Side 12 af 130 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg læser det egentlig lidt som, at det er FCK der har givet ham en slags åben invitation. Altså hvis Brentford ikke vil bruge ham fast, så vil vi gerne.
    Jeg er forøvrigt enig med superstrella i, at hvis Brenford ønsker at sælge, så tror jeg ikke, at de vil gøre det markant sværere for os end andre klubber. Er andre PL klubber interesseret (eller klubber fra f.eks Bundesliga, top i Holland/Belgien), så bliver prisen nok for høj. Har han valget mellem en bænkplads i Brentford, udlejning til The Championsship eller salg til en dansk klub, så tror jeg, at vores chancer er fine, hvis vi ønsker at gå den vej. Delaney må stadig ligge et sted og rumle og jeg kan ikke forestille mig, at vi henter begge.

  2. #167
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM er i øvrigt også til salg!
    Har Brentford sat FCM til salg eller hvad?

  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nej, det tror jeg simpelthen ikke på. Det er ikke utænkeligt at FCM ville kunne få en smule rabat, men at vi skulle betale “overpris”, det vil vel være konkurrenceforvridende i stor stil. Lad os sige vi byder 25 millioner og får nej, hvorefter han bliver solgt til en anden klub for 15… det tror jeg simpelthen ikke ville gå og for en Premiere League klub, så er et Bidstrup salg peanuts. FCM er i øvrigt også til salg!

    Anyway, der bliver varmet op fra Bidstrups side og det er interessant. Jeg ser ham meget gerne hos FCK og tror faktisk han kan være relativt billig, Brentford fik ham gratis fra Leipzig mener jeg og han har ikke en fremtid i klubben
    Den skal jeg lige have igen? Konkurrenecforvridende? Brentford må da sælge til lige præcis hvem de vil, til hvilken pris de har lyst - det er dem der har kontraktrettighederne.

    Det handler jo ikke kun om at det er peanuts for en PL klub, som det er jo er. Det handler om at Brentford og FCM er ejet af samme mand. Hvorfor skulle han have lyst til at sælge en dygtig spiller til FCM's direkte konkurrent der kan svække din egen klub? Jeg skal se det før jeg tror det.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Den skal jeg lige have igen? Konkurrenecforvridende? Brentford må da sælge til lige præcis hvem de vil, til hvilken pris de har lyst - det er dem der har kontraktrettighederne.

    Det handler jo ikke kun om at det er peanuts for en PL klub, som det er jo er. Det handler om at Brentford og FCM er ejet af samme mand. Hvorfor skulle han have lyst til at sælge en dygtig spiller til FCM's direkte konkurrent der kan svække din egen klub? Jeg skal se det før jeg tror det.
    Der mangler en brik i din ligning, spilleren. Du har ret i at klubben kan blokere for et skifte hvis ikke de ønsker at sælge til X klub men spilleren kan altså også blokere for et skifte hvis ikke spilleren vil til Y klub eller rigtig rigtig gerne vil til X klub. Lad os nu se, efter Ankersen trådte ud af begge klubber virker det som om at Benhams engagement i FCM er dalet og et frasalg har været rygtet. Hvis både vi og Bidstrup er tilstrækkelig opsatte og Brentford har afskrevet ham, skal den nok gå hjem, det er dog også mange hvis’er
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Cornelius ude med muskelskade - muligvis resten af sæsonen: https://www.fck.dk/nyhed/opdatering-...reas-cornelius

    Whats up, PC?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Cornelius ude med muskelskade - muligvis resten af sæsonen: https://www.fck.dk/nyhed/opdatering-...reas-cornelius

    Whats up, PC?
    Er jo ikke PC's skyld, men simpelthen en joke af dimensioner !

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Er jo ikke PC's skyld, men simpelthen en joke af dimensioner !
    Er det en spådom om, hvad der venter når vi henter Delaney til Sommer ? ^^

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Den skal jeg lige have igen? Konkurrenecforvridende? Brentford må da sælge til lige præcis hvem de vil, til hvilken pris de har lyst - det er dem der har kontraktrettighederne.

    Det handler jo ikke kun om at det er peanuts for en PL klub, som det er jo er. Det handler om at Brentford og FCM er ejet af samme mand. Hvorfor skulle han have lyst til at sælge en dygtig spiller til FCM's direkte konkurrent der kan svække din egen klub? Jeg skal se det før jeg tror det.
    Direkte konkurrent? Nu er det jo ikke OB, som vil købe Bidstrup :)).

    Jeg er bestemt ikke ekspert i alle UEFA’s regler, men jeg ved der er en del omkring ejerskab af forskellige klubber. Fx må de vidst ikke spille i samme europæiske turnering. Hvis Brentford siger nej til et bud for at pleje FCM’s interesser, så tænker jeg at PL/UEFA/DBU enten har et regelsæt imod det eller i hvert fald vil det være en uheldig situation, som de bør kigge på. Det kan naturligvis være en smule svært at bevise, med mindre FCK byder det samme eller mere for den pågældende spiller end en anden klub og FCK får nej, hvorimod den anden klub får et ja.

    Jeg fandt denne sætning:

    Under the rules of the FA Premier League and those of UEFA (the European Governing Body of football), it is prohibited for the owners or directors of a football club to have the power to influence the management of another club.

    Det er jo reelt det som ville være tilfældet i sådan en situation.

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Direkte konkurrent? Nu er det jo ikke OB, som vil købe Bidstrup :)).

    Jeg er bestemt ikke ekspert i alle UEFA’s regler, men jeg ved der er en del omkring ejerskab af forskellige klubber. Fx må de vidst ikke spille i samme europæiske turnering. Hvis Brentford siger nej til et bud for at pleje FCM’s interesser, så tænker jeg at PL/UEFA/DBU enten har et regelsæt imod det eller i hvert fald vil det være en uheldig situation, som de bør kigge på. Det kan naturligvis være en smule svært at bevise, med mindre FCK byder det samme eller mere for den pågældende spiller end en anden klub og FCK får nej, hvorimod den anden klub får et ja.

    Jeg fandt denne sætning:

    Under the rules of the FA Premier League and those of UEFA (the European Governing Body of football), it is prohibited for the owners or directors of a football club to have the power to influence the management of another club.

    Det er jo reelt det som ville være tilfældet i sådan en situation.
    Der er korrekt. Det skal dog tilføjes, at UEFA arbejder på en hurtig regelændring, så klubber med samme ejerskab kan mødes i alle UEFA's turneringer. Det blev nævnt fornylig i forbindelse med et Mediano-program om BØF's ejerskab. Samtidig arbejdes der så også på regler der skal besværliggøre interne handler - men ikke forhindre - mellem klubber med samme ejer. Her er det særligt ejerskaberne af Watford og Udinese som ses som ekstremen. Her tænker man på regler der skulle lægge sig i kølvandet på de begrænsninger i lejereglerne der kom i 2021.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #175
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Den skal jeg lige have igen? Konkurrenecforvridende? Brentford må da sælge til lige præcis hvem de vil, til hvilken pris de har lyst - det er dem der har kontraktrettighederne.

    Det handler jo ikke kun om at det er peanuts for en PL klub, som det er jo er. Det handler om at Brentford og FCM er ejet af samme mand. Hvorfor skulle han have lyst til at sælge en dygtig spiller til FCM's direkte konkurrent der kan svække din egen klub? Jeg skal se det før jeg tror det.
    Jeg tror det er noget mere kompleks end som så. Brentford er nødt til at have lidt længere briller på her.. I sidste ende ved vi selvfølgelig ikke, om Bidstrup VIRKELIG gerne vil FCK, men noget kunne tyde på det, og hvis det er tilfældet, så kan Brentford skyde sig selv lidt i foden, ved at nægte en transfer til givne klubber i Danmark, fordi de konkurrerer med FCM. De har nydt stor succes med at hente danskere til klubben, og sådan skulle det jo nok gerne vedblive.. Nu er dette et enkeltstående tilfælde, men hvis der begynder at vise sig en tendens med, at de danskere, som ikke kan komme på holdet i Brentford, nægtes adgang til alle andre danske klubber end Herning, så vil de givetvis få sværere ved at rekruttere danske spillere fremover. Og hvis ikke, ja så er det i hvert fald noget usympatisk.. Hvis vi ejede Halmstad i Sverige, ville jeg godt nok have det underligt ved, at vi nægtede Claesson et skifte hjem til barndomsklubben Elfsborg.. I sidste ende tror jeg derfor det handler mere om markedet og Bidstrups og Brentfords øvrige muligheder, end at vi er konkurrent til FCM. Betaler vi markedsprisen, og ønsker Bidstrup et skifte, så tror jeg på den.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #176
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Mon ikke Brentford også har kig på Jelert, Clem, Harraldson, Roony og de andre talenter? Jeg tror ikke de er interesseret i at stille sig dårligt i en evt forhandling om nogle af vores talenter på grund af Bidstrup.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #177
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg synes det er fint at I gør FCK til verdens eneste attraktive klub, og jeg er da tilbøjelig til at give jer ret. Tager vi der i mod de objektive briller på, så vil en spiller som FCK er interesseret i, ligeledes være interessant for mange andre klubber. Bidstrup har haft en fremragende sæson, hvor han har været et af de bærende elementer for et hold i Superligaen der stadig kæmper med om titlen, på trods af størrelsen på FCN. Han er ung, og har kontraktudløb om bare 1 år i Brentford. Der VIL være andre interesserede klubber, og står valget mellem FCK og andre klubber for Brentford, så falder valget på andre klubber.

    Men hvis Bidstrup vitterligt kun har FCK for øje, og ikke ser nogen fremtid i andre klubber i Europa - så jo, så tror jeg skam godt FCK kan være med.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg synes det er fint at I gør FCK til verdens eneste attraktive klub, og jeg er da tilbøjelig til at give jer ret. Tager vi der i mod de objektive briller på, så vil en spiller som FCK er interesseret i, ligeledes være interessant for mange andre klubber. Bidstrup har haft en fremragende sæson, hvor han har været et af de bærende elementer for et hold i Superligaen der stadig kæmper med om titlen, på trods af størrelsen på FCN. Han er ung, og har kontraktudløb om bare 1 år i Brentford. Der VIL være andre interesserede klubber, og står valget mellem FCK og andre klubber for Brentford, så falder valget på andre klubber.

    Men hvis Bidstrup vitterligt kun har FCK for øje, og ikke ser nogen fremtid i andre klubber i Europa - så jo, så tror jeg skam godt FCK kan være med.
    Se eventuelt det indslag i offside, hvor han er gæst. Han har helt sikkert større ambitioner end FCK, men har også brændt nallerne ved at tage ud for tidligt. Han virkede ret interesseret i FCK og det kunne godt ligne en ret oplagt transfer

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #179
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Se eventuelt det indslag i offside, hvor han er gæst. Han har helt sikkert større ambitioner end FCK, men har også brændt nallerne ved at tage ud for tidligt. Han virkede ret interesseret i FCK og det kunne godt ligne en ret oplagt transfer
    Præcis.. Det handler jo ikke om en blå-øjet fan-tilgang, hvor man render rundt og tror, at FCK er over alt andet derude. Men Bidstrup har åbenlyst flirtet med FCK og virker som en mand, der rigtig godt kunne tænke sig at komme “hjem” for en stund, før han selvfølgelig skal ud igen. Der skulle også være tætte bånd mellem hele Bidstrup-familien og Nees.. Det at have en træner, som virkelig tror på én, og omvendt, er desuden væsentligt for en ung spillers udvikling. Det er hele den kontekst det skal ses i.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Nu har jeg fulgt Coventry intenst siden jeg som 9-årig havde dem som sikker vinder på min tipskupon (Mod Man U).
    Der var spillet 11 kampe om lørdagen og der manglede kun denne kamp.
    Coventry vandt helt overraskende 3-2 og jeg vandt et “pænt” beløb.
    Har fulgt dem lige siden.
    I 2021 købte de Viktor Gyokeres (svensker) og han har lige siden imponeret mig hver gang jeg ser ham.
    Han er svensk landsholdsspiller og har spillet kampe med vores anfører Claesson.
    Vi har før købt svenske landsholdspillere så måske kunne han være et super køb?
    Måske LANGT ude men det kunne sgu være interessant, men han er sikkert for dyr og far away?
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •