Side 13 af 130 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Han er helt sikkert god, men flere steder står der at Coventry forventer imellem 20 og 25 millioner euro for ham, samt flere PL klubber jagter ham .. så desværre urealistisk

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af elmeskov Se meddelelser
    Han er helt sikkert god, men flere steder står der at Coventry forventer imellem 20 og 25 millioner euro for ham, samt flere PL klubber jagter ham .. så desværre urealistisk
    Tænker heller ikke vi kan være med lønmæssigt omkring spillere på et tophold i Championship.
    Mon ikke de bedste spillere her hiver en pæn hyre?

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-eller-delaney

    For et halvt år siden ville jeg have sagt Delaney, men nu er jeg altså meget i tvivl. Jeg kunne virkelig godt frygte en ny "Corner" situation med Delaney, hans skadeshistorik og alder taget i betragtning.

    Jeg ser Bidstrup som en "yngre" Delaney. Rigtig god 2-vejs spiller og en spiller vi kan udvikle til et kongesalg i fremtiden.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #184
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-eller-delaney

    For et halvt år siden ville jeg have sagt Delaney, men nu er jeg altså meget i tvivl. Jeg kunne virkelig godt frygte en ny "Corner" situation med Delaney, hans skadeshistorik og alder taget i betragtning.

    Jeg ser Bidstrup som en "yngre" Delaney. Rigtig god 2-vejs spiller og en spiller vi kan udvikle til et kongesalg i fremtiden.
    Jeg kan sagtens se os hente begge. Falk's FC-karriere er på retræte og mon ikke han skal ud og have et sidste og eksotisk eventyr.
    Vi ville også stadig følge strategien ved at hente begge, altså et talent og en stjerne(sådan da...).
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg ville have det rigtig fint med:

    Ud: Zeca, Stamenic og Johanneson (såfremt vi kan få et fint beløb).

    Ind: Bidstrup og Delaney.

    Så ville midtbanen se således ud med 7 spillere til 3 pladser:

    6'eren: Clem og Bidstrup

    6'eren & 8'eren: Falk og Delaney

    8'eren: Claesson, Lerager og Haraldsson.

    Perfekt sammensætning af rutine/erfaring og talent.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg kan sagtens se os hente begge. Falk's FC-karriere er på retræte og mon ikke han skal ud og have et sidste og eksotisk eventyr.
    Vi ville også stadig følge strategien ved at hente begge, altså et talent og en stjerne(sådan da...).
    Help enig og det vil også give en mulighed for at flytte Claesson ud på venstrekanten når Daramy er væk. Det er vel reelt set hans plads og jeg kan sagtens se det fungere

    Falk/Lerager - Bidstrup - Delaney
    Roony /Haraldsson - angriber - Claesson

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #187
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Help enig og det vil også give en mulighed for at flytte Claesson ud på venstrekanten når Daramy er væk. Det er vel reelt set hans plads og jeg kan sagtens se det fungere

    Falk/Lerager - Bidstrup - Delaney
    Roony /Haraldsson - angriber - Claesson
    Claesson er da slet ikke hurtig nok eller god nok en-mod-en til kanten. Det, troede jeg, vi havde fået slået fast, efter han kom ind på midten, hvor han blev vores topscorer.
    Sidst redigeret af Garneren : 04.05.23 kl. 10:40
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #188
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg tror, man skal se nogle flere FCN-kampe, hvis man reelt tror, at Bidstrup er en 6'er i vores system.

    I FCN spiller Bidstrup oftest til højre på en tremandsmidtbane og har licens til at bevæge sig over store områder på banen. Ser man på kampen forleden i Parken, er det jo Bidstrup, der sætter det første pres sammen med de tre forreste. Måske ville han godt kunne vikariere på 6'eren i nødstilfælde, eller i kampe hvor vi ikke forventer at have bolden ret meget, men i stort set alle andre tilfælde vil det blive et problem, at hans næsten alle hans forcer er uden bold. Jeg ser ham i udpræget grad som en tovejsspiller, der lever på løbepensum, presspil og bolderobringer, men som til gengæld er klart dårligere på bolden end William Clem.

    Rollen som 6'er i København har udviklet sig en del, og det virker, som om mange fans stadig skal vænne sig til det. Vi skal ikke have en "spoiler" type, men derimod en profil, der både kan sætte spillet og lukke huller i restforsvaret. Bidstrup vil snarere, hvis vi ender med at hente ham, komme til at konkurrere med Lukas Lerager om pladsen som højre 8'er, og at købe både Bidstrup og Delaney vil være totalt overkill og efterlade os med alt for mange midtbanespillere, som kan for lidt med bolden.
    Sidst redigeret af Dane : 06.05.23 kl. 11:10
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #189
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er Delaney et must køb, når man betænker tidligere køb af gamle profiler. ??? Ikke i mine øjne.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kaufmann scorede igen igen igen igen igen…

    Det er efterhånden noget der bør overvejes.

    Så slipper vi for at skulle spille en eller anden dyr “stjerne” ind, som 100 p skuffer.

    Det udelukker ikke Jordan i øvrigt.

    Men det er vist noget med en meget billig frikøbsklausul - så han ryger nok.

    Zan

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kaufmann scorede igen igen igen igen igen…

    Det er efterhånden noget der bør overvejes.

    Så slipper vi for at skulle spille en eller anden dyr “stjerne” ind, som 100 p skuffer.

    Det udelukker ikke Jordan i øvrigt.

    Men det er vist noget med en meget billig frikøbsklausul - så han ryger nok.

    Zan
    Jeg tvivler meget stærkt på, at Kaufmann har lyst til at blive, og hans kontrakt udløber om et år. Så jeg tror bare, vi skal være glade for, at hans succes gør, at vi kan få lidt penge for ham nu.

    Mht. Delaney er jeg også yderst loren. Han er igen i dag ikke engang på bænken for Hoffenheim (jeg skal dog indrømme, at jeg ikke ved, om han er skadet, men formentlig ikke). Hvis han skal hjem, skal det i hvert fald ikke være på en lang og dyr Cornelius-kontrakt.

    Hvis Zeca vurderes fit til den nye sæson, og hvis han er frisk på et enkelt år mere, mener jeg faktisk, at han kunne være en ret god 6'er-løsning som backup for Clem. Hvis vi køber en etableret "stjerne" til pladsen, skal vedkommende være førstevalg, og så går Clems udvikling i stå, men Zeca kan formentlig godt leve med rollen som backup og støtte for fremtidens mand til pladsen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Godt at se Neestrup også har set:
    Ashouri og Gaaei de ville også pynte i København..

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...i-hele-danmark

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #193
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tvivler meget stærkt på, at Kaufmann har lyst til at blive, og hans kontrakt udløber om et år. Så jeg tror bare, vi skal være glade for, at hans succes gør, at vi kan få lidt penge for ham nu.

    Mht. Delaney er jeg også yderst loren. Han er igen i dag ikke engang på bænken for Hoffenheim (jeg skal dog indrømme, at jeg ikke ved, om han er skadet, men formentlig ikke). Hvis han skal hjem, skal det i hvert fald ikke være på en lang og dyr Cornelius-kontrakt.

    Hvis Zeca vurderes fit til den nye sæson, og hvis han er frisk på et enkelt år mere, mener jeg faktisk, at han kunne være en ret god 6'er-løsning som backup for Clem. Hvis vi køber en etableret "stjerne" til pladsen, skal vedkommende være førstevalg, og så går Clems udvikling i stå, men Zeca kan formentlig godt leve med rollen som backup og støtte for fremtidens mand til pladsen.
    Jeg kan godt se din pointe i forhold til Kaufmann. Han har ikke ligefrem været mega ønsket i klubben.

    På den anden side, så må Neestrup og PC sgu bare gøre sit arbejde ordentligt. Jeg mener, det handler vel om at tage en god snak.

    "Kære Kaufi, vi havde svært ved at finde en rolle til dig, men du har i den grad bevist at vi tog fejl. Godt gået, mester. Vi bøjer os i støvet og håber du vil være en del af det hold der skal spille om guld og CL".

    Når det så er sagt, så tror jeg ikke Neestrup har Kaufmann med i sine planer. Personligt synes jeg det er lidt ærgerligt. Ikke fordi Kaufmann er lavet af det pureste guld, men fordi det ville et ret oplagt gamble, som med ret stor sandsynlighed vil være bedre end det vi kommer til at hente ind på pladsen.
    (Ja, jeg er stærkt traumatiseret).

    Jeg er også ekstremt splittet mht Delaney. Men måske kommer man bare ikke udenom idåéen er god, qua hans lederegenskaber.
    Man skal dog nok være klar på at blive skuffet (niveau og skader), og derfor må det edderdyleme heller ikke være alt for dyrt!!!

    Mht Zeca, var der ikke noget med de rent faktisk snakkede om en præstationsbetinget kontrakt? Eller var det bare tipsbladet...

    Zan

  23. #194
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er også ekstremt splittet mht Delaney. Men måske kommer man bare ikke udenom idåéen er god, qua hans lederegenskaber.
    Man skal dog nok være klar på at blive skuffet (niveau og skader), og derfor må det edderdyleme heller ikke være alt for dyrt!!!
    Det vil jeg tro, at de fleste af os er. Og det må den sportslige ledelse også være. Jeg er fandme glad for, at jeg ikke er i PC's sko i dette tilfælde. Han bliver lynchet, hvis han er sportsdirektøren som siger nej tak til at hente en af vores største legender nogensinde hjem...og han bliver lynchet, hvis han gør det og Delaney bommer den. Men ok, han får jo netop den fede løn som sportschef for af og til at træffe upopulære beslutninger.
    Jeg tror (håber i hver fald), at både han og klubben efter hele Cornelius misseren er klar over, at Delaney ikke må ende med at blive en tilsvarende sag. Hvordan man så vil strikke en eventuel kontrakt sammen må tiden vise - det kunne måske være en ok grundløn samt bonusser for spillede kampe som gør lønnen rigtig god.
    Vores fordel lige nu må være, at
    1) efter floppet i både Sevilla og Hoffenheim, så må Delaney selv være interesseret i at komme hjem til tryghed og spilletid.
    2) hans muligheder for andre løsninger må efterhånden være begrænsede. Det må ligge mellem at forsætte i Sevilla til kongeløn men uden spilletid og en landsholdsplads som er væk for bestandigt, et skifte til FCK med muligt landsholdscomeback ved succes eller kortere kontrakter i Tyskland. Han bør være et sted sit liv, hvor han er træt af klubskifter og ønsker at falde til ro i sit hus på Frederiksberg

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Delaney kommer til at have 40 mio. kr. (brutto) til gode hos Sevilla til sommer, med 2 år tilbage af kontrakten. Hvis vi giver ham en kontrakt på 2,5 år med en årsløn på 5 mio. kr. plus bonusser, samt en sign-on fee på 2,5 mio. kr., skal der stadig findes 25 mio. kr. for at regnestykket går op for ham. Hvis vi betaler en transfersum på 2,5 mio. euro (ca. 19 mio. kr.), som der har været tale om tidligere, og pengene skal bruges på at købe Delaney ud, så er vi der, hvor Sevilla kan nøjes med at betale 6 mio. kr. for at få ham ud af kontrakten, mens Delaney brutto får det samme beløb, han skulle have haft på 2 år, men blot på 2,5 år i stedet.

    Det regnestykke kommer til at koste FCK 34 mio. kr. over 2,5 år at hente Delaney hjem. Hvis løn og sign-on fee er under dansk beskatning, og afregningen mellem Delaney og Sevilla er under spansk beskatning, kommer det til at koste Delaney ca. 1,5 mio. kr. mere i skat, ift. at sidde i Sevilla uden spilletid de næste 2 år.

    Så er spørgsmålet, om 34 mio. kr. over 2,5 år, og en årlig afskrivning på 13,6 mio. kr., er for meget for klubben ift. at hente Delaney. Til sammenligning er afskrivningen på Corner på 21 mio. om året, mens afskrivningen på Bjelland lå på 9 mio. om året.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •