Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    10 20.41%
  • Uafgjort

    20 40.82%
  • Dortmund vinder

    19 38.78%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Sæsonens sidste europæiske kamp byder på et besøg fra remouladekystens venskabsklub, når de tyske vice-mestre fra Borussia Dortmund besøger Parken.

    Ingen af de to hold kan flytte sig hverken op eller ned i den samlede stilling i deres grupper, og derfor er kampens betydning reduceret til en økonomisk gevinst (2,8 mio. euro for en sejr, plus min. 250.000 euro fra puljen med overskydende kampbonusser, eller 900.000 euro for en uafgjort), samt antal koefficientpoint til klub- og landeranglisten, med 2 point for en sejr og 1 for en uafgjort.

    Undgår FCK at tabe, vil man have spillet to CL-gruppespil i træk uden at tabe på hjemmebane, og holder man nullet, vil man også have spillet to CL-gruppespil i træk uden at have lukket mål ind på hjemmebane. Man vil desuden have udlignet det antal koefficientpoint, som gled ud af regnskabet fra 17/18 sæsonen (7,00 point), hvis man får en uafgjort, og have hentet 1 point yderligere, hvis man sender tyskerne hjem med et nederlag i bagagen.

    Får FCK point, vil denne sæsons præstationer overhale BIFs fra 98/99 og FCMs fra 20/21, mens en sejr vil betyde, at man også vil overhale både AaBs fra 95/96, samt vores egen fra 13/14, og dermed havne i Top-5 over bedste danske CL-præstationer gennem tiden.

    FCK må undvære skadesramte Zeca, Boilesen og Amoo, mens Khocholava sidder ude med karantæne. Dortmund må undvære de skadede Guerreiro, Meunier, Kamara, Reus, Gittens og Haller.
    Ingen af de to hold har spillere i umiddelbar karantænefare.

    Kampens dommer er Aliyar Aghayev fra Azerbaijan, som tidligere har dømt FC Midtjylland vs. Ludogorets og FC Midtjylland mod Sturm Graz. Det er både hans første kamp med FC København OG hans første Champions League kamp nogensinde.

    Har man ikke billet til kampen, eller er man for utryg ved tilstedeværelsen af Dortmunds fans og deres ulidelige rudimentale vedhæng fra VSTGN, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 19:30.

    Derudover kan de unge Løver fra U19 holdet spille sig videre i UEFA Youth League, når de møder Dortmunds U19 hold kl. 16:00. Grundet den groteskt hjernedøde opførsel fra Dortmunds fans og deres afskyelige buddies fra VSTGN, spilles kampen af sikkerhedsmæssige grunde uden tilskuere. Undgår FCK at tabe, går man videre til knock-out play-off runden, hvor man møder et hold fra Domestic Champions Path i kampen om at gå videre til 1/8 finalen. Skulle FCK nå knock-out play-off runden og frem, må man anvende de spillere i A-truppen, som er unge nok til at spille U19, så længe de højst har spillet 3 gruppekampe i Champions League.
    Sidst redigeret af Kiwi : 31.10.22 kl. 15:31
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Hvis vi får point, så vil vi fortsætte en imponerende statistik med ikke at tabe hjemme i gruppespillet i Champions League. Vi har PT kun tabt 1 ud af 14 kampe og det kan altså blive 1 ud af 15. Det vil i givet fald betyde, at vi vil være det hold i Europa (af dem der har været med mere end 2 gange) med den laveste andel nederlag på hjemmebane i gruppespillet i Champions League - med samme andel tabt som Chelsea, som formentlig ikke taber til Dinamo Zagreb og derfor kommer op på 60 hjemmekampe og 4 nederlag (dvs. samme andel på 1 tabt for hver 15 spillet).

    Og jeg vil også bare lige endnu engang vise listen over de andre hold, der heller ikke taber hjemme i Champions League - fordi det er et vældig fint selskab vi er i:

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...268#post724268
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Har vi ikke tabt til både Chelsea og Real Madrid?
    Goldbæks Højrefod

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Har vi ikke tabt til både Chelsea og Real Madrid?
    Chelsea kampen var ikke i gruppespil. Det var ottendedelsfinale
    Øvre C'er

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Har vi ikke tabt til både Chelsea og Real Madrid?
    Chelsea var ikke i gruppespillet, hvilket var det statistikken gik på.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Har en bekendt som efterspørger en børne+voksenbillet

    Send gerne PM

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Når man har siddet og set sådan en første halvleg mod Dortmund så tænker man bare, hvor har vi været hele sæsonen.

    Ja Dortmund har ikke noget at spille for, men det er første gang længe jeg har set os være så modige og boldfaste. Vi har i den grad gjort Dortmund dårlige.

    Kæft det lover godt for jagten på FCN som allerede er i mine tanker.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #8
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Hvor er det dejligt med en boldspiller som Christian Sørensen i venstre side. Det giver så mange flere muligheder, når han og Daramy og Claesson kombinerer. Vi skaber jo utroligt meget i den side.
    Det er en fornøjelse at se på.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    14 chancer 1 mål tjaeee

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Hatten af for Haraldsson i dag. Vild kamp af ham.


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Jeg har været efter Haraldsson, men sådan en kamp kan han snildt blive solgt på. Mange må have fået øjnene op for ham internationalt.

    Jeg er med på Dortmund har nogle chancer i 2 halvleg, men vi burde har vundet kampen med 2 overskydende mål i sådan en kamp.

    Anyway, flot CL kampagne og vi får scoret et mål og spiller en brænd kamp til slut.

    DM GULD fokus nu.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Rigtig fint kamp at slutte af på, den kan vi godt være bekendt. Kan dog ikke undgå at sidde med en følelse af vi burde have vundet med de chancer vi havde.

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Jeg ser sjældent U19-holdet og havde derfor ingen idé om, hvor sindsygt et talent vi har på 6'eren. Clem kommer i vejen for meget og placerer sig konstant klogt på banen. Det, der imponerer mig mest, er imidlertid hans evne til at gå med i spillet og skille sig fornuftigt af med bolden. Han skaber ro, og det er tydeligt, at alle er trygge ved at give ham bolden i pressede situationer, da der ikke er risiko for boldtab.

    Han har ingen krog, men han er efter min opfattelse klasser bedre end Zeca med bolden. Hold op, han er vild!


  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg ser sjældent U19-holdet og havde derfor ingen idé om, hvor sindsygt et talent vi har på 6'eren. Clem kommer i vejen for meget og placerer sig konstant klogt på banen. Det, der imponerer mig mest, er imidlertid hans evne til at gå med i spillet og skille sig fornuftigt af med bolden. Han skaber ro, og det er tydeligt, at alle er trygge ved at give ham bolden i pressede situationer, da der ikke er risiko for boldtab.

    Han har ingen krog, men han er efter min opfattelse klasser bedre end Zeca med bolden. Hold op, han er vild!
    Clem spillede den 6er på en måde man ikke har set siden kvist i sine bedste dage. Der var den ro på bolden som en god 6er har, og han vidste hvor han skulle ligge og dække af. Han var min MOM, tæt forfulgt af valdemar lund der også gjorde det godt.

    Hvis det er Clems reelle niveau så skal han starte så mange kampe som muligt frem mod det mesterskab og så må resten kæmpe om pladserne foran.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  24. #15
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Clem spillede den 6er på en måde man ikke har set siden kvist i sine bedste dage. Der var den ro på bolden som en god 6er har, og han vidste hvor han skulle ligge og dække af. Han var min MOM, tæt forfulgt af valdemar lund der også gjorde det godt.

    Hvis det er Clems reelle niveau så skal han starte så mange kampe som muligt frem mod det mesterskab og så må resten kæmpe om pladserne foran.
    Helt enig med Clem!
    Meget uenig med Lund. Han viser i dag, at han ikke har farten til at spille CL. Flere gange bliver han sat. Eksempelvis ved målet.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 99
    Sidste Meddelelse: 29.09.22, 11:57
  3. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 26.08.22, 11:02
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  5. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •