Side 32 af 130 FørsteFørste ... 22293031323334354282 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Min fodboldforelskelse i Clem minder om den, jeg i sin tid havde i Thomas Røll, da vi hentede ham til 6'eren. Selvom han var en fremragende og fodboldintelligent spiller, blev han desværre aldrig for alvor forløst uden for Silkeborg.
    Thomas Røll 6'er? Det er efterhånden længe siden, men jeg husker ham godt nok ikke som defensiv midt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Thomas Røll 6'er? Det er efterhånden længe siden, men jeg husker ham godt nok ikke som defensiv midt.
    Offensiv højre midt nærmere. Kunne dog sagtens spille centralt

  4. #468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Thomas Røll 6'er? Det er efterhånden længe siden, men jeg husker ham godt nok ikke som defensiv midt.
    Han blev heller ikke brugt meget på pladsen, men var købt ind som 6'er/8'er. I Silkeborg excellerede han i at erobre bolde uden at takle ved at læse spillet. - Selvom han endnu ikke var træner i København, mener jeg, at Ståle opfordrede til, at vi skulle hente Røll.

    Nu skal jeg nok stoppe mit sidespor, men jeg er godt klar over, at forventninger langt fra altid omsættes til virkelighed ;-)

  5. #469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Offensiv højre midt nærmere. Kunne dog sagtens spille centralt
    Ja, centralt. Men han var da på ingen måde en defensiv spiller. Jeg husker ham i øvrigt som en spiller, der ikke ligefrem osede af lyst til at smide sig ned i tacklinger.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #470
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Han blev heller ikke brugt meget på pladsen, men var købt ind som 6'er/8'er.
    Klart 8'er vil jeg så påstå. Og ikke en type, der ville være oplagt vikar på 6'eren heller. Han var jo ikke en duracell-kanin, som Rasmus Falk er det. Og jeg kan godt lide Røll, men nogen arbejdshest var han sgu ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  8. #471
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Han blev heller ikke brugt meget på pladsen, men var købt ind som 6'er/8'er. I Silkeborg excellerede han i at erobre bolde uden at takle ved at læse spillet. - Selvom han endnu ikke var træner i København, mener jeg, at Ståle opfordrede til, at vi skulle hente Røll.

    Nu skal jeg nok stoppe mit sidespor, men jeg er godt klar over, at forventninger langt fra altid omsættes til virkelighed ;-)
    I Silkeborg spillede han 10'er bag Henrik Tømrer. Han blev købt for sine offensive kvaliteter gennembrudskraft, driblinger, assist og til dels mål.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #472
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    I øvrigt sluttede Røll karrieren af med et par sæsoner i midterforsvaret hos Kjellerup i 2. division. Glimrende spiller, som desværre blev indhentet af et slemt skadeshelvede, inden han nåede sit absolutte max - uden skaderne havde han haft mere i sig, tror jeg.

    I forhold til Clem, tror jeg ikke, man skal undervurdere hans betydning i denne sæson og potentielle betydning fremover, hvis vi formår at holde på ham. Som det bliver sagt ovenfor, kan han virke noget stationær og stille i dele af kampene. Men det behøver i mine øjne ikke at være et minus. Han kan tilsyneladende det med at styre temperaturen på kampen og tage pres af ved at spille den simple aflevering, når det er nødvendigt - og så presse frem på de rigtige tidspunkter. Derudover er der hans fine overblik, som dels gør, at holdet sjældent knækker med ham på banen og dels - som det også bliver skrevet ovenfor - at han ikke så tit behøver 'heroiske' aktioner for at redde trådene ud - for han står der allerede. (Undtagelsen er seneste kamp, hvor sammenhængen og strukturen manglede over hele banen - men det var vel for at mindes sæsonerne 19-21 i Zecas store afskedskamp - hehe).

  11. #473
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er der ikke nogle som har nogle potentielle navne?
    Der må være noget som kan kaste stjernedrys over klubben.

  12. #474
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Mbappe, Musiala, De Jong, Theo Hernandez og Donnarumma - fem stjerner til de fem pladser hvor FCK mangler en spiller.

  13. De følgende 2 brugere er enige:
    KK, Krc

  14. #475
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mbappe, Musiala, De Jong, Theo Hernandez og Donnarumma - fem stjerner til de fem pladser hvor FCK mangler en spiller.
    Mbappe ville sgu være et godt valg, men har hørt hans drøm er Real M, så tror ik vi kan få ham i hus🤷🏻*♂️
    Musiala er 20 år, alt for ung, vi mangler erfaring, men måske om et par år🤷🏻*♂️
    De Jong kan vi ik bruge, vi har Lerager og han scorer trods alt flere mål🤷🏻*♂️
    Theo Hernandez kunne være en mulighed, men alt for dårlig defensiv🤷🏻*♂️
    Donnarumma er en god målmand, men dårlig attitude i Milan da han forlod dem, og det har vi ik brug for🤷🏻*♂️

    Vi skal alså op på en højere og tidligere uset hylde 😝

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #476
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er der ikke nogle som har nogle potentielle navne?
    Der må være noget som kan kaste stjernedrys over klubben.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...s-zeca-afloser

    Jeg tvivler på det nogensinde ville kunne ske, men han skulle da være velkommen. Så ryger clem nok en tur på bænken i hvert fald..

    Jeg elsker de der eksperter der kommer med bud på spillere, det altid spændende og nogle gange lidt vilde bud også.

  17. #477
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Mulig Grabara afløser?

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-for-hermansen

    Med den pris burde der være grobund for et solidt overskud, når han skal videre i karrieren :-)

  18. #478
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ffs.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Er der ikke nogle som har nogle potentielle navne?
    Der må være noget som kan kaste stjernedrys over klubben.
    Kan sagtens skyde fra hoften:

    3 bud med kort deadline
    PC skal ringe til Augustinsson, Bruun Larsen, Dolberg og sige vi har prøvet før og vi giver det et sidste skud. Skal Augustonsson hjem, så er det nu. Skal de andre ud igen, så er det nu de skal til FCK. De får en tight deadline ellers går vi efter andre spillere. Talent er ikke nok, man skal også vise at man vil FCK ellers er vi bedre tjent med nummer 2,3,4 på listen.

    2 bud, hvor vis skal vise tålmodighed
    Så ringer han til Ajax og spørger om de vil have 50 millioner nu for Daramy nu, 35 på deadline dag eller 20 til vinter. Brentford skal smøres, så Bidstrup kan signes for omkring 20 millioner, Nartey skal holdes varm og vi bør holde døren på klem til Delaney.

    I suppen kan vi begynde at ligge følere ud. Det kunne sagtens være Calgren i Randers skulle øge indtægten lidt imens han risikere at blive andenmålmand. Hvis Grabara så ryger sidst i vinduet, så behøver vi ikke at panikke helt vildt - men Filip Jørgensen skal vi selvfølgelig have en snak med. Ellers så skal vi simplethen spørge på de helt store stjerner/talenter, Bisseck m.fl. Kan de lokkes?

    Det må være målet indtil 1 juli. Vi spørger til de helt store signings - jeg orker ikke endnu et vindue, hvor vi satser stort frem til deadline og så ender tomhændet.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #480
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kunne han være supplement til vores venstreback
    https://bold.dk/fodbold/klubber/mall...ig-pa-mallorca

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •