Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    15 25.00%
  • Uafgjort

    15 25.00%
  • FCM vinder

    30 50.00%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Orri er ikke klar til de her kampe desværre!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi skaber jo chancerne i dag, men mangler offensiv kvalitet. Indskiftningen af Isak var en forudsigelig fejl, og så er det frustrerende, at vi ikke er bedre til at sparke straffe. Selvom vi er blevet meget bedre defensivt, må vi bare konstatere, at vi stadig lukker lortemål ind. FCM skulle have haft flere kort og kunne sagtens have fået en udvisning. Dårlig indsats af dommeren, som også skulle have hjælp af VAR til at se verdens klareste straffe. Suk!
    Jeg syntes sgu drengene spiller en flot kamp. Der bliver kæmpet og selve spilkombinationerne på banen ser også langt bedre ud end set tidligere.

    Men ja den offensive kynisme mangler desværre. Der var så meget plads syndt vi ikke udnyttet det.

    FCM kom ikke med meget.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Godt kæmpet. Vi spiller jo med mælketænder og de gjorde det godt, men klart vi ikke vinder DM med det hold. Holdet skadesfri er heller ikke godt nok.

    Fair resultat selvom vi selvfølgelig ærger os over brændt straffe.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Nu kommer jeg til at lyde meget negativ, men det er fandme ikke godt nok det her!

    Vi stopper med at spille for at lave mål nummer 2 efter pausen og går efter 1-0. Den slags ender tit med, at modstanderholdet scorer. Vi brænder straffe for anden kamp i træk. Vi har rigtig mange chancer, hvor vi mangler det sidste for at prikke den ind, og det er ikke bare uheld, når det sker kamp efter kamp. Vi er ikke kyniske nok og vi mangler spillere, der kan score. Ej hvor er det bare ærgerligt, at vi ikke vinder her, for det havde vi alle chancer for.

    Inden kampen var jeg ikke særlig optimistisk, men FCM spiller elendigt og vi har styr på dem, så det er sgu så ærgerligt, at vi ikke gør arbejdet færdigt.

    Og så er jeg ked af at skrive det, men Orri er simpelthen ikke klar til det her niveau. Det går for langsomt for ham. Der er ellers en del lovende takter, og han fungerer godt i relationsspillet, men i det store hele sidder jeg tilbage med følelsen af, at han skal træne i et års tid, før vi kan regne med noget fra ham.

    Til sidst så begriber jeg ikke, at MKK er superligadommer. Han er simpelthen så hamrende elendig. Der er ingen linje, og det er for vildt, hvordan FCM-spillerne får lov til at nedlægge vores spillere så meget i første halvleg uden der kommer et par gule kort frem. Også vildt han simpelthen ikke kan se det straffe, når han står så tæt på. Og lige for jeg ikke lyder totalt mavesur, der var også en del ting FCM ikke fik, hans niveau er simpelthen bare vanvittig lavt.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Det blev til et point i dagens kamp med FCM, der tilfreds kan krybe tilbage til Herning. Kampen startede noget låst, men åbnede sig op til sidst i en åben slagudveksling. Begge hold havde deres perioder, men vi var klart bedst spillemæssigt og kom også frem til de største muligheder, men manglede skarpheden. FCM gik hårdt i duellerne og den var Kristoffersen helt med på. Et hav af eftertacklingen og stemplinger kostede ingen advarsler, men så snart vi gik hårdt i en duel var det kontakt afregning. Det gjorde at de kunne bremse meget lovende angreb og FCM overlevede dermed dagens opgør på grund af dommeren. FCMs målscorer Evander kunne snildt være blevet smidt ud, hvis han havde modtaget de advarsler han burde og VAR kunne, nu hvor kampens dommer intet så, med fordel have kigget på den stempling han leverede på Khocholava kort før scoringen. Kort inden scoringen skulle FCMs nr. 17 være blevet advaret for hands (hvilket havde gjort, at han ikke kunne bremse et lovende angreb senere) – og et minut senere blev Khocolava det så. Selv et oplagt straffespark, der skete lige foran ham, blev overset. Ret beset en skandaløs dommerpræstation, der slet ikke kunne følge med i dag – hvilket vi ser gang på gang på gang, når intensiteten bliver øget bare en lille smule. Uanset hvem du har på banen og på trænerbænken kan du ikke gardere dig mod det.

    Grabara stod en fin kamp, men kunne ikke stille det store op ved scoringen (som VAR må have meget gode billeder på siden de kan afgøre, at bolden med sikkerhed har sluppet stregen – en skarp vinkel er ikke retvisende).

    Jelert startede lidt presset i defensiven, da FCM satsede en del på at sætte Isaksen i scene, men klarede det fint og kom også med frem offensivt.
    Khocholava kæmpede en brav kamp, især da Evander forsøgte at skade ham ved at træde ham på foden. Måtte tage en korrekt advarsel for hands, som så førte til FCMs scoring på et flot udført frispark af en spiller, der burde have været udvist.
    Lund spiller igen en god kamp med meget få fejl. Der skal lægges lidt mere på i opspillet, men ellers ser det ekstremt lovende ud. Burde dog have været advaret.
    VK spiller ligeledes en god kamp og kom i et hav af overlap, der dog kun sjældent blev benyttet og når det gjorde, havde vi ikke nok med i feltet på indlægget.

    Lerager spillede en stærk kamp trods han blev provokeret af Evander. Han modtog også en advarsel i en situation, hvor Evander løb ind i ham, men hvad årsagen til den var er svært at sige, da FCM opsøgte en massekonfrontation, men kun Lerager blev advaret. Vi bliver næppe nogensinde klogere på det.
    Stamenic gjorde det fint på den dybere centrale midtbane og var også stærk på bolden. Han blev korrekt advaret, men skal virkelig til at stramme op for det er en tåbelig advarsel at indkassere. Der er ikke meget at vinde i situationen og det hæmmede ham resten af kampen.
    Claesson fik scoret et mål og gjorde det generelt meget godt i vores opspil, når vi var på FCMs tredjedel. Det var tydeligt, at vi prioriterede at få ham sat i scene længere fremme på banen og det betalte sig da også. Brændte desværre et straffespark.

    Roony leverede en fin kamp. Var noget svag defensivt og havde fortsat en del boldtab og faldt ud af kampen i vores dårlige periode i anden halvelg. Havde dog flere gode aktioner og FCM havde svært ved at håndtere ham.
    Haraldsson gjorde det fint under omstændighederne, men nogen stor angriber bliver han aldrig. Han havde enkelte gode aktioner, blev den lille i de fleste dueller og havde svært ved at finde de gode positioner i feltet.
    Daramy synes jeg spiller en stærk kamp. Fremtvang straffesparket og var generelt udfordrende hele kampen. Succesraten må gerne være lidt højere, men løbene i feltet skal være bedre, når han kommer til baglinjen. Dog et par dårlige beslutninger undervejs, hvor gode overlap blev overset.

    Alt i alt synes jeg det var en god præstation mod et FCM hold, der gik hårdt i duellerne og generelt var svinske. Har man en dommer der straffer den slags ligeligt havde vi haft væsentligt bedre betingelser, da vi ikke kunne matche dem på hårdheden i duellerne, da vi rent faktisk blev advaret. Vi kom dog frem til de nødvendige chancer og havde derudover mange farlige situationer og brændte selvfølgelig også et straffespark. På trods af dommeren burde vi have hentet de tre point, men vi er for udfordret på den offensive kvalitet. Når Roony begynder at falde ud af kampen, kan vi ikke sætte en spiller ind, der reelt kan tage over. Vi kan ikke engang udskifte vores midtbanespiller, der startede som angriber, uden at gå signifikant ned i kvalitet (Oskarsson er ikke klar) – ret beset kan vi ikke udskifte nogle uden at gå gevaldigt ned i kvalitet i øjeblikket. Til gengæld har Claesson nu overhalet Biel, der blev solgt for syv runder siden, på topscorerlisten. Det er vanvittigt med tanke på vores budget og hvad vi har betalt for nogle af spillerne – det lover ikke godt for de nye ambitioner. Jeg er blevet svært begejstret for Neestrup som cheftræner. Jeg var ret skeptisk i starten, men det er jeg på ingen måde mere. Jeg synes stadig det havde været en fordel at supplere med noget mere rutine eller alternativt et advisory board – men den øverste prioritering må være at smide PC på porten. Hans fejl og mangler bliver tydeligere og tydeligere for hver kamp vi spiller.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu kommer jeg til at lyde meget negativ, men det er fandme ikke godt nok det her!

    Vi stopper med at spille for at lave mål nummer 2 efter pausen og går efter 1-0. Den slags ender tit med, at modstanderholdet scorer. Vi brænder straffe for anden kamp i træk. Vi har rigtig mange chancer, hvor vi mangler det sidste for at prikke den ind, og det er ikke bare uheld, når det sker kamp efter kamp. Vi er ikke kyniske nok og vi mangler spillere, der kan score. Ej hvor er det bare ærgerligt, at vi ikke vinder her, for det havde vi alle chancer for.

    Inden kampen var jeg ikke særlig optimistisk, men FCM spiller elendigt og vi har styr på dem, så det er sgu så ærgerligt, at vi ikke gør arbejdet færdigt.

    Og så er jeg ked af at skrive det, men Orri er simpelthen ikke klar til det her niveau. Det går for langsomt for ham. Der er ellers en del lovende takter, og han fungerer godt i relationsspillet, men i det store hele sidder jeg tilbage med følelsen af, at han skal træne i et års tid, før vi kan regne med noget fra ham.

    Til sidst så begriber jeg ikke, at MKK er superligadommer. Han er simpelthen så hamrende elendig. Der er ingen linje, og det er for vildt, hvordan FCM-spillerne får lov til at nedlægge vores spillere så meget i første halvleg uden der kommer et par gule kort frem. Også vildt han simpelthen ikke kan se det straffe, når han står så tæt på. Og lige for jeg ikke lyder totalt mavesur, der var også en del ting FCM ikke fik, hans niveau er simpelthen bare vanvittig lavt.
    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu kommer jeg til at lyde meget negativ, men det er fandme ikke godt nok det her!

    Vi stopper med at spille for at lave mål nummer 2 efter pausen og går efter 1-0. Den slags ender tit med, at modstanderholdet scorer. Vi brænder straffe for anden kamp i træk. Vi har rigtig mange chancer, hvor vi mangler det sidste for at prikke den ind, og det er ikke bare uheld, når det sker kamp efter kamp. Vi er ikke kyniske nok og vi mangler spillere, der kan score. Ej hvor er det bare ærgerligt, at vi ikke vinder her, for det havde vi alle chancer for.
    Jeg er ikke enig i, at vi stopper med at spille efter pausen. FCM sadlede om og satsede meget mere i presset og det havde vi svært ved at håndtere. Formentligt også derfor Roony blev udskiftet. Jeg synes dog det er værd at huske på, at FCM trods alt ikke blev farlige, men scorer på et flot sparket frispark (havde Khocholava ikke taget med hånd, var de formentligt blevet farlige alligevel). Men udover at udskifte Roony i den periode (og trække kanterne lidt længere tilbage), hvad kan vi så ellers stille op? Vi kan ikke sætte en spiller ind i angrebet, der kan vinde de hårde dueller med FCMs midterforsvar og vi kan reelt ikke skifte ud på midtbanen for at få mere boldsikre spillere ind eller bare spillere uden advarsler uden det bliver en 18-årig. Vi kan sætte Mukairu ind på venstrekanten, men her gjorde Daramy det ganske udmærket og så er der kun backer (og en målmand) at vælge mellem (Babacar er ligegyldig i øjeblikket).

    Jeg er ellers meget enig i det du skriver om MKK.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Til sidst så begriber jeg ikke, at MKK er superligadommer. Han er simpelthen så hamrende elendig. Der er ingen linje, og det er for vildt, hvordan FCM-spillerne får lov til at nedlægge vores spillere så meget i første halvleg uden der kommer et par gule kort frem. Også vildt han simpelthen ikke kan se det straffe, når han står så tæt på. Og lige for jeg ikke lyder totalt mavesur, der var også en del ting FCM ikke fik, hans niveau er simpelthen bare vanvittig lavt.
    Well, jeg er ikke enig. Med MKK som dommer er der altid en linje, nemlig den enøjede jyske linje....

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i, at vi stopper med at spille efter pausen. FCM sadlede om og satsede meget mere i presset og det havde vi svært ved at håndtere. Formentligt også derfor Roony blev udskiftet. Jeg synes dog det er værd at huske på, at FCM trods alt ikke blev farlige, men scorer på et flot sparket frispark (havde Khocholava ikke taget med hånd, var de formentligt blevet farlige alligevel). Men udover at udskifte Roony i den periode (og trække kanterne lidt længere tilbage), hvad kan vi så ellers stille op? Vi kan ikke sætte en spiller ind i angrebet, der kan vinde de hårde dueller med FCMs midterforsvar og vi kan reelt ikke skifte ud på midtbanen for at få mere boldsikre spillere ind eller bare spillere uden advarsler uden det bliver en 18-årig. Vi kan sætte Mukairu ind på venstrekanten, men her gjorde Daramy det ganske udmærket og så er der kun backer (og en målmand) at vælge mellem (Babacar er ligegyldig i øjeblikket).

    Jeg er ellers meget enig i det du skriver om MKK.
    Jeg synes, vi skal satse mere i det offensive spil. Vi har 15 minutter, hvor det kun er de tre forreste og så lige en ekstra spiller, som prøver noget. Der savner jeg, at vi får fyldt på, for vi blev jo farlige, når vi bare tur investere. Men måske er det det meget tætte program, som sidder i os? Vi har i hvert fald nogle spillere, der ser ret så trætte ud i den periode, og hvis man ikke kan holde til at løbe tilbage, så er det selvfølgelig bare bedre at blive der.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i, at vi stopper med at spille efter pausen. FCM sadlede om og satsede meget mere i presset og det havde vi svært ved at håndtere. Formentligt også derfor Roony blev udskiftet. Jeg synes dog det er værd at huske på, at FCM trods alt ikke blev farlige, men scorer på et flot sparket frispark (havde Khocholava ikke taget med hånd, var de formentligt blevet farlige alligevel). Men udover at udskifte Roony i den periode (og trække kanterne lidt længere tilbage), hvad kan vi så ellers stille op? Vi kan ikke sætte en spiller ind i angrebet, der kan vinde de hårde dueller med FCMs midterforsvar og vi kan reelt ikke skifte ud på midtbanen for at få mere boldsikre spillere ind eller bare spillere uden advarsler uden det bliver en 18-årig. Vi kan sætte Mukairu ind på venstrekanten, men her gjorde Daramy det ganske udmærket og så er der kun backer (og en målmand) at vælge mellem (Babacar er ligegyldig i øjeblikket).

    Jeg er ellers meget enig i det du skriver om MKK.
    Enig. Altså jeg havde nu også forventet FCM ville vise lidt mere efter pausen. Men de kommer jo ikke frem til noget. Som Ness også nævnte Post interview, så havde vi altså mange omstillinger, men manglede kvaliteten, som vel også er forståeligt, når man ser på vores hold.

    Denne kamp skulle vi have vundet, Men problemet er den dårlig sæson start vil spøge resten af sæsonen.

    Overvej, hvis vi ender uden for Top 6 :) ovenpå den fornylig fremviste strategi ^^

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    MKK var helt enormt ringe. Men fanme fedt med intensitet i kampen, det har savnet og hvor er FCM’s usympatiske hold bare dejlig nem at hade.

    Jeg synes generelt vi spiller fint, men mangler nogle der kan score mål og forfærdeligt med det ringe straffespark. Jelert er ved at blive en favorit hos mig og så synes jeg ikke Lerager var alt for god.

    Havde vi ikke solgt Biel, så er min vurdering at vi ville have haft 7-10 point mere og uafgjort i dag er desværre ikke et brugbart resultat. Nå ja - Erik S er forfærdelig

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes, vi skal satse mere i det offensive spil. Vi har 15 minutter, hvor det kun er de tre forreste og så lige en ekstra spiller, som prøver noget. Der savner jeg, at vi får fyldt på, for vi blev jo farlige, når vi bare tur investere. Men måske er det det meget tætte program, som sidder i os? Vi har i hvert fald nogle spillere, der ser ret så trætte ud i den periode, og hvis man ikke kan holde til at løbe tilbage, så er det selvfølgelig bare bedre at blive der.
    Træthed kan måske spille ind, men jeg synes også det er tydeligt (og fornuftigt i øvrigt) at vi ikke smider tøjlerne og satser overdrevent i offensiven. FCM har trods alt dygtige spilllere, der af det jeg har set virkelig kan være skarpe på omstillinger. De 15 minutter du nævner formoder jeg er i FCMs gode periode i starten af anden halvleg og her havde vi det bare svært. Vi havde store problemer med at presse dem og kommer til at stå dybt som følge af det. Et alternativ kan være, at forcere presset (som set under Thorup), men det åbner os op bagtil, ligesom det vil hvis vi skubber baglinjen for højt op. Med Thorup synes jeg vi havde store problemer med den balancegang, mens jeg synes Neestrup hurtigt har fået styr på det. Om ikke andet, så mangler vi noget offensiv kvalitet på forreste positioner enten i startopstillingen eller i bredden og det har vi ikke mulighed for at få før vinterpausen.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ... så synes jeg ikke Lerager var alt for god.
    Lerager er ikke så fantastisk i opspillet, men fordeler spillet fint. Han har derudover i øjeblikket stor indflydelse på vores spil, særligt når vi skal presse og selv er pressede, så der er jeg ret uenig. Han kommer ikke så ofte med i feltet som vi tidliger har set, især når vi gerne vil have Claesson derind, men det synes jeg ikke er et problem.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Træthed kan måske spille ind, men jeg synes også det er tydeligt (og fornuftigt i øvrigt) at vi ikke smider tøjlerne og satser overdrevent i offensiven. FCM har trods alt dygtige spilllere, der af det jeg har set virkelig kan være skarpe på omstillinger. De 15 minutter du nævner formoder jeg er i FCMs gode periode i starten af anden halvleg og her havde vi det bare svært. Vi havde store problemer med at presse dem og kommer til at stå dybt som følge af det. Et alternativ kan være, at forcere presset (som set under Thorup), men det åbner os op bagtil, ligesom det vil hvis vi skubber baglinjen for højt op. Med Thorup synes jeg vi havde store problemer med den balancegang, mens jeg synes Neestrup hurtigt har fået styr på det. Om ikke andet, så mangler vi noget offensiv kvalitet på forreste positioner enten i startopstillingen eller i bredden og det har vi ikke mulighed for at få før vinterpausen.



    Lerager er ikke så fantastisk i opspillet, men fordeler spillet fint. Han har derudover i øjeblikket stor indflydelse på vores spil, særligt når vi skal presse og selv er pressede, så der er jeg ret uenig. Han kommer ikke så ofte med i feltet som vi tidliger har set, især når vi gerne vil have Claesson derind, men det synes jeg ikke er et problem.
    Ok - uden at han var elendig, så synes jeg ikke han var så dominerende i dag, som man kunne forvente. Jeg synes han tabte for mange dueller og var ikke så godt med i spillet. Det kan nogle gange være svært at vurdere 100% når man står. Ag målet.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Den positive:

    Hold nu op hvor er jeg bare vild med alle vores talenter. Jelert, Lund, VK og Roony er et kæmpe lys i mørket pt. De går fuldstændig uimponeret til opgaven, og hjerner simpelthen i alle dueller og løber solen sort. Haraldsson trænger til at prøve en kamp på en plads der passer ham, og Stamenic er desværre bare ikke god nok. Holdet er som forandret under Neestrup, og det virker til at han har meget mere tillid fra spiller end Thorup. Fremtiden der lys ud med Falk og Cornelius tilbage, som er dem vi savner mest.

    Det negative:

    Vores anføre må simpelthen ikke tabe hovedet sådan på egen banehalvdel, for så også at brænde et straffespark. Altså det udstråler bare alt andet end anføre og coolnes/rutine. Det er bare ikke godt nok.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes, vi skal satse mere i det offensive spil. Vi har 15 minutter, hvor det kun er de tre forreste og så lige en ekstra spiller, som prøver noget. Der savner jeg, at vi får fyldt på, for vi blev jo farlige, når vi bare tur investere. Men måske er det det meget tætte program, som sidder i os? Vi har i hvert fald nogle spillere, der ser ret så trætte ud i den periode, og hvis man ikke kan holde til at løbe tilbage, så er det selvfølgelig bare bedre at blive der.
    Jeg tror også, at det handlede om lidt træthed. Midt i 2. halvleg så vi slidte ud og spillere som Lerager, Claesson og Jelert løber solen sort i denne kamp. Jeg er faktisk imponeret over, at vi efter 1-1 får genvundet dominansen i kampen og egentlig også lidt forundret over, at FCM ikke ville/kunne mere.

    Jeg synes det er forfærdeligt synd for holdet, at de ikke får 3 point til sidst. Alt blev investeret i denne kamp, hvor vi spiller med så mange unge mod FCM's a-kæde. Og alligevel er vi i største del af kampen klart bedst. Vi gør så meget rigtigt, ser organisatorisk gode ud og tør spille fodbold hele vejen nede fra bagkæden, desværre mangler det sidste kynisme offensivt, hvor vi brænder straffe, formøbler 3-4 gode kontra muligheder i 2. halvleg og hvor vi igen har en del skudchancer i feltet men bliver blokeret eller er for langsomme i handling (Orri). Vi holder endvidere Kaba, Dreyer, Isaksson etc helt væk fra noget og kun et drømmehug på frispark koster. Det er svært at gøre meget mere rigtigt. Det ser lovende ud på lang sigt - på kort sigt bliver det en kamp at komme i top 6. Næste kamp er i Randers formentlig uden Kocholava og med en rigtig hård midtugekamp i benene. Det bliver endnu en svær kamp. Lad os håbe på lidt medvind nu - vi trænger til lidt flere marginaler vores vej.

    Edit:
    Kan se i FCM's forum at de ser dette som et meget heldigt point til FCM. Jeg er enig.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Spillemæssigt bedre end under Thorup, men W-L er bedre end D-D.....

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 19.09.22, 16:10
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  4. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  5. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •