Side 16 af 130 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så har PC (og Nees) vel også fejlet, ved ikke at finde en brugbar erstatning for Corner? Lige her har alle jo kunne se, at Corners fysisk ikke er en man kan planlægge mesterskaber ud fra.
    Det kommer an på, hvad lægestaben har vurderet. Jeg mener, at Corner var helt frisk imens transfervinduet var åbent, hvorfor Corner med Haraldsson, Karamoko (ham har Neestrup selv nævnt, som en man stadig tror på) og Larsson som backup igen bør være nok også selvom Corner skulle få en lille skade eller to.
    Jeg ved godt, at vi så gerne vil placere en skyld (og helst på PC), men vi imo også mht angribersituationen igen et sted, hvor vi efterrationaliserer og peger fingre, men hvor man nok på det givne tidspunkt traf den korrekte beslutning ud fra det info man havde. I hvert fald hvis meldingen fra sundhedsstaben var, at Corner var helt fit for fight.
    Det er klart, at hvis Corner også var småskadet på det tidspunkt og/eller lægestaben var bekymret for om han ville kunne spille ret meget i foråret, ja så skulle man jo nok have prøvet at finde en anden stor angriber.

    Forøvrigt hører det jo også med til situationen, at Karamoko som måske også kunne tænkes som et "stort" alternativt også har været voldsom uheldig med skader og ikke mindst sygdom, hvilket igen har mindsket Neestrups muligheder voldsomt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kommer an på, hvad lægestaben har vurderet. Jeg mener, at Corner var helt frisk imens transfervinduet var åbent, hvorfor Corner med Haraldsson, Karamoko (ham har Neestrup selv nævnt, som en man stadig tror på) og Larsson som backup igen bør være nok også selvom Corner skulle få en lille skade eller to.
    Jeg ved godt, at vi så gerne vil placere en skyld (og helst på PC), men vi imo også mht angribersituationen igen et sted, hvor vi efterrationaliserer og peger fingre, men hvor man nok på det givne tidspunkt traf den korrekte beslutning ud fra det info man havde. I hvert fald hvis meldingen fra sundhedsstaben var, at Corner var helt fit for fight.
    Det er klart, at hvis Corner også var småskadet på det tidspunkt og/eller lægestaben var bekymret for om han ville kunne spille ret meget i foråret, ja så skulle man jo nok have prøvet at finde en anden stor angriber.

    Forøvrigt hører det jo også med til situationen, at Karamoko som måske også kunne tænkes som et "stort" alternativt også har været voldsom uheldig med skader og ikke mindst sygdom, hvilket igen har mindsket Neestrups muligheder voldsomt.
    Jeg mener situationen i vintervinduet var, at man langsomt optrænede Corner individuelt, således han på træningslejren forventedes at kunne træne fuldt med og spille kampe i et mindre omfang.

    Det gik så desværre bare ikke helt som man håbede, da han fik endnu en mærkværdig skade under en opvarmning.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hele situationen med Karamoko er også dybt ejendommelig (læs: suspekt)….fod, COVID-19, senfølger, dit og dat…nu “sygdom” (som Ryan også var ude med x 3 i efteråret til Neestrups store fortrydelse, underforstået at han ikke kunne stole på ham (pjæk?)). I skadesfri version ville han ikke en gang gøre sig gældende som striker i 1.\2. division bedømt på hidtidig indsats

    En dag må den sandfærdige historie om Babacars degradering også se dagens lys. Iflg Neestrup fordi han var “dybdeløber”, mon dog?

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    En dag må den sandfærdige historie om Babacars degradering også se dagens lys. Iflg Neestrup fordi han var “dybdeløber”, mon dog?
    Nej der ligger helt sikkert andet end det bag. Skulle jeg komme med et gæt, så vil jeg tro, at vi er mere ovre i, at manden bims i bøtten og simpelthen ikke passer ind i omklædningsrummet med sin opførsel. Jeg mindes f.eks. en hjemmekamp, hvor han var efter Roony i en grad jeg ikke husker at have set en spiller før. Og da slet ikke fra en spiller, som lige var kommet til klubben.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #230
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej der ligger helt sikkert andet end det bag. Skulle jeg komme med et gæt, så vil jeg tro, at vi er mere ovre i, at manden bims i bøtten og simpelthen ikke passer ind i omklædningsrummet med sin opførsel. Jeg mindes f.eks. en hjemmekamp, hvor han var efter Roony i en grad jeg ikke husker at have set en spiller før. Og da slet ikke fra en spiller, som lige var kommet til klubben.
    De rygter er i hvert fald blevet luftet i pressen før. Faktisk hørt jegallerede for et år siden i Mediano/Transfervinduet, at der var dele af truppen, der ikke ønskede ham i FCK. Den gang var der dog mange her på siden, der skød de forlydender til hjørne.

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://youtu.be/gWPZNgVLY58

    Ifølge Transfervinduet kigger FCK (og 9-10 andre klubber) på Aris kantspiller Louis Palma. Videoen er som altid en reklame, men fart og teknik har han da.

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    De rygter er i hvert fald blevet luftet i pressen før. Faktisk hørt jegallerede for et år siden i Mediano/Transfervinduet, at der var dele af truppen, der ikke ønskede ham i FCK. Den gang var der dog mange her på siden, der skød de forlydender til hjørne.
    Babacar er den helt store gåde. På mig virker som en ekstremt dårlig fodboldspiller, og jeg ser frem til den dag (hvis den kommer), hvor vi får en forklaring på, hvorfor lige han blev købt. Hvor længe blev han scoutet og af hvem? Hvorfor tænkte man "Han er er perfekt til at sikre os mesterskaber"? Etc. På et tidspunkt skrev en bruger på twitter, at Babacar var blevet anholdt på D'Angleterre med kokain, og jeg tænkte armen for fanden, men det forklarer jo, at han er helt væk fra truppen. Jeg tænkte dog også, at hvis det passede, ville vi høre mere om det. Siden det ene tweet har der intet været, så det var nok bare en bøffer, der hyggede sig.

    Som jeg tidligere har skrevet, så jeg træningskampen mod Fremad Amager preseason, og alle spillere kommanderede med ham "Baba, left, BABA!". "Baba, stay-stay, BABA!". Og Zeca råbte konstant på fransk. Det fik mig til at konkludere, at Babacar simpelthen bare er en dårlig fodboldspiller, som hverken har tilstrækkelig fodboldforståelse til at spille en træningskamp eller til at forstå til et taktisk oplæg.

    Babacar er nok bare en dårlig fodboldspiller, og selvom det kloster dyrt, skal han bare væk fra truppen og klubben. Helt væk. Tak for lort PC.
    Sidst redigeret af Døren : 11.05.23 kl. 09:04 Årsag: Staveplade

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Babacar er den helt store gåde. På mig virker som en ekstremt dårlig fodboldspiller, og jeg ser frem til den dag (hvis den kommer), hvor vi får en forklaring på, hvorfor lige han blev købt. Hvor længe blev han scoutet og af hvem? Hvorfor tænkte man "Han er er perfekt til at sikre os mesterskaber"? Etc. På et tidspunkt skrev en bruger på twitter, at Babacar var blevet anholdt på D'Angleterre med kokain, og jeg tænkte armen for fanden, men det forklarer jo, at han er helt væk fra truppen. Jeg tænkte dog også, at hvis det passede, ville vi høre mere om det. Siden det ene tweet har der intet været, så det var nok bare en bøffer, der hyggede sig.

    Som jeg tidligere har skrevet, så jeg træningskampen mod Fremad Amager preseason, og alle spillere kommanderede med ham "Baba, left, BABA!". "Baba, stay-stay, BABA!". Og Zeca råbte konstant på fransk. Det fik mig til at konkludere, at Babacar simpelthen bare er en dårlig fodboldspiller, som hverken har tilstrækkelig fodboldforståelse til at spille en træningskamp eller til at forstå til et taktisk oplæg.

    Babacar er nok bare en dårlig fodboldspiller, og selvom det kloster dyrt, skal han bare væk fra truppen og klubben. Helt væk. Tak for lort PC.
    Det underlige ved Babacar var jo at alle pundits forventede sig store ting af ham, hvilket vel foranlediger tanken at det er noget mentalt der gør han ikke performer.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #234
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det underlige ved Babacar var jo at alle pundits forventede sig store ting af ham, hvilket vel foranlediger tanken at det er noget mentalt der gør han ikke performer.
    Ja, min tanke var på et tidspunkt, at han bare ikke kunne håndtere Thorups meget bløde og uklare stil, og at han nok ville blomstre under Nees, som alle siger er meget tydelig. Men det er heller ikke sket.

  16. #235
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Skal jeg være ærlig, så tror jeg simpelthen ikke på, at Badekaret komme med den rette varedeklaration. Jeg tror simpelthen, at en del af problemet er, at han er noget ældre end vi fik at vide. Det, kombineret med personligheden, har gjort ham til så eklatant en fiasko.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Babacar blev deklasseret samtidig med Anker til sidst i Jess’ periode, men hvor det var meget pludseligt med PA, var det en langsommere proces med Baba, hvor bl.a. indskiftningen af W Bøv som striker til sidst i hjemmekampen mod Trabzonspor (mener jeg der var) aldeles og definitivt slog hovedet på sømmet. Det taler lidt imod D’Angleterre-historien, jeg også bed mærke i.

    Under Nees blev PA taget til nåde, hvorimod Baba blev kylet helt ud af truppen. Men det må alligevel være meget grelt, når Corner og Karamoko aldeles intet har bidraget med, Havkorn presser rundt uden at score. Babas minimale fingeraftryk for placeringen af DM var immervæk afgørende scoringer i Herning og Randers.
    Jeg husker også, at han fortalte Roony, at han skulle lade sig udskifte langsommere, når vi førte i stedet for at løbe ud, men lalleglad udenfor banen, full-blown-psycho indenfor, har fungeret tidligere.
    Troede man virkelig man købte N’Doye model 2.0?!

    Jeg kunne også godt forestille mig, at Nees positive tilkendegivelser om Karamoko er spin. Sidstnævnte skal videre

  19. #237
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Jeg kunne også godt forestille mig, at Nees positive tilkendegivelser om Karamoko er spin.
    Det kan jeg ikke få til at give mening med hvad der rent faktisk er sket. For FCK fik altså tilbud i januar på Karamoko, men det var Neestrups ønske at beholde ham. Den eneste måde, det kan give mening for mig, er hvis man fra klubbens side har vidst, at det ikke var muligt at hente et brugbart alternativ i januar, og at det i så fald var spin for at fjerne opmærksomheden fra at man vidste at PC og scoutingafdelingen ikke har kunnet finde noget brugbart i det vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #238
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    men lalleglad udenfor banen, full-blown-psycho indenfor, har fungeret tidligere.
    Nja både og. Mht Babacar så får jeg nærmere vibes ala Mussis eller måske Michael Santos. Altså nogle spillere som mentalt ligger alt for langt væk fra normen hos os og som simpelthen har negativ indflydelse på truppen.

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Jeg kunne også godt forestille mig, at Nees positive tilkendegivelser om Karamoko er spin. Sidstnævnte skal videre
    Ja det vil nok være bedst for alle. Historien med ham er mærkelig. Først kunne han ikke komme på holdet og var efter Babacar i spilletid og da der så endelig blev åbnet lidt op for ham i efteråret med spilletid i f.eks. Lyngby og en kortere vej til holdet, så har han nærmest været småskadet og ikke mindst syg lige siden.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #239
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det kan jeg ikke få til at give mening med hvad der rent faktisk er sket. For FCK fik altså tilbud i januar på Karamoko, men det var Neestrups ønske at beholde ham. Den eneste måde, det kan give mening for mig, er hvis man fra klubbens side har vidst, at det ikke var muligt at hente et brugbart alternativ i januar, og at det i så fald var spin for at fjerne opmærksomheden fra at man vidste at PC og scoutingafdelingen ikke har kunnet finde noget brugbart i det vindue.
    Vi fik også tilbud på Mukairu, men valgte at beholde ham fordi Neestrup troede på ham. Det er ikke overvældende mange minutter han har fået siden da.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #240
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg er med på, at medierne har meldt om interesse for både Mukairu og Karamoko, men jeg mener kun, at der har været nævnt konkrete bud på Mukairu i sommeren 2022 (hvor Thorup var træner). Jeg nægter at tro, at Neestrup har stillet sig i vejen for et salg af de to.

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •