Side 1 af 130 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tråd for sommerens transfervindue i 2023.

    KONTRAKTUDLØB:
    - Kalle Johnsson
    - Carlos Zeca
    - Mo Daramy (lejeophold slutter)
    - Marko Stamenic

    KONTRAKTUDLØB 31. DEC. 2023:
    - Valdemar Lund
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tråd for sommerens transfervindue i 2023.

    KONTRAKTUDLØB:
    - Kalle Johnsson
    - Carlos Zeca
    - Mo Daramy (lejeophold slutter)
    - Marko Stamenic

    KONTRAKTUDLØB 31. DEC. 2023:
    - Valdemar Lund
    Efter min mening bør FCK ikke forlænge med Kalle og Zeca.
    Kalle har simpelthen ikke performet de få gange han fik chancen. => ny 2. målmand.
    Zeca - 2 langtidsskader, 34 år .... hvor meget vi end elsker hans fight, så er det bedre at få nye kræfter ind til at supplere Clem.
    Stamenic har de allerede meldt ud at han forlader FCK ved udløb, så der skal ikke bruges krudt på ham.
    Mo har udtalt at han vil tilbage til Ajax og kæmpe for spilletid der, så heller ikke mere krudt på ham.

    Valdemar Lund skal have en ny kontrakt ASAP. Han virker til at være fremtidens mand i midterforsvaret.

    Hvem der skal hentes ind overlader jeg til PC og Neestrup. Detved de meget bedre end mig.
    Øvre C'er


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Hvem der skal hentes ind overlader jeg til PC og Neestrup. Detved de meget bedre end mig.
    Er du sikker på det?

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Efter min mening bør FCK ikke forlænge med Kalle og Zeca.
    Kalle har simpelthen ikke performet de få gange han fik chancen. => ny 2. målmand.
    Zeca - 2 langtidsskader, 34 år .... hvor meget vi end elsker hans fight, så er det bedre at få nye kræfter ind til at supplere Clem.
    Stamenic har de allerede meldt ud at han forlader FCK ved udløb, så der skal ikke bruges krudt på ham.
    Mo har udtalt at han vil tilbage til Ajax og kæmpe for spilletid der, så heller ikke mere krudt på ham.

    Valdemar Lund skal have en ny kontrakt ASAP. Han virker til at være fremtidens mand i midterforsvaret.

    Hvem der skal hentes ind overlader jeg til PC og Neestrup. Detved de meget bedre end mig.
    Hvis Zeca stadig virker, som om han har sulten, når hans genoptræning går i gang i løbet af foråret, kan jeg godt være tilhænger af at tilbyde ham et enkelt års forlængelse. Vi havde jo præcis samme diskussion for et år siden, hvor de færreste af os vel troede på, at han kunne komme så overbevisende tilbage, som han gjorde i sensommeren. Så er jeg godt klar over, at den samme alvorlige skade to gange med et års mellemrum ikke gavner den generelle fitness osv., men Zeca er bare et specielt dyr med en viljestyrke, der kan kompensere for meget. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvordan situationen ser ud mht. Delaney og med truppen i øvrigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis Zeca stadig virker, som om han har sulten, når hans genoptræning går i gang i løbet af foråret, kan jeg godt være tilhænger af at tilbyde ham et enkelt års forlængelse. Vi havde jo præcis samme diskussion for et år siden, hvor de færreste af os vel troede på, at han kunne komme så overbevisende tilbage, som han gjorde i sensommeren. Så er jeg godt klar over, at den samme alvorlige skade to gange med et års mellemrum ikke gavner den generelle fitness osv., men Zeca er bare et specielt dyr med en viljestyrke, der kan kompensere for meget. Men det kommer selvfølgelig også an på, hvordan situationen ser ud mht. Delaney og med truppen i øvrigt.
    Tror ikke det sker =(

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fck-til-sommer
    "Mediet fortæller, at hverken klubben eller Zeca selv har i sinde at indgå i en dialog omkring en forlængelse, da midtbanemanden ønsker en ny og sidste udfordring, når kontrakten udløber den 30. juni 2023."

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Der skal med al sandsynlighed to keepere ind til sommer, med Kalles kontraktudløb og et sandsynligt #flotsalg af Grabara. Hvorvidt vi bliver mestre eller ej (eller hvorvidt pokalvinderen kommer i EL eller ej) kommer nok til at afgøre, hvilken hylde vi henter vores førstekeeper på. Hvis vi skal spille CL, så er det nok mere sandsynligt, at vi får en etableret keeper ind, mens det nok er mere sandsynligt, at vi får en førstekeeper i kategorien "talent" på 22-23 år ind, hvis den står på EL eller ECL i næste sæson, på samme måde som tilfældet var med Grabara.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg fik næsten kaffen galt i halsen og tænkte det var en lettere ucharmerende måde at præsentere en løsning på vores central forsvarsudfordringer … alt det fordi Bjelland er med i flyet. Heldigvis i sit Lyngbydress
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Min mavefornemmelse og den måde, hvor man fortsat sætter stor fokus på Zeca, så tror jeg vi kommer til at se en 1-årig forlængelse af ham. Han kan jo så blive den primære backup til Clem og få en værdig afsked med klubben.
    - Torben

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ja det er vist mine unger kalder en “jump scare”!

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Luther Singh vender også tilbage til sommer! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-er-tilbage

    *havde ærligt talt glemt/fortrængt alt om Luther*
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Luther Singh vender også tilbage til sommer! https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-er-tilbage

    *havde ærligt talt glemt/fortrængt alt om Luther*
    Jamen det passer jo perfekt med, at han i endnu et sommervindue kan erstatte Daramy..... :-)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg fik næsten kaffen galt i halsen og tænkte det var en lettere ucharmerende måde at præsentere en løsning på vores central forsvarsudfordringer … alt det fordi Bjelland er med i flyet. Heldigvis i sit Lyngbydress
    Jeg måtte også lige spole tilbage og gense sekvensen et par gange før jeg troede mine egne øjne

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg måtte også lige spole tilbage og gense sekvensen et par gange før jeg troede mine egne øjne
    Kommende assistent i FCK og så kan Lyngby passende blive samarbejds/rugeklub :)

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Kommende assistent i FCK og så kan Lyngby passende blive samarbejds/rugeklub :)
    Ellers tak til begge dele. SlyngelBØF er BØF Light! Jeg ønsker på ingen måde at samarbejde med dem. Nedrykning og konkurser er hvad de fortjener!

    Derudover synes jeg ikke Bjelland kom specielt heldigt igennem sit ophold i FCK, men efterlod i stedet et negativt indtryk. Det kan godt være jeg er ømskindet, men han fremstår ikke som en specielt sympatisk person - tværtimod faktisk - så ham må de også gerne beholde.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ellers tak til begge dele. SlyngelBØF er BØF Light! Jeg ønsker på ingen måde at samarbejde med dem. Nedrykning og konkurser er hvad de fortjener!

    Derudover synes jeg ikke Bjelland kom specielt heldigt igennem sit ophold i FCK, men efterlod i stedet et negativt indtryk. Det kan godt være jeg er ømskindet, men han fremstår ikke som en specielt sympatisk person - tværtimod faktisk - så ham må de også gerne beholde.
    Lyngby er da hadeklub nr. 1 - i hvert fald når man tidligere fulgte B1903.
    Øvre C'er

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 130 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •