Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
28. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    4 14.29%
  • Uafgjort

    6 21.43%
  • FCK vinder

    18 64.29%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Grabara havde store udfordringer på dødbolde og vi skal dække langt bedre op og skærme ham bedre. I dag blev vi reddet af en heldig offside, da knoldesparkeren stod i offside da han skulle fiksere Grabara, men vi skal være bedre til at skærme vores målmand.
    Ja han så ikke super god ud på dødboldene i dag, ligesom jeg er enig i, at vi må hjælpe ham mere, når modstanderne kommer med sådan et artilleri af kæmpe landmandssønner.

    Lidt sjovt, at han på aftenen for hans måske dårligste kamp i sæsonen efterudtages til landsholdet.

    Tillykke til ham og god tur.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Min app siger AGF 0,68 og FCK 1,15. Umiddelbart er jeg selv overrasket over, at vi ikke fører større på den. Måske mest fordi jeg ikke synes, at AGF havde noget som helst, imens Lerager og Claesson i 1. halvleg og Roony i 2. halvleg virkede til at have 3 kæmpe chancer.
    Helt enig, også min opfattelse. Vel en af de gange, hvor en fodboldanalyse giver mere mening end en algoritme:)
    Goldbæks Højrefod

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    8 point er meget, men du har ret, vi virker til at være i en stor opadgående kurve. Jeg vil mene meget afhænger af om Falk og Corner kan holde sig skadesfri. Og så kan vi håbe på der bliver købt 1 eller 2 kvalitetsforstærkninger.

    Jeg er stadig spændt på, når FCN rammer en mindre krise på de her 2-3 tabte kampe i træk, hvordan håndtere de det pres. Det tror jeg kommer i det nye år.

    FORZA FC. 3-1 til FCK i dag.
    Problemet er FCN gør alt det vi skulle have gjort.

    Når de skal vinde en kamp, går de bare ud og vinder den. Ikke så meget pis.

    Når de spiller de store kampe, skruer de tempoet op, og spiller en klassekamp. Feks da vi blev pulet igennem i Farum.

    I Parken stjæler de lige et point til sidst.

    Uha, jeg tror snart man skal skyde en hvid pil efter en større nedtur. Den kommer tilsyneladende ikke rigtigt.

    8 point er meget. Også for meget. Jeg tror simpelthen ikke vi henter dem.

    Men så længe vi selv er ved at komme i omdrejninger. Det må være første skridt.

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Problemet er FCN gør alt det vi skulle have gjort.

    Når de skal vinde en kamp, går de bare ud og vinder den. Ikke så meget pis.

    Når de spiller de store kampe, skruer de tempoet op, og spiller en klassekamp. Feks da vi blev pulet igennem i Farum.

    I Parken stjæler de lige et point til sidst.

    Uha, jeg tror snart man skal skyde en hvid pil efter en større nedtur. Den kommer tilsyneladende ikke rigtigt.

    8 point er meget. Også for meget. Jeg tror simpelthen ikke vi henter dem.

    Men så længe vi selv er ved at komme i omdrejninger. Det må være første skridt.

    Zan
    True. De er gode lige nu, men nu rammer vinterpausen og kan de finde momentum igen efter 3 måneder?. De har også været forskånet for skader. Sælger de nogle i vinterpausen etc. De fleste hold i en sæson vil ramme ind i en dårlig stime. Det er min forhåbning også sker for FCN. Spørgsmålet er så bare om vores opadgående kurve så i den periode kan hente de 8 point.

    Men kudos til FCN, hvis de bare køre derudad og smadrer alle hold i mesterskabsspillet, så er de også fortjente mestre.
    Sidst redigeret af EraZ : 13.11.22 kl. 19:44

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True. De er gode lige nu, men nu rammer vinterpausen og kan de finde momentum igen efter 3 måneder?. De har også været forskånet for skader. Sælger de nogle i vinterpausen etc. De fleste hold i en sæson vil ramme ind i en dårlig stime. Det er min forhåbning også sker for FCN. Spørgsmålet er så bare om vores opadgående kurve så i den periode kan hente de 8 point.

    Men kudos til FCN, hvis de bare køre derudad og smadrer alle hold i mesterskabsspillet, så er de også fortjente mestre.
    Jeg er enig. Om end jeg hele efteråret har troet, at de ville gå lidt i stå som f.eks. Randers og SIF er gjort. Dog tror jeg desværre ikke, at de kommer til at sælge profiler til vinter. De har råd til at holde dem og de vil blive meget mere værd til sommer.
    Det som gør mig lidt optimistisk er, at vi som hold bør kunne rykke os noget i pausen med eventuelle indkøb, spillere som Falk/Corner der er mere frisk og tid på træningsbanen. Derudover har vi stadig FCN to gange indbyrdes, ligesom FCN trods alt ikke har mange spillere med erfaring omkring en guldkamp. Især de indbyrdes kampe må blive meget afgørende. Kan vi vinde disse, så er det hele piv-åbent. Taber vi dem, så er det hele formentlig slut.

    Vi glemmer måske også lidt Viborg i ligningen. Dem nævner ingen, men de er kun 3 point efter og har FCN på hjemmebane i en af forårets kampe i grundspillet.

    Et sidste lille ønske må også være, at undgå at få FCN-venskabsklubben fra Vestegnen med i slutspillet. Udover at man kun ønsker de værste for dem, så vil deres kamplyst mod FCN næppe være ret stor, såfremt de kæmper om guldet mod os...
    Sidst redigeret af k@sper : 13.11.22 kl. 22:34

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er det hold som har scoret flest mål, så hvis vores forsvar kan holde den nuværende form og Corner kan blive 100% fit, så går det i den rigtige retning
    Kun overgået af Farum ;-)

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Lige et surt opstød, som jeg måske er alene med? Ved ikke hvad andre tænker om det. Som bosiddende i Århus og på plads på den århusianske familietribune i dag holdt jeg, naturligvis, lav profil . Det var der en lille koloni bestående af mor, far og to børn som ikke gjorde. Klappede og jublede højlydt blandt andet efter VAR-kendelsen og rejste sig op og jublede ved scoringerne. Et par AGF fans råbte de skulle sætte sig ned, som blev besvaret med et SLAP DOG AF fra farmand.

    Er det bare mig, eller er det totalt dårlig stil? Tror ikke de blev fjernet da de var på familietribunen med to børn begge under 10.

    Men jeg har før været forarget over noget herinde uden nogen har været enige...
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Et sidste lille ønske må også være, at undgå at få FCN-venskabsklubben fra Vestegnen med i slutspillet. Udover at man kun ønsker de værste for dem, så vil deres kamplyst mod FCN næppe være ret stor, såfremt de kæmper om guldet mod os...
    Normalt er jeg enig, men nu har vi jo sendt Vallys derover. Forestil dig lige et ramaskrig der vil komme, hvis han hjælper os til guldet.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Lige et surt opstød, som jeg måske er alene med? Ved ikke hvad andre tænker om det. Som bosiddende i Århus og på plads på den århusianske familietribune i dag holdt jeg, naturligvis, lav profil . Det var der en lille koloni bestående af mor, far og to børn som ikke gjorde. Klappede og jublede højlydt blandt andet efter VAR-kendelsen og rejste sig op og jublede ved scoringerne. Et par AGF fans råbte de skulle sætte sig ned, som blev besvaret med et SLAP DOG AF fra farmand.

    Er det bare mig, eller er det totalt dårlig stil? Tror ikke de blev fjernet da de var på familietribunen med to børn begge under 10.

    Men jeg har før været forarget over noget herinde uden nogen har været enige...
    Helt generelt er jeg ofte lidt overrasket over opførslen på familietribunen. Altså fædre som glemmer der er børn til stede :). Jeg er lidt splittet her (også fordi jeg ikke var der), men fans af forskellige hold burde jo egentlig kunne sidde sammen og så må de glæde sig over sit eget holds succes.

    Imod Dortmund sad jeg med meget blandet fans og ud over to unge (meget fulde) drenge havde lidt svært ved at indse de ikke var på den gule mur, så fungerede det ok

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt generelt er jeg ofte lidt overrasket over opførslen på familietribunen. Altså fædre som glemmer der er børn til stede :). Jeg er lidt splittet her (også fordi jeg ikke var der), men fans af forskellige hold burde jo egentlig kunne sidde sammen og så må de glæde sig over sit eget holds succes.

    Imod Dortmund sad jeg med meget blandet fans og ud over to unge (meget fulde) drenge havde lidt svært ved at indse de ikke var på den gule mur, så fungerede det ok
    Jeg har i denne sæson valgt udekampe i Jylland fra, for min søn på 7 og mig selv. Jeg føler simpelthen ikke det er trygt at tage ham med, efter flere uheldige oplevelser sidste år. Han er ikke stor nok til at stå blandt de medrejsende, selv om han ville give de næste 10 års fødselsdagsgaver for at få lov, så vi køber normalt noget i nærheden af vores fans. Vi opfører os meget, meget afdæmpet på tribunen (med lidt let jubel ved scoringer) men alligevel oplevede vi trusler og nedladende kommentarer både i Randers og især i Århus sidste år. Når voksne siger til en 6 årig, at han skal "pisse af med sin klamme FCK-far, før han får tæsk!" så begynder drengen at græde og bliver bange. Desværre er de tendenser stigende i mine øjne, så vi holder pt. en pause fra jyske stadions. Og det er desværre synd for knægten. For vi bor trods alt i Århus-området, og det er ikke ofte nok, at han kan komme hjem til farmor på Frederiksberg, hvor der samtidig lige er en kamp i Parken.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har i denne sæson valgt udekampe i Jylland fra, for min søn på 7 og mig selv. Jeg føler simpelthen ikke det er trygt at tage ham med, efter flere uheldige oplevelser sidste år. Han er ikke stor nok til at stå blandt de medrejsende, selv om han ville give de næste 10 års fødselsdagsgaver for at få lov, så vi køber normalt noget i nærheden af vores fans. Vi opfører os meget, meget afdæmpet på tribunen (med lidt let jubel ved scoringer) men alligevel oplevede vi trusler og nedladende kommentarer både i Randers og især i Århus sidste år. Når voksne siger til en 6 årig, at han skal "pisse af med sin klamme FCK-far, før han får tæsk!" så begynder drengen at græde og bliver bange. Desværre er de tendenser stigende i mine øjne, så vi holder pt. en pause fra jyske stadions. Og det er desværre synd for knægten. For vi bor trods alt i Århus-området, og det er ikke ofte nok, at han kan komme hjem til farmor på Frederiksberg, hvor der samtidig lige er en kamp i Parken.
    Det er ret sindssygt, det du beretter. Altså at tale sådan til noget menneske overhovedet. Men en 6-årig??
    Jeg har tit tænkt på, om en løsning kunne være, at lave en del af udeafsnittet mere familievenligt. Sådan synes jeg egentlig også det har været før ude i den ene side. Jeg vil også gerne stå i et mere familievenligt afsnit, hvor man rent faktisk kan se kampen, som er det vigtigste for mig. I går var min ven og jeg på udebanetur igen efter en pause med det. Og det fungerede ret perfekt for os på det øverste afsnit. Hvor der også var flere børn. Men der var ingen flag. Og det er faktisk flagene, som har afholdt os fra de sidste 4-5 udebanekampe.
    Der var en del lys i begyndelsen. Men det var ret tydeligt, at lysene ville komme, da "lysdrengene" sad klar et stykke tid. Og der var egentlig også fin dialog med de par stykker, der stod rundt om os. Om det så er for meget for børn? Sikkert for nogle. Men det var som sagt kort og tydeligt i går, så tænker de fleste børn ville være trykke i det.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Det er ret sindssygt, det du beretter. Altså at tale sådan til noget menneske overhovedet. Men en 6-årig??
    Jeg har tit tænkt på, om en løsning kunne være, at lave en del af udeafsnittet mere familievenligt. Sådan synes jeg egentlig også det har været før ude i den ene side. Jeg vil også gerne stå i et mere familievenligt afsnit, hvor man rent faktisk kan se kampen, som er det vigtigste for mig. I går var min ven og jeg på udebanetur igen efter en pause med det. Og det fungerede ret perfekt for os på det øverste afsnit. Hvor der også var flere børn. Men der var ingen flag. Og det er faktisk flagene, som har afholdt os fra de sidste 4-5 udebanekampe.
    Der var en del lys i begyndelsen. Men det var ret tydeligt, at lysene ville komme, da "lysdrengene" sad klar et stykke tid. Og der var egentlig også fin dialog med de par stykker, der stod rundt om os. Om det så er for meget for børn? Sikkert for nogle. Men det var som sagt kort og tydeligt i går, så tænker de fleste børn ville være trykke i det.
    Ja, der har desværre været flere syge oplevelser. For mig er det værste dog, at det har fået min søn til at føle sig forkert. Jeg kan nemt forklare ham, at folk der taler og opfører sig sådan er idioter, det er straks værre, når det får ham til at tvivle på sig selv. Her i går var han ret ked af det, for han havde virkelig håbet på, at skulle se Daramy, som er han helt, helt store idol. Nu må han så vente med det til foråret.

    I forhold til hvor sygt folk opfører sig, så toppede det er faktisk i august, hvor en far til et andet barn i min søns fodboldklub skrev et åbent brev til bestyrelsen, hvor i han argumenterede for, at det skulle forbydes for drengene på U7 at spille trøjer til træning der ikke var lokale (Læs: AGF), og at børnene skal have at vide, at de ikke var velkomne i andre klubbers trøjer. Det blev naturligvis afvist promte, men holdningen findes hos flere, er jeg sikker på.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I forhold til hvor sygt folk opfører sig, så toppede det er faktisk i august, hvor en far til et andet barn i min søns fodboldklub skrev et åbent brev til bestyrelsen, hvor i han argumenterede for, at det skulle forbydes for drengene på U7 at spille trøjer til træning der ikke var lokale (Læs: AGF), og at børnene skal have at vide, at de ikke var velkomne i andre klubbers trøjer. Det blev naturligvis afvist promte, men holdningen findes hos flere, er jeg sikker på.
    Uden at vide det vil jeg tro, at man også risikerer mobning som 6-årig pode, hvis man ankommer hos KB Mikrofodbold iført Brøndby-outfit. Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvor din søn spiller, men det er vel meget naturligt, at børnene møder op til træning i klubfarver (eller til nød neutrale farver), men det er måske mig, der bare er gammeldags.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Det er en balancegang. Der skal være plads til alle og samtidig, så skal man måske også tænke sig lidt om, hvor man tager sine børn med. Vi forsøger sæsonkort på familietribunen for første gang og det har været så fint, selvom jeg er overrasket over andres opførsel fra tid til anden. Samme gælder til fodbold, hvor man nærmest oplever forældre der kommer op og sloges med hinanden - det er ret vanvittigt til tider.

    Børn er jo skønne nok, de kan sagtens holde med Real Madrid og Barcelona på samme tid og hvis han vil have en Brøndby trøje, så får han den - måske upopulært, men ellers gør vi fodbold lidt vigtigere end det er. Heldigvis så er BøF fuldstændig yt i skolen og han er selv begyndt at være Arsenal, når han spiller FIFA - så det skal alt sammen nok gå :).

    Triste oplevelser trods alt, men fortæl din søn, at det ikke er alle fædre, som husker at opdrage deres børn - den plejer at gå lige ind (også på keglen, hvis man siger det højt nok)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Uden at vide det vil jeg tro, at man også risikerer mobning som 6-årig pode, hvis man ankommer hos KB Mikrofodbold iført Brøndby-outfit. Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvor din søn spiller, men det er vel meget naturligt, at børnene møder op til træning i klubfarver (eller til nød neutrale farver), men det er måske mig, der bare er gammeldags.
    Jeg ser det som helt normalt i hans alder, at man træner i sin favoritklubs trøje. På hans hold er der en myriade af klubtrøjer. PSG, City, Real osv. Der er også tre der gerne kommer i FCK-trøjer og én i FCM-gear, men jeg har ikke set en fra AGF eller BØF. Han spiller i en af de store forstadsklubber til Århus, men ikke hos gymnastikpigerne. Desuden har jeg sagt til ham, at han skal kunne tåle noget for at holde med FCK i Århus, og han kan fint sætte sine jævnaldrende på plads. Min anke går på forældrenes opførsel, man er fandeme et lavt og ynkeligt individ, hvis man ikke kan forholde sig objektivt til en 7-årigs klubvalg.

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 05.09.22, 07:37
  3. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  4. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •