Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    10 20.41%
  • Uafgjort

    20 40.82%
  • Dortmund vinder

    19 38.78%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg tror ikke, du skal tage de bannere for andet end en lille moralsk støtte til nogle af de meget aktive.
    Nej, men synes det er upassende. Det er i hvert fald en del af miljøet som jeg ikke gider sættes i bås med og det bliver man jo som fan af FCK.

    @Døren, nej det var egentlig bare en generel kommentar til baneløberen, det er ret nemt, hvis man gerne vil.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Æh. Sjovt at du citerer mig uden at kommentere på Boycot Qatar-manden, men altså. En bag mig på Sektionen fortalte, at "Snitten" er en af capoens venner, der sidder i fængsel, så mon ikke de to andre også sidder i fængsel? Jeg ved det ikke. Heller ikke, om Snitten er en af capoens venner. Det kan selvfølgelig også bare være, at Snitten og Kussen, og hvad de ellers hedder, er spækhuggere i et eller andet vandland, man ønsker sat fri.
    Man orker det jo dårligt mere, men hold da kæft der er nogle kegler på den tribune. Uanset hvor fed support og tifo man får fra den ende, så er situationen altså komplet uholdbar for klub og fanmiljø. Ikke nok med personlige bannere til venner i spjældet (hold nu der lort væk fra tribunen), budskaber til slagsbrødre fra den modsatte ende (nej det er ikke fedt - idioter som dem skal ignoreres), og en lang omgang pyro i anden halvleg her iblandt adskillige maskeret i capotårn, så krydrer man den lige inden 2. halvleg med at fyre adskillige (mindre) batterier af på en propfyldt tribune, som man står og holder i hånden i en åbenlys koordineret aktion. Nu må selv de mest "jamen pyro er ikke farligt" - fortalere simpelthen komme tilbage til virkeligheden. Udover det åbenlyse komplet vanvittige sikkerhedsmæssigt i f.eks. at fyre batterier af på et stadion, så kommer det her til at få formentlig alvorlige konsekvenser for FCK.

    Man må også konstatere, at når man kan smugle batterier af den størrelse ind (se feks BT' video), så er der noget helt galt kontrollen på den tribune. Eftersom man ikke kan have sådan en oppe i røven eller lignende, så kan det næsten kun være kommet ind via tifoarbejdet aller andet stemningsgrej. Derfor går jeg stærkt ud fra, at FCK selvfølgelig må begrænse den slags i hvert fald indtil fyrværkeriidioterne er fundet og har fået en lang karantæne og også gerne fået kanaliseret den kommende millionbøde fra UEFA deres vej.

    Og nej jeg ønsker ikke at ødelægge S12, stemning eller noget andet. Men det må simpelthen være åbenlyst for alle, at lige nu eskalerer unoderne sig fra kamp til kamp og hvis man ikke snart tager sig sammen og sætter foden ned, så går det meget snart meget galt enten sportsligt eller sikkerhedsmæssigt.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på at Clem er en svækkelse i forhold til Zeca. Det er en anden stil, men jeg ville, baseret på hvad jeg har set, spille Clem før Zeca.
    Det er, hvad jeg længe har talt for. Zecas 'flue-i-en-flaske stil' er en spektakulær og en iøjnefaldende platform for at stråle med 'krogen' mange gange i løbe af en kamp. Men det er også en svaghed i forhold til holdets struktur og sammenhæng. Forskellen er til at få øje på, når man spiller med en sekser, der har ro, disciplin og sikker boldbehandling som varemærkerne - også selv om han kun er 18 år.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eftersom man ikke kan have sådan en oppe i røven eller lignende, så kan det næsten kun være kommet ind via tifoarbejdet aller andet stemningsgrej.
    Der er nogle overraskende store røvhuller på den tribune! Ærgerligt, at de skal ødelægge en ellers imponerende stemningskulisse på øvre og nedre B.

    Der må tages et opgør med opførslen på B-tribunen, selvom det bliver mere end vanskeligt. Jeg hader kollektive straffe og kan derfor ikke helt tilslutte mig mit eget forslag, men det ville være fristende at lade bødetaksterne betale via billetpriserne til B. Tosserne må sgu få udløsning for deres fyrværkeriliderlighed til nytår, som lovgivningen giver mulighed for. Og nej, det bliver ikke mere voksent, fordi man kalder fyrværkeri for pyro.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Der er nogle overraskende store røvhuller på den tribune! Ærgerligt, at de skal ødelægge en ellers imponerende stemningskulisse på øvre og nedre B.

    Der må tages et opgør med opførslen på B-tribunen, selvom det bliver mere end vanskeligt. Jeg hader kollektive straffe og kan derfor ikke helt tilslutte mig mit eget forslag, men det ville være fristende at lade bødetaksterne betale via billetpriserne til B. Tosserne må sgu få udløsning for deres fyrværkeriliderlighed til nytår, som lovgivningen giver mulighed for. Og nej, det bliver ikke mere voksent, fordi man kalder fyrværkeri for pyro.
    Nixen. Det er ikke min risiko, at Parkens sikkerhed ikke har styr på det og ikke passer sit arbejde. Ligesom det ikke er mit ansvar, hvorfor jeg selvfølgelig ikke skal betale noget som helst ekstra for at se bold.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Der er nogle overraskende store røvhuller på den tribune! Ærgerligt, at de skal ødelægge en ellers imponerende stemningskulisse på øvre og nedre B.

    Der må tages et opgør med opførslen på B-tribunen, selvom det bliver mere end vanskeligt. Jeg hader kollektive straffe og kan derfor ikke helt tilslutte mig mit eget forslag, men det ville være fristende at lade bødetaksterne betale via billetpriserne til B. Tosserne må sgu få udløsning for deres fyrværkeriliderlighed til nytår, som lovgivningen giver mulighed for. Og nej, det bliver ikke mere voksent, fordi man kalder fyrværkeri for pyro.
    Jeg ved snart ikke, hvem jeg er mest frustreret på. Jeg er sindssyg frustreret over, at en gruppe unge simpelthen ikke kan opføre sig ordentligt og tager resten af stadion som gidsel i deres eget egoistiske trip.

    Endnu mere er jeg måske i virkeligheden frustreret over FCK's manglende ageren. For når man ikke sætter foden ned, sætter nogle grænser eller udøver nogen konsekvenser (det ser i hvert fald ikke sådan ud), så er det næsten svært at klandre nogle grænsesøgende unge mennesker, at de bare skubber grænsen for acceptabel opførsel hele tiden. Men nu må vi se - det er spændende hvor længe man i FCK holder sig for øjne og ører i "stemningens navn" (der er jo tilskuere i lortet) inden konsekvenserne fra UEFA, Divisionsforening, Politi etc bliver for høje. Vil man fra myndigheder og divisionsforeningens side dette til livs, så skal man nok for alvor begynde at kigge på kampe uden fans og måske endda pointstraffe og uddele disse lidt mere rundhåndet.

    Politiet nævner forøvrigt, at indsmuglingen kan være sket ved at lave pres på indgangen (gatecrashing) men FCK afviser, at det kan være hele grundet.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #37
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Man kunne jo sende den store bøde, vi nu får, videre til de ansvarlige. Og de ansvarlige er tifoudvalget.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nixen. Det er ikke min risiko, at Parkens sikkerhed ikke har styr på det og ikke passer sit arbejde. Ligesom det ikke er mit ansvar, hvorfor jeg selvfølgelig ikke skal betale noget som helst ekstra for at se bold.
    Jeg synes umiddelbart heller ikke, at det er meningmand på S12, som skal bøde her.

    Jeg gad bare godt vide, om der er nogen form for selvransagelse på den tribune. Altså jeg går ud fra, at S12 har et forum (på Facebook, egen side eller lignende). Er der ikke nogen, som synes det er en dårlig ide med batterier? Eller bannere til folk i fængsel? Eller en hel 2. halvleg med tosser som står på første række og skal vise, at de tør fyre et lys af? Eller en capo som åbenlyst ikke har et problem med maskerede pyro-tosser i tårnet?

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Man kunne jo sende den store bøde, vi nu får, videre til de ansvarlige. Og de ansvarlige er tifoudvalget.
    Hvis de er det (altså ansvarlig for batterier), så kan jeg slet ikke se nogen anden løsning, end at FCK må sige tak for nu til personerne i det udvalg. Det vil være meget trist, da tifoerne er fantastiske - i går vel nærmest en af de flotteste ever uanset hvor lidt jeg synes om pyro (man kunne nok lave den uden også). Jeg kan i så fald slet ikke se en verden, hvor FCK kan forsvare at arbejde videre med de mennesker.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Jeg vil dog til pyroen i går føje, at på Sektionen oplever man jo ikke synet, fordi man står midt i det, og ofte bliver jeg overrasket over, hvor meget lys, der har været, når jeg dagen efter ser videoer af tribunen. Men, den glæde, jeg i går havde, var igen gnister ned af nakken. Det var fra en de "kraftige stjernekastere", og igen måtte jeg tage hætte på, så jeg kunne stå ved siden af lysdrengen og se hård ud. Lys tager vel ca. 30 sekunder, og pludselig var der en, der sparkede mig over benet. Det viste sig at være min sidemand, der havde trampet et mindre bål ud, da det glødende rør var blevet efterladt på et tifomanuskript.

    Jeg kan godt undre mig over, at der ikke sker større uheld i forbindelse med al det lys. Mon ikke vi blot venter på en grim ulykke? Altså de der batterier i går...........

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Tjah jeg synes så at det var en fuldstændig fantastisk kulisse og pyro men sådan er vi jo så forskellige..

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #42
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr. Jardex Se meddelelser
    Tjah jeg synes så at det var en fuldstændig fantastisk kulisse og pyro men sådan er vi jo så forskellige..
    ALLE synes jo at det var/er en fantastisk kulisse - men det er bare på bekostning af at det er pisse farligt, ulovligt, koster klubben kassen og et spørgsmål om tid før at vi skal spille for tomme tribuner....
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr. Jardex Se meddelelser
    Tjah jeg synes så at det var en fuldstændig fantastisk kulisse og pyro men sådan er vi jo så forskellige..
    Jamen, så kan vi jo lave en indsamlingsordning, så alle jer, der synes, det er fantastisk, kan betale gildet.

    Det må være pragtfuldt at leve i en verden, hvor regler og lovgivning træder ud af kraft, hvis man synes, det ser fantastisk ud. Dejligt samfund vi ville få.
    Sidst redigeret af dam78 : 03.11.22 kl. 12:30

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes umiddelbart heller ikke, at det er meningmand på S12, som skal bøde her.

    Jeg gad bare godt vide, om der er nogen form for selvransagelse på den tribune. Altså jeg går ud fra, at S12 har et forum (på Facebook, egen side eller lignende). Er der ikke nogen, som synes det er en dårlig ide med batterier? Eller bannere til folk i fængsel? Eller en hel 2. halvleg med tosser som står på første række og skal vise, at de tør fyre et lys af? Eller en capo som åbenlyst ikke har et problem med maskerede pyro-tosser i tårnet?
    I forhold til lys som en del af stemningen, så er det helt sikkert en del af ultrapakken, og jeg har som udgangspunkt ikke fantasi til at forestille mig, at der er nogen i ultragruppen, der så meget som overvejer, om lys er en dårlig idé. Heller ikke, selvom klubben idømmes store bøder. Jeg mener, at jeg før har skrevet det herinde, men sidste år i forbindelse med en Conference League-kamp, blev der delt flyets ud med opfordring til, at man ikke fyrede lys af, da der var konkrete trusler/advarsler om, at vi ville miste retten til fans på tribunen, hvis det fortsatte. Det viser dog en form for selvransagelse hos nogle på tribunen (nok SLO og Daniell), men også, at de store show nok er koordineret, men at der ikke er fuld kontrol på tribunen med, hvem der fyrer af.

    Dette er blot en betragtning, da jeg ikke kender nogen, der fyrer af.

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Borussia Dortmund (02/11-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nixen. Det er ikke min risiko, at Parkens sikkerhed ikke har styr på det og ikke passer sit arbejde. Ligesom det ikke er mit ansvar, hvorfor jeg selvfølgelig ikke skal betale noget som helst ekstra for at se bold.
    Hvis du kunne læse hele sætningen, ville du forstå, at jeg heller ikke reelt synes, at det er en løsning. Men bægeret er ved at være fyldt, og jeg er desværre ikke i tvivl om, at vi i fremtiden alle vil blive ramt af kollektiv straf, hvis det fortsætter. Københavns politi gør, hvad de kan for at ødelægge muligheden for at se bold på stadion, og det er ikke sikkert, at UEFA også i fremtiden vil holde sig til bødestraffe.

    Jeg er alvorligt bange for, at holdet kommer til at spille for tomme tribuner, før der begynder at ske noget.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 99
    Sidste Meddelelse: 29.09.22, 11:57
  3. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 26.08.22, 11:02
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  5. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •