Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920
Viser resultater 286 til 288 af 288

Emner: Danske hold i Europa 23/24

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Danske hold i Europa 23/24

    Som semi aktiv groundhopper synes jeg at Conference League er helt fantastisk. Jeg kan godt lide at se nogle lidt mindre hold få lov til at shine på den europæiske scene.

    Og ja, for os er CL og EL altid en klar første prioritet. Men skulle det ske at vi en sjælden gang imellem misser en af de to store gruppespil, så er det da mega fedt vi stadig får lov at spille i Europa. Og endda i en turnering hvor der er en realistisk chance for at vi kan gå rigtig langt i turneringen - som måske endda finalechancer.

    Mindes da også der var et fint plaster på såret for os både for vores økonomi og koefficient da vi deltog. Kan ikke huske hvad vi optjente helt præcist, men husker bare det var noget mere end jeg lige have regnet med…

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Danske hold i Europa 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som semi aktiv groundhopper synes jeg at Conference League er helt fantastisk. Jeg kan godt lide at se nogle lidt mindre hold få lov til at shine på den europæiske scene.

    Og ja, for os er CL og EL altid en klar første prioritet. Men skulle det ske at vi en sjælden gang imellem misser en af de to store gruppespil, så er det da mega fedt vi stadig får lov at spille i Europa. Og endda i en turnering hvor der er en realistisk chance for at vi kan gå rigtig langt i turneringen - som måske endda finalechancer.

    Mindes da også der var et fint plaster på såret for os både for vores økonomi og koefficient da vi deltog. Kan ikke huske hvad vi optjente helt præcist, men husker bare det var noget mere end jeg lige have regnet med…
    Med al respekt, så bliver pointen altså misset her igen og igen. Ingen forhindrer nogen i at nyde den, besøge nye destinationer som groundhopper eller synes, det er megafedt, at turneringen er så svag i forhold til de to andre, at vi har bedre chancer i den ;-)

    Svaret faldt udelukkende, fordi der faldt skældud over, at andre dumme medfans ikke delte begejstringen. Og så risikerer man jo, at der bliver svaret.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Danske hold i Europa 23/24

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Med al respekt, så bliver pointen altså misset her igen og igen. Ingen forhindrer nogen i at nyde den, besøge nye destinationer som groundhopper eller synes, det er megafedt, at turneringen er så svag i forhold til de to andre, at vi har bedre chancer i den ;-)

    Svaret faldt udelukkende, fordi der faldt skældud over, at andre dumme medfans ikke delte begejstringen. Og så risikerer man jo, at der bliver svaret.
    Jeg tror nu ikke der på noget tidspunkt fra mig eller nogen andre har omtalt medfans som "Dumme". Den må stå for din egen regning :).

    Men at nedgøre ECL det vil jeg det mene "nogle" medfans gør og det skal de jo have lov til så kan man jo være enig eller ej.

Side 20 af 20 FørsteFørste ... 1017181920

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 22/23
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 269
    Sidste Meddelelse: 09.02.24, 16:45
  2. Danske hold i Europa 21/22
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 337
    Sidste Meddelelse: 05.04.22, 07:06
  3. Danske hold i Europa 20/21
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 07.04.21, 18:02
  4. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  5. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •