Side 20 af 130 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Og så skal det tilføjes, at de gode Schmeichel åbenbart er gift for en trup, når klubben han spiller i ikke er i PL. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...r-til-ledelsen

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Sikkert ikke, men som jeg skrev så er jeg smålig, specielt når det kommer til den familie. Jeg hader eksempelvis stadig Manchester United alene fordi faderen spillede i klubben.
    Hehe accepteret. Jeg tænkte hellere ikke at det var et populært forslag, men jeg synes kombinationen af ham og Filip ville være genialt.

    @smølle - jeg er sikker på at du (og samtlige andre sideliniebrugere) har brokket sig mere over banen end han har og det er med alt mulig god grund. Så den køber jeg desværre ikke :)).

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Bør PC ikke finde læderet frem, og få hentet Jordan permanent. Vigtige kasser han har lavet på det seneste - jeg tror også kun han bliver bedre fremadrettet.


  4. #289
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Bør PC ikke finde læderet frem, og få hentet Jordan permanent. Vigtige kasser han har lavet på det seneste - jeg tror også kun han bliver bedre fremadrettet.
    Det kan sagtens give mening og jeg tror han passer godt ind i klubben og kan blive lidt af en fanfavorit. Ser vi på truppen næste år (har fravalgt oplagte salg og sat sandsynlige afgange i ())

    Dithmer
    (Grabara)

    Jelert
    Diks
    (Ankersen)

    CS

    Vavro
    Lund
    Boilesen
    Khocholava

    Claesson
    Clem
    Johannesson
    Lerager
    Falk
    Haraldsson

    Diogo
    Roony

    Corner

    Så skal ser 100% hentes
    1 målmand
    1 venstre back
    2 fløjspillere
    1 angriber

    Eventuelt
    1 ekstra målmand
    1 central forsvare
    1 det midt

    Det er 5-8 spillere, hvis ikke Falk eller Jelert ryger. Så at sikre sig Larsson virker super logisk og hvis Sahsah rykkes op, så kan vi med ro vente på den helt store stjerne til kanten, hvis han bliver ledig til den rette pris. PC får travlt

    1) målmanden skal være af start 11 kvalitet. Hvis ikke Grabara ryger til sommer, så ryger han til vinter
    2) Venstre back skal være start 11 materiale. Jeg kan godt lide CS, men tror simpelthen ikke han er god nok til vores start 11
    3) angriberen skal være start 11 og samtidig acceptere at dele spilletid med Corner. Det kan blive en svær kabale

    Filip Jørgensen
    Ludwig Augustinsson
    Bisseck
    Mads Bistrup/Nikolas Nartey
    Jordan Larsson
    Daramy/Bruun Larsen/Achouri
    Dolberg

    Håber han har kontanter nok med, når der skal shoppes :)). 35-40 millioner euro kan nok betale listen.… ganske urealistisk, indrømmer ;)

  5. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Selvom højreback ikke er en hastesag, så er Jelert her nok maks. en sæson mere, Ankersen synger på sidste vers (og har kontraktudløb om et år), og Diks kan jo bruges lidt overalt. Så indenfor det næste år skal der hentes minimum en højreback.

    Felix Beijmo har kontraktudløb hos Malmø til nytår og kunne være en oplagt transfer.

    Rasmus Carstensen har haft det svært i Genk bag klubbens største profil samt er nu overhalet af en anden højreback. Han var sgu god i Silkeborg og har en god alder. En lejeaftale med købsoption ville være en god mulighed for at se ham an.

  6. #291
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    @smølle - jeg er sikker på at du (og samtlige andre sideliniebrugere) har brokket sig mere over banen end han har og det er med alt mulig god grund. Så den køber jeg desværre ikke :)).
    Jeg tvivler på at nogen har det – og jeg har i hvert fald ikke brokket mig over den, siden de fiksede den, hvilket målmanden ikke holdt sig tilbage med ;-)
    Jeg tror, han mumler "Banen i Parken", hvis man vækker ham midt i en drøm.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #292
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Så er vi muligvis ude efter Erik Ahlstrand fra Halmstad BK:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-var-paa-plads
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. #293
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Selvom højreback ikke er en hastesag, så er Jelert her nok maks. en sæson mere, Ankersen synger på sidste vers (og har kontraktudløb om et år), og Diks kan jo bruges lidt overalt. Så indenfor det næste år skal der hentes minimum en højreback.

    Felix Beijmo har kontraktudløb hos Malmø til nytår og kunne være en oplagt transfer.

    Rasmus Carstensen har haft det svært i Genk bag klubbens største profil samt er nu overhalet af en anden højreback. Han var sgu god i Silkeborg og har en god alder. En lejeaftale med købsoption ville være en god mulighed for at se ham an.
    Jeg ser slet ingen grund til at kigge andre steder hen end Viborg, hvor Anton Gaai render rundt, og formentlig kigger efter større udfordringer allerede fra sommeren af..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    ABK

  11. #294
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ser slet ingen grund til at kigge andre steder hen end Viborg, hvor Anton Gaai render rundt, og formentlig kigger efter større udfordringer allerede fra sommeren af..
    Jeg er helt enig i at Gaai er et rigtigt godt bud på en ny højreback, men det kræver også at han gider spille hos os, det er jo desværre ikke fordi PC bare kan håndhæve en værnepligt.

  12. #295
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Zeca forlænger ikke (som ventet) https://www.fck.dk/en/news/zeca-leave-fck-end-season

  13. #296
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Legends club

  14. #297
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Bendtner Se meddelelser
    Legends club
    Ja. Men forhåbentligt først om en del år :-)

  15. #298
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ja, det er jo ikke voldsomt overraskende, men jeg har det alligevel blandet med det. Dels selvfølgelig fordi det er trist at skulle sige farvel til så stor en klubmand som Zeca. Men også fordi jeg lidt frygter, hvad vi gør med 6'er-positionen. Hvis vi henter en stjerne til den plads - hvilket på flere måder ville være en god idé - bliver Clems udvikling sat i stå, og der kunne jeg godt have set Zeca være en ret god løsning i et år endnu som backup for Clem. Men det ville selvfølgelig også være et sats, fordi hans knæ efterhånden må være skrøbelige. Det bliver spændende, hvad der sker med midtbanen efter ferien.

    Forhåbentlig får Zeca en god karriereafslutning i Panathinaikos - og så må man i øvrigt håbe, at Diogos hjemve ikke bliver forværret af, at han nu snart skal undvære sin landsmand.

    EDIT: Og det skal i øvrigt ikke læses som en kritik af klubben, for noget kunne tyde på, at det måske mest er Zecas valg at stoppe nu.
    Sidst redigeret af Garneren : 23.05.23 kl. 14:39
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #299
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Forhåbentlig får Zeca en god karriereafslutning i Panathinaikos - og så må man i øvrigt håbe, at Diogos hjemve ikke bliver forværret af, at han nu snart skal undvære sin landsmand.
    Ja den her spansk-græske-portugisiske "kerne" er efterhånden forsvundet. En flot tid :-)

  18. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Bendtner Se meddelelser
    Legends club
    Fint mesterskab i '19, hvor han tog over som anfører. Hakkende, ustabilt og ind imellem ganske rædderligt spil af holdet i de to følgende sæsoner med ham som kaptajn. Siden har han mest været skadet og har ikke haft den store indflydelse - heller ikke på det sidste mesterskab i '22. Altså reelt 1 mesterskab på fem år. Det er facit - og står vel egentlig lidt som en kontrast til hans enorme popularitet.

    Han virker da også som en sympatisk gut, der altid kæmper og løber, som gjaldt det livet. Håber for ham og hans mange fans, at han får en god afslutning på karrieren i det græske.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •