Side 34 af 130 FørsteFørste ... 24313233343536374484 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Så er Isak vidst blevet fornærmet!

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...min-behandling
    Jeg synes bestemt heller ikke at han har fået nok spilletid. Kan godt forstå et surt opstød, selvom det helt sikkert kunne leveres mere elegant, så er timingen da rigtig.

    Lad ham få en ferie og så må Ness tage en samtale med ham på samme måde som han har taget fat i andre spillere. Det blev dog ret tydeligt at der var noget galt, da lillebror tog til FCN. Jeg er overbevist om at ham havde valgt FCK, hvis brormand havde været mere tilfreds og fået mere spilletid.

    Ingen grund til at vi fans hælder brænde på bålet tænker jeg

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes bestemt heller ikke at han har fået nok spilletid. Kan godt forstå et surt opstød, selvom det helt sikkert kunne leveres mere elegant, så er timingen da rigtig.

    Lad ham få en ferie og så må Ness tage en samtale med ham på samme måde som han har taget fat i andre spillere. Det blev dog ret tydeligt at der var noget galt, da lillebror tog til FCN. Jeg er overbevist om at ham havde valgt FCK, hvis brormand havde været mere tilfreds og fået mere spilletid.

    Ingen grund til at vi fans hælder brænde på bålet tænker jeg
    Hvis man smider sådan en omgang i pressen, i en storklub som vores, så skal man nok regne med der bliver smidt lidt mere brænde på bålet… ;-)

    Personligt synes jeg det er ærgerligt, og kan ikke se nogen vinder voldsomt meget med denne “her kommer jeg attitude”.

    Han er 20 år gammel, er inde omkring 1. holdet og har en lang (og sikkert god) kontrakt. Det ville jo ikke være så unormalt hvis der gik lidt mere tid før gennembruddet kommer. Nu bevæger han sig ud i en lidt farlig leg, synes jeg.

    Jeg kan selvfølgelig godt forstå man regner med mere, når man er købt for over 20 mio, og ser sin bedste ven løbe med det meste. Ligeledes bliver der da også lagt et pres på PC ift indkøb hvis Falk smutter.

    Jeg er dog ikke imponeret over den tone, hvad enten det er sæsonafslutning eller ej. Når du kommer til Skandinaviens største klub fra Alsvenskan som 19-årig, så er du simpelthen nødt til at have en god portion tålmodighed.

    Zan

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg siger ikke, at det er smart eller specielt fedt gjort af Johannesson, men jeg tror, man skal prøve at se det fra hans synspunkt. Ja, han er kun 20, men han har været hos os i to år nu, og før det var han fast mand i 1½ år i Allsvenskan, hvor han var en nøglespiller for Norrköping. Så trods hans unge alder er han relativt etableret.

    Og så er det gået den forkerte vej for ham i to år nu. Han gik fra at være fast mand til at spille noget mindre i sin første sæson i FCK - og på en "forkert" plads. Og i sin anden sæson har han spillet endnu mindre, alt imens han har set et hold i spillemæssig krise i al den tid, han har været her. Så jeg kan egentlig godt forstå, hvis han er lidt frustreret, for hvis ikke han skulle have chancen nu, hvornår så?

    Udover det er jeg stadig ret sikker på, at han har et stort potentiale. Men det kræver nok mere spilletid på den centrale midtbane, før vi ser det. Og nu er det spændende, hvordan Neestrup tackler dissens.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Denne skal vel også lige postes… Uden jeg selv har taget stilling til det…

    https://bold.dk/fodbold/klubber/nice...se-fra-danmark

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    I norrköping var Isak vist øførst og fremmest god i foråret 2020, hvor hele holdet var forrygende. I efteråret 2020 blev det mere ordinært og i foråret 2021, blev hans spil så også noget ustabilt. Så skal hans senior karriere skæres meget skarpt til, så har han haft en forrygende halvsæson i 2020 og derfra kæmpet lidt med at udvikle sit spil. Det synes jeg også er tydeligt, når han spiller for os.
    Goldbæks Højrefod

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #501
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I norrköping var Isak vist øførst og fremmest god i foråret 2020, hvor hele holdet var forrygende. I efteråret 2020 blev det mere ordinært og i foråret 2021, blev hans spil så også noget ustabilt. Så skal hans senior karriere skæres meget skarpt til, så har han haft en forrygende halvsæson i 2020 og derfra kæmpet lidt med at udvikle sit spil. Det synes jeg også er tydeligt, når han spiller for os.
    Jeg skal ikke påstå, at jeg har styr på Johannessons tid i Norrköping, men han var i hvert fald fast mand i startopstillingen i de sidste 1½ år, før han kom til os, så målt på spilletid er der belæg for at sige, at det er gået ned ad bakke i de to år i København. Og det er blot det, jeg synes, man skal huske, når man vurderer hans frustration. Selvfølgelig sammenholdt med, at han ikke i de to år har siddet ude på bænken og set de 11 på banen spille champagnefodbold.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #502
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg skal ikke påstå, at jeg har styr på Johannessons tid i Norrköping, men han var i hvert fald fast mand i startopstillingen i de sidste 1½ år, før han kom til os, så målt på spilletid er der belæg for at sige, at det er gået ned ad bakke i de to år i København. Og det er blot det, jeg synes, man skal huske, når man vurderer hans frustration. Selvfølgelig sammenholdt med, at han ikke i de to år har siddet ude på bænken og set de 11 på banen spille champagnefodbold.
    Det er jeg meget enig i - og jeg tænker, at der er flere spillere, der kan sidde tilbage med den utilfredshed. I en sæson, hvor vi havde skader, slidte spillere, spillere i karantæne, hvor cheftrænerens største transferønske var at beholde og udvikle den eksisterende trup, der kunne alt for mange spillere kun sjældent opnå spilletid.

    Det bliver så også en konsekvens af, at vi konstant skifter strategier og dermed får en uharmonisk trup, med spillere, der passede ind for et eller to vinduer siden men ikke længere dur - og ikke kan sælges. Nyt transfervindue, ny strategi. Kulminerende med, at vi skiftede strategi mellem de to seneste vinduer, for så at undlade at eksekvere på den netop præsenterede strategi, fordi vi ikke kunne tiltrække de spillere, der fremgik af strategien.

    Man kan mene meget om den seneste præsenterede strategi, men når vi ikke har en overordnet strategi, som vi konsekvent følger og alle ved, i hvilken retning de skal gå, søge, handle mm. så bliver vores transfers 100 meter for folk uden retningssans og så ender vi der, hvor vi er lige nu.

    Forhandlingstaktikken virker også mærkværdig. Når PC trækker forhandlinger, fordi han vil spare 1 mio. Så er det muligt, at han er lykkedes med det - men i tilfældene med Amoo, Isak, Singh m.fl, så har han i virkeligheden nok tabt en masse penge, fordi han ikke har en strategi, hvor han kan genkende de rette spillere og så hellere betale en mio. for meget, men samtidig sikre, at vi har de spillere, der gør, at træneren reelt har en trup af relevante spillere til en lang sæson.

    Men det er ikke nogen hemmelighed, jeg gerne så PC erstattet af en dygtig international profil - der er for meget hestepranger og Hjallerup marked over ham.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 08.06.23 kl. 08:43
    Goldbæks Højrefod


  13. #503
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg siger ikke, at det er smart eller specielt fedt gjort af Johannesson, men jeg tror, man skal prøve at se det fra hans synspunkt. Ja, han er kun 20, men han har været hos os i to år nu, og før det var han fast mand i 1½ år i Allsvenskan, hvor han var en nøglespiller for Norrköping. Så trods hans unge alder er han relativt etableret.

    Og så er det gået den forkerte vej for ham i to år nu. Han gik fra at være fast mand til at spille noget mindre i sin første sæson i FCK - og på en "forkert" plads. Og i sin anden sæson har han spillet endnu mindre, alt imens han har set et hold i spillemæssig krise i al den tid, han har været her. Så jeg kan egentlig godt forstå, hvis han er lidt frustreret, for hvis ikke han skulle have chancen nu, hvornår så?

    Udover det er jeg stadig ret sikker på, at han har et stort potentiale. Men det kræver nok mere spilletid på den centrale midtbane, før vi ser det. Og nu er det spændende, hvordan Neestrup tackler dissens.
    Jeg synes også man skal huske lidt perspektiv i det her. Som du beskriver så kan man jo godt forstå hvorfor han er lidt sur. Samtidig, så er det første gang der er pis med Isak. Nu har PC og Neestrup en gylden mulighed for at udvikle på en 20 årig spiller - og de kan endda udvikle sig selv. Svære samtaler er udviklende i sig selv, og hvis der kommer en Isak ud, der opfører sig anderledes og ikke kommer med den slags udtalelser igen. Så er det jo perfekt. Jeg er med på det er lidt semi coorporate bullshit, men altså. Unge mennesker udvikles ved at afprøve grænser og brydes med deres omgivelser. Helt naturligt, og jo flere unge profiler vi har, jo mere vil vi opleve af den slags. Så er spørgsmålet bare hvordan vi håndterer det - og det er jeg sikker på Neestrup sagtens kan.

    Kom han fuld til træning, nægtede at støtte holdkammerater, brokkede sig igen og igen eller andet pjat var det naturligvis noget andet - men der er jo vi slet heller ikke.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #504
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Man skal også lige huske på at Isaks konkurrence, på midtbanen, er Lerager og Claesson. Claesson den mest scorende midtbanespiller, i ligaen og Lerager har da også puttet et par basser ind. Derudover så er de jo heller ikke dårlige, til de andre aspekter af spillet ;-)

  16. #505
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Man skal også lige huske på at Isaks konkurrence, på midtbanen, er Lerager og Claesson. Claesson den mest scorende midtbanespiller, i ligaen og Lerager har da også puttet et par basser ind. Derudover så er de jo heller ikke dårlige, til de andre aspekter af spillet ;-)
    Jeg har faktisk lidt svært ved at se Isaks helt store spidskompetence og vil da gerne skyde efter PC :))), han blev købt super dyrt og jeg kan simpelthen ikke se hvorfor, men dermed ikke sagt at jeg vil af med ham. Han har et fint talent og kan sagtens udvikle sig som en stærk 8’er, han er bare købt alt alt for dyrt i forhold til hvad han har vist indtil nu.

    Jeg er tydeligvis fan af rotation og sørge for at holde alle i truppen til ilden og helt ærligt, sp synes jeg ikke FCK er gode nok til det. Det handler om holdharmoni, holde spillerne klar til når der bliver brug for dem osv. Spilletid i sæsonen (alle kampe)

    - Kalle 442 min i 5 kampe
    - Ankersen 895 min i 16 kampe
    - Stamenic 1079 min i 22 kampe
    - Roony 1091 min i 27 kampe
    - Isak 1256 min i 33 kampe
    - Claesson 3633 min i 45 kampe (mest benyttede spiller, bruges til reference)

    Nu bruger jeg ikke ydremandaterne som eksempler, men i princippet har Karamoko og Mukairu også fået for lidt spilletid (især, hvis man har sagt nej til transfers). Personligt synes jeg at Kalle, Roony og Isak har fået for lidt spilletid. Spilletid er altså den bedste måde at udvikle sine spillere og gøre klubben attraktiv for talenter og selvom pokalen var super fin at vinde, så er det netop her vi bør blive ved med at give reserverne spilletid - hvornår skal de ellers få det?

    Det er ikke fordi Isak er blevet slagtet fuldstændig mht spilletid (det synes jeg faktisk Roony er), men jeg har en ide om at han er gledet mere ud i foråret og det må da gøre ham frustreret og det er også forståeligt at han kommer med en udtalelse omkring det. Så i princippet støtter jeg hans udtalelser, selvom de kunne leveres kønnere, men han er altså 20 år… så overlever det nok

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #506
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Mon ikke Isaks bror valgte FCK fra, bl.a. pga. Isaks situation. Uden jeg lige kan vurdere, om brormand er så god, at han var interessant for os overhovedet.

  19. #507
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Isaks bror har vist været til 3 prøvetræninger, så tror bestemt FCK var interesseret, men når man som forældre skal vælge, så kan jeg godt forstå de vælger FCN. Mest fordi det ikke er lykkedes med at Isak har fået mere spilletid.

    Jeg gad godt at Isak lykkedes, men gider hellere ikke en som brokker sig til medierne. Så ved sku' ikke helt om jeg ønsker ham solgt eller ej.
    - Torben

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har faktisk lidt svært ved at se Isaks helt store spidskompetence
    OK. Mine fodbold-taktiske evner kan ligge på et relativt lille sted - men selv jeg kan da se nogle ret gode spidskompetencer. (Nogle af :-)) hans afleveringer frem i banen er fantastiske. Bare AGF kampen beviser det ret fint. Den aflevering igennem 1½ kæde til Larsson er intet mindre end genial. Det er den slags afleveringer man normalt ser i youtube-compilations af store stjerner.

    Ikke at han er Modric endnu - men han kan satme lægge en aflevering...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg vil virkelig gerne have Isak til at lykkes, men jeg har også svært ved at se, hvor det skal ske. Han er ikke kant, og det irriterer mig hver gang vi prøver at bruge ham der. Han er vel bedst som 8'er og så er det Hakon, Claesson, Lerager og Falk han slås mod. Der er han bare ikke stærk nok pt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    OK. Mine fodbold-taktiske evner kan ligge på et relativt lille sted - men selv jeg kan da se nogle ret gode spidskompetencer. (Nogle af :-)) hans afleveringer frem i banen er fantastiske. Bare AGF kampen beviser det ret fint. Den aflevering igennem 1½ kæde til Larsson er intet mindre end genial. Det er den slags afleveringer man normalt ser i youtube-compilations af store stjerner.

    Ikke at han er Modric endnu - men han kan satme lægge en aflevering...
    Hvis du tænker på den aflevering, som Larsson scorer på, så kommer den fra Diks.

    AGF-kampen var fremover stepperne, masser af plads, sløje markeringer oginde centralt, hvor der normalt skal kunne vendes og kombineres i små rum og i meget højt tempo, der var både tiden og pladsen til at slå de afleveringer, som jeg er enig i, at han mestrer under de rette betingelser.
    Goldbæks Højrefod

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •