Side 36 af 130 FørsteFørste ... 26333435363738394686 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er muligt. Til gengæld har Lerager så nogle andre åbenlyse spidskompetencer som Isak ikke kommer i nærheden af… Sådan er der så meget…

    En ting er hvad vi er i weekendens 90 minutter. Noget andet er hvad Nees ser til træning…
    Jo, det er klart, men jeg synes faktisk vi mangler afleveringer fra midtbanen, når Lerager spiller, og det er et problem.

    Noget andet, ved opspillet til ovennævnte mål, 4-3 mod GF, hvor helt vildt ringe det er, at Karamoko ikke når frem til Rooneys fantastiske tværaflevering. Det virker som om han ikke kan bestemme sig for, hvilken vej han skal løbe uden om forsvarspilleren. Det ku have kostet os dyrt..
    h

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser

    Noget andet, ved opspillet til ovennævnte mål, 4-3 mod GF, hvor helt vildt ringe det er, at Karamoko ikke når frem til Rooneys fantastiske tværaflevering. Det virker som om han ikke kan bestemme sig for, hvilken vej han skal løbe uden om forsvarspilleren. Det ku have kostet os dyrt..
    Det gælder de fleste kampe han har været med i, at han ikke ved hvad vej han skal løbe, om han skal løbe eller hvor han skal løbe hen. Han ligner allermest en der er bedst til at løbe og varme op

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #528
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Philip Zinckernagel fortsætter muligvis ikke i Standard Liege: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...elgisk-fodbold

    Jeg har ikke set ham spille, andet end div. YouTube-klip, men han har umiddelbart gjort det fint i udlandet, hvor han dog ikke har formået at slå igennem for de klubber, han skrev kontrakt med - pånær Bodø Glimt. Han har spøjst nok haft mest succes under sine lejeophold.

  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kan Zinckernagel spille begge kanter? Er da lidt usikker på om han har niveauet og psyken til København.

    Marcus Ingvardsen meldes færdig i Mainz, men ser næppe sig selv i København?!

  7. #530
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kan Zinckernagel spille begge kanter? Er da lidt usikker på om han har niveauet og psyken til København.

    Marcus Ingvardsen meldes færdig i Mainz, men ser næppe sig selv i København?!
    Ingvardsen kunne være rigtig spændende
    Goldbæks Højrefod

  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,532

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kan Zinckernagel spille begge kanter?
    Ja. Han er højrefodet, men sparker umiddelbart også fornuftigt med venstre. Iflg. Transfermarkt har han fleste kampe som højre wing, men også mange som venstre wing og offensiv midt. I Standard Liege er han vist mest brugt som offensiv midt.

  9. #532
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kan Zinckernagel spille begge kanter? Er da lidt usikker på om han har niveauet og psyken til København.

    Marcus Ingvardsen meldes færdig i Mainz, men ser næppe sig selv i København?!
    Begge spillere har bestemt niveau til Kbh - dog nok kun Zinkernagel der er realistisk… Og mon ikke vi jagter en spiller med noget videresalgspotentiale.. Tror desværre først der sker noget på denne position, når der er endelig afklaring omkring Daramy og Ajax. Han ligner vores 1. prioritet. Men så kan vi jo passende sætte alle sejl ind på en skarp højrekant i mellemtiden..

  10. #533
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...60-mio-nelsson

    Den har nok været oppe og vende, men ved vi om der er videresalg på denne skipper her?

    Zan

  11. #534
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg mener at der er en klausul på 15-20 procent.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  13. #535
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Det eneste negative, jeg kan komme på omkring Zinckernagel er, at han ikke kan heade. Ellers er han tæt på komplet med fart, superteknik, godt skud med begge ben og de senere år også enormt god i presspillet. Selvfølgelig ingen Maradona, men rigeligt god til at forstærke os. Han har ikke rigtigt spillet fast på højrekanten siden Bodø - men jeg tænker egentlig, det er hans bedste position.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #536
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det eneste negative, jeg kan komme på omkring Zinckernagel er, at han ikke kan heade. Ellers er han tæt på komplet med fart, superteknik, godt skud med begge ben og de senere år også enormt god i presspillet. Selvfølgelig ingen Maradona, men rigeligt god til at forstærke os. Han har ikke rigtigt spillet fast på højrekanten siden Bodø - men jeg tænker egentlig, det er hans bedste position.
    Han virker ikke som anførerpotentiale ham Zinckernagel. Mange klubskifter og ikke særligt længe i sine klubber. Det trækker ned i min bog.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #537
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Han virker ikke som anførerpotentiale ham Zinckernagel. Mange klubskifter og ikke særligt længe i sine klubber. Det trækker ned i min bog.
    Prøv at se, om du kan komme dig over det. Zeca er en super fyr. Jeg beklager, hvis jeg har forstyrret dine verdensopfattelse.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #538
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Han virker ikke som anførerpotentiale ham Zinckernagel. Mange klubskifter og ikke særligt længe i sine klubber. Det trækker ned i min bog.
    Jeg ved ikke hvorfor anfører potentiale er relevant, men jeg deler faktisk mistænksomheden overfor spillere, der været igennem for mange klubskifter. Det der med ikke at kunne falde ind og præstere i et miljø over længere tid er ikke et adelsmærke for en fodboldspiller.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #539
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvorfor anfører potentiale er relevant, men jeg deler faktisk mistænksomheden overfor spillere, der været igennem for mange klubskifter. Det der med ikke at kunne falde ind og præstere i et miljø over længere tid er ikke et adelsmærke for en fodboldspiller.
    Det med anførerpotentialet er nok en lille stikpille i retning af CF, som i grove træk mener at Zecas betydning er overvurderet, fordi vi "kun" vandt 3 mesterskaber i de 6 år, han var her, og at han var skadet i størstedelen af de to seneste mesterskabssæsoner, plus at vi har en lavere pointhøst end FCM i perioden.. Mens han samtidigt glemmer at medregne skadessituationen i 17/18 og 19/20 sæsonen, en uduelig træner i 20/21 sæsonen og i perioder af 2022, og alle mulige andre faktorer, der beviser pointen om at korrelation ikke er lig med kausalitet..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #540
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...om-monstersalg

    Hvis det er sandt, så er det bare med at sælge. Harraldsson har et kæmpe potentiale, men han er godt nok usleben og lave mange afleveringsfejl. Hans top niveau er dog virkelig højt som vi så mod Dortmund.

    Så er der måske også mere plads til Isak kan shine i den nye sæson.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •