Side 7 af 130 FørsteFørste ... 456789101757107 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Im Sorry, jeg må bare gentage mig selv.

    Om vi så skal betale 40-50-60 Millioner og Daramy vil FCK, så er det bare at punge op. Så må vores ejere skyde ekstra i.

    Hellere det end 2 lotto kuponer, hvor vi ikke ved, hvad vi får.
    Singh kommer jo retur!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vedr. Fremtiden FC Muhh vs FCK.

    Beklager, måske det fortjener sin egen tråd, men er jeg den eneste der er super Skadesfro over FCMs deroute ??.

    For ikke mange år siden, gik diskussionen om at FCM havde "overhalet" Fck og de nærmeste kunne se frem til et årti med lutter mesterskaber. Det går hurtigt i fodbold :). Bare det at se Steinlein og Svend Gravesens ansigter. Tabet af Dreyer Evander blev bare for stort og læg dertil at jeg er ret sikker på Isaksen og Sviat er væk til Sommer.

    Igen understreget det bare at det kun er i meget få tilfælde bare kan "Købe" sig til succes.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    jeg er ret sikker på Isaksen og Sviat er væk til Sommer.
    Erik er allerede blevet rygtet til Houston Dynamo i USA.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Angiveligt forsøgte vi at hente Ludde hjem til København til venstre backen i januar.

    https://twitter.com/DKristoffersson/...35352185065474

    Mon ikke vi til sommer endnu en gang skal kigge på en ekstra spiller til positionen?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg tror PC er i markedet efter en 6'er, en venstre back og en angriber.

    Jeg er sikker på, at vi bliver lovet stjerner fra øverste hylde.

    Jeg frygter alvorligt, at vi får en grotesk dyr 8'er med konstante skadesproblemer, en 10'er som ikke kan spille 9'er og som primært bruges på kanten, samt en polivant højre back...

    Og selvom det virker som en dårlig joke, så er jeg 100% seriøs!

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror PC er i markedet efter en 6'er, en venstre back og en angriber.
    Det er han helt sikkert. Men angriberen kan sagtens bare blive Jordan, hvis man synes om ham

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er sikker på, at vi bliver lovet stjerner fra øverste hylde.
    Næppe. Men mon ikke, at han i et interview får sagt, at vi skal hente på høj hylde/startere eller lignende, hvorefter vi fans herinde gejler hinanden op til, at det skal være stjerner/kæmpe navne for så at blive skuffet, når PC henter en spiller "på den hylde" som vi nu en gang kan hente fra med vores budget.

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg frygter alvorligt, at vi får en grotesk dyr 8'er med konstante skadesproblemer.... en 10'er som ikke kan spille 9'er og som primært bruges på kanten, samt en polivant højre back...
    Det kommer an på, hvor dyr og skadesplaget Delaney er (ham vil man nok stadig gerne)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    .....en 10'er som ikke kan spille 9'er og som primært bruges på kanten...
    Mon ikke der købes den type, som Neestrup peger på. Præcis som det formentlig var tilfældet med Jordan

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    samt en polivant højre back...
    Mon dog.....


    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Og selvom det virker som en dårlig joke, så er jeg 100% seriøs!
    Ja især det med den polyvante højre back... ;-)

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror PC er i markedet efter en 6'er, en venstre back og en angriber.

    Jeg er sikker på, at vi bliver lovet stjerner fra øverste hylde.

    Jeg frygter alvorligt, at vi får en grotesk dyr 8'er med konstante skadesproblemer, en 10'er som ikke kan spille 9'er og som primært bruges på kanten, samt en polivant højre back...

    Og selvom det virker som en dårlig joke, så er jeg 100% seriøs!
    Der, hvor jeg ser den store udfordring er det hul Daramy efterlader når han er væk. Den mand skaber så meget offensivt output for os at det er helt vildt at være vidne til. Bare den respekt modstanderen har og plads han skaber til andre.

    Det bliver et massivt problem vi kommer til at mærke. Jeg husker tydeligt da Daramy forlod os i sin tid, hvor vi fing Luther Singh i stedet for og den historie kender vi.

    Jeg har ikke svaret, fordi jeg nægter at tro på vi bruger 50 mill på en lottokupon i håbet om han kan det samme som Daramy.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har ikke svaret, fordi jeg nægter at tro på vi bruger 50 mill på en lottokupon i håbet om han kan det samme som Daramy.
    Nej så dyr var Diogo slet ikke :-)

    Vi får da bestemt nogle udfordringer, da vi kommer til at mangle Daramys kvaliteter mand mod mand. Men selv hvis vi ledte, så tvivler jeg på, at vi finder noget bare i nærheden af ham på det område. Diogo er jo nok tænkt som hans afløser, og så må man forsøge at klare udfordringerne med at justere lidt i taktikken. Fortsætter man ikke med Jordan Larsson, så kan der dog komme en lignende type (som kan spille kant og angriber) ind. Ser man navnemæssigt, så vil Bruun Larsen vel igen være et oplagt bud, da han både kan spille venstre kant og angriber - ser man på hans form og skadeshistorik, så skal man måske bare holde sig væk...

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Angiveligt forsøgte vi at hente Ludde hjem til København til venstre backen i januar.

    https://twitter.com/DKristoffersson/...35352185065474

    Mon ikke vi til sommer endnu en gang skal kigge på en ekstra spiller til positionen?
    Hvilket er helt logisk - og så pænt irriterende når man ser tilbage på kommunikationen. Vi har ikke brug for en venstre back, jamen det ved vi alle at klubben har brug for og I har også forsøgt! Hvor svært kan det være at kommunikere åbent og ærligt.

    PC bliver blandt andet kendt for Højlund og alle de missede handler

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvilket er helt logisk - og så pænt irriterende når man ser tilbage på kommunikationen. Vi har ikke brug for en venstre back, jamen det ved vi alle at klubben har brug for og I har også forsøgt! Hvor svært kan det være at kommunikere åbent og ærligt.

    PC bliver blandt andet kendt for Højlund og alle de missede handler
    Nu kan der jo være noget købstaktik i ikke at skrige ud over verden, at man er på jagt efter en venstre back. Lige den del af miseren er ikke det, der irriterer mig mest.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu kan der jo være noget købstaktik i ikke at skrige ud over verden, at man er på jagt efter en venstre back. Lige den del af miseren er ikke det, der irriterer mig mest.
    Jeg tror pænt hurtigt en sælgende klub kan finde ud af hvad vi sådan cirka lige har solgt VK for og efterfølgende at der nok mangler en venstre back… og hvis de ikke vil bruge 5 minutter på at finde ud af det, så er det da noget af et hint, hvis vi byder på deres venstre back… det ville være underligt, hvis det ikke var nødvendigt :)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvilket er helt logisk - og så pænt irriterende når man ser tilbage på kommunikationen. Vi har ikke brug for en venstre back, jamen det ved vi alle at klubben har brug for og I har også forsøgt! Hvor svært kan det være at kommunikere åbent og ærligt.

    PC bliver blandt andet kendt for Højlund og alle de missede handler
    Og for endelig at bryde FCMs dominans.

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvilket er helt logisk - og så pænt irriterende når man ser tilbage på kommunikationen. Vi har ikke brug for en venstre back, jamen det ved vi alle at klubben har brug for og I har også forsøgt! Hvor svært kan det være at kommunikere åbent og ærligt.
    Udover Garnerens pointe omkring købstaktik, så kunne der jo nok også ligge noget mandskabsplejemæssigt i det. Det er ikke sikkert, at Christian Sørensen som stod klar til at overtage pladsen ville synes, at det var super fedt, hvis klubben officielt gik ud og sagde, at man død og pine skulle hente en venstre back.

    Derudover kunne det måske også handle om, at man ikke følte at det var en ultimativ nødvendighed at hente en back. Det var nok lidt mere "nice to have" end "must have" og så er der næppe nogen grund til direkte kommunikere, at man jagter en. Især ikke fordi folk så vil pege fingre, når det ikke lykkedes, samtidig med at den back vi bruger ikke føler, at vi tror på ham.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC bliver blandt andet kendt for Højlund og alle de missede handler
    Fordi han solgte en spiller, som træneren ikke ville bruge eller fordi han fik en ret flot pris for ham?

    Mht de missede handler, tror du så, at han misser væsentlig flere end sine forgængere? Og hvis det rent faktisk er tilfældet (hvilket ingen af os ved), kunne det så have noget af gøre med, at man er lidt mere ambitiøs end tidligere?

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Udover Garnerens pointe omkring købstaktik, så kunne der jo nok også ligge noget mandskabsplejemæssigt i det. Det er ikke sikkert, at Christian Sørensen som stod klar til at overtage pladsen ville synes, at det var super fedt, hvis klubben officielt gik ud og sagde, at man død og pine skulle hente en venstre back.

    Derudover kunne det måske også handle om, at man ikke følte at det var en ultimativ nødvendighed at hente en back. Det var nok lidt mere "nice to have" end "must have" og så er der næppe nogen grund til direkte kommunikere, at man jagter en. Især ikke fordi folk så vil pege fingre, når det ikke lykkedes, samtidig med at den back vi bruger ikke føler, at vi tror på ham.



    Fordi han solgte en spiller, som træneren ikke ville bruge eller fordi han fik en ret flot pris for ham?

    Mht de missede handler, tror du så, at han misser væsentlig flere end sine forgængere? Og hvis det rent faktisk er tilfældet (hvilket ingen af os ved), kunne det så have noget af gøre med, at man er lidt mere ambitiøs end tidligere?
    Dvs du tror ikke at en spiller forvente konkurrence i FCK? CS skulle blive skuffet, hvis der er mere end én venstre back i klubben? Helt ærligt venner - dagens informationssamfund har nogle klare fordele og spillerne er ikke hans uden hoveder. Selvfølgelig vil CS gerne spille på fast og naturligvis håber han jo nok på, at Nees synes han er god nok og kigger efter en backup eller et talent, men der er da intet fordækt i at man forsøger at hente en ny venstre back efter solgt af VK - det er kun 100000% logisk.

    Min anke gik på at der blev sagt vi ikke behøvede en venstre back og efterfølgende kommer der en temmelig sandsynlig historie om at vi har forsøgt at hente Ludwig… hvilket jeg rent faktisk vil rose PC for at forsøge. Det er ikke en større kritik, end at det kunne man sagtens have kommunikeret.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #105
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Men PC sagde jo helt åbent at man havde været i markedet efter en venstreback?

    "Vi skal ikke bare have hvem som helst - vi skal have noget, der kan leve op til strategien og gå ind og spille på væsentligt højere niveau, når vi siger farvel til en spiller. Og den spiller har vi været i markedet efter - det kan vi være ærlige omkring."

    At man så samtidig følte vi ikke behøvede en venstreback bliver også bakket op af at når man ikke kunne få en spiller på det niveau man var efter, så gik man ikke på kompromis med niveauet for at kunne sikre at man fik en.

    "Men selvfølgelig har vi også kigget på spillere, specielt jo selvfølgelig fordi vi mistede Victor Kristiansen på venstre back. Men vi har også en strategi og en måde at gøre tingene på nu, og den har vi været tro imod, og derfor ikke bare taget en hvilken som helst spiller ind. Og derfor er vi landet som vi er gjort nu."

    Er det ikke præcis den kommunikation der bliver efterspurgt?

    Becir Omeragic, schweizisk midterforsvarer, var vi åbenbart også ude efter i januar, by the by.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •