Side 19 af 130 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Achouri har set god ud, men jeg vil også betegne det som et sats at hente ham for en stor portion penge. Han er 24 og har shinet en enkelt sæson ude på Lars Tyndskids mark. Ikke et ondt ord om Viborg i øvrigt, men det er bare noget andet at rende rundt og træne i ubemærkethed derovre og så spille en kamp om ugen uden det store pres, end det er at spille i FCK. Måske kan han tage steppet op og folde sig yderligere ud hos os, men der er altså også en betragtelig risiko for, at han ikke kan.

    Imod taler, at han virker som noget af en humørspiller, samt at hans fysik ikke er særligt udviklet som 24 årig. Det er to vigtige obs-punkter, da man både skal kunne spille i medvind og modvind hos os, og samtidig møder de fleste hold i ligaen os som underdogs, og derfor sætter de ind med fuld fysik. Det er betingelserne.

    Var han 20 år, ville det være en no-brainer for mig. Men det er han ikke.
    Vi har hentet Jesper Christiansen, Michael Gravgaard og Christian Sørensen i Viborg, så måske er det stedet hvor vi skal hente spillere :))).

    Jeg synes også at journalister og kommentators går lidt for meget amok over ham. I sidste kamp laver han en elastico, som fejler fuldstændigt - men til hans held bliver forsvarsspilleren snydt og han slipper igennem. Kommentatoren kaldte det genialt, for mig lignede det en stor tilfældighed. Når det er sagt, så er jeg helt med på at prøve. Det er klart, at vi lige bør sende en føler til Ajax. Daramy før vi handler ind, men jeg ville være ganske tryg ved Achouri og Diogo til venstre kanten. Hvis vi så kan købe lidt lækkert til højrekanten, så har vi med Roony 4 gode kanter og et par spillere, som kan bruges til nød (Haraldsson, Claesson) og et par æsler, hvis ikke de bliver solgt.

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Achouri har set god ud, men jeg vil også betegne det som et sats at hente ham for en stor portion penge. Han er 24 og har shinet en enkelt sæson ude på Lars Tyndskids mark. Ikke et ondt ord om Viborg i øvrigt, men det er bare noget andet at rende rundt og træne i ubemærkethed derovre og så spille en kamp om ugen uden det store pres, end det er at spille i FCK. Måske kan han tage steppet op og folde sig yderligere ud hos os, men der er altså også en betragtelig risiko for, at han ikke kan.

    Imod taler, at han virker som noget af en humørspiller, samt at hans fysik ikke er særligt udviklet som 24 årig. Det er to vigtige obs-punkter, da man både skal kunne spille i medvind og modvind hos os, og samtidig møder de fleste hold i ligaen os som underdogs, og derfor sætter de ind med fuld fysik. Det er betingelserne.

    Var han 20 år, ville det være en no-brainer for mig. Men det er han ikke.
    Jeg er som sådan enig, det skræmmer lidt at kigge på hans CV.. Men netop det, at han er 24, og har et vældig tyndt CV, er også årsagen til, at han overhovedet er inde for rækkevidde og at vi formentlig kan erhverve ham forholdsvis billigt. Jeg gætter således på en pris på mellem 20-30 mio kr, hvilket er en vældig lav pris, hvis han kan fortsætte det niveau, han har vist for Viborg hos os. Hvis han var 20 år, var prisen formentlig det tredobbelte, og han var langt uden for rækkevidde.

    Iøvrigt kan det godt være, at der er forskel på presset i Viborg og FCK - for nogle spillere er dette dog kun en fordel, de trives simpelthen bedst under stort forventningspres. Og jeg vil mene at sandsynligheden for at han slår igennem hos os, er langt større, end hvis vi henter en spiller udefra, som aldrig har spillet i den danske liga. Jeg er ret sikker på, at hvis man kigger på vores track-record med dyre udenlandske spillere i samme priskategori, så er der væsentligt flere af disse som falder igennem, end dem vi henter fra superligaen.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu hvor Hertha Berlin er rykket ned til 2. Bundesliga for den kommende sæson, kunne Oliver Christensen måske være et interessant bud som en af de to keepere, vi skal hente til FCK. Han er årgang 1999, har været med i den danske landsholdstrup til VM, og har mulighed for stadig at blive bedre i sin udvikling.
    Han har dog kontrakt i Berlin de næste 3 år, og får godt med spilletid, så spørgsmålet er hvorvidt tyskerne i det hele taget er villige til at slippe ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Cremonese ligger ikke for godt til i Serie A, mon der er en chance for PC genoptager jagten på Dessers? Måske en tur i Grøften først denne gang?

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Cremonese ligger ikke for godt til i Serie A, mon der er en chance for PC genoptager jagten på Dessers? Måske en tur i Grøften først denne gang?
    Han har 4 år tilbage af sin kontrakt, så mon ikke det bliver lidt dyrt at hente ham? Plus han er knæskadet pt., men det er måske et plus i PC's bog? ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Man kunne forestille sig der var en klausul ved nedrykning, men knæet lyder ikke lovende

    [Edit] …og siden hvornår har en skadet, dyr angriber været et problem for PC *indsæt “sad trombone”*

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvordan med Peter Vindahl, Kiwi ??

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hvordan med Peter Vindahl, Kiwi ??
    Knæskadet
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hvordan med Peter Vindahl, Kiwi ??
    Var han ikke for dårlig til at komme på holdet i Holland, så han måtte skifte væk? Jeg håber virkelig, at man finder en bedre løsning. Jeg ved godt, at mange herinde så det store lyst i ham, da han var i Farum, men det forstod jeg ærligt talt slet ikke. Det samme gælder egentlig Oliver Christensen som nævnes længere oppe. I mine øjne lavede han alt for mange fejl i OB. Man må gå ud fra, at han har udviklet sig i Tyskland siden han stod fast i Hertha....omvendt kunne det jo forklare noget af deres udtur med nedrykning i går :-)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #280
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vindahl mistede pladsen i AZ til Hobie Verhulst, som mistede pladsen til Maty Ryan, som skiftede til AZ fordi han mistede pladsen i FCK til Kamil Grabara. Vindahl er ikke bare dårligere end Grabara, han er tre led dårligere.

    Grabara har også en mål imod per kamp ratio for FCK der er dobbelt så god som Vindahls for FCN. Det er ikke en overdrivelse, 0,78 mål imod per kamp for Grabara, 1,56 mål imod per kamp for Vindahl. Han er god med fødderne, Vindahl, og dårlig med hænderne.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu skal Grabara lige sælges først, men det er da en god ide at være på forkant med situationen. Kalle ryger også og jeg kender ikke nok til Dithmer, men som 3. målmand virker han jo oplagt. Jeg har et lidt alternativ forslag til en duo:

    Kasper Schmeichel - Nice og 36 år
    Filip Jørgensen - Villarreal og 21 år

    Kasper synger på sidste vers, men kan komme hjem og slutte sin karrier som førstekeeper i 1 eller 2 sæsoner og derefter en rutineret reserve som vi har haft meget succes med og Jørgensen kan stille og roligt blive kørt i stilling via pokalkampe, nogle superliga/Europa cup kampe, når vi mener det er passende og som en rigtig god reserve for Schmeichel.

    Schmeichel vil samtidig kunne bidrage med så meget know How fra hans karrier og jeg synes han har noget “crazyness” som truppen af og til mangler.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nu skal Grabara lige sælges først, men det er da en god ide at være på forkant med situationen. Kalle ryger også og jeg kender ikke nok til Dithmer, men som 3. målmand virker han jo oplagt. Jeg har et lidt alternativ forslag til en duo:

    Kasper Schmeichel - Nice og 36 år
    Filip Jørgensen - Villarreal og 21 år

    Kasper synger på sidste vers, men kan komme hjem og slutte sin karrier som førstekeeper i 1 eller 2 sæsoner og derefter en rutineret reserve som vi har haft meget succes med og Jørgensen kan stille og roligt blive kørt i stilling via pokalkampe, nogle superliga/Europa cup kampe, når vi mener det er passende og som en rigtig god reserve for Schmeichel.

    Schmeichel vil samtidig kunne bidrage med så meget know How fra hans karrier og jeg synes han har noget “crazyness” som truppen af og til mangler.
    Schmeichel jr.? Har vi ikke haft nok BØF-blod i klubben? (Ja, jeg er smålig, men jeg har aldrig haft det godt med den familie.)

    Filip Jørgensen ville til gengæld være genialt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Schmeichel jr.? Har vi ikke haft nok BØF-blod i klubben? (Ja, jeg er smålig, men jeg har aldrig haft det godt med den familie.)

    Filip Jørgensen ville til gengæld være genialt.
    Han har boet i England siden han var 4 og ha udtalt han intet favorit hold har i dk - der er simpelthen ikke noget BØF blod i manden på trods at hans far har spillet der

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han har boet i England siden han var 4 og ha udtalt han intet favorit hold har i dk - der er simpelthen ikke noget BØF blod i manden på trods at hans far har spillet der
    Sikkert ikke, men som jeg skrev så er jeg smålig, specielt når det kommer til den familie. Jeg hader eksempelvis stadig Manchester United alene fordi faderen spillede i klubben.

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han har boet i England siden han var 4 og ha udtalt han intet favorit hold har i dk - der er simpelthen ikke noget BØF blod i manden på trods at hans far har spillet der
    Han var skam til prøvetræning i Brøndby som 15-årig. Det er rigeligt for mig ;-) Men bevares, det hjælper ikke, når man i forvejen ikke bryder sig det mindste om ham.

    Jeg synes da heller ikke, man kan byde ham at spille fast i Parken. Han hader jo tilsyneladende at være her og gør opmærksom på det hver. Eneste. Gang. Det ville være synd.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •