Side 24 af 130 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Delaney er ikke god nok længere. Med Delaneys spillestil bliver det kun værre og værre som alderen skrider frem. Bruun Larsen er 24 og skifter klub hele tiden uden at slå igennem. Dolberg fungerer ikke i nogen klubber og så er han blottet for karisma. Skov siger jeg ja tak til. Resten. Nej tak.
    Det bliver et nej tak til Skov herfra. Skaderne har godt nok hobet sig op de seneste par år, og vi har ikke brug for flere i behandlingsrummet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det bliver et nej tak til Skov herfra. Skaderne har godt nok hobet sig op de seneste par år, og vi har ikke brug for flere i behandlingsrummet.
    Og så er det bemærkelsesværdigt, at han tilsyneladende fuldstændig har mistet, hvad der engang lignede noget, der kunne blive til en af Europas giftigste frisparksfødder. Med forbehold for at Transfermarkts oplysninger er forkerte, er det 3½ år siden, han sidst scorede direkte på frispark. Det var hans første mål for Hoffenheim, efter han havde forladt os.

    In other news har Isaks lillebror skrevet kontrakt med Nordsjælland. Han skulle efter sigende også være et stort talent, så det kan jeg godt ærgre mig lidt over. Men tiden må vise, om det var en guldfugl, der fløj fra os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De sidste par timer har mit feed præsenteret mig for to unge, upcoming talentfulde defensive midtbanespillere.

    - Federico Redondo (19 år), som spiller i Argentinos Juniors, og fik debut på Argentinas U20 landshold sidste år. (Og ja, det er som i Matador. "Fede" er Fernandos søn..)
    Federico Redondo, som jeg fik nævnt i februar som en potentiel afløser for Zeca, er godt i gang med at gøre opmærksom på sig selv ved U20 VM, med en ganske udmærket præstation i går mod New Zealand.
    https://twitter.com/JuannDis/status/1662235122127589376
    FCK bør sørge for at slå til med at hente ham hurtigst muligt, inden han kommer uden for vores rækkevidde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Federico Redondo, som jeg fik nævnt i februar som en potentiel afløser for Zeca, er godt i gang med at gøre opmærksom på sig selv ved U20 VM, med en ganske udmærket præstation i går mod New Zealand.
    https://twitter.com/JuannDis/status/1662235122127589376
    FCK bør sørge for at slå til med at hente ham hurtigst muligt, inden han kommer uden for vores rækkevidde.
    Han skal signes alene på navnet!! <3

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Han skal signes alene på navnet!! <3
    Og muligheden for at lave Møhge-puns i slagsange.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #351
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Inden der går transferrygter i den (shit jeg glæder mig), så vil jeg på den her dag gerne give PC lidt ros. Primært fordi, at jeg har været ekstremt meget efter ham, i flere tilfælde med rette.

    - Isak og Diks kommer tilbage og viser deres værdi i AGF kampen. Viser, at der er krummer i dem og at man måske ikke helt skal afskrive dem frem mod næste sæson.
    - Diogo og Larsson har begge vist sig som kvalitet signings med afgørende mål og assists.
    - Det gav mening ikke at sende Stamenic afsted for enhver pris i vinters, og han var på ingen måde tjekket ud af klubben.
    - At ovenstående har fungeret hænger sammen med vores fantastiske træner, og det var det helt rigtige ikke at søge et større navn udefra, men forfremme fra egne rækker, og ikke kun på prøve, men en lang kontrakt.

    Nu kommer det mest afgørende vindue i mands minde, hvor sporene fra det rædderlige vintervindue 21/22 skal slettes totalt, der skal findes måske 2 nye målmænd, Daramy skal enten købes eller erstattes, der skal hentes en VB og der skal skabes den rigtige konstellation alders- og kompetencemæssigt på midtbanen. Neestrup og spillerne har været hårdt prøvet, nu er det din tur, PC.

  11. De følgende 14 brugere er enige:

  12. #352
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Nu kommer det mest afgørende vindue i mands minde, hvor sporene fra det rædderlige vintervindue 21/22 skal slettes totalt, der skal findes måske 2 nye målmænd, Daramy skal enten købes eller erstattes, der skal hentes en VB og der skal skabes den rigtige konstellation alders- og kompetencemæssigt på midtbanen. Neestrup og spillerne har været hårdt prøvet, nu er det din tur, PC.
    Ja det er et spændende vindue vi har i vente. Især målmandssituationen kan godt blive lidt nervepirrende, da det er en position, hvor man absolut ikke må ramme forkert. Heldigvis er PC's historik netop på denne plads ret god - i hvert fald i FCK.

    Lidt interessante ting at lægge mærke til de sidste par dage:

    1) Babacar lavede et instagramopslag i forgårs fra noget som kunne ligne en lufthavn, hvor eneste kommentar var en emoji af en hånd som skriver - lidt naivt kan man kan jo drømme om, at han var på vej til udlandet for at signe en kontrakt :-)

    2) Der er mange tegn på, at man beholder Jordan.

    3) Neestrup sagde i et interview i går, at guldet var vigtigt fordi så "kan vi forhåbentlig accelerere nogle ting". Igen måske lidt naivt, så kunne det betyder, at PC kan hive læderet lidt mere frem end hvad planen måske eller var, da vi lå midt i rækken.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #353
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Inden jublen tager overhånd, er det værd at minde om, at vi har spillet aldeles rædderligt den sidste halvanden måneds tid. Respekt for Neestrups pointsnit og de to titler, men det kan umuligt blive ved med at gå godt, hvis ikke truppens kvalitet løftes markant.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #354
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Inden jublen tager overhånd, er det værd at minde om, at vi har spillet aldeles rædderligt den sidste halvanden måneds tid. Respekt for Neestrups pointsnit og de to titler, men det kan umuligt blive ved med at gå godt, hvis ikke truppens kvalitet løftes markant.
    Helt enig, men det virker også som om der er en del der har spillet med småskader, hvilket nok også har haft en betydning.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #355
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Inden jublen tager overhånd, er det værd at minde om, at vi har spillet aldeles rædderligt den sidste halvanden måneds tid. Respekt for Neestrups pointsnit og de to titler, men det kan umuligt blive ved med at gå godt, hvis ikke truppens kvalitet løftes markant.
    Men husk dog på skader, karantæner osv., og så tag lige denne statistik in mente (hapset fra The Playbook):

    �� 60 goals (most)
    �� 53.9 xG (most)
    �� 6.1 goals over expected (most)
    �� 5.8 shots on target per game (most)
    �� 26.6 touches in opp. box per game (most)

  19. #356
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Det er måske ikke det mest sexede bud, men kunne man overveje at hente Casper Tengstedt - helst på leje med en frikøbsklausul? Han så spændende ud i suppen og brændte banen af i Rosenborg. God alder og fysik. Benfica var ikke uventet for stort et skridt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #357
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Inden der går transferrygter i den (shit jeg glæder mig), så vil jeg på den her dag gerne give PC lidt ros. Primært fordi, at jeg har været ekstremt meget efter ham, i flere tilfælde med rette.

    - Isak og Diks kommer tilbage og viser deres værdi i AGF kampen. Viser, at der er krummer i dem og at man måske ikke helt skal afskrive dem frem mod næste sæson.
    - Diogo og Larsson har begge vist sig som kvalitet signings med afgørende mål og assists.
    - Det gav mening ikke at sende Stamenic afsted for enhver pris i vinters, og han var på ingen måde tjekket ud af klubben.
    - At ovenstående har fungeret hænger sammen med vores fantastiske træner, og det var det helt rigtige ikke at søge et større navn udefra, men forfremme fra egne rækker, og ikke kun på prøve, men en lang kontrakt.

    Nu kommer det mest afgørende vindue i mands minde, hvor sporene fra det rædderlige vintervindue 21/22 skal slettes totalt, der skal findes måske 2 nye målmænd, Daramy skal enten købes eller erstattes, der skal hentes en VB og der skal skabes den rigtige konstellation alders- og kompetencemæssigt på midtbanen. Neestrup og spillerne har været hårdt prøvet, nu er det din tur, PC.
    Giver du PC ros? Du ved da hvordan det fungerer blandt FCK-fans.

    Som der var en, der skrev på Twitter: "Når FCK vinder, er Neestrup genial, og når FCK taber, skal PC fyres." ;-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Det er måske ikke det mest sexede bud, men kunne man overveje at hente Casper Tengstedt - helst på leje med en frikøbsklausul? Han så spændende ud i suppen og brændte banen af i Rosenborg. God alder og fysik. Benfica var ikke uventet for stort et skridt.
    Angribersituationen er virkelig svær mod næste sæson. Spiller vi kun med én fremme, så kunne Cornelius - Larsson - Orri være spændende. Spiller vi med 2, så er vi én nede.

  24. #359
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Angribersituationen er virkelig svær mod næste sæson. Spiller vi kun med én fremme, så kunne Cornelius - Larsson - Orri være spændende. Spiller vi med 2, så er vi én nede.
    Jeg ser gerne, at vi har mindst én angriber med fysik i feltet, og den rolle tror jeg ikke, at Orri er klar til at udfylde. Håber selvfølgelig det bedste for Corner, men det er en skrøbelig kurv at lægge sine æg i.

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi har to young guns på vej frem, hvad angår angriber-posten, altså udover Orri. Både Emil Højlund og Alexander Simmelhack har vist sig godt frem på U19 niveau. Så spørgsmålet er, hvad vi skal gøre med den position, hvis vi står med tre young guns, der sammen med Corner kan dække positionen. Og så har jeg slet ikke nævnt Chiakha, som er 1-2 år yngre, men også kan en del på positionen. Så spørgsmålet er, om det er nok med Corner og Larsson som de to voksne angribere, og så de 2-4 unge angribere, der kan dække den forreste position. Og så har vi slet ikke Hákon med i ligningen, der til nøds også kan dække den.

    Ellers er der jo Kaufmann, men det lader til at der er forhandlinger om at sende ham videre.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...6mtfmsoydK1kpg
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •