Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Thisted vinder i ordinær spilletid

    6 7.41%
  • Uafgjort (Thisted vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.70%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    12 14.81%
  • FCK vinder i ordinær spilletid

    60 74.07%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det håber jeg da. Der lader bare til at være mange, der betragter pokalturneringen som en slags Royal League. :-)
    Det er vidst mest DBU, der har den holdning.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det er vidst mest DBU, der har den holdning.
    Ah, den er også ret udbredt her på sitet, vil jeg påstå.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det håber jeg da. Der lader bare til at være mange, der betragter pokalturneringen som en slags Royal League. :-)
    Hehe - jeg er enig i at pokalen er sjov og at vi rent faktisk gerne må gøre en indsats for at vinde den. Lige netop imod Thisted, så mener jeg bare godt man kan forsvare en større rotation

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehe - jeg er enig i at pokalen er sjov og at vi rent faktisk gerne må gøre en indsats for at vinde den. Lige netop imod Thisted, så mener jeg bare godt man kan forsvare en større rotation
    Tjo, men bare inden for de seneste år har vi bøvlet med at slå to 2. divisionshold ud (Hillerød og Avarta), mens vi som bekendt fik røvfuld af et 1. divisionshold i sidste sæsons pokalturnering. Så forestillingen om walk-overs i pokalen bør vi bare være påpasselige med.
    Sidst redigeret af Garneren : 08.11.22 kl. 15:48
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Neestrup ved det nok bedre end os andre. Dejligt han er så klar de tør det!
    Det handler måske mere om, at han er nemmere at dosere, hvis han starter end hvis han skal skiftes ind, hvor der pludselig er risiko for forlænget spilletid. Mon ikke man satser på, at han skal holde en halvleg eller times tid, hvis alt går vel.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tjo, men bare inden for de seneste år har vi bøvlet med at slå to 2. divisionshold ud (Hillerød og Avarta), mens vi som bekendt fik røvfuld af et 1. divisionshold i sidste sæsons pokalturnering. Så forestillingen om walk-overs i pokalen bør vi bare være påpasselige med.
    Helt klart. Historien driller lidt.

    Men skulle den gode gamle fodboldfloskel "vigtigt med en bred trup" gøre sig gældende, så må jeg sige en kamp imod Thisted er én af de kampe hvor det er relevant.
    Hvis b-holdet ikke kan nakke dem, er det jo bare for elendigt og sløjt - også på trods af et par skrækeksempler.

    AGF prioriterer 100 procent pokalkampen imod FCN, så tænk hvis vi oven i købet kunne få en ekstra lille fordel ifa et fysisk overskud (selvom jeg egentlig aldrig synes det ender med at betyde så meget som man tror).

    Bevares, hvis spillerne ikke har brug for hvile, så skal vi da bare give den fuld gas i Thisted.

    Men vi skal KRAFTSTEJLEME være helt kampklar og vinde søndag.

    Zan

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Roemark.

    Bonderøve

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Vi undgik da straffe…
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Forfærdelig kamp som vi først sætter os på, da Thisted-spillerne løber tør for kræfter. Og det til trods for, at vi stiller med et rimelig slagkraftigt hold. Utroligt at vi gang på gang formår at præstere så elendigt i Pokalturneringen.

    Diks viste i øvrigt nok engang, hvorfor han snarest muligt bør være fortid i klubben. Ikke engang på dette niveau kan han være med. Vores to islandske startere imponerede heller ikke, men de har dog alderen med sig.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Diks viste i øvrigt nok engang, hvorfor han snarest muligt bør være fortid i klubben.
    Yep. Noget jeg har proklameret længe. Forhåbentligt allerede her når vinduet åbner.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Jeg synes bestemt Ryan skulle have stået - det er egentlig den største fejl. Han er god, på vej til VM og har fortjent kampe.

    Edit: nu fik jeg set højdepunkter og det er endda Grabara mål.
    Sidst redigeret af superestrella : 09.11.22 kl. 23:50


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes bestemt Ryan skulle have stået - det er egentlig den største fejl. Han er god, på vej til VM og har fortjent kampe.

    Edit: nu fik jeg set højdepunkter og det er endda Grabara mål.
    Ja Grabaras mål, men samtidig redder han også vores røv et par andre gange i kampen.

    Jeg var også overrasket over, at Ryan ikke stod. En nærliggende tanke kunne jo være, at han stadig havde en smule efterveer af den knæskade som holdt ham fra bænken i søndags, omend Neestrup slet ikke selv nævner dette. Alternativt kan det også være fordi, at man satser på at sælge Grabara efter VM og vil give denne så meget spilletid som muligt.
    Under alle omstændigheder så synes jeg, at det er voldsomt at koge så meget suppe på, at vores klare 1. målmand står en kamp. Det var decideret pinligt at høre interviewet med Grabara, hvor journalisten nærmest forsøger at fremstille det som om, at Grabara nu er 2. målmand, fordi han har stået en pokalkamp. Sagen er i virkeligheden nok bare den, at Neestrup meget gerne ville gå videre i pokalen, hvorfor en lang række af profilerne startede kampen. Forøvrigt i en tid hvor det er vigtigt for holdet at holde det positive momentum kørende.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Alternativt kan det også være fordi, at man satser på at sælge Grabara efter VM og vil give denne så meget spilletid som muligt.
    Mit gæt er det her. Situationen er på længere sigt uholdbar med Grabaras kæmpe ego og den kolde luft imellem de to. Jeg gætter på, at Ryan har fået at vide, at han skal tage den med ro, fordi planen er at sælge Grabara så hurtigt som muligt, og at han derfor skal have så mange kampe som muligt og være i topform til VM. Min eneste bekymring er, om rutsjebaneturen har gjort Ryan loren ved at forlænge sin kontrakt, der som bekendt udløber om halvandet år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja Grabaras mål, men samtidig redder han også vores røv et par andre gange i kampen.

    Jeg var også overrasket over, at Ryan ikke stod. En nærliggende tanke kunne jo være, at han stadig havde en smule efterveer af den knæskade som holdt ham fra bænken i søndags, omend Neestrup slet ikke selv nævner dette. Alternativt kan det også være fordi, at man satser på at sælge Grabara efter VM og vil give denne så meget spilletid som muligt.
    Under alle omstændigheder så synes jeg, at det er voldsomt at koge så meget suppe på, at vores klare 1. målmand står en kamp. Det var decideret pinligt at høre interviewet med Grabara, hvor journalisten nærmest forsøger at fremstille det som om, at Grabara nu er 2. målmand, fordi han har stået en pokalkamp. Sagen er i virkeligheden nok bare den, at Neestrup meget gerne ville gå videre i pokalen, hvorfor en lang række af profilerne startede kampen. Forøvrigt i en tid hvor det er vigtigt for holdet at holde det positive momentum kørende.
    Jeg synes bestemt ikke det er mærkeligt journalister spørger ind til det. Det handler om alt andet end den ene kamp imod Thisted.

    - det viser mangel på mandskabspleje
    - mangel på forståelse omkring “risk management”. Det er trods alt en måde at holde en 2. Målmand klar, til når der bliver brug for ham
    - unødvendig risiko i forhold til en skade til vores klare førstevalg imod en modstander, hvor det ikke burde høre en forskel hvem der står
    - give en ung og ret “fremme i skoene” målmand en tur på bænken. Han er ikke uerstattelig. Jeg tror også Grabara har godt af en pause og nok ikke den efterfølgende udtalelse om han er for god til FCK.

    Mest af alt - jeg havde været skide sur, hvis jeg var Ryan og hvis han er - så bakker jeg ham op. Behøver vi at koge suppe på det, måske ikke, men det her var første store fejl af Neesteup i mine øjne.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Thisted FC vs. F.C. København (09/11-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mit gæt er det her. Situationen er på længere sigt uholdbar med Grabaras kæmpe ego og den kolde luft imellem de to. Jeg gætter på, at Ryan har fået at vide, at han skal tage den med ro, fordi planen er at sælge Grabara så hurtigt som muligt, og at han derfor skal have så mange kampe som muligt og være i topform til VM. Min eneste bekymring er, om rutsjebaneturen har gjort Ryan loren ved at forlænge sin kontrakt, der som bekendt udløber om halvandet år.
    Det er bestemt ikke umuligt, at dette er den reelle årsag. Hvis det forholder sig således, så bliver Ryan nok glad igen, når Grabara er væk og han selv får en masse spilletid.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  3. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  4. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 16.08.22, 17:53
  5. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •