Side 33 af 130 FørsteFørste ... 23303132333435364383 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Augustinsson casen minder mere og mere som Bengtsson casen. Han har spillet 130 minutter i foråret, og selvfølgelig har han kun været på leje i Mallorca, hvorfor de formentlig har nedprioriteret ham - men det er stadigvæk ikke de bedste tal. I hele sæsonen har han spillet minutter svarende til 4 hele kampe. Han har stadigvæk 2 år tilbage i Sevilla, så ligesom Delaney er han formentlig heller ikke billig..

    Jeg så hellere at vi gik efter et stort talent på venstre back, der kan spille fra dag 1.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tror simpelthen ikke han har været skadet nok til at komme i betragtning….! Frisk blod, please

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC skal ringe til Augustinsson
    Må endnu engang sige absolut nej tak. Efter at have set, hvad en back kan (Jelert), skal vi ikke tilbage til det som Augustinsson kan. Men sympatisk er han da.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-lund-i-viborg

    Ifølge Farzam henter FCK ny assistenttræner fra Viborg. Neestrup har tidligere arbejdet sammen med Nickolai Lund, der skal tage sig af dødbolde.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-ansaett...sistenttraener

    Edit: Nu officielt bekræftet af klubben.
    Sidst redigeret af Ståle : 07.06.23 kl. 09:02

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #485
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Må endnu engang sige absolut nej tak. Efter at have set, hvad en back kan (Jelert), skal vi ikke tilbage til det som Augustinsson kan. Men sympatisk er han da.
    Vi må virkelig huske han forskelligt. Han lavede 37 assister i 108 kampe og jeg synes at han var en konstant trussel på venstrekanten, jeg husker ham som hurtig, rigtig god venstrefod, defensiv stærk og gik fint med i spillet. Jelert er på mange måder en mere moderne back som går mere ind i banen, men han taber altså også bolden rigtig ofte på farlige tidspunkter. Jeg er helt vild med Jelert og klonede ham gerne til venstrebacken (som venstrebenet), men jeg tror folk er blevet for skræmte af Bengtsson.

    Med CS i truppen, så tænker jeg Ludwig er det perfekte valg, måske også fordi jeg ikke på stående fod kan komme i tanke om et realistisk talent til pladsen

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #486
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi må virkelig huske han forskelligt. Han lavede 37 assister i 108 kampe og jeg synes at han var en konstant trussel på venstrekanten, jeg husker ham som hurtig, rigtig god venstrefod, defensiv stærk og gik fint med i spillet. Jelert er på mange måder en mere moderne back som går mere ind i banen, men han taber altså også bolden rigtig ofte på farlige tidspunkter. Jeg er helt vild med Jelert og klonede ham gerne til venstrebacken (som venstrebenet), men jeg tror folk er blevet for skræmte af Bengtsson.

    Med CS i truppen, så tænker jeg Ludwig er det perfekte valg, måske også fordi jeg ikke på stående fod kan komme i tanke om et realistisk talent til pladsen
    Men CS vil så også ende med at spille 80% af kampene med Diks eller Ankersen som Backup, da han døjer ekstremt meget med skader. Den faktor gør det for mig - vores transfers skal simpelthen øge antallet af mulige spilminutter til førsteholdet, og især når de købes ind i "stjerne" kategorien.

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    I mangel på rygter om spillere, så dropper jeg et par navne, som jeg selv synes ser interessante ud. Jeg er lallende amatør og har ikke adgang til alle mulige fancy data, så tag det ikke for mere end at jeg bare hygger mig lidt med at finde spillere.

    Iván Jaime, 22 år, venstre wing og 10'er. Han spiller i Famalicao i den bedste portugisiske række, hvor han i 24 kampe har lavet 9 mål og 4 assists. Jeg kan godt lide hans touch og drev med bolden, men han mangler måske lidt på hurtigheden, men ellers minder han mig om Biel, bare med lidt bedre fysik og mere teknisk. Det er dog første sæson, hvor han viser noget for alvor, men hvis han fortsætter sådan i den portugisiske liga, er han nok hurtigt uden for vores rækkevidde.

    Kiril Despodov, 26 år, højre wing. Han spiller i Ludogorets, som blev mestre i år. Han har spillet 29 kampe i sæsonen og scoret 14 mål og lavet 15 assists. De stats er jo umiddelbart ret vilde, og det er udelukkende derfor jeg har kigget på ham. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor god en dribler han er, men han ser ud til at have et godt spark og en god indlægsfod. Hans kontrakt udløber om 1 år, så det kan åbne for en pris, der er noget lavere end hvad vi normalt skal betale for den slags stats.

  13. #488
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Men CS vil så også ende med at spille 80% af kampene med Diks eller Ankersen som Backup, da han døjer ekstremt meget med skader. Den faktor gør det for mig - vores transfers skal simpelthen øge antallet af mulige spilminutter til førsteholdet, og især når de købes ind i "stjerne" kategorien.
    Det synes jeg så er et bedre argument :). Han har dog været nogenlunde fit de sidste par sæsoner (1 skade på lidt under en måned), men det må lægestaben vurdere - jeg har ikke super meget forstand på det.

    https://www.transfermarkt.com/ludwig...spieler/170646

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #489
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi må virkelig huske han forskelligt. Han lavede 37 assister i 108 kampe og jeg synes at han var en konstant trussel på venstrekanten, jeg husker ham som hurtig, rigtig god venstrefod, defensiv stærk og gik fint med i spillet. Jelert er på mange måder en mere moderne back som går mere ind i banen, men han taber altså også bolden rigtig ofte på farlige tidspunkter. Jeg er helt vild med Jelert og klonede ham gerne til venstrebacken (som venstrebenet), men jeg tror folk er blevet for skræmte af Bengtsson.

    Med CS i truppen, så tænker jeg Ludwig er det perfekte valg, måske også fordi jeg ikke på stående fod kan komme i tanke om et realistisk talent til pladsen
    Tillad mig at underbygge:
    Skærmbillede 2023-06-07 123341.png

    Ludwig er sågar vores all-time tredjemest assistproducerende spiller pr. spillet minut.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #490
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Tillad mig at underbygge:
    Skærmbillede 2023-06-07 123341.png

    Ludwig er sågar vores all-time tredjemest assistproducerende spiller pr. spillet minut.
    Det er helt sikkert fuldstændigt rigtigt. I et andet system, hvor han kom til baglinjen og smed den i hovedet på et skur. Jeg mener også, at han scorede et par stykker på langskud og på et direkte frispark i en pinlig kamp. Jeg kan godt lide Ludde, men jeg ser ham bare ikke som en oplagt back for os i 2023. Sry.

  18. #491
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Så er Isak vidst blevet fornærmet!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...min-behandling

  19. #492
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Så er Isak vidst blevet fornærmet!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...min-behandling
    Ja, hvis man skal stole på den artikel, så får den da ikke for lidt.

    Det lugter af et farvel og tak, for det kan da blive giftigt.

    Specielt fordi det vel ikke stinker af voldsomt meget mere spilletid i første omgang...

    Jeg kan godt være bekymret for vi også snart ser en tordensky over Roony.

    Zan

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #493
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Så er Isak vidst blevet fornærmet!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...min-behandling
    Det er sgu da også strengt at ryge på bænken, når man kreerer uendelige mange chancer for sine holdkammerater i kun den ene kamp....
    Nå men velkommen til storklubben. Kan man ikke klare mosten, så skulle man jo være taget til FCN som lillebror og ikke vinde en skid. :-)

    Jeg tror dette interview er lavet efter en guldkamp, hvor han eftersigende var rasende over ikke at blive skiftet ind. Mon ikke Falk er på vej væk - så bliver der mere plads til ham og Hakon på 8'eren.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #494
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Så er Isak vidst blevet fornærmet!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...min-behandling
    Jeg tilskriver Nees at være kompetent og nøgtern, så Isaks mange kampe på bænken, er med garanti ikke udtryk for en hetz.
    Han spillede aldeles fremragende mod AGF, men det var en kamp der lå godt til hans spillestil. Han er relativ enkel at lukke ned og jeg tror, at modstanderne hurtigt ville læse ham, hvis han spillede derinde fast. Jeg er efter to år ikke overbevist om, at han skal være i en så stor klub.
    Han ligner i mine øjne mere en OB, Randers spiller.
    Goldbæks Højrefod

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #495
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, hvis man skal stole på den artikel, så får den da ikke for lidt.

    Det lugter af et farvel og tak, for det kan da blive giftigt.

    Specielt fordi det vel ikke stinker af voldsomt meget mere spilletid i første omgang...

    Jeg kan godt være bekymret for vi også snart ser en tordensky over Roony.

    Zan
    Jeg synes det er glimrende med lidt her kommer jeg og temperament. Han tager det EFTER sæsonen, og er en ung mand.
    Er han faktisk god nok bliver det aldrig et problem og er han ikke, sælges han under alle omstændigheder til jul.

  26. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •