom kraft. Om Haraldsson i situationen nåede at tænke, at han skulle springe for sit liv eller om han forsøgte at filme, skal jeg ikke kunne sige, men jeg mener ikke, at man ville kunne bebrejde ham for det første og det gule kort er derfor helt forkert.
    Jeg vil egentlig mene at FCK burde appelerer det røde/gule kort udfra at han ellers var blevet slagtet. Den minder lidt om den situation hvor Wind ryger ud, herinde mod esbjerg.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes godt nok mange er hårde ved Hakon. Så har det altså heller ikke været ringere - eksempelvis har det været betydeligt bedre end sin Islandske ven, Isak. Og så skal man huKe at Hakon spiller helt ude af position. Da han strålede i foråret var det på hans rigtige position som 8’er. Den har han ikke fået lov at spille i år, hvor han bliver kastet rundt mellem de tre forreste positioner. Claesson stinker også når han spiller deroppe, og her snakker vi endda om en bundrutineret svensk landsholdsspiller!
    Jeg er enig. I går fremtvang han jo også et straffe og skaber generelt en del farlige situationer i kampene, omend der også er den del spild og lidt for lette fejl.
    Jeg tror også, at vi kan blive enige om, at han kæmper en smule med niveauet pt (at spille ude af position, hjælper ikke), deraf nok også nogle af hans mindre hjerneblødninger af og til, hvor han tager et par åndsvage advarsler, ligesom han i går også var voldsom frustreret ved sin udvisning.

    Vi skal dog også huske, at han stadig er meget ung, og at foråret næsten var en dans på roser for ham, hvorfor det her måske er første lille spillemæssig krise, som han skal kæmpe sig igennem. Det kan være svært for unge spillere, ligesom hele episoden i Farum næppe har hjulpet ham på vej.

    Haraldsson skal nok komme tilbage på topniveau. Men lidt ekstra støtte fra tribunerne, så kan det måske gå hurtigere end ellers.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Som jeg ser highlights så er den film på haraldson hårdt dømt. Selv peter sørensen får sagt “der kom jo en le, men den ramte ikke”. Det burde ikke kunne give gult for film, når modstanderen kommer så hårdt ind i taklingen. Det skal ikke være ulovligt at undgå at blive savet over.
    Enig, hvis han bliver stående risikerer han nærmest et brækket ben. Problemet er måske, at han ikke forsøger at blive på benene efter sit spring, men det bør ikke være nok et gult kort.
    Jeg skulle faktisk til at skrive, at problemet var, at han i bedste Hedlund stil overspiller situationen bagefter, men efter at have set situationen igen, så gør han det overhovedet ikke. Udover at falde så gør han intet for at trække en advarsel eller lignende. Han sætter sig straks op og får en krampe. Krampen kunne godt ligne lidt et spil for galleriet, da han ser en advarsel er på vej. Men der er skadet sket inden.

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Flere roser Clem, men jeg synes også Ori fortjener lidt efter hans første hele kamp.

    Ja, han havde ikke sin bedste dag på kontoret hvad angår afslutningerne, og kroner det ligeledes af med et brændt straffespark, MEN - hvor er han dog giftig ift. at komme i de rette positioner. Han udfordrer konstant modstanderens bagkæde ved at true dybt, og hans første berøringer hvor han tager den med videre i løb var eminente! Vi ved hvor skarp han er normalt på U19, så jeg håber at han ryster den her af sig. Jeg håber at vi ser meget mere til ham i fremtiden, og ville elske at se ham som 2. valg efter Cornelius og dermed to rene FCK talenter.
    Sidst redigeret af scoring : 20.10.22 kl. 09:28
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK vs. F.C. København (19/10-2022 kl. 17:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Flere roser Clem, men jeg synes også Ori fortjener lidt efter hans første hele kamp.
    Jeg synes, at han indgik bedre i spillet end tidligere, hvor især tempoet har voldt ham problemer, men han mangler stadig noget for at kunne begå sig på dette niveau. Ingen tvivl om, at det klæder FCK at spille med en rigtig angriber i front, men vi har vi har behov for et reelt alternativ til Cornelius, hvilket Orri pt. ikke er.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 21.03.19, 10:14
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  3. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •