Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    9 16.36%
  • Uafgjort

    18 32.73%
  • FCK vinder

    28 50.91%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Grabara, Ryan og måske VK på yderste mandat.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Ja ok, havde lige glemt de 2 målmænd, men det er trods alt ikke "så" vigtigt ift. det offensive... Der må Kalle/Andreas lege med.

    Tror ikke på VK. Jens BØF Larsen og Mæhle klarer VB for KH

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem af vores spillere kommer til VM - udover Corner? Ingen tror jeg...
    Mathew Ryan og Kamil Grabara kommer vel også med. Ikke at det kommer til at forstyrre Neestrups taktiske træning voldsomt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Men hvor meget bliver der reelt trænet taktik før jul? Det sindsyge og latterlige program i efteråret gør, at truppen i den grad har behov for ferie og restitution. Efter VM er der stadigvæk 2 måneder før første kamp i Superligaen, og jeg tror Neestrup og teamet vil sikre, at truppen fysisk er optimalt stillet, før man for alvor implementerer Nees' offensive ideer.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Stort set alle SL-hold kommer til at træne i 2-3 uger efter at sidste kamp i efteråret er spillet midt i november. Man kan sagtens skrue gevaldigt ned for intensiteten og bruge tiden på at træne primært taktik, og sørge for at vedligeholde formen. Og mon ikke der kan skrues en enkelt træningskamp eller to ind, inden spillerne sendes på juleferie i starten af december?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Stort set alle SL-hold kommer til at træne i 2-3 uger efter at sidste kamp i efteråret er spillet midt i november. Man kan sagtens skrue gevaldigt ned for intensiteten og bruge tiden på at træne primært taktik, og sørge for at vedligeholde formen. Og mon ikke der kan skrues en enkelt træningskamp eller to ind, inden spillerne sendes på juleferie i starten af december?
    FCK skrev i forbindelse med "Sidste nyt før Randers FC-FCK": "Spillerne går dog ikke på ferie allerede i midten af november, men træner nogle uger endnu og aftaler muligvis nogle træningskampe."

    Så jeg tænker at din antagelse er korrekt :)

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    ...men når kampen ender med at Randers har en advarsel og vi har fire, så er der gået noget galt.
    Jeg synes tit det er billedet i øjeblikket. FCK få mange kort på relativt få begåede frispark. Og det er ikke imo fordi vi saver modstanderne over og spillere hårdere. Tvært imod. Tror FCK skal og kan spille hårdere uden at det koster flere kort. Så var der i det mindste balance mellem frispark og kort.
    Sidst redigeret af HansHansen : 30.10.22 kl. 18:19

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (29/10-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Jeg synes tit det er billedet i øjeblikket. FCK få mange kort på relativt få begåede frispark. Og det er ikke imo fordi vi saver modstanderne over og spillere hårdere. Tvært imod. Tror FCK skal og kan spille hårdere uden at det koster flere kort. Så var der i det mindste balance mellem frispark og kort.
    Jeg synes det er meget dommerbestemt og til dels også, hvor vi spiller. Når vi er på udebane som i går, så er det måske ikke så mærkeligt, at hjemmeholdet har lidt længere snor. Når vi spiller mod FCM med MKK som dommer (som altid), så er det heller ikke så mærkeligt, for det gør MKK hver gang. FCM er desuden generelt som teflon mht advarsler og i den kamp sad hele stadion vel blot og ventede på et gult kort til FCK ved første frispark efter FCM havde lavet mindst en håndfuld.

    Og ja, jeg går fuld sølvpapirs hat :-)


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 16.08.22, 17:53
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  4. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •