Side 31 af 130 FørsteFørste ... 21282930313233344181 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Du har glemt at sumerer data. FCM er 25 point (414) foran os (389) hvis man summer fra starten af sæsonen 2017/18 til nu. Den sæson er valgt for der signer vi Zeca.
    Glemt og glemt, men bevares:

    Point pr. kamp siden sæsonen 2017-18:
    fra2018_2.png

    Akkumulerede point i perioden:
    akkum.png

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Eller alles reaktion, burde vi egentlig ikke bare lukke diskussionen om Zeca er den rigtig/type anfører. Jeg tænker ingen kan mere være i tvivl på trods sf mesterskaber og pointgennemsnit.


  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Eller alles reaktion, burde vi egentlig ikke bare lukke diskussionen om Zeca er den rigtig/type anfører. Jeg tænker ingen kan mere være i tvivl på trods sf mesterskaber og pointgennemsnit.
    Det er en lidt forsimplet konklusion på en ellers fin debat.

    Vi kan godt lukke diskussionen, men jeg er stadig ikke enig (tænker ikke vi skal til at remse argumentationen op igen).

    Hvad jeg til gengæld er enig med dig i, er at Zeca er en god spiller, en elsket mand og man kan da roligt sige han fik en afsked han aldrig glemmer.

    (Der er nemlig sommetider et "midt imellem"; at jeg synes Zeca har nogle mangler som spiller og anfører, betyder ikke jeg kategorisk er Zeca-hater, eller ikke mener manden har været en fed spiller for klubben).

    Zan


  4. #454
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Amartey er snart klubløs. Kunne han være en mulighed?

    https://bold.dk/fodbold/klubber/leic...ter-nedrykning
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. #455
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Amartey er snart klubløs. Kunne han være en mulighed?

    https://bold.dk/fodbold/klubber/leic...ter-nedrykning
    Det bliver et nej tak herfra, som med Skov mv., så frygter jeg skaderne. Selvom den eneste længere skade var i sæsonen 20/21, så er det en skræmmende historik, jf. transfermarkt.

  6. #456
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tipsbladet har offentliggjort hvordan de forskellige trænere har stemt til forårets profil. Nees er interessant. Han giver som eneste træner point til den transferfrie 6'er Jaxe fra FCN og Gaaei fra Viborg og er også eneste træner der har Achouri som årets profil. Det kan næsten kun tolkes som om der er interesse fra FCK.

    Jacob Neestrup, FC København

    5 point: Elias Achouri, Viborg FF
    4 point: Ernest Nuamah, FC Nordsjælland
    3 point: Mads Bidstrup, FC Nordsjælland
    2 point: Jacob Steen Christensen, FC Nordsjælland
    1 point: Anton Gaaei, Viborg FF

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #457
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tipsbladet har offentliggjort hvordan de forskellige trænere har stemt til forårets profil. Nees er interessant. Han giver som eneste træner point til den transferfrie 6'er Jaxe fra FCN og Gaaei fra Viborg og er også eneste træner der har Achouri som årets profil. Det kan næsten kun tolkes som om der er interesse fra FCK.

    Jacob Neestrup, FC København

    5 point: Elias Achouri, Viborg FF
    4 point: Ernest Nuamah, FC Nordsjælland
    3 point: Mads Bidstrup, FC Nordsjælland
    2 point: Jacob Steen Christensen, FC Nordsjælland
    1 point: Anton Gaaei, Viborg FF
    Ja, det er ret interessant - især mht. Christensen og Gaaei.

    Alle trænernes point kan ses her: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ts-profil-i-sl
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #458
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ryger Clem i dette vindue? Bt’s tranfersvinduet taler om at han er det hotteste navn i ligaen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ryger Clem i dette vindue? Bt’s tranfersvinduet taler om at han er det hotteste navn i ligaen.
    Så tror jeg, at der skal være tale om et vanvittigt beløb! Han er spillet ind til at være 6'er i den kommende sæson og er formentligt et af de største talenter, der er udklækket i den danske liga.

    Clem er en intelligent spiller, og jeg kan ikke mindes at have set et talent, der er så rolig på bolden og så god til at orientere sig ift. modstanderens placering. Hvis han beskytter forsvaret og tager temperaturen på den københavnske midtbane et år eller to, så vælger han selv sin næste klub.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #460
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tipsbladet har offentliggjort hvordan de forskellige trænere har stemt til forårets profil. Nees er interessant. Han giver som eneste træner point til den transferfrie 6'er Jaxe fra FCN og Gaaei fra Viborg og er også eneste træner der har Achouri som årets profil. Det kan næsten kun tolkes som om der er interesse fra FCK.

    Jacob Neestrup, FC København

    5 point: Elias Achouri, Viborg FF
    4 point: Ernest Nuamah, FC Nordsjælland
    3 point: Mads Bidstrup, FC Nordsjælland
    2 point: Jacob Steen Christensen, FC Nordsjælland
    1 point: Anton Gaaei, Viborg FF
    Men husk nu på at han selv har trænet Viborg. Jeg ved simpelthen ikke om man skal tro det har noget med en transferstrategi, men det kan selvfølgelig godt tolkes som han synes de er dygtige :)

  15. #461
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men husk nu på at han selv har trænet Viborg. Jeg ved simpelthen ikke om man skal tro det har noget med en transferstrategi, men det kan selvfølgelig godt tolkes som han synes de er dygtige :)
    Neestrup har dog ikke trænet Achouri og Gaaei (sidstnævnte løb rundt på U19-holdet dengang), men det er selvfølgelig klart, at det kan handle om sympati for Viborg. Det forklarer dog ikke stemmerne på Christensen, så måske er det mest hans stemmer, man skal lægge noget i. Vi får se. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #462
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Så tror jeg, at der skal være tale om et vanvittigt beløb! Han er spillet ind til at være 6'er i den kommende sæson og er formentligt et af de største talenter, der er udklækket i den danske liga.

    Clem er en intelligent spiller, og jeg kan ikke mindes at have set et talent, der er så rolig på bolden og så god til at orientere sig ift. modstanderens placering. Hvis han beskytter forsvaret og tager temperaturen på den københavnske midtbane et år eller to, så vælger han selv sin næste klub.
    Jeg er meget enig i, at han er enormt spilintelligent og rolig på bolden. Men han mangler altså virkelig meget på fysikken - og det gælder både fart, dynamik og stamina. Stamina er jeg ikke i tvivl om, at han kan få bygget på, men de to førstnævnte parametre er jeg mere i tvivl om. Får vi derfor tilbudt +100 mio for ham i dette vindue, så siger jeg altså sælg. Det dur i hvert fald ikke med en midtbane bestående af Claesson, Falk og Clem. Det er sgu for spinkelt, så alternativt skal der omstruktureres fuldstændig derinde, eksempelvis med typer som Delaney og Lerager foran Clem. Det bliver bare hurtigt en kedelig omgang når vi møder hold der står dybt. Jeg hælder derfor mere til en Zeca-type på 6'eren, den der støvsugertype, der fjerner alle krummerne i modstanderens omstillinger. Sådan en type kan nemlig frigøre noget kapacitet til offensive, kreative typer som Falk og Claesson. Det kunne være en Bidstrup.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #463
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    100p enig. Jeg har intet at udsætte på Clems offensive evner, men han mangler altså meget defensivt. Han har intet hovedspil på trods af at han er høj og han erobrer meget få bolde, på trods af han spiller defensiv midt. Han lunter rundt og er typisk for langt fra sine modstandere. Hvis vi kan sælge ham for et godt beløb og bruge noget af overskudet på Bidstrup og/eller Nartey, synes jeg det virker som en no-brainer.

  19. #464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er meget enig i, at han er enormt spilintelligent og rolig på bolden. Men han mangler altså virkelig meget på fysikken - og det gælder både fart, dynamik og stamina. Stamina er jeg ikke i tvivl om, at han kan få bygget på, men de to førstnævnte parametre er jeg mere i tvivl om. Får vi derfor tilbudt +100 mio for ham i dette vindue, så siger jeg altså sælg. Det dur i hvert fald ikke med en midtbane bestående af Claesson, Falk og Clem. Det er sgu for spinkelt, så alternativt skal der omstruktureres fuldstændig derinde, eksempelvis med typer som Delaney og Lerager foran Clem. Det bliver bare hurtigt en kedelig omgang når vi møder hold der står dybt. Jeg hælder derfor mere til en Zeca-type på 6'eren, den der støvsugertype, der fjerner alle krummerne i modstanderens omstillinger. Sådan en type kan nemlig frigøre noget kapacitet til offensive, kreative typer som Falk og Claesson. Det kunne være en Bidstrup.
    Det er sikkert også et spørgsmål om præferencer for spillertyper. Jeg vil personligt langt hellere se en 18-årig Clem på den defensive midt end en 28/29-årig Zeca, og jeg tror, at Clem overhaler Zecas topniveau allerede i løbet af den kommende sæson.

    Zeca var en uforlignelig bolderobrer, men en offensiv stopklods (sat på spidsen). Spektakulære taklinger er en crowd-pleaser, men skaber ikke nødvendigvis flow i spillet. Spillere, der kan læse, hvor bolden kommer, behøver sjældent bruge krog for at erobre den.

    Jeg tror, at Clem rummer en sjælden kombination af defensiv balance og offensiv spilforståelse, der vil løfte holdet. Har dog taget fejl før. Min fodboldforelskelse i Clem minder om den, jeg i sin tid havde i Thomas Røll, da vi hentede ham til 6'eren. Selvom han var en fremragende og fodboldintelligent spiller, blev han desværre aldrig for alvor forløst uden for Silkeborg.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #465
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tipsbladet har offentliggjort hvordan de forskellige trænere har stemt til forårets profil. Nees er interessant. Han giver som eneste træner point til den transferfrie 6'er Jaxe fra FCN og Gaaei fra Viborg og er også eneste træner der har Achouri som årets profil. Det kan næsten kun tolkes som om der er interesse fra FCK.
    Det er en sjov teori, den om at halvårets profiler er en form for uofficiel indkøbsliste eller ønskeseddel fra træneren.
    Her er dog efterårets liste fra Neestrup:

    JACOB NEESTRUP, FC KØBENHAVN

    5 point: Andreas Schjelderup, FC Nordsjælland
    4 point: Jay-Roy Grot, Viborg FF
    3 point: Yann Aurel Bisseck, AGF
    2 point: Mads Bidstrup, FC Nordsjælland
    1 point: Nicolas Bürgy, Viborg FF

    Generelt virker det lidt som ønsketænkning, at det skulle være et taktisk valg :-)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •