Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
Achouri har set god ud, men jeg vil også betegne det som et sats at hente ham for en stor portion penge. Han er 24 og har shinet en enkelt sæson ude på Lars Tyndskids mark. Ikke et ondt ord om Viborg i øvrigt, men det er bare noget andet at rende rundt og træne i ubemærkethed derovre og så spille en kamp om ugen uden det store pres, end det er at spille i FCK. Måske kan han tage steppet op og folde sig yderligere ud hos os, men der er altså også en betragtelig risiko for, at han ikke kan.

Imod taler, at han virker som noget af en humørspiller, samt at hans fysik ikke er særligt udviklet som 24 årig. Det er to vigtige obs-punkter, da man både skal kunne spille i medvind og modvind hos os, og samtidig møder de fleste hold i ligaen os som underdogs, og derfor sætter de ind med fuld fysik. Det er betingelserne.

Var han 20 år, ville det være en no-brainer for mig. Men det er han ikke.
Vi har hentet Jesper Christiansen, Michael Gravgaard og Christian Sørensen i Viborg, så måske er det stedet hvor vi skal hente spillere :))).

Jeg synes også at journalister og kommentators går lidt for meget amok over ham. I sidste kamp laver han en elastico, som fejler fuldstændigt - men til hans held bliver forsvarsspilleren snydt og han slipper igennem. Kommentatoren kaldte det genialt, for mig lignede det en stor tilfældighed. Når det er sagt, så er jeg helt med på at prøve. Det er klart, at vi lige bør sende en føler til Ajax. Daramy før vi handler ind, men jeg ville være ganske tryg ved Achouri og Diogo til venstre kanten. Hvis vi så kan købe lidt lækkert til højrekanten, så har vi med Roony 4 gode kanter og et par spillere, som kan bruges til nød (Haraldsson, Claesson) og et par æsler, hvis ikke de bliver solgt.