Side 29 af 130 FørsteFørste ... 19262728293031323979129 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nu havde jeg sat smiley ind for at markere, at jeg godt husker, at Ståle havde to kasketter på. Men altså....
    Beklager, den missede jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #422
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi kan vel også antage, at f.eks. Noah Sahsah, Thomas Jørgensen, Emil Højlund, Oscar Højlund og Aksel Halsgaard ikke er langt fra at blive rykket op i førsteholdstruppen?
    Hmm, jeg tror ikke, der kommer så mange op i år. Sahsah er den mest oplagte og så måske Daniel Haarbo. De andre kommer til at vente, tror jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #423
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er Daniel Haarbo ikke mere eller mindre færdig i FCK? Eller misforstår jeg situationen?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #424
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hmm, jeg tror ikke, der kommer så mange op i år. Sahsah er den mest oplagte og så måske Daniel Haarbo. De andre kommer til at vente, tror jeg.
    Godt være det ikke er mange, men jeg glæder mig til Sahsah. Han har ikke samme hype omkring sig, som Daramy og Roony havde - men det er sgu en fin u19 sæson han har spillet. Vurderet på tal og highlights.

    Og så er der vel faktisk rigtig god og oplagt plads til ham på venstrefløjen bag Diogo?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #425
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Til sammenligning, så historisk set, så er den halvsæson med debut til flest spillere efteråret 2021, hvor 11 nye spillere kom på banen. Heraf var 6 fra egne række
    (Valdemar Lund Jensen, Roony Bardghji, Ísak Bergmann Jóhannesson, Andri Fannar Baldursson, Hákon Arnar Haraldsson, Elias Jelert)
    Godt nok er vi relativt islandske, men det er vist at stramme den, at nævne Baldursson som værende "fra egne rækker" :-)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #426
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan undre sig over, at FCK ikke har fundet anledning til at ændre det.
    Det ville formentlig kræve at vi havde en kommunikationsafdeling........ ...... sååå deeet....

  10. #427
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er Daniel Haarbo ikke mere eller mindre færdig i FCK? Eller misforstår jeg situationen?
    Jo, det kan godt være. Hans udlejninger har i hvert fald ikke været nogen bragende succes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #428
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, det kan godt være. Hans udlejninger har i hvert fald ikke været nogen bragende succes.
    Han kunne hverken bide sig fast i Wil (næstbedste række i Schweiz) eller Helsingør, så jeg tror slet ikke han er i betragtning. Han har dog kontrakt et år endnu, så det kan være, man giver ham en sidste chance på leje et sted før man opgiver ham.

  12. #429
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Personligt synes jeg truppen skal indeholde minimum 26 spillere og de skal så gerne dække pladserne 3 gange.

    Dvs 2 til hver plads (22) plus en til hver kæde (26).

    3 målmænd
    9 forsvarspillere til de 4 pladser, hvor nogle kan dække flere pladser. Fx Boilesen kan dække center/venstre, Diks kan dække højre/centralt.

    Jelert højre
    Ankersen højre
    Diks højre/centralt
    Vavro centralt
    khocholava centralt
    Lund centralt
    Boilesen centralt/venstre
    Sørensen venstre

    Her har vi så 3 til højre, 5 centralt, 2 venstre og 8 spillere. Optimalt finder vi en venstre back og en “Boilesen” der dækker centralt/højre eller acceptere Diks er stærk nok centralt.

    Samme regnestykke går til de andre pladser.

    Central midt 6 stk, 3 skal kunne spille 6’eren og 6 skal spille 8’eren (se senere)
    Kanterne 4 stk. 2 til hver side, men der skal være ekstra der kan dække. Det kan være en 8’er der kan dække en af siderne (Claesson) eller en kant der kan dække to sider (Diogo).

    Clem 6,8
    Falk 8
    Lerager 8
    Claesson 8 plus venstre kant
    Haraldsson 8 plus højre kant
    Isaksson 8 plus højre kant
    Diogo venstre/højre
    Roony højre

    Tydeligt at vi mangler gode alternativer til 6 og kanterne

    Den ekstra midtbane spiller (11 til 5 pladser med kanter) kan fx dække 8’er og højre (Isaksson).

    Endelig 3 angribere
    Corner er god nok
    Karamoko/Oskarsson kan dække 3 angriber, så her mangler der.

  13. #430
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Personligt synes jeg truppen skal indeholde minimum 26 spillere og de skal så gerne dække pladserne 3 gange.

    Dvs 2 til hver plads (22) plus en til hver kæde (26).

    3 målmænd
    9 forsvarspillere til de 4 pladser, hvor nogle kan dække flere pladser. Fx Boilesen kan dække center/venstre, Diks kan dække højre/centralt.

    Jelert højre
    Ankersen højre
    Diks højre/centralt
    Vavro centralt
    khocholava centralt
    Lund centralt
    Boilesen centralt/venstre
    Sørensen venstre

    Her har vi så 3 til højre, 5 centralt, 2 venstre og 8 spillere. Optimalt finder vi en venstre back og en “Boilesen” der dækker centralt/højre eller acceptere Diks er stærk nok centralt.

    Samme regnestykke går til de andre pladser.

    Central midt 6 stk, 3 skal kunne spille 6’eren og 6 skal spille 8’eren (se senere)
    Kanterne 4 stk. 2 til hver side, men der skal være ekstra der kan dække. Det kan være en 8’er der kan dække en af siderne (Claesson) eller en kant der kan dække to sider (Diogo).

    Clem 6,8
    Falk 8
    Lerager 8
    Claesson 8 plus venstre kant
    Haraldsson 8 plus højre kant
    Isaksson 8 plus højre kant
    Diogo venstre/højre
    Roony højre

    Tydeligt at vi mangler gode alternativer til 6 og kanterne

    Den ekstra midtbane spiller (11 til 5 pladser med kanter) kan fx dække 8’er og højre (Isaksson).

    Endelig 3 angribere
    Corner er god nok
    Karamoko/Oskarsson kan dække 3 angriber, så her mangler der.
    Larsson?

  14. #431
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Larsson?
    Han skal jo på nuværende tidspunkt ikke regnes med til næste sæsons trup.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #432
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han skal jo på nuværende tidspunkt ikke regnes med til næste sæsons trup.
    Du har selvfølgelig ret. Han er ikke købt endnu, men han virker bare som et stensikkert køb.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #433
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfra ved folk, at scoutingafdelingen gør sit arbejde dårligt? Jeg undrer mig jævnligt over at læse den konklusion, for vi ved jo ikke, hvad der foregår på kontorerne. Måske bliver PC præsenteret for masser af gode potentielle køb, men vælger de forkerte? Måske ender vi med nummer 10 på spejdernes liste, fordi det ikke lykkes PC at købe de første 9? Vi kan spekulere, men hvor henne det i processen går galt, når fejlkøbene ender i vores klub, ved vi reelt ikke.

    Jeg siger ikke, at scoutingafdelingen er god, for jeg aner det ikke. Det kunne være interessant at høre fra nogen, der havde insideviden om det. Bortset fra det er scoutingafdelingen vel PC's ansvar, så hvis den er dårlig, falder det tilbage på ham.
    Men hvorfra ved vi, at PC ikke gør sit arbejde godt nok? Nu har der været problemer på den front i en del år, og så synes jeg ikke det er uvæsentligt at flette scoutingafdelibgen ind i spørgsmålet om PCs arbejde (og Ståles tid i klubben).

    Mit pointe var egentlig også bare, at helt skidt med PC har det trods alt heller ikke været. Vi har vundet 2xSL, 1xpokal og deltaget i CL siden han tiltrådte stillingen som sportschef. Jeg er helt enig i, at PC har lavet fejlkøb (som alle andre), men når man læser flere posts herinde, hvor man mener, at PC ikke skal have ros fordi a) den købte spiller kom fra en dansk klub, b) vi har historisk været gode til at hente keepere, 3) han kendte spilleren i forvejen og 3) nærmest ingen af PCs indkøbte spillere har præsteret, så bliver det for skingert.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #434
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Mit pointe var egentlig også bare, at helt skidt med PC har det trods alt heller ikke været. Vi har vundet 2xSL, 1xpokal og deltaget i CL siden han tiltrådte stillingen som sportschef.
    1 ting er titler, en anden ting er, hvordan spillerne og spillet på selve banen ser ud.

    Udfra vores budget og størrelse, så skal vi da absolut se et langt større forskel i henhold til vores konkurrenter end hvad har været tilfælde i superligaen de sidste mange år. Det gælder i øvrigt også under Ståles tid.

    9 tabte kampe i denne sæson siger alt. Jeg har stadig svært ved at fatte vi er blevet mestre med sådan en statistik...

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #435
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    1 ting er titler, en anden ting er, hvordan spillerne og spillet på selve banen ser ud.

    Udfra vores budget og størrelse, så skal vi da absolut se et langt større forskel i henhold til vores konkurrenter end hvad har været tilfælde i superligaen de sidste mange år. Det gælder i øvrigt også under Ståles tid.

    9 tabte kampe i denne sæson siger alt. Jeg har stadig svært ved at fatte vi er blevet mestre med sådan en statistik...
    9 tabte kampe, ja! Men de 6 af kampene blev tabt under Thorup, en træner der ikke var PC's opfindelse, som PC støttede loyalt udadtil (på trods af, at ALLE på nær Kvist kunne se, at han passede til FCK, som Lone Kellermann til Dr. Dre) og som PC, åbenbart tidligere end det blev effektueret, ville have ud, fordi han så det vi så, og som han erstattede perfekt med Neestrup.

    PC skal have stryg for sin håbløse januar '22, for den manglende gardering i forsvaret og for kun at have en god 9'er i truppen, men han skal også have kredit for det han trods alt har bidraget til. Ret skal være ret!

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •