Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    15 25.00%
  • Uafgjort

    15 25.00%
  • FCM vinder

    30 50.00%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Næstsidste hjemmekamp i Superligaen byder på besøg fra Heden, når de vestjyske vicemestre fra FC Midtjylland besøger Hovedstaden.
    Med en sejr bringer Løverne sig à point med dagens modstander i tabellen, og med en sejr på 2+ overskydende mål betyder, at man overhaler Ulvene i tabellen. Derudover vil man også overhale AGF, så længe en sejr er på 1 mål mere, end hvad man må håbe på at århusianerne måtte få i deres opgør mod Brøndby. Omvendt kan man ved et nederlag i værste fald ende under stregen, hvis de nærmeste konkurrenter også måtte vinde deres kampe.

    FCK må undvære Zeca, Falk, Boilesen, Vavro og Amoo, mens Corner, Karamoko og Isak er tvivlsomme. Til gengæld er Hákon tilbage efter udstået karantæne.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hos værterne får VK karantæne ved næste gule kort uanset antal strafpoint, og det samme er tilfældet for Khocholava ved 4 strafpoint eller derover, samt for Diks og Claesson ved 6 strafpoint. Hos gæsterne får Sviatchenko en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint.

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen, der dømmer sit andet FCK-opgør i denne sæson. Første kamp var 2-1 nederlaget mod netop samme modstander, i hvad der viste sig at være Jess Thorups sidste kamp i spidsen for FCK. Kuriøst nok er det 3. kamp i træk med MKK, som er et opgør mellem de to hold. Opgøret i marts endte som bekendt med en 1-0 sejr til FCK på mål af Babacar i sidste sekund.

    Skal man ikke i Parken, vises kampen på 6'eren med optakt fra kl. 15:00.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Truppen er meldt ud og det ser ud til at FCK har købt en ny spiller. Der er en Khouma Babacar med i truppen, er der nogen der har hørt om ham?
    Øvre C'er

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Her er FCK-truppen mod FCM:

    1 Kamil Grabara (GK)
    2 Kevin Diks
    5 David Khocholava
    6 Christian Sørensen
    7 Viktor Claesson
    8 Ísak Jóhannesson
    11 Khouma Babacar
    12 Lukas Lerager
    15 Mohamed Daramy
    17 Paul Mukairu
    18 Orri Óskarsson
    19 Elias Jelert
    22 Peter Ankersen
    27 Valdemar Lund
    30 Hákon Arnar Haraldsson
    34 Victor Kristiansen
    35 Marko Stamenic
    36 William Clem
    40 Roony Bardghji
    51 Mathew Ryan (GK)

    Fra https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Jeg har en dårlig fornemmelse op til denne kamp.

    Ser man på vores start 11 vs jyderne, så har de bare mere at komme med.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Hvis man mangler lidt motivation før i morgen, kan man med rette lade harmen blomstre over den her historie. Hold kæft, nogle bastards FCM er. De penge er peanuts i deres regnskab, men de betyder alverden for småklubberne: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...urrent/9478070
    Sidst redigeret af Garneren : 22.10.22 kl. 01:23
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har en dårlig fornemmelse op til denne kamp.

    Ser man på vores start 11 vs jyderne, så har de bare mere at komme med.
    Det er vist mildt sagt.

    De er vel bedre end os på 70-80 procent af pladserne pt.

    Et tændt Parken (og hold) skal redde point for os.

    Ærlig talt, tror jeg ikke på det.

    I øvrigt, KiB havde en skadesopdatering. Er der nogle der videregive en status herinde?

    Pft.

    Zan

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er vist mildt sagt.

    De er vel bedre end os på 70-80 procent af pladserne pt.

    Et tændt Parken (og hold) skal redde point for os.

    Ærlig talt, tror jeg ikke på det.

    I øvrigt, KiB havde en skadesopdatering. Er der nogle der videregive en status herinde?

    Pft.

    Zan
    Mht. skader - tjek truppen! Det siger vist det hele, samt at vi taber i morgen!

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Mht. skader - tjek truppen! Det siger vist det hele, samt at vi taber i morgen!
    Ok, måske for simpelt kommunikeret fra min side.

    Jeg mente, om KiB havde en status på eksempelvis Falk, Vavro og Corner i forhold at være tilbage? (Ved godt de ikke er med i morgen).

    Zan

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har en dårlig fornemmelse op til denne kamp.

    Ser man på vores start 11 vs jyderne, så har de bare mere at komme med.
    Ja forventninger til sejr er ikke overvældende. Og det er næppe så underligt, når to på papiret rimelig jævnbyrdige hold står overfor hinanden og det ene mangler 6-7 profiler, imens det andet stort set kan stille stærkest muligt op. Og så har samme hold 120 min. i benene heraf lang tid med 10 mand, imen det andet badede sig igennem deres midtugekamp.

    Desværre er det igen en livsvigtig kamp, hvor 3 point virkelig vil lune, og hvor 0 point vil give store panderynker.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja forventninger til sejr er ikke overvældende. Og det er næppe så underligt, når to på papiret rimelig jævnbyrdige hold står overfor hinanden og det ene mangler 6-7 profiler, imens det andet stort set kan stille stærkest muligt op. Og så har samme hold 120 min. i benene heraf lang tid med 10 mand, imen det andet badede sig igennem deres midtugekamp.

    Desværre er det igen en livsvigtig kamp, hvor 3 point virkelig vil lune, og hvor 0 point vil give store panderynker.
    Ja - vi kan vel godt tillade os at kalde det tæt på en vind eller forsvind kamp k@sper

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja forventninger til sejr er ikke overvældende. Og det er næppe så underligt, når to på papiret rimelig jævnbyrdige hold står overfor hinanden og det ene mangler 6-7 profiler, imens det andet stort set kan stille stærkest muligt op. Og så har samme hold 120 min. i benene heraf lang tid med 10 mand, imen det andet badede sig igennem deres midtugekamp.

    Desværre er det igen en livsvigtig kamp, hvor 3 point virkelig vil lune, og hvor 0 point vil give store panderynker.
    1 point vil desværre også give mig panderynker.
    Ikke så meget isoleret set pga den ene kamp idag, men fordi det så vil være tredje kamp i træk, og fordi vi ikke kan forvente at holdene over os bliver ved med at spille uafgjort….

    Kun sejren tæller - og jeg tillader mig at tro på det indtil andet er bevist.
    Fuld gas fra lægterne alle mand !!

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    1 point vil desværre også give mig panderynker.
    Ikke så meget isoleret set pga den ene kamp idag, men fordi det så vil være tredje kamp i træk, og fordi vi ikke kan forvente at holdene over os bliver ved med at spille uafgjort….
    Måske. Jeg tror stadig, at det er FCM som vi skal holde snor i, hvilket vi i en vis grad kan med et point. Det er dog klart, at vi meget snart skal vinde nogle kampe og meget gerne starte i dag. Men fra min plads i Parken og med startopstillinger klar, så ser det bare ganske svært ud. :-|

    Forbereder mig mentalt på det sædvanlige drømmemål fra Dreyer, det sædvanlige skuespil fra Isaksen og Kaba, som af en eller anden grund altid ligner Haaland mod os på trods af, at han ligner Babacar mod alle andre.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    FCM har godt nok været overraskende dårlige i 1 halvleg.

    med lidt held kunne den have stået 2-0 nu. Spændende og se om vi kan holde niveau.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Hvis ikke modstanderholdet scorer i sidste minut (FCN), så brænder vi fucking straffe i 87. minut!!

    Amen, det er simpelthen ikke kynisk nok!!! Vi beder selv om det lort her. Øv!!!

    Zan

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Vi skaber jo chancerne i dag, men mangler offensiv kvalitet. Indskiftningen af Isak var en forudsigelig fejl, og så er det frustrerende, at vi ikke er bedre til at sparke straffe. Selvom vi er blevet meget bedre defensivt, må vi bare konstatere, at vi stadig lukker lortemål ind. FCM skulle have haft flere kort og kunne sagtens have fået en udvisning. Dårlig indsats af dommeren, som også skulle have hjælp af VAR til at se verdens klareste straffe. Suk!

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 19.09.22, 16:10
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  4. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  5. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •