Side 27 af 130 FørsteFørste ... 17242526272829303777127 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Uden Grabara havde vi ikke vundet guldet. Jeg synes, han har stået en af de bedste sæsoner en FCK-målmand nogensinde har præsteret. Hold på ham for enhver pris
    Det er svært at være uenig, men jeg ser to udfordringer her:

    1)
    Pengene kan blive for store. Nærmer vi os 80-100 mio, så siger vi næppe nej, selvom vi måske bør gøre det.

    2)
    Hvordan vil Grabara tage det, hvis vi står i vejen for et skifte til en stor attraktiv liga/klub? Lige så meget som vi elsker hans kant og facon her i medgang, så kan det måske også tænkes at blive et problem, hvis vi bremser et stort skifte. Jeg aner selvfølgelig ikke, hvor besværlig han er på dette område - måske accepterer han det fuldt ud og bliver endnu bedre. Men risikoen for at det går den anden vej er der jo nok også, og så er målmandsposten måske ikke lige stedet man har lyst til at have en spiller, som i virkeligheden hellere vil være et andet sted.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvordan vil Grabara tage det, hvis vi står i vejen for et skifte til en stor attraktiv liga/klub? Lige så meget som vi elsker hans kant og facon her i medgang, så kan det måske også tænkes at blive et problem, hvis vi bremser et stort skifte. Jeg aner selvfølgelig ikke, hvor besværlig han er på dette område - måske accepterer han det fuldt ud og bliver endnu bedre. Men risikoen for at det går den anden vej er der jo nok også, og så er målmandsposten måske ikke lige stedet man har lyst til at have en spiller, som i virkeligheden hellere vil være et andet sted.
    Helt enig. Jeg ville elske at beholde ham i klubben, men han har leveret på et niveau, der ligger langt over, hvad vi normalt ser i den danske liga. Hvis/når der kommer et stort bud på ham, kan han efter min opfattelse have en berettiget forventning om at blive solgt.

    Det bliver vanskeligt for en ny keeper at fylde de handsker:-(

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Så du er uenig i, at vi slog clean sheet rekorden i den sæson fra november til april og dermed havde et langt streak med bundsolidt forsvarsspil og gode resultater, der ledte frem til det første mesterskab i tre år?

    Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er for en synspunkt, du mener at argumentere for - det hører jeg ellers gerne.

    Mit synspunkt tager udgangspunkt i en undren, nemlig, at Zeca i løbet af ti år kun vandt én titel med Panathinaikos samt én med FCK. I hovedparten af årene som anfører. Og da han så blev langtidsskadet, vandt vi det første mesterskab i tre år.

    Den undren gav ikke i sig selv anledning til konklusioner fra min side, men jeg begyndte til sidst at kigge nærmere på: Hvordan er han egentlig som holdspiller og anker på et hold. Og jeg mener at kunne se - det er min subjektive holdning, og det vil jeg gerne være med til at diskutere - at han har nogle klare mangler på den front. Det er i mine øjne et superspændende fænomen - at en spiller løber med al sympatien og roserne, men i virkeligheden ikke løfter holdet op og måske endda trækker det ned med en række fans og medier klappende på sidelinjen.
    Jeg har ikke rigtig nogen mening om statistik, og jeg har heller ingen mening, om det ville være gået anderledes uden Zeca. Jeg er også med på, at man kan være anfører på mange måder. Men hvis I ser Falks karakteristik af/hyldest til Zeca, så taler alt for, at Zeca har haft enorm betydning for holdet i den tid, han har været her. Og en fanfavorit det er han uanset.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har ikke rigtig nogen mening om statistik, og jeg har heller ingen mening, om det ville være gået anderledes uden Zeca. Jeg er også med på, at man kan være anfører på mange måder. Men hvis I ser Falks karakteristik af/hyldest til Zeca, så taler alt for, at Zeca har haft enorm betydning for holdet i den tid, han har været her. Og en fanfavorit det er han uanset.
    Falks karakteristik af Zecas mentalitet og indstilling er jo ingen overraskelse. Den er tydelig at se oppe fra tilskuerpladserne også, hvorfor jeg virkelig undrer mig over nogle debattørers karakteristisk af ham som en dårlig leder og anfører.

    Bortset fra det - og jeg havde egentlig besluttet at droppe det, men jeg kan ikke lade være med at tæske den døde krikke, fordi det skriger til himlen! - er det den vildeste Erasmus Montanus-argumentation, det der med, at da Zeca blev langtidsskadet, vandt vi endelig mesterskabet.

    Som sagt: Vores pointsnit var væsentligt højere i de 10 kampe, Zeca spillede i sidste sæson, end i resten af sæsonen. Den eneste grund til, at vi først overhalede FCM, efter Zeca var blevet skadet, er, at FCM gik fuldstændigt i stå i den sidste halvdel af sæsonen. Men det var måske også Zecas fravær, der fremprovokerede det...?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Falks karakteristik af Zecas mentalitet og indstilling er jo ingen overraskelse. Den er tydelig at se oppe fra tilskuerpladserne også, hvorfor jeg virkelig undrer mig over nogle debattørers karakteristisk af ham som en dårlig leder og anfører.

    Bortset fra det - og jeg havde egentlig besluttet at droppe det, men jeg kan ikke lade være med at tæske den døde krikke, fordi det skriger til himlen! - er det den vildeste Erasmus Montanus-argumentation, det der med, at da Zeca blev langtidsskadet, vandt vi endelig mesterskabet.
    Tjo, man kan jo tilføje, at hvis alle er enige om, at han har så stor betydning, så er det vel nærmest ekstra bemærkelsesværdigt, at vi ikke kunne vinde mesterskabet i to sæsoner med ham klar i hele sæsonen, mens vi godt kunne i de to næste sæsoner, hvor han spillede under en tredjedel af kampene, og hvor vi først præsterede det længste clean sheet i hans tid i klubben og derefter det næstlængste i den følgende sæson.

    Denne mand, der trækker hele holdet med sin karisma og lederegenskaber, havde indtil forrige sæson vundet 1 pokaltitel og 1 mesterskab på 10 år.

    Nogle vil nok mene, at det er flottere at have så stor betydning, hvis holdet også vinder noget.

    Det med, at vi at vi har vundet mesterskabet i de to sæsoner, hvor han har været ude, er nu engang et faktum, uanset hvordan man vender og drejer sin statistikgymnastik.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #396
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg kan lide din ambition på klubbens vegne, men jeg synes ikke, at den matcher vores sportslige budget, og jeg synes måske heller ikke, at du rammer helt indenfor skiven, når du skal vurdere vores spillere på hhv. den danske og internationale scene.

    Larsson og Diogo er ikke blandt ligaens bedste på deres positioner, men de kan sagtens blive det. De har begge to lige haft afgørende betydning i slutspillet mod de andre bedst præsterende danske hold, det kan der jo ikke være to meninger om. Og hvem siger, at de ikke kan vokse sig endnu større og bedre, når de lærer holdet bedre at kende? Det er jo netop to spillere, der har internationalt snit. Jeg synes også, at Lerager skal tilskrives som blandt de bedste i ligaen på hans position.

    Og Vavro og Jelert står i min optik distancen internationalt også. Kan ikke se, hvem vi skulle kunne hente på de to positioner, der skulle være bedre (med vores budget in mente).
    Jeg tror, at pengene er der, men det er selvfølgelig et gæt. Men får vi solgt fejlkøbene til det samme, som vi købte dem for, samt indregner det årlige budget til køb af spillere, så mener jeg, at der er penge nok. Problemet tror jeg i højere grad bunder i, at vi har en strategi, som vores sportsdirektør er udfordret på at kunne eksekverere på. At tiltrække den kaliber af spillere kræver en meget dygtig sportsdirektør, som kan overbevise de rette spillere. Hvis han også får dette vindue, så må det være nu.

    Mjt. Jelert og Vavro, så er jeg ikke enig. Jelert har nogle spidskompetencer i vilje og fart, som gør, at han er i stand til at rydde op efter sine fejl i Superligaen, men de fejl han laver, går ikke på højere niveau. Han har lidt at gå på. Bedst illustreret med hans fejl i Dortmund, som i Superligaen formentlig havde været et boldtab, som han og Vavro havde løst i fællesskab. Vavro tror jeg, makser ud i vores klub. Hverken hans spil eller procenter ligner noget, som de kan bruge i den gode ende af de større ligaer. Jeg holder meget af ham, og jeg tror, at han kan blive en spiller vi har i mange år. Han er en rigtig god superligaspiller.
    Goldbæks Højrefod

  12. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Tjo, man kan jo tilføje, at hvis alle er enige om, at han har så stor betydning, så er det vel nærmest ekstra bemærkelsesværdigt, at vi ikke kunne vinde mesterskabet i to sæsoner med ham klar i hele sæsonen, mens vi godt kunne i de to næste sæsoner, hvor han spillede under en tredjedel af kampene, og hvor vi først præsterede det længste clean sheet i hans tid i klubben og derefter det næstlængste i den følgende sæson.

    Denne mand, der trækker hele holdet med sin karisma og lederegenskaber, havde indtil forrige sæson vundet 1 pokaltitel og 1 mesterskab på 10 år.

    Nogle vil nok mene, at det er flottere at have så stor betydning, hvis holdet også vinder noget.

    Det med, at vi at vi har vundet mesterskabet i de to sæsoner, hvor han har været ude, er nu engang et faktum, uanset hvordan man vender og drejer sin statistikgymnastik.
    Man kan jo ikke isolere to ud af 1.000 mulige variable (Zecas fravær/tilstedeværelse og antal vundne titler) og så konkludere, at der er direkte sammenhæng. Her er dit argument, groft sagt: https://miro.medium.com/v2/resize:fi...n-_AlEmaA.jpeg
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #398
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Man kan jo ikke isolere to ud af 1.000 mulige variable (Zecas fravær/tilstedeværelse og antal vundne titler) og så konkludere, at der er direkte sammenhæng. Her er dit argument, groft sagt: https://miro.medium.com/v2/resize:fi...n-_AlEmaA.jpeg
    Jeg har nu ikke konkluderet noget, men rejst nogle spørgsmål. Hvad du føler, at jeg siger, er lidt ligegyldigt, når du ikke engang gider læse det, du kommenterer på.

  15. #399
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Per d.d. kan vi se frem til følgende trup efter 31/6.

    Målmænd
    Kamil Grabara
    Andreas Dithmer

    Forsvar
    Kevin Diks
    Denis Vavro
    David Khocholava
    Christian Sørensen
    Elias Jelert
    Nicolai Boilesen
    Peter Ankersen
    Valdemar Lund

    Midtbane
    Viktor Claesson
    Isak Johanneson
    Diogo Goncalves
    Lukas Lerager
    Paul Mukariu
    Akinkunmi Amoo
    Hakon Haraldsson
    Rasmus Falk
    William Clem
    Roony Bardghji
    Luther Singh (retur leje)

    Angreb
    Khouma Babacar
    Andreas Cornelius
    Mamoudou Karamoko
    Mikkel Kaufmann (retur leje)
    Orri Oskarsson (retur leje)

    Der lader til at være bud efter Mikkel Kaufmann, mens Jordan Larsson virker som en sandsynlig tilgang på permanent basis. Numerisk er vi ok dækket ind, omend der mangler en målmand. Dog er det svært at se en stor fremtid i FCK for flere af spillerne, hvor især Mukairu, Amoo, Singh, Babacar og Karamoko skiller sig ud - omend vi næppe slipper af med dem alle. Der må også forventes bud på nogle af de bærende spillere samt talenter.

    Resultatmæssigt har det været en fornem sæson med CL-deltagelse og The Double. Spillemæssigt har der været mindre at glæde sig over, og i store dele af sæsonen har spillet været decideret forfærdeligt. Selvom vi er det mest scorende mesterhold de seneste tre, måske fire, år, har offensiven ikke været prangende. Defensiven ej heller.

    Jeg synes, at der mangler kvalitet i alle kæder. Cornelius kommer næppe til at spille størstedelen af kampene, og jeg er bekymret for, at han reelt er færdig. I øvrigt er jeg i tvivl om, hvorvidt Neestrup ønsker at spille med en targetangriber. Derudover kommer vi til at mangle gennembrudsstyrke på kanterne, hvis den nuværende 4-3-3 fastholdes. Daramy er fortid, og Roony lader ikke rigtig til at have Neestrups tillid (det kan selvfølgelig komme). Diogo har spillet sig en smule op her mod afslutningen af sæsonen, men det er næppe ham, der kommer skabe chancerne - og det samme kan siges om Larsson. Neestrup har talt Karamoko meget op, men uden at give ham meget spilletid. Jeg antager, at han er en af de spillere, man vil forsøge at skille sig af med her til sommer. Babacar er for længst meldt færdig, uanset om han er i klubben eller ej. Jeg har ikke set Orri spille for Sønderjyske, men kigger man på hans stats, lader han stadig til at være udfordret i afleveringsspillet. Jeg tvivler på, at han er klar til at være en bærende kraft for FCK.

    Jeg synes, vi virker enormt udfordrede på den centrale midtbane, hvor vi har haft problemer med at fastholde bolden og dominere modstanderne. Claesson fungerer efter min mening slet ikke som 8'er. Han blev rykket derned som en nødløsning, men lader til at have bidt sig fast. Jeg ser ham dog hellere på kanterne eller som 10'er. Lerager bliver aldrig bedste venner med bolden og har formentlig kun spillet så meget pga. Zecas og Falks mange skader. Sidstnævnte virker i øvrigt som en spiller, der har toppet. Jeg mener, at der er behov for nyt blod på midtbanen, herunder minimum én profil til startopstillingen. Det kan være en 8'er, en 6'er eller sågar en 10'er, hvis man kan lande en, der er markant bedre end vores nuværende muligheder på pladsen. Og under alle omstændigheder vil en ekstra 6'er ikke skade.

    Boilesen og Khocholava vil formentlig være tilbage til den nye sæson, så en midterforsvarer er næppe førsteprioritet, nu hvor Diks har vist at han kan spille pladsen nogenlunde - omend jeg personligt gerne så en ny midterforsvarer til startopstillingen, da Khocholava og Boilesen er for skrøbelige, og Lund ikke er helt klar endnu. En ny venstre back må være en af topprioriteterne, da Christian Sørensen nok har vist sig som et sympatisk bekendtskab, men med visse defensive udfordringer, bl.a. pga. manglende fart. Hvis vi kan holde på Jelert, er det ikke et must med en ny højre back, men her er der også mulighed for at skabe lidt fornyelse, hvis man kan komme af med enten Ankersen eller Diks.

    Det giver sig selv, at vi skal have en ny målmand med Kalles afgang. Man kan dog frygte, at vi skal have to nye, da der formentlig vil være interesse for Grabara.

    Det bliver desværre nok PC, der igen skal lege købmand, så mine forhåbninger er naturligvis lave. Efter min mening er de seneste mesterskaber kommet i hus på trods af PC. Før eller siden slipper heldet op.


  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Per d.d. kan vi se frem til følgende trup efter 31/6.

    Det bliver desværre nok PC, der igen skal lege købmand, så mine forhåbninger er naturligvis lave. Efter min mening er de seneste mesterskaber kommet i hus på trods af PC. Før eller siden slipper heldet op.
    Jeg er helt enig i, at PC har haft sine problemer på transfermarkedet, men jeg synes nu også han skal have ros for en række gode indkøb. Paradoksalt, så har flere af PCs elendige indkøb været vigtige for de to seneste mesterskaber (og pokalsejr), selv Babacar har sørget for vigtige point, så helt elendigt har det trods alt ikke været. Dog skal scoutingafdelingen ikke gå fri af ansvar, for den del af forretningen har været voldsomt udfordret de sidste mange år - onde tunger vil måske mene, at Ståle også var et offer for scoutingafdelingens (til tider) tvivlsomme arbejde.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    HAHA! Modtaget. Som programmør giver det pisse god mening :).
    Respectfully disagree...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #402
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Dog skal scoutingafdelingen ikke gå fri af ansvar, for den del af forretningen har været voldsomt udfordret de sidste mange år - onde tunger vil måske mene, at Ståle også var et offer for scoutingafdelingens (til tider) tvivlsomme arbejde.
    Hvorfra ved folk, at scoutingafdelingen gør sit arbejde dårligt? Jeg undrer mig jævnligt over at læse den konklusion, for vi ved jo ikke, hvad der foregår på kontorerne. Måske bliver PC præsenteret for masser af gode potentielle køb, men vælger de forkerte? Måske ender vi med nummer 10 på spejdernes liste, fordi det ikke lykkes PC at købe de første 9? Vi kan spekulere, men hvor henne det i processen går galt, når fejlkøbene ender i vores klub, ved vi reelt ikke.

    Jeg siger ikke, at scoutingafdelingen er god, for jeg aner det ikke. Det kunne være interessant at høre fra nogen, der havde insideviden om det. Bortset fra det er scoutingafdelingen vel PC's ansvar, så hvis den er dårlig, falder det tilbage på ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #403
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg er helt enig i, at PC har haft sine problemer på transfermarkedet, men jeg synes nu også han skal have ros for en række gode indkøb. Paradoksalt, så har flere af PCs elendige indkøb været vigtige for de to seneste mesterskaber (og pokalsejr), selv Babacar har sørget for vigtige point, så helt elendigt har det trods alt ikke været. Dog skal scoutingafdelingen ikke gå fri af ansvar, for den del af forretningen har været voldsomt udfordret de sidste mange år - onde tunger vil måske mene, at Ståle også var et offer for scoutingafdelingens (til tider) tvivlsomme arbejde.
    PC skulle løse 3 opgaver da han kom til klubben:
    - vi skulle fortsætte med at sælge ud af arveguldet til en høj pris
    - truppen skulle i bedre balance, hvor vi var dækket ind på alle positioner og ikke havde unødvendigt fyld på specifikke pladser
    - kvaliteten af vores køb skulle op

    1) han har solgt flot ud af vores talenter, men har i øvrigt ikke haft indflydelse på at vi havde de spillere i truppen. Bestået
    2) han har på intet tidspunkt formået at få en homogen trup. Hans salg er blevet fulgt op af elendige eller manglende indkøb. Timingen med salg af Wind, Daramy og Biel og de manglende nye har været hovedløst. Truppen er fortsat skævt sat sammen, hvilket er tydeligst på backerne, hvor vi har 3 til højre en 1 til venstre. Midtbanen er også helt skævt sat sammen og virkeligheden også angrebet, men det er mere pga hans tvivlsomme indkøb. Dumpet med et brag
    3) det synes jeg oprigtigt ikke de er kommet.
    - Grabara og Ryan var gode køb, men rent faktisk har vi mange år været sindssyg gode til at dække den position
    - Forsvaret er der købt fornuftigt, men også helt vildt oplagte køb - jeg tror næsten sidelinien kunne gøre det ligeså godt. Manglende venstre back og centerback i vinters trækker meget ned og også at vi trods alt har 3 højre backs i truppen
    - Midtbanen har faktisk været en smule tvivlsomt. Diogo virker som et godt køb og lejeaftalen med Daramy og Larsson det samme. Men historisk har vi altså lavet bedre handler. Grønkjær, Biel, Myggen, Linderoth osv. langt bedre end vi har præsteret under PC
    - Angrebet har været en lang katastrofe. Corner har været vanvittig dyr og indtil nu har vi fået nul og nix for de penge, jeg synes det virkede oplagt - men han er købt dyrt. Resten har været en joke.

    Alt i alt, så synes jeg ikke at han gør det godt nok og når jeg samtidig ikke bryder mig om hans person eller fremtoning, så har han lang vej. Men han får naturligvis chancen for at gøre noget godt denne sommer… en fyreseddel er ualmindelig langt væk formoder jeg

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfra ved folk, at scoutingafdelingen gør sit arbejde dårligt? Jeg undrer mig jævnligt over at læse den konklusion, for vi ved jo ikke, hvad der foregår på kontorerne. Måske bliver PC præsenteret for masser af gode potentielle køb, men vælger de forkerte? Måske ender vi med nummer 10 på spejdernes liste, fordi det ikke lykkes PC at købe de første 9? Vi kan spekulere, men hvor henne det i processen går galt, når fejlkøbene ender i vores klub, ved vi reelt ikke.

    Jeg siger ikke, at scoutingafdelingen er god, for jeg aner det ikke. Det kunne være interessant at høre fra nogen, der havde insideviden om det. Bortset fra det er scoutingafdelingen vel PC's ansvar, så hvis den er dårlig, falder det tilbage på ham.
    Et "enig" er ikke nok her. Jeg er fuldstændig enig. Jeg havde en debat med en bruger herinde for nogle måneder siden, som simpelthen ikke kunne forstå, at PC ikke bare sendte nogle sms'er, når transfervinduet åbner, når vi har en udfordring på en plads. Vi aner ikke, hvad der foregår, og jeg tror helt oprigtigt, at vi ofte er for ambitiøse. Vi herinde tror, at vi er mere attraktive for gode spillere, end vi er. Så ja, en reel inside (en eller anden dag) skal være velkommen!

  24. #405
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Et "enig" er ikke nok her. Jeg er fuldstændig enig. Jeg havde en debat med en bruger herinde for nogle måneder siden, som simpelthen ikke kunne forstå, at PC ikke bare sendte nogle sms'er, når transfervinduet åbner, når vi har en udfordring på en plads. Vi aner ikke, hvad der foregår, og jeg tror helt oprigtigt, at vi ofte er for ambitiøse. Vi herinde tror, at vi er mere attraktive for gode spillere, end vi er. Så ja, en reel inside (en eller anden dag) skal være velkommen!
    Selvom du har ret, så kan FCK rent faktisk tiltrække spillere. Når vi mangler en venstre back, men ender tomhændet fordi vi ”skyder for højt”, så er det verdens dårligste undskyldning. Det virker fornuftigt at prøve af på en højere hylde, men man skal også kende sit niveau og dermed rent faktisk ende med at købe en spiller. Vi kan jo hellere ikke sælge Grabara, sige farvel til Kalle og så ende med Dithmer fordi De Gea, Ramsdale og Allison sagde nej (overdrivelse fremmer forståelsen)

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •