Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    15 25.00%
  • Uafgjort

    15 25.00%
  • FCM vinder

    30 50.00%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Noget helt andet. Hvordan kan de egentlig dømme bolden på frisparket helt inde? Har de andre billeder end dem i højdepunkterne? For selv om den på det billede som vises i Parken ser inde ud, så kan man da ikke umiddelbart ud fra det se, at den uden tvivl er 100% over stregen. Den skal jo slippe stregen helt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Fra min plads i Parken undrede jeg mig enormt over, at Døhr ikke bliver vist ud med sit 2. gule kort, da han begår straffespark mod Daramy.... Sådan noget plejer altid at give et gult kort nærmest hvor lille straffesparket og her er han ikke tæt på at ramme bolden.

    Og jeg har heller ikke kunne finde nogle billeder, der viser at FCM's "mål" var inde over streget. Der er kun en vinkel ude fra banen, som viser, at den MÅSKE godt kunne være over, men det er svært at konkludere 100%, at hele bolden er over stregen, hvorfor jeg ikke kan se, at det skulle være en "åbenlys" fejl fra dommeren, når han ikke dømmer mål.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Det korte svar: Ja.
    Det lidt mere uddybende svar: Der er flere kameraer til rådighed for VAR-vognen på stadion, end TV-produktionen har.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Er vild med det hold og den struktur, Nees har fået banket ind i holdet trods ufatteligt få træningspas. Vi er så vanvittigt hårdt ramt af skader, og alligevel er der nu på meget kort tid midt i et vildt program med to kampe om ugen et helt andet sted end under JT.

    Lad os lige kigge på lidt på tallene:

    Sidst, vi mødte FCM, er som bekendt med Thorup i spidsen. Her taber vi 2-1 på udebane i en kamp på vippen. Talmæssigt vinder FCM den dog marginalt med en xG på 2.40 mod vores på 2.26.

    I dag holder vi FCM nede på 0.21(!) i xG - mens vi har 2.08 (og i øvrigt præcis lige så mange afslutninger som i forrige kamp mod FCM).

    Vi er da også gået fra at lukke i gennemsnit 1,7 mål ind pr. kamp i denne sæson til blot 0,75 mål pr. kamp under Neestrup. Og Neestrup har så langt fra haft den blideste opstart med kampe mod henholdsvis AGF, FCN, BIF og FCM.

    At vi så har brændt to straffespark, at vi i den grad mangler en targetman, og at der stadig er masser af offensivt spil, der skal optimeres, er en anden - og meget vigtig! - snak. Men det peger trods alt mere i den rigtige retning, end det har gjort længe.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Spillemæssigt bedre end under Thorup, men W-L er bedre end D-D.....
    Men W-D-D-D som er Neestrups fire superligakampe er bedre end Thorups sidste fire med L-W-L-L

    Og spillet peger imod en langt mere stabil pointhøst og vi har vel også fået færre point end fortjent i de sidste 4 kampe.

    Vi er på rette vej - men sejrene skal snart til at komme, hvis vi skal i top 6.


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget helt andet. Hvordan kan de egentlig dømme bolden på frisparket helt inde? Har de andre billeder end dem i højdepunkterne? For selv om den på det billede som vises i Parken ser inde ud, så kan man da ikke umiddelbart ud fra det se, at den uden tvivl er 100% over stregen. Den skal jo slippe stregen helt.
    Helt ærligt så synes jeg den er ret klar. Den må vi bare acceptere uden alt for mange undskyldninger. Det er ikke derfor vi smider de 3 point

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men W-D-D-D som er Neestrups fire superligakampe er bedre end Thorups sidste fire med L-W-L-L

    Og spillet peger imod en langt mere stabil pointhøst og vi har vel også fået færre point end fortjent i de sidste 4 kampe.

    Vi er på rette vej - men sejrene skal snart til at komme, hvis vi skal i top 6.
    Fortjent vinder ikke mange mesterskaber. Det er problemet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt ærligt så synes jeg den er ret klar. Den må vi bare acceptere uden alt for mange undskyldninger. Det er ikke derfor vi smider de 3 point
    Det er ikke en undskyldning. Jeg er bare oprigtig nysgerrig. Ud fra de billeder vi kan se f.eks. på FCK's highlight kan man imo ikke med 100% konstatere, at den har sluppet linjen, omend det sidste slørede billede ligner. Men hvis de har bedre billeder i VAR vognen, som Kiwi nævner så er der jo ikke noget at komme efter. De ville bare være rare at se.
    Der er da ikke andre at klandre for pointtabet end os selv. Der var masser af muligheder til at score flere mål.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Fortjent vinder ikke mange mesterskaber. Det er problemet.
    Næ, men mon ikke 99% af sidelinien trods alt hellere tager vores spillemæssige udtryk pt fremfor inder Thorups sidste kampe. Det var jo de to ting som blev sammenlignet.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Fortjent vinder ikke mange mesterskaber. Det er problemet.
    Det tror jeg de fleste er enige i.

    Men jeg tror også de fleste har øjne og kan se, vores trup har en ekstrem svær periode med et skadeslazarat der er grotesk. Jeg ved godt ledelsen på deres Excel ark noter DM guld hvert år, men det har jeg forlængst opgivet i år. Jeg nægter simpelthen at tro på det sker set ud fra vores trup situation og placering i tabellen.

    Selv, hvis vi fyre et perfekt anden halvdel af sæsonen af, så skal meget gå op i en højere enhed. Næææ jeg tør godt sige det. "MELLEMSÆSON"

    Der er vidst flere realister her på sidelinien end på ledelsesgangen :)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Hvor jeg i øvrigt fortsat føler med Viktor Claesson efter dagens kamp. Han spiller nærmest en perfekt kamp lige indtil straffesparket. Han er boldsikker og er god i dag til at fordele boldene.

    Håber ikke han mister selvtillid ovenpå i dag.

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det tror jeg de fleste er enige i.

    Men jeg tror også de fleste har øjne og kan se, vores trup har en ekstrem svær periode med et skadeslazarat der er grotesk. Jeg ved godt ledelsen på deres Excel ark noter DM guld hvert år, men det har jeg forlængst opgivet i år. Jeg nægter simpelthen at tro på det sker set ud fra vores trup situation og placering i tabellen.

    Selv, hvis vi fyre et perfekt anden halvdel af sæsonen af, så skal meget gå op i en højere enhed. Næææ jeg tør godt sige det. "MELLEMSÆSON"

    Der er vidst flere realister her på sidelinien end på ledelsesgangen :)
    Vi er nok mere enige end som så. Synes bare resultaterne nu vs med Thorup også fortjener en lille sammenligning. Ikke sket mirakler. Selvom jeg var på ThorupRaus holdet og godt kan lide Nees

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ, men mon ikke 99% af sidelinien trods alt hellere tager vores spillemæssige udtryk pt fremfor inder Thorups sidste kampe. Det var jo de to ting som blev sammenlignet.
    Det vil de jo nok, men tænker også de fleste mener, at vi bør vinde flere kampe. Det er jo hidtil ikke lykkedes. Det hører med.

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi er nok mere enige end som så. Synes bare resultaterne nu vs med Thorup også fortjener en lille sammenligning. Ikke sket mirakler. Selvom jeg var på ThorupRaus holdet og godt kan lide Nees
    Du har fuldstændig ret. Vi laver vel nogenlunde samme pointantal nu som med Thorup. Holdet ser bare betydelig mere sammentømret ud mht struktur, plan for spil etc. Og så har Neestrup et betydelig dårligere spillermateriale til rådighed lige nu end Thorup havde (og forøvrigt også nogle svære modstandere). Jeg var ikke på ThorupRaus holdet, men har altid været kæmpe fan af Neestrup. :-)

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (22/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har fuldstændig ret. Vi laver vel nogenlunde samme pointantal nu som med Thorup. Holdet ser bare betydelig mere sammentømret ud mht struktur, plan for spil etc. Og så har Neestrup et betydelig dårligere spillermateriale til rådighed lige nu end Thorup havde (og forøvrigt også nogle svære modstandere). Jeg var ikke på ThorupRaus holdet, men har altid været kæmpe fan af Neestrup. :-)
    Vi mangler - desperat - pointene.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 19.09.22, 16:10
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  4. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  5. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •