Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sevilla vinder

    34 57.63%
  • Uafgjort

    11 18.64%
  • FCK vinder

    14 23.73%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 50

Emner: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er egentlig meget enig i dine betragtninger.

    Ift. sommerens vindue vil jeg gerne tilføje, at de manglende salg står og blinker. Hans manglende oprydning i truppen efter egne fadæser er et væsentligt problem, når truppen skal udvikles.

    Indtil videre har PC kun været i stand til at sælge spillere fra Ståle-æraen eller ophæve kontrakten med spillere. I sommerens vindue signede vi spillere, som formentlig ikke har videresalgspotentiale eller -hensigter grundet alderen kombineret med niveau.

    Han har udover de mange fejlkøb og fraværende målscorere, også formået at opbygge den centrale akse i holdet med notorisk skadede ældre spillere (Boile, Zeca, Falk, Corner). Den situation vi står i, er forudsigelig og når JN glæder sig til foråret, hvor alle er klar, så ærgrer han udtalelse mig, fordi de samme spillere også vil være hyppigt skadede der. De er for meget 'in-between injuries'.

    Jeg sætter stor pris på JN - men hans bemærkninger om, at vi skal være tålmodige irriterer mig pokkers meget. Det er utålmodighed, der skaffer resultater. Hvis vi bare skal have 66 point i denne sæson - og så tror jeg endda det er i underkanten til DM - så skal vi lave 48 point i de sidste 18 kampe. Det svarer til 2,67 point i gns. I sådan en situation er der ikke noget, der hedder tålmodighed, der hedder det speederen i bund. Men dette års tabte mesterskab skal først og fremmest tilskrives PC's elendige transfers og katastrofale dårlige trup-opbygning - lige som sidste års mesterskab efter min bedste overbevisning blev vundet på trods af transfervinduerne.

    Så selv i et vindue, hvor PC 'lykkedes' er der store udfordringer, som simpelthen ikke er blevet adressereret. Bekymringen for om det giver uro at foretage en udskiftning i ledelsen, den har jeg ikke. At indsætte JN for JT er foregået fuldstændig uproblematisk, fordi det er åbenlyst, hvor god en beslutning, det var. Den eneste grund til udskiftninger giver uro, er, når udskiftninger er dårlige. Det er for mig at se også årsagen til de sidste to års diskussioner og uro.

    Det eneste problem lige nu er, hvis den øverste ledelse/ bestyrelse ikke er i gang med at finde PC's kvalificerede afløser.
    Jeg er bestemt ikke uenig. Det faktum, at PC har et håbløst efterslæb fra januarvinduet skriger jo til himmelen. I Transfervinduet på BT og på EB har man i august og september begge steder fortalt om historier, hvor PC meget ihærdigt forsøgte at komme af med Babacar, Mukairu og Karamoko, men også at det ikke lykkedes, da i hvert fald de to først, ikke ville spille med. Det vil sige, at PC i det mindste er klar over sine fejlskud. I forhold til Amoo, så synes jeg ikke man kan bebrejde PC hele misæren. En ting er at Amoo blev langtidsskadet, men noget andet er hvad han eftersigende har lavet privat, og som helt evidentligt har kostet på banen. Amoo er jo også den eneste af de fire, som reelt har haft prædikatet "pris pga. potentiale", da han blev købt, også selvom PC påstår noget andet.

    I forhold til sommerens vindue, så synes jeg, at der rent faktisk var en læring og retning i det PC gjorde. Her kan man så skyde ham ned for den manglende 6'er og salget af Pep, som ikke blev erstattet. Det var sgu et sats ikke at købe en erstatning for Zeca, når man tænker på, hvor presset programmet i efteråret var.

    I forhold til dit sidste punkt, så tror jeg ikke, at du skal være så skråsikker på, at PC's rolle ikke bliver evalueret, men det er jo ikke noget man kan diskutere offentligt. Lige nu er der 6 meget dyre spillere ude mad skader. Falk, Corner og Boile endda på lange meget dyre kontrakter og indkøbene fra august '21 og januar bidrager ikke i det omfang man bør forvente. Det var jo reelt set noget lignende, som fik Ståle fyret, og jeg er ret sikker på, at PC's situation i FCK står og falder med, hvordan januarvinduet falder ud. Der skal rydes op, og man skal kunne se en tydelighed i de spillere der hentes ind. En tydelighed der afspejler det sidste vindues retninger og "strategien" fra i fredags. Sker det ikke, så tror jeg PC ryger.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er bestemt ikke uenig. Det faktum, at PC har et håbløst efterslæb fra januarvinduet skriger jo til himmelen. I Transfervinduet på BT og på EB har man i august og september begge steder fortalt om historier, hvor PC meget ihærdigt forsøgte at komme af med Babacar, Mukairu og Karamoko, men også at det ikke lykkedes, da i hvert fald de to først, ikke ville spille med. Det vil sige, at PC i det mindste er klar over sine fejlskud. I forhold til Amoo, så synes jeg ikke man kan bebrejde PC hele misæren. En ting er at Amoo blev langtidsskadet, men noget andet er hvad han eftersigende har lavet privat, og som helt evidentligt har kostet på banen. Amoo er jo også den eneste af de fire, som reelt har haft prædikatet "pris pga. potentiale", da han blev købt, også selvom PC påstår noget andet.

    I forhold til sommerens vindue, så synes jeg, at der rent faktisk var en læring og retning i det PC gjorde. Her kan man så skyde ham ned for den manglende 6'er og salget af Pep, som ikke blev erstattet. Det var sgu et sats ikke at købe en erstatning for Zeca, når man tænker på, hvor presset programmet i efteråret var.

    I forhold til dit sidste punkt, så tror jeg ikke, at du skal være så skråsikker på, at PC's rolle ikke bliver evalueret, men det er jo ikke noget man kan diskutere offentligt. Lige nu er der 6 meget dyre spillere ude mad skader. Falk, Corner og Boile endda på lange meget dyre kontrakter og indkøbene fra august '21 og januar bidrager ikke i det omfang man bør forvente. Det var jo reelt set noget lignende, som fik Ståle fyret, og jeg er ret sikker på, at PC's situation i FCK står og falder med, hvordan januarvinduet falder ud. Der skal rydes op, og man skal kunne se en tydelighed i de spillere der hentes ind. En tydelighed der afspejler det sidste vindues retninger og "strategien" fra i fredags. Sker det ikke, så tror jeg PC ryger.
    Både indlægget ovenfor og Goldbæks Højrefods ligefør er gode relevante indlæg, men kan I ikke skrive dem i PC raus-tråden eller en af transfertrådene. De er mindre relevante i kamptråden.
    Sidst redigeret af Døren : 26.10.22 kl. 09:17 Årsag: Slåfejl

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men vi må spille for de 20 mio der er på højkant for en sejr.
    Ja held og lykke med et centerforsvar, der formentlig hedder Diks og Lund og et angreb der har mere end almindelig svært ved at score mål. :)

    Det skal nok blive en fest. For Dortmund.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Både indlægget ovenfor og Goldbæks Højrefods ligefør er gode relevante indlæg, men kan I ikke skrive dem i PC raus-tråden eller en af transfertrådene. De er mindre relevante i kamptråden.
    Det er nu rimelig relevant fordi netop CL har vist os at vi er blevet et FCN hold. Spiller med mælketænder og er glade for flot spil - selvom vinde taber 3-0 og har historisk dårlige resultater.

    I går var kulminationen af PC’s arbejde og en forsmag på den nye strategi. Det er derfor højst relevant at diskutere hvorfor vi absolut skal så langt væk fra det geniale arbejde vi brugte 20 år på - nemlig at lave os til et internationalt hold.

    Jeg så kun anden halvleg, men det var fedt at se måden ji kunne spille rundt på - men det var jo samtidig fuldstændig uden slutprodukt. Er det virkelig det vi vil? Det er i hvert fald ikke det jeg ønsker for FCK.

    PC bærer om nogen skylden for tingenes tilstand:

    1) ingen backup til den vigtigste plads (def midt)
    2) ingen angribere af kvalitet. Så må man bide i det sure æble og købe en ny, selvom man ikke kan komme af med egne æsler (som vi gjorde med Ryan)
    3) elendig timing af salg. Første gang Daramy til Ajax og nu (endnu værre) salget af Biel for er relativt beskedent beløb til en græsk klub. Det stinker fanme og er en stor del af fortællingen om gårdagens kamp

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Neestrup har som træner 7 point i 6 kampe. Der har været spil til mere, men p.t. kigger vi ind i nedrykningsspil.
    Der er få tidspunkter i FCK’s historie der ville være mindre velegnede til at melde den nye strategi ud…..
    Jeg er uenig i din betragtning omkring strategien. Som de også nævnte på pressemødet, kan man ikke lade langsigtede beslutninger forstyrres af øjebliksbilleder. I en bedre verden havde udmeldingen jo også skabt lidt fornyet optimisme omkring projektet, men den amatøragtige lancering, og det faktum at PC har ansvaret for den sportslige del af strategien, lagde nok en dæmper på euforien hos de fleste.

    Jeg er til gengæld enig med dig i, at spillet under Neestrup har været til mere, men når resultaterne alligevel er, som de er, kan jeg ikke lade være med at tænke, at når man ikke har spillerne, betyder det mindre, hvem træneren er. Der er mere tydelighed i spillet og fremfor alt kommunikationen fra cheftræneren, men det er jo sekundært ift. point på kontoen, og der har udviklingen været mindre markant. Neestrup taler meget om potentialet i truppen, og det er forståeligt - han er jo nødt til at finde den positive vinkel - men vi er ffs FCK. Der skal leveres i dag.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Under Neestrup har FCK et xG på 1,91 mål pr. kamp i liga- og pokalkampe, og et xGC (mål imod) på 0,4. I samtlige kampe har man et xG, som er over 25% større end modstanderen, hvilket som udgangspunkt betyder, at man dominerer sin modstander ift. at skabe chancer.

    Til sammenligning havde Thorup i sine sidste 5 ligakampe et snit på 1,78 i xG pr. kamp, og et xGC på 1,49. I kun to af de 5 kampe dominerede man modstanderen ift. at skabe chancer.

    Så præstationerne og tegningerne i spillet i de kampe har været til langt mere, end hvad resultaterne har været til.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Under Neestrup har FCK et xG på 1,91 mål pr. kamp i liga- og pokalkampe, og et xGC (mål imod) på 0,4. I samtlige kampe har man et xG, som er over 25% større end modstanderen, hvilket som udgangspunkt betyder, at man dominerer sin modstander ift. at skabe chancer.

    Til sammenligning havde Thorup i sine sidste 5 ligakampe et snit på 1,78 i xG pr. kamp, og et xGC på 1,49. I kun to af de 5 kampe dominerede man modstanderen ift. at skabe chancer.

    Så præstationerne og tegningerne i spillet i de kampe har været til langt mere, end hvad resultaterne har været til.
    Det må da være tydeligt for alle, at spillet er til meget mere nu end tidligere. Både hvad angår robustheden i holdet som helhed, den defensive struktur og de offensive idéer. For første gang i to år ligner vi et hold, og ikke bare 11 individualister, og nu kan vi endelig med god ro tro på, at fundamentet er ved at være på plads, og så skal målene nok også komme.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    I øvrigt pænt træls stadig at skulle høre på kommentatorer og studieeksperter igen i denne kamp påpege, at vi burde have gjort mere. Denne gang fordi vi åbenbart mødte et "historisk ringe" spansk CL hold.

    Vores hold var vel også historisk dårligt i CL? (vores - ikke dansk CL hold)
    Men det tæller åbenbart ikke.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Men vi lukker stadig lortemål ind, hvilket ikke kan aflæses i xG og er forklaringen på, at det ikke er blevet til flere point. Ja, spillet og den defensive struktur er blevet bedre, men der er stadig momenter i de fleste kamp, hvor vi rent ud sagt fucker op og smider det hele på jorden. Noget af det kan sikkert løses gennem træning, men mit gæt er, at det kræver bedre spillere på udvalgte positioner, hvis vi skal problemet helt til livs.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Ja, når man mangler op til 5 rutinerede nøglespillere (Zeca, Falk, Boilesen, Vavro, Corner) i størstedelen af kampene, så er det nok også en medvirkende faktor..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    I øvrigt pænt træls stadig at skulle høre på kommentatorer og studieeksperter igen i denne kamp påpege, at vi burde have gjort mere. Denne gang fordi vi åbenbart mødte et "historisk ringe" spansk CL hold.

    Vores hold var vel også historisk dårligt i CL? (vores - ikke dansk CL hold)
    Men det tæller åbenbart ikke.
    Men de to første mål Sevilla scorer er også et udtryk for individuel kvalitet, hos deres spillere (specielt Iscos). Problemet er vel at vi er for tynde oppe foran, kampen havde nok set anderledes ud, hvis vi ikke havde et halvt hold af stamspillere skadede.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er nu rimelig relevant fordi netop CL har vist os at vi er blevet et FCN hold. Spiller med mælketænder og er glade for flot spil - selvom vinde taber 3-0 og har historisk dårlige resultater.

    I går var kulminationen af PC’s arbejde og en forsmag på den nye strategi. Det er derfor højst relevant at diskutere hvorfor vi absolut skal så langt væk fra det geniale arbejde vi brugte 20 år på - nemlig at lave os til et internationalt hold.

    Jeg så kun anden halvleg, men det var fedt at se måden ji kunne spille rundt på - men det var jo samtidig fuldstændig uden slutprodukt. Er det virkelig det vi vil? Det er i hvert fald ikke det jeg ønsker for FCK.

    PC bærer om nogen skylden for tingenes tilstand:

    1) ingen backup til den vigtigste plads (def midt)
    2) ingen angribere af kvalitet. Så må man bide i det sure æble og købe en ny, selvom man ikke kan komme af med egne æsler (som vi gjorde med Ryan)
    3) elendig timing af salg. Første gang Daramy til Ajax og nu (endnu værre) salget af Biel for er relativt beskedent beløb til en græsk klub. Det stinker fanme og er en stor del af fortællingen om gårdagens kamp
    Well, du har sådan set ret i, at det vi så i går var en forsmag på den nye strategi....ja det håber jeg i hvert fald. For vi så netop at vi havde en masse unge som sagtens kan være med på meget højt niveau og som med lidt rutine, kyniske og held havde vundet kampen. Den nye strategi er selvfølgelig ikke, at vi skal stille et forstærket u19 som i går, men at vi skal have et bedre mix fra start af med høj kvalitet blandt ældre spillere og en gruppe dygtige unge til at supplere. Set ud fra i går så ser det umiddelbart ganske bæredygtigt ud. Det store spørgsmål er selvfølgelig, om man kan blive ved med at producere lige så mange talenter. Men det kan kun fremtiden vise.

    Og ja PC bærer da et stort ansvar. Skaderne (nærmere bestemt antallet, alvorligheden og at de alle ligger samtidig) kan han ikke gøre noget ved, men det er da bestemt hans skyld, at der ikke er en backup alle steder. Eller dvs. der er vel backups, problemet er nok nærmere, at vi skal bruge for mange samtidig. En enkelt eller to kunne vi sagtens have klaret - når det er 5-6 på samme tid, så falder niveauet åbenlyst. Sagen er vel også, at da vi ikke får hentet en stjerne til at afløse eller supplere f.eks. Zeca (hvis det er rigtigt, at vi var ude efter Xeca), så satsede man på de unge i Staminec og Clem i stedet for mere af den bløde mellemvare i en spiller som f.eks. Lasse Berg Johnsen, som mange foreslår herinde. Her fulgte man formentlig den nye strategi og selvom man ligner en idiot nu, hvor vi spiller med 6 teenagere fra start, så tror jeg egentlig at det er en fornuftig vej at gå på sigt.

    Jeg er enig i, at man har et problem på de offensive pladser, hvor de dårlige indkøb af Babacar, Karamoko, Singh, Amoo og Mukairu stadig bider os lidt i røven. Men sagen er også, at man prøvede at hente høj kvalitet ind udover Corner, men kom ikke i mål. Og ja, så slår den nye strategi jo nok ind igen, da man så hellere ville satse på Orri, Haraldsson, Roony etc fremfor mere blød mellemvare - man blev forhåbentlig klogere, da man kiksede med de ovennævnte. Vi skulle for guds skyld ikke hente mere i den kategori.
    Mht timing af salget af Biel, så er det bare noget vi må leve med. Manden ville videre, der var en aftale om at han kunne komme videre og der kom et økonomisk fornuftigt bud for os og Biel. It sucks, but that's life. Salget af store profiler kommer sjældent på et godt tidspunkt og er altid et set back. Og at Corner skulle spille så lidt, havde få nok regnet med.

    Jeg synes forøvrigt ikke, at kampen i går på nogen måde viser, at det er dårligt at bevæge sig væk fra tidligere strategier for internationale FCK-hold. Jeg er selv verdens største Ståle fan, men samtidig må vi også indse, at vi ofte var ufattelig ringe til at skabe chancer internationalt. Vi kan jo bare tænke tilbage på CL holdet i 16/17 som var helt fantastisk - der havde vi f.eks. også en hjemmekamp mod Porto, hvor vi som nu var ramt på angriberpladsen, og der producerede vi absolut intet. I går havde vi både den gode organisation kendt fra Ståle og vi skabte nok chancer til at vinde. Du har selvfølgelig ret i, at der ikke var noget slutprodukt i mål, men det er egentlig også ret absurd målt på muligheder og opløb til muligheder.

    Jeg er med på, at PC sagtens kan forbedre sig, ligesom jeg også har usikkerhed omkring den nye strategi, primært om vi kan producere den kvalitet og mængde af talenter, som strategien kræver. Men kampen i går understregede for mig mere, at vi er på ret vej og tænker de rette baner, end at vi er ved at gå langt væk fra en vindende opskrift. Så kan vi sikkert finde andre kampe, hvor jeg vil være mere i tvivl.
    Sidst redigeret af k@sper : 26.10.22 kl. 11:14

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Men vi lukker stadig lortemål ind, hvilket ikke kan aflæses i xG og er forklaringen på, at det ikke er blevet til flere point. Ja, spillet og den defensive struktur er blevet bedre, men der er stadig momenter i de fleste kamp, hvor vi rent ud sagt fucker op og smider det hele på jorden. Noget af det kan sikkert løses gennem træning, men mit gæt er, at det kræver bedre spillere på udvalgte positioner, hvis vi skal problemet helt til livs.
    Jeg synes det første mål er svært at gardere sig meget imod. Det er bare rigtig godt spillet. De to sidste mål er måske lortemål, men de er også et produkt af, at vi satser helt vildt til sidst og er flade. F.eks hænger hele midtbanen ved begge. Det er trods alt risikoen, når man jagter en udligning 2 min før tid og har næppe noget som man helt kan gardere sig imod ved træning. Jeg holdt forøvrigt lidt øje med xG i løbet kampen, og jeg mener bestemt, at Sevillas lå meget lavt indtil de scorer til 2-0.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes det første mål er svært at gardere sig meget imod.
    Nu hentydede jeg ikke til Sevilla-kampen specifikt, men det er bare symptomatisk for vores hold, at vi lukker en masse lortemål ind - selv i kampe hvor vi ikke tillader modstanderen at komme til mange chancer. På en god dag havde Grabara reddet det første mål.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De to sidste mål er måske lortemål, men de er også et produkt af, at vi satser helt vildt til sidst og er flade.
    Ja, ved 2-0-målet gider vi ikke dække Isco op, hvilket er utilgiveligt - offensiv satsning eller ej. Det er både forsvar og midtbane, der sejler.

    Ved 3-0 er forsvaret i det mindste på plads, hvor det alt for sent går op for midtbanen, at der er fare på færde. Et gentagende problem i denne sæson og måske en konsekvens af, at vi ikke har en naturlig defensiv midt på holdet. Derudover er det vel et lille drop af Grabara.

    Min pointe er blot, at vores defensive blundere alt for ofte ender med at koste point. Hvert mål og hver kamp har sin egen historie, men det er et generelt problem, og det er ikke blevet bedre under Neestrup, desværre.

    Og bare så ovenstående ikke misforstås: det er blot en konstatering og ikke en kritik af Neestrup.
    [edit] Yderligere uddybning: det har været et problem lige siden nedturen begyndte under Ståle.

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sevilla FC vs. F.C. København (25/10-2022 kl. 18:45)

    Lad os lige huske på, at vi i størstedelen af kampen spiller med 3 ud af 4 i bagkæden, som ikke er fyldt 20 endnu. Og de spiller koncentreret og sikkert, de er ikke benovede af kampens betydning, og de har generelt fint styr på modstanderen, bortset fra den ene situation, hvor VK ikke får trukket ordentligt offside ved 1-0 scoringen. Det er altså imponerende.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  28. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 23.05.23, 15:04
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  3. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  5. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •