Side 6 af 130 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er overbevist om, at vi i Roony har en spiller med mindst lige så meget "x-faktor" som Daramy. Jeg tror, hans største hindring lige nu er, at han er så forhippet på at vise, hvad han kan, og at han skal spille fra start, at han ikke altid tager de rette beslutninger. Men det gjorde Daramy jo heller ikke, da han var på Roonys alder.

    Det ville selvfølgelig være fint at kunne beholde Daramy, men jeg er slet ikke med på dommedagsrøsterne.
    Det er jeg heller ikke. Derudover bør vi huske, at Noah Sahsah kommer op, og på mig virker han som en spiller der hurtigt kan presse på til en plads i startopstillingen. Han har både fart, teknik og slutprodukt, og så har han lækkert hår, hvilket jo i sig selv er et kvalitetsstempel i FCK.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er overbevist om, at vi i Roony har en spiller med mindst lige så meget "x-faktor" som Daramy. Jeg tror, hans største hindring lige nu er, at han er så forhippet på at vise, hvad han kan, og at han skal spille fra start, at han ikke altid tager de rette beslutninger. Men det gjorde Daramy jo heller ikke, da han var på Roonys alder.

    Det ville selvfølgelig være fint at kunne beholde Daramy, men jeg er slet ikke med på dommedagsrøsterne.
    Roony er pisse dygtig og meget mere målfarlig end Daramy, Sahsah kommer op og PC kan købe. Så jeg ser heller ikke vores undergang foran os.

    Men, den måde Daramy kan flytte spillet fremad med driblinger, måden han stort set ikke smider bolden i udfordringer og måden han virker i både små og store rum er bare uden sidestykke i superligaen.
    Det bliver et væsentligt tab.


  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Roony er pisse dygtig og meget mere målfarlig end Daramy, Sahsah kommer op og PC kan købe. Så jeg ser heller ikke vores undergang foran os.

    Men, den måde Daramy kan flytte spillet fremad med driblinger, måden han stort set ikke smider bolden i udfordringer og måden han virker i både små og store rum er bare uden sidestykke i superligaen.
    Det bliver et væsentligt tab.
    Roony er dygtig og skal nok udvikle sig yderligere.

    Men Daramy er bare vores X-faktor spiller. Vi kommer til at lide Big Time når han er væk. Kald mig bare pessimistisk :)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Roony er dygtig og skal nok udvikle sig yderligere.

    Men Daramy er bare vores X-faktor spiller. Vi kommer til at lide Big Time når han er væk. Kald mig bare pessimistisk :)
    Im Sorry, jeg må bare gentage mig selv.

    Om vi så skal betale 40-50-60 Millioner og Daramy vil FCK, så er det bare at punge op. Så må vores ejere skyde ekstra i.

    Hellere det end 2 lotto kuponer, hvor vi ikke ved, hvad vi får.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Daramy har sagt, at han vil tilbage til Ajax, og mon ikke, at han vil have andre bejlere, hvis de skulle vende tomlen ned?

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Daramy har sagt, at han vil tilbage til Ajax, og mon ikke, at han vil have andre bejlere, hvis de skulle vende tomlen ned?
    Jaja lad os nu se. Nuværende succes samt et tilbud om en større løncheck kan måske gøre vi kan ændre på den holdning :).

    Og som jeg nævnte tidligere. Daramy står selvfølgelig med gode kort på hånden, så han skal også selv "Ville" FCK.

    Jeg vil da i det mindste håbe vi gør et ihærdigt forsøg på at få ham tilbage, så må vi jo se, hvor det bære hen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Lidt strøtanker fra efter at have læst Danes seneste indlæg i tråden om vores udlejede spillere vedr. Mikkel Kaufmann:

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Fortsætter han som nu, hvor han i de seneste otte kampe har bidraget med et mål eller en assist per 58,5 minutters spilletid (tal fra Transfermarkt), går han jo lige pludselig hen og bliver et interessant salgsobjekt til sommer. Umiddelbart ser en fremtid i København ikke specielt realistisk ud, hvis konkurrenterne hedder Cornelius, Larsson på en permanent kontrakt og Orri retur fra leje, men omvendt kunne Neestrup og PC måske godt være fristet af at give en formstærk udgave af Kaufmann chancen i opstarten og se ham an på en evt. træningslejr.

    Har han udviklet sig tilstrækkeligt, står man pludselig med en interessant og anderledes spillertype i angrebet (stor, stærk, hurtig, dybdeløber), som stadig har halvandet år tilbage af sin kontrakt. Vejes han for let, kan han sikkert skibes videre for en pæn sum.
    Hvis Daramy vælger at vende tilbage til Ajax, og både PC og Neestrup vælger at ville se ham an hen over sommeren, så kunne kabalen omkring de tre offensive pladser i første omgang løses med at vi har Diogo og Sahsah som venstre kantspillere, Larsson og Roony som højre kantspillere, og Corner, Orri og Kauffmann som frontangribere, når vi rammer træningslejren, og kan lade Neestrup se Kauffmann an.

    Og i mellemtiden skiller vi os af med Babacar, Karamoko, Amoo, Singh og Mukairu fra den forreste kæde, og så er det reelt kun en overgangssum for Larsson, vi skal fokusere på ift. offensiven, hvis vi ender med at beholde Kauffmann.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    [...]så kunne kabalen omkring de tre offensive pladser i første omgang løses med at vi har Diogo og Sahsah som venstre kantspillere, Larsson og Roony som højre kantspillere, og Corner, Orri og Kauffmann som frontangribere[...]
    Der er godt nok mange spørgsmålstegn i den kabale:

    - Kommer Cornelius tilbage på et niveau, der gør det forsvarligt at satse på ham som førsteangriber?

    - Udvikler Orri sig nok - hurtigt nok - til at gå ind i førsteholdstruppen til sommer. Han skal antænde en større fyrværkerieksplosion i 1. division de kommende måneder, hvis det skal give mening.

    - Kan Kaufmann holde kadencen de kommende måneder? Det kræver IMO mål på samlebånd over en længere periode, hvis vi skal satse på ham. Det er trods alt kun 2. Bundesliga, han glimrer i.

    - Når Larsson at overbevise om, at han er værd at satse på de kommende måneder? Han lader til at have indstillingen, men han har - indtil videre - ikke vist sig som den store målsluger, og er han teknisk stærk nok til at spille en kant i FCK? Det bliver spændende at se.

    Forhåbentlig giver de kommende måneder flere svar end spørgsmål.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og i mellemtiden skiller vi os af med Babacar, Karamoko, Amoo, Singh og Mukairu fra den forreste kæde, og så er det reelt kun en overgangssum for Larsson, vi skal fokusere på ift. offensiven, hvis vi ender med at beholde Kauffmann.
    Hvad får dig til at tro PC pludselig kan magte det? Når han ikke har magtet det de sidste vinduer?

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro PC pludselig kan magte det? Når han ikke har magtet det de sidste vinduer?
    Ikke for at lave det om til en omgang ren PC-bashing, som du tit nyder at komme med i skakten, kære Mimse, men ud af de 5 nævnte spillere, er det kun Babacar han har forsøgt sig (og fejlet med) at komme af med.
    Hvis/når Neestrup siger, at Mukairu er i overskud, så burde det være muligt at sælge ham, siden der både i sommer og i januar var bud på ham. Singh har stadig et okay navn blandt midterklubberne i Portugal, så mon ikke der også bør være en køber der? Amoo.. Ja, mon ikke der kommer en afklaring på hans situation til sommer? Og Karamoko har man ikke for alvor forsøgt at sælge endnu, fordi Neestrup tror på ham, så..

    Så om det kan lade sig gøre for ham at skille sig af med i hvert fald nogle af dem? Sikkert. Bliver det med økonomisk overskud eller break-even? Næppe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...-med-kaufmann/

    Som supplement til Kaufmann-diskussionen er det ret relevant, at den internationale elendighed Karlsruhe satser stort på at hente ham, og at de blot er inde i en forhandlingsfase. Jeg er ret sikker på, at Kaufmann er historie i FCK senest til sommer.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    - Udvikler Orri sig nok - hurtigt nok - til at gå ind i førsteholdstruppen til sommer. Han skal antænde en større fyrværkerieksplosion i 1. division de kommende måneder, hvis det skal give mening.
    Ja her vil jeg godt nok også være bekymret. Pt har Orri mere end svært ved bare at komme på holdet i Sønderjyske.....

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    - Udvikler Orri sig nok - hurtigt nok - til at gå ind i førsteholdstruppen til sommer. Han skal antænde en større fyrværkerieksplosion i 1. division de kommende måneder, hvis det skal give mening.
    Nu var det jo heller ikke, fordi Marko Stamenic brændte hele 1. Division af for midterholdet HB Køge i sidste sæson – seks mdr. senere stod han distancen i Champions League. Eller sagt på en anden måde: Den her udlejning handler for Orri først og fremmest om at vænne sig til fysikken og tempoet i seniorfodbold, og derfor er succeskriteriet spilletid. Får han ikke den, så er det problematisk, men for mig at se er det en misforståelse, at han partout skal "antænde en større fyrværkerieksplosion" for at kunne vende tilbage til førsteholdstruppen som en bedre spiller, der kan tage kampen op om – i første omgang – en rolle som indskifter.

    Og så tænker jeg, at vi nok burde have lært ikke at afskrive indiskutabelt talentfulde angribere, bare fordi de ikke ligner næste sæsons Superliga-topscorer i en alder af 18 år... :-)
    Mvh.
    Dane


  23. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu var det jo heller ikke, fordi Marko Stamenic brændte hele 1. Division af for midterholdet HB Køge i sidste sæson – seks mdr. senere stod han distancen i Champions League. Eller sagt på en anden måde: Den her udlejning handler for Orri først og fremmest om at vænne sig til fysikken og tempoet i seniorfodbold, og derfor er succeskriteriet spilletid. Får han ikke den, så er det problematisk, men for mig at se er det en misforståelse, at han partout skal "antænde en større fyrværkerieksplosion" for at kunne vende tilbage til førsteholdstruppen som en bedre spiller, der kan tage kampen op om – i første omgang – en rolle som indskifter.

    Og så tænker jeg, at vi nok burde have lært ikke at afskrive indiskutabelt talentfulde angribere, bare fordi de ikke ligner næste sæsons Superliga-topscorer i en alder af 18 år... :-)
    Tre timer senere har Orri så i øvrigt scoret sit første mål for Sønderjyske og sikret sit hold et point mod Nykøbing FC efter at være blevet skiftet ind i pausen ved stillingen 0-1.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nu var det jo heller ikke, fordi Marko Stamenic brændte hele 1. Division af for midterholdet HB Køge i sidste sæson – seks mdr. senere stod han distancen i Champions League. Eller sagt på en anden måde: Den her udlejning handler for Orri først og fremmest om at vænne sig til fysikken og tempoet i seniorfodbold, og derfor er succeskriteriet spilletid. Får han ikke den, så er det problematisk, men for mig at se er det en misforståelse, at han partout skal "antænde en større fyrværkerieksplosion" for at kunne vende tilbage til førsteholdstruppen som en bedre spiller, der kan tage kampen op om – i første omgang – en rolle som indskifter.

    Og så tænker jeg, at vi nok burde have lært ikke at afskrive indiskutabelt talentfulde angribere, bare fordi de ikke ligner næste sæsons Superliga-topscorer i en alder af 18 år... :-)
    Jeg er slet ikke ude i at afskrive Orri, hvis han ikke brænder 1. division af. Min bekymring handler om at satse på et angreb bestående af ham, Cornelius og Kaufmann. Ingen af de tre ligner lige nu sikre, driftssikre målscorere. Hvis vi til næste sæson har en eller to stabile målslugere i truppen, vil det give god mening at give Orri chancen i truppen igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 130 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •