Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    49 84.48%
  • Uafgjort

    3 5.17%
  • Lyngby vinder

    6 10.34%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Henter vi sejren i dag, så lysner det langsomt i tabellen.
    Ja med en sejre i dag, lysner det i den grad. Jeg indrømmer gerne, Jeg har ikke kunne gøre mig klog på ligaen i år. 2 point op til tredjepladsen, hvor Viborg og FCN har været de meste stabile indtil videre.

    Det er bare en "Freak" sæson. Vores "Mellem sæson" indtil videre kan man med rette give gode forklaringer på (Skader), men alle de andre hold i suppen?, hmm.

    Anyway, jeg håber vi kan hæle lidt ind på FCN, så vi kun er 6-7 point inden vi går i vinterhi.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tolkede Sundays interview på samme måde. Falk starter ude - Corner inde. Falk starter til gengæld i Thisted.
    Om det bliver Staminic eller Clem som spiller fra starter jeg i tvivl om. Clem har gjort det bedst senest, men samtidig ved jeg ikke, om den unge mand er klar til kampe på det niveau to gange om ugen.

    Desuden kommer jeg med den frække forudsigelse, at Haraldsson starter ude og Roony inde. Det giver måske ikke mening ud fra hvor god Haraldsson var mod Dortmund, men han brugte virkelig mange kræfter i den kamp i 90+ minutter. Endvidere kunne man sætte ham ind i stedet for Corner, når Corner er flad. Han kan nok ikke spille 90 min endnu.
    Godt set med Haraldsson / Roony.

    I øvrigt, Kalle på bænken.
    Det må da være en skade til Ryan? Eller er Grabara/Ryan så toxic at han ikke skal varme ham op?

    Lidt underligt i hvert fald.

    Zan

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Godt set med Haraldsson / Roony.

    I øvrigt, Kalle på bænken.
    Det må da være en skade til Ryan? Eller er Grabara/Ryan så toxic at han ikke skal varme ham op?

    Lidt underligt i hvert fald.

    Zan
    Ryan er ifølge fck.dk knæproblemer.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Zimmermann Se meddelelser
    Ryan er ifølge fck.dk knæproblemer.
    Ah ok, den missede jeg. Beklager.

    Surt tidspunkt for Ryan lige inden VM. God bedring til ham.

    Zan

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Okay jeg fatter ikke VAR.

    Så længe man bare "rammer" bolden først uagtet om man "Sakser" eller nedlægger en spiller i feltet, så er der ikke frispark/straffe.

    Fed linje af dommerstanden..

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Putros er SÅ fåcking ringe. Jeg mangler ord.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Fint vi fører, men der er godt nok shaky defensivt. Den ellers fine struktur under Neestrup sidder ikke helt i skabet i dag.
    Håber at vi kan score mindst en mere. Det lugter en smule af en skuffelse i dag, hvis ikke vi stepper lidt op. Vi tager for løst på tingene.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Det er ikke lige altid der kommer et output fra Daramy, men når han i form som nu så er han bare utrolig vigtig for vores hold.

    Jeg tvivler virkelig på PC har evnerne til at finde noget bedre til sommer. Smid 40-50 mill til Sommer og håbe Ajax ikke vil satse på Daramy.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Okay jeg fatter ikke VAR.

    Så længe man bare "rammer" bolden først uagtet om man "Sakser" eller nedlægger en spiller i feltet, så er der ikke frispark/straffe.

    Fed linje af dommerstanden..
    Det er vel ikke VAR der er problemet her, men fodboldloven der er uforståelig
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Det er vel ikke VAR der er problemet her, men fodboldloven der er uforståelig
    Det er vel en kombination. Jeg har da set flere kampe i Suppen, hvor dommeren ikke bliver kaldt ud til sådan en fordi VAR dommeren i vognen signalere det.

    Men jo, måske er VAR også uforståelig for dommerne. Who knows efterhånden.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    En noget uskøn kamp mod Superligaens bundprop resulterede i tre forholdsvist sikre point. Vi kæmpede lidt med spillet undervejs og lagde i virkeligheden ud med at fokusere på omstillinger. Det etablerede spil haltede noget, så vi slog også en del lange bolde og Lyngby fik lov til at blive for komfortable i nogle perioder. Synes i virkeligheden først vi for alvor fik ro på bolden efter lidt over en times spil og herefter scorede vi også to mål.
    Det var især vores venstre side vi måtte ty til, når vi skulle få Lyngby ud af balance og skabe chancer. Det gavnede også at Lyngby lagde ud med en særdeles naiv tilgang og havde deres back stående alt for højt.

    Grabara havde ikke det store at se til.
    Jelert spiller en fin kamp og var involveret i en del aktioner og kom også frem til en pæn chance, men der manglede lige det sidste.
    Khocholava og Lund så ikke særlig overbevisende ud og Lund havde en del fejl inden han blev skiftet ud.
    Sørensen var involveret i rigtig meget, men indlæggene haltede. Ellers synes jeg han leverede en fin kamp.

    Lerager startede kampen ret svagt, hvor han ikke var involveret i ret meget og heller ikke fik var så skarp på andenbolde og kom for sent i et par dueller. Det blev bedre som kampen skred frem, hvor han også kom mere med i feltet.
    Clem var ikke lige så imponerende, men det bliver også hverdag på et tidspunkt og han slipper alligevel hæderligt fra kampen. Havde også et godt forsøg fra distancen. Han må dog godt blive mere dominerende på andenboldene. Han blev udsat for en del små eftertacklinger, men lod sig ikke provokere til en anden advarsel.
    Claesson var igen en del involveret og fik også scoret, men jeg savnede lidt fra ham i opspillet generelt, ligesom der var lidt for mange fejl.

    Roony fik scoret og gjorde det generelt godt i første halvleg, men det er ikke meget der bliver skabt i højre side.
    Cornelius spillede en fin kamp, hvor han i virkeligheden trak mere ned i banen end jeg havde forventet (ikke at det var en dårlig ting). Han vandt en del hovedstødsdueller og fik fordelt bolden godt til kanten, men blev aldrig farlig.
    Daramy leverer en virkelig god kamp og var årsagen til, at vi vandt kampen. Lyngby kunne ikke hamle op med ham – heller ikke da de rettede til efter deres naive start.

    Putros dømmer en ret dårlig kamp. Rigtig mange fejlvurderinger og en meget svingende linje (som var svær at få øje på grundet de mange fejl). Ved vores første scoring gik Khocholava hårdt i en duel, som snildt kunne have resulteret i frispark. Senere resulterede noget tilsvarende i et straffespark, som han efter at have set igennem på skærmen fortrød. I anden halvleg savede Corlu så Roony over, men dette blev vel tolket til at være i samme kategori som de øvrige (hvilket den ikke var) og det medførte hverken frispark eller advarsel, som det ellers burde.

    Trods kampen var uskøn endte det alligevel med en ganske sikker sejr, hvor Neestrup undervejs måtte rette til og generelt virkede han ikke helt tilfreds med præstationen undervejs. Om ikke andet sluttede vi efterårets sidste hjemmekamp fint af og nu går der desværre lang tid før næste kamp. Samtidig rykker vi så småt længere op i tabellen, der dog er meget tæt og det kan derfor hurtigt ændre sig.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Okay jeg fatter ikke VAR.

    Så længe man bare "rammer" bolden først uagtet om man "Sakser" eller nedlægger en spiller i feltet, så er der ikke frispark/straffe.

    Fed linje af dommerstanden..
    Hvis det er vores underkendte straffespark, du hentyder til, var det jo korrekt af VAR. Der var ikke straffe. Det var blot endnu en af Putros' og linjevogternes mange fejl i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis det er vores underkendte straffespark, du hentyder til, var det jo korrekt af VAR. Der var ikke straffe. Det var blot endnu en af Putros' og linjevogternes mange fejl i dag.
    Jeg synes der er klart straffe. Selv hvis tacklingen sidder som den skal, så er der jo en ny spil-situation lige bagefter, bolden ligger jo 1 meter fra Cornelius, og så bliver han klippet. Det kan godt være, at jeg bare sidder og opfinder mine egne fodbold-regler, men der må vel også være et eller andet med hvor meget du rammer bolden, og hvad der er ved at ske bagefter??? Hvis han får tacklet bolden langt væk, så jeg mindre tilbøjelig til at sige, at der er straffe - selvom jeg stadig synes tacklingen er for voldsom - men når bolden kun ryger 1 meter væk. Det kan godt være, at det ikke har en skid at sige - men det burde det :-D
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg synes der er klart straffe. Selv hvis tacklingen sidder som den skal, så er der jo en ny spil-situation lige bagefter, bolden ligger jo 1 meter fra Cornelius, og så bliver han klippet. Det kan godt være, at jeg bare sidder og opfinder mine egne fodbold-regler, men der må vel også være et eller andet med hvor meget du rammer bolden, og hvad der er ved at ske bagefter??? Hvis han får tacklet bolden langt væk, så jeg mindre tilbøjelig til at sige, at der er straffe - selvom jeg stadig synes tacklingen er for voldsom - men når bolden kun ryger 1 meter væk. Det kan godt være, at det ikke har en skid at sige - men det burde det :-D
    Se den langsomme gengivelse her: https://superliga.dk/kampe/2022-2023...lub-06-11-2022

    Hvis vi havde fået et straffespark imod os på sådan en tackling, havde der været ramaskrig herinde. Just saying.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lyngby BK (06/11-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Se den langsomme gengivelse her: https://superliga.dk/kampe/2022-2023...lub-06-11-2022

    Hvis vi havde fået et straffespark imod os på sådan en tackling, havde der været ramaskrig herinde. Just saying.
    Nu har jeg personligt set den 10 gange og jeg syntes der er 100 % straffe. Ja han prikker bolden, men han sakser jo begge ben lige efter. Jeg har da set mange straffespark blive dømt på den der.

    Jeg prøver at holde mig så neutral jeg kan :)

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 26.08.22, 11:02
  3. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  4. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  5. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •