Side 5 af 130 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg har sagt og skrevet det mange gange gør. Når Daramy er væk til sommer får vi store problemer. Når jeg ser en kamp som mod Aab i så er han altså bare vores X-faktor spiller.

    Vi kommer ikke i nærheden at at finde en med samme niveau som "vil" den danske liga. Det muligt vi skal sluge en økonomisk kamel, men såfremt Ajax vil af med ham og Daramy selvfølgelig også vil tilbage, så burde han være den vi henter. Vi ved hvad han kan og står for.

    Jeg vil ikke ud i en endnu Luther Singh Lotto kupon.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Puha, jeg er godt nok heller ikke imponeret over Diogo. Jeg kan ikke helt se, hvad han kan.. Men han før selvfølgelig en del mere tid til at bevise sig, men indtil videre har jeg svært ved at se, at det er en såkaldt stjernespiller

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Puha, jeg er godt nok heller ikke imponeret over Diogo. Jeg kan ikke helt se, hvad han kan.. Men han før selvfølgelig en del mere tid til at bevise sig, men indtil videre har jeg svært ved at se, at det er en såkaldt stjernespiller
    Har det på samme måde. Og har haft det sådan siden træningskampene.

    Diogo er nok ikke iøjnefaldende som de tekniske eller hurtige vidundere.
    Man skal nok indstille sig på nogen andre ting. Men ligesom dig leder jeg også stadig lidt efter hvad ;-)

    Nu ser vi, han skal selvfølgelig falde til og have et pænt stykke snor.

    Zan

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg synes, at I er lidt hårde ved Diogo. Han har ganske vist en rædderlig afslutning på en friløber, men skaber derudover to store chancer til hhv. Claesson og Daramy i første halvleg, og han er kun en fremragende Theo Sander-refleks fra at få skovlet bolden ind i nettet lige efter AaB's annullerede mål.

    Diogo er ikke braget ind i Superligaen, men han har tydeligvis en fin teknik, gode relationelle færdigheder og en god taktisk forståelse, der gør, at han allerede nu ligner en naturlig del af holdet både med og uden bold (og han er desuden en rigtig fin presspiller). Jeg savner at se ham udfordre én mod én (det tror jeg ikke, at han har gjort en eneste gang i de to kampe hidtil), og så vil jeg gerne se flere prøver på hans spark fra kanten af feltet. På den korte bane tror jeg også, det kan blive en udfordring for ham, at han ser noget bedre ud i venstre side, hvor Daramy spiller, end i højre hvor han er startet i begge kampe hidtil.

    Vi skal selvfølgelig forvente os endnu mere fra en spiller med næsten 100 kampe for Benfica på CV'et, men jeg synes, at det er pil op fra Silkeborg til i dag, og jeg er fortrøstningsfuld ift., at han nok skal udvikle sig til en vigtig spiller for os.
    Sidst redigeret af Dane : 26.02.23 kl. 22:39
    Mvh.
    Dane


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at I er lidt hårde ved Diogo. Han har ganske vist en rædderlig afslutning på en friløber, men skaber derudover to store chancer til hhv. Claesson og Daramy i første halvleg, og han er kun en fremragende Theo Sander-refleks fra at få skovlet bolden ind i nettet lige efter AaB's annullerede mål.

    Diogo er ikke braget ind i Superligaen, men han har tydeligvis en fin teknik, gode relationelle færdigheder og en god taktisk forståelse, der gør, at han allerede nu ligner en naturlig del af holdet både med og uden bold (og han er desuden en rigtig fin presspiller). Jeg savner at se ham udfordre én mod én (det tror jeg ikke, at han har gjort en eneste gang i de to kampe hidtil), og så vil jeg gerne se flere prøver på hans spark fra kanten af feltet. På den korte bane tror jeg også, det kan blive en udfordring for ham, at han ser noget bedre ud i venstre side, hvor Daramy spiller, end i højre hvor han er startet i begge kampe hidtil.

    Vi skal selvfølgelig forvente os endnu mere fra en spiller med næsten 100 kampe for Benfica på CV'et, men jeg synes, at det er pil op fra Silkeborg til i dag, og jeg er fortrøstningsfuld ift., at han nok skal udvikle sig til en vigtig spiller for os.
    Enig i at han ikke har været så dårlig som nogle fans og medier mener. Dog tror jeg vi skal se langt efter udfordringer 1mod1. Tror ikke rigtig det er en del af hans repetoire desværre. Synes heller ikke jeg har set det en eneste gang i de youtube videoer jeg har set med ham :(

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Enig i at han ikke har været så dårlig som nogle fans og medier mener. Dog tror jeg vi skal se langt efter udfordringer 1mod1. Tror ikke rigtig det er en del af hans repetoire desværre. Synes heller ikke jeg har set det en eneste gang i de youtube videoer jeg har set med ham :(
    Jeg er med på, at Diogo ikke er en dribler på samme måde som Daramy (eller Roony, for den sags skyld), der kan sætte sin direkte modstander fra stående, men jeg har dog set indtil flere eksempler på, at Diogo kan udfordre og gå forbi en mand, når han er retvendt, i bevægelse og driver bolden mod mål, ligesom han er i stand til at trække ind fra venstre side og sparke. Der er blandt andet en håndfuld eksempler i den highlight-video, som FCKTV lavede, da han blev præsenteret: https://www.youtube.com/watch?v=h5_RdDMAY6s
    Sidst redigeret af Dane : 27.02.23 kl. 00:49
    Mvh.
    Dane

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er med på, at Diogo ikke er en dribler på samme måde som Daramy (eller Roony, for den sags skyld), der kan sætte sin direkte modstander fra stående, men jeg har dog set indtil flere eksempler på, at Diogo kan udfordre og gå forbi en mand, når han er retvendt, i bevægelse og driver bolden mod mål, ligesom han er i stand til at trække ind fra venstre side og sparke. Der er blandt andet en håndfuld eksempler i den highlight-video, som FCKTV lavede, da han blev præsenteret: https://www.youtube.com/watch?v=h5_RdDMAY6s
    Skulle det være en stor force at trække ind og sparke, så håber jeg den går i kassen noget mere end hans stats giver udtryk for… For de er også en smule bekymrende.

    Men ja, bestemt en god relationsspiller, og så må vi se (og håbe på) der er mere i godteposen.

    Zan

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg synes, at I er lidt hårde ved Diogo. Han har ganske vist en rædderlig afslutning på en friløber, men skaber derudover to store chancer til hhv. Claesson og Daramy i første halvleg, og han er kun en fremragende Theo Sander-refleks fra at få skovlet bolden ind i nettet lige efter AaB's annullerede mål.

    Diogo er ikke braget ind i Superligaen, men han har tydeligvis en fin teknik, gode relationelle færdigheder og en god taktisk forståelse, der gør, at han allerede nu ligner en naturlig del af holdet både med og uden bold (og han er desuden en rigtig fin presspiller). Jeg savner at se ham udfordre én mod én (det tror jeg ikke, at han har gjort en eneste gang i de to kampe hidtil), og så vil jeg gerne se flere prøver på hans spark fra kanten af feltet. På den korte bane tror jeg også, det kan blive en udfordring for ham, at han ser noget bedre ud i venstre side, hvor Daramy spiller, end i højre hvor han er startet i begge kampe hidtil.

    Vi skal selvfølgelig forvente os endnu mere fra en spiller med næsten 100 kampe for Benfica på CV'et, men jeg synes, at det er pil op fra Silkeborg til i dag, og jeg er fortrøstningsfuld ift., at han nok skal udvikle sig til en vigtig spiller for os.
    Lad mig lige starte med at beklage, for så sur er jeg heller ikke på ham, så der fik jeg nok bare formuleret mig lidt skidt ovenpå et par fadøl. Jeg kan godt se, at han har nogle relationelle færdigheder, som Roony fx ikke har, og han er god til at ligge inde i mellemrummet og er egentlig med i en del i går. jeg bemærker også flere gange, at Hakon er trukket ned i banen, og så ligger Diogo på toppen og det er jo også rart med en spiller der ikke er så statisk, som Daramy fx er. Men jeg synes bare her efter de første par kampe, at hans afleveringer virker svage, hans afslutninger ser godt nok uskarpe ud og han kan absolut intet mand-mod-mand. Men jeg er helt enig i, at han er en ganske fin FCK-spiller, men er det virkelig det der niveau, vores stjernespillere skal have? Jeg synes bare, han er blevet talt meget op, og jeg er nok også farvet af, at medierne ser 100 kampe for Benfica og så bare konkluderer, at han er vildt god, fordi der ligger et enkelt godt langskudsmål mod FCM på YouTube. Jeg forventer bare mere af stjernespillere, men jeg har muligvis misforstået, hvad en stjernespiller er.

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg synes bare, han er blevet talt meget op, og jeg er nok også farvet af, at medierne ser 100 kampe for Benfica og så bare konkluderer, at han er vildt god, fordi der ligger et enkelt godt langskudsmål mod FCM på YouTube. Jeg forventer bare mere af stjernespillere, men jeg har muligvis misforstået, hvad en stjernespiller er.
    Han lavede den nu også mod Arsenal. ;-)



    Jeg er ret fortrøstningsfuld. I træningskampene kunne man se, at han har et ganske højt teknisk niveau (og her tænker jeg ikke på hans straffespark), så jeg tror bare, han skal have tid til at falde til. Udover et nyt hold og for ham virkelig koldt vejr skal han formentlig også vænne sig til at gå fra at være breddespiller i Benfica til at være en profil med dertilhørende stort forventningspres i FCK.

    Og så tror jeg i øvrigt også, han er bedst i venstre side.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    en fremragende Theo Sander-refleks
    Dem havde han et par stykker af i går, så med tanke på, at vi efter alt at dømme skal hente to keepere til sommer, så håber (og tror) jeg, at unge Sander er på blokken hos PC. Specielt hvis AaB rykker ned, er det jo en no-brainer, at han skal videre.

    Og ja, han er kun 18, så det er nok ikke som 1. valg, man skulle hente ham, men suppleret af en stabil, mere erfaren kollega, så kan jeg godt se noget fremtid i ham.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Diogo vil nok aldrig blive en så i øjenfaldende spiller som Daramy, idet hans kompetencer ligger et noget andet sted. Han er (som andre nævner) mere en spiller som er stærk i relationelle spil og også stærkere defensivt og som presspiller. Han sparker også klart bedre end daramy. Og så synes jeg allerede nu, at det er tydeligt, at han er bedst på venstrekanten. Han var måske ikke super synlig i går, men alene i 1. halvleg var han alene igennem på en kontra (viser god fart, men svag afslutning), han lægger op til Claesson store hovedstødschance i starten af kampen, han spiller Daramy helt fri (han rammer stolpen på en svag afslutning) og han scorer næsten i situationen, hvor Daramy får et mål annulleret. Alt dette kommer imens han ligger til venstre eller er trukket ind centralt. Når han er til højre så sker der ikke vildt meget, men han skaber dog noget rum til Jelert, som er god til at komme tromlende.
    Ydermere så ser vi en række fejlafleveringer i går, men mange af disse skyldtes ikke manglende teknik men simpelthen misforståelser i forhold til medspillernes bevægelser. Det skal nok komme på plads.

    Jeg er meget sikker på, at til sommer så spiller Diogo fast på venstrekant imens Roony får højre. Lige nu skal Diogo lære sine medspillere og den danske liga bedre at kende og så skal vi nok se stille og rolig fremgang. Især hvis/når han kommer til at ligge til venstre. Jeg forventer egentlig, at han allerede mod Vejle får lov til at spille venstrekant fra start.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Diogo vil nok aldrig blive en så i øjenfaldende spiller som Daramy, idet hans kompetencer ligger et noget andet sted. Han er (som andre nævner) mere en spiller som er stærk i relationelle spil og også stærkere defensivt og som presspiller. Han sparker også klart bedre end daramy. Og så synes jeg allerede nu, at det er tydeligt, at han er bedst på venstrekanten. Han var måske ikke super synlig i går, men alene i 1. halvleg var han alene igennem på en kontra (viser god fart, men svag afslutning), han lægger op til Claesson store hovedstødschance i starten af kampen, han spiller Daramy helt fri (han rammer stolpen på en svag afslutning) og han scorer næsten i situationen, hvor Daramy får et mål annulleret. Alt dette kommer imens han ligger til venstre eller er trukket ind centralt. Når han er til højre så sker der ikke vildt meget, men han skaber dog noget rum til Jelert, som er god til at komme tromlende.
    Ydermere så ser vi en række fejlafleveringer i går, men mange af disse skyldtes ikke manglende teknik men simpelthen misforståelser i forhold til medspillernes bevægelser. Det skal nok komme på plads.

    Jeg er meget sikker på, at til sommer så spiller Diogo fast på venstrekant imens Roony får højre. Lige nu skal Diogo lære sine medspillere og den danske liga bedre at kende og så skal vi nok se stille og rolig fremgang. Især hvis/når han kommer til at ligge til venstre. Jeg forventer egentlig, at han allerede mod Vejle får lov til at spille venstrekant fra start.
    Meget enig.
    Jeg synes Diogo så ret spændende ud igår, og jeg tror også at der kan være noget godt på vej når han kommer lidt mere ind i tingene.

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Lad mig lige starte med at beklage, for så sur er jeg heller ikke på ham, så der fik jeg nok bare formuleret mig lidt skidt ovenpå et par fadøl. Jeg kan godt se, at han har nogle relationelle færdigheder, som Roony fx ikke har, og han er god til at ligge inde i mellemrummet og er egentlig med i en del i går. jeg bemærker også flere gange, at Hakon er trukket ned i banen, og så ligger Diogo på toppen og det er jo også rart med en spiller der ikke er så statisk, som Daramy fx er. Men jeg synes bare her efter de første par kampe, at hans afleveringer virker svage, hans afslutninger ser godt nok uskarpe ud og han kan absolut intet mand-mod-mand. Men jeg er helt enig i, at han er en ganske fin FCK-spiller, men er det virkelig det der niveau, vores stjernespillere skal have? Jeg synes bare, han er blevet talt meget op, og jeg er nok også farvet af, at medierne ser 100 kampe for Benfica og så bare konkluderer, at han er vildt god, fordi der ligger et enkelt godt langskudsmål mod FCM på YouTube. Jeg forventer bare mere af stjernespillere, men jeg har muligvis misforstået, hvad en stjernespiller er.
    Jeg tror ikke man skal ligge for meget i det her med "stjernespiller"-segmentet. Vi har altså et virkelig stærkt hold, så at tro vi bare kan hente en spiller til 15 mio, og så går han direkte ind på det her hold og gør en forskel fra dag 1, det er nok ikke helt realistisk. Vi skal nok se segmentet med stjernespillere være spillere i alderen 24+, som ligger på niveau med spillere som Corner, Claesson, Falk etc. Jeg synes ikke Diogo ligner en spiller, som ikke kan udvikle sig til eksempelvis Claesson niveau om en 5-6 kampe. Folk har måske glemt det, men Claessons første 10 kampe her, var altså ikke synderligt imponerende, og han skulle også lige finde sig til rette, før han for alvor begyndte at præstere. Det samme bliver tilfældet med Diogo.

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har sagt og skrevet det mange gange gør. Når Daramy er væk til sommer får vi store problemer. Når jeg ser en kamp som mod Aab i så er han altså bare vores X-faktor spiller.

    Vi kommer ikke i nærheden at at finde en med samme niveau som "vil" den danske liga. Det muligt vi skal sluge en økonomisk kamel, men såfremt Ajax vil af med ham og Daramy selvfølgelig også vil tilbage, så burde han være den vi henter. Vi ved hvad han kan og står for.

    Jeg vil ikke ud i en endnu Luther Singh Lotto kupon.
    Jeg tror desværre ikke det er realistisk med Daramy. Hvis ikke han har en fremtid i Ajax, må der stå andre og væsentligt større klubber end os, klar til at betale tæt på de 90-100 mio, som Ajax gav for ham. Det er han simpelthen værd.

    Jeg synes dog der render en del kvalitet rundt i ligaen, som jeg godt kunne tænke os, at vi gik efter. I særdeleshed håber jeg, at vi kigger på Achouri i Viborg. Det er ikke kun pga. hans to kasser i går, han har set fremragende ud i alle de kampe jeg har set med ham, og hvis ikke vi sprænger banken for ham nu til sommer, så er jeg bange for, at han hurtigt er langt ude for rækkevidde. Han har måske ikke helt Daramys 1c1-færdigheder (hvem har også det), men til gengæld har han et ganske fint slutprodukt på sine aktioner, og så er hans tekniske færdigheder tårnhøje.

  21. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har sagt og skrevet det mange gange gør. Når Daramy er væk til sommer får vi store problemer. Når jeg ser en kamp som mod Aab i så er han altså bare vores X-faktor spiller.

    Vi kommer ikke i nærheden at at finde en med samme niveau som "vil" den danske liga. Det muligt vi skal sluge en økonomisk kamel, men såfremt Ajax vil af med ham og Daramy selvfølgelig også vil tilbage, så burde han være den vi henter. Vi ved hvad han kan og står for.

    Jeg vil ikke ud i en endnu Luther Singh Lotto kupon.
    Jeg er overbevist om, at vi i Roony har en spiller med mindst lige så meget "x-faktor" som Daramy. Jeg tror, hans største hindring lige nu er, at han er så forhippet på at vise, hvad han kan, og at han skal spille fra start, at han ikke altid tager de rette beslutninger. Men det gjorde Daramy jo heller ikke, da han var på Roonys alder.

    Det ville selvfølgelig være fint at kunne beholde Daramy, men jeg er slet ikke med på dommedagsrøsterne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 130 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •