Side 101 af 130 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kan huske at Martin O'Neill da han var manager i Aston Villa sagde til Martin Laursen at han selv styrede hans træning så længe han var klar til kamp. Det var efter han fik hans Steadman operation i knæet. Måske Nees skulle sige det samme til Corner????

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023


  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1504
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Som Falk har startet sæsonen, så er det en fantastisk melding, for niveauet er lige nu så højt, at han i mine øjne er suppens klart bedste spiller.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1505
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Som Falk har startet sæsonen, så er det en fantastisk melding, for niveauet er lige nu så højt, at han i mine øjne er suppens klart bedste spiller.
    Absolut. Jeg håber virkelig bare at Nees dosere ham rigtigt igennem sæsonen. Han har det for vane at blive skadet i store dele af de tidligere sæsoner med dårlig form til følge.

    Giv ham et hvil hver tredje kamp eller noget, så må han på skånekost.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1506
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.bt.dk/fodbold/forkerte-r...dig-vanvittige

    Neestrup siger her, hvad de fleste af os allerede ved, Tipsbladet har udviklet sig til et ligeværdigt medie, der ukritisk videregiver rygte efter rygte uden kildedækning.

    Konklusionen må derfor være, at hvis vi citerer Tipsbladet, bør vi som udgangspunkt være ekstra kritiske. Altså hvis vi da tror på Neestrup og PC.

    Derudover er det påfaldende, at Neestrup så direkte skyder på Tipsbladet. Det kunne tyde på, at de er i bad standing hos ledelsen i Parken.

  11. #1507
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg tror Grabara ryger dette vindue. Og på den ene side er det lækkert hvis det først er efter at kvalifikationen til Europa er overstået. På den anden side er jeg bange for at vores top prioteter måske har skiftet klub også inden så vi ikke får en helt fuldgod erstatning selvom det i alle tilfælde vil være svært. Har dog virkelig svært ved at se ham stadig være i truppen når kalenderen siger 2 september

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1508
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg tror Grabara ryger dette vindue. Og på den ene side er det lækkert hvis det først er efter at kvalifikationen til Europa er overstået. På den anden side er jeg bange for at vores top prioteter måske har skiftet klub også inden så vi ikke får en helt fuldgod erstatning selvom det i alle tilfælde vil være svært. Har dog virkelig svært ved at se ham stadig være i truppen når kalenderen siger 2 september
    Ikke når topprioriteten er Daniel Iversen og ikke Schmeichel;0)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1509
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg tror Grabara ryger dette vindue. Og på den ene side er det lækkert hvis det først er efter at kvalifikationen til Europa er overstået. På den anden side er jeg bange for at vores top prioteter måske har skiftet klub også inden så vi ikke får en helt fuldgod erstatning selvom det i alle tilfælde vil være svært. Har dog virkelig svært ved at se ham stadig være i truppen når kalenderen siger 2 september
    Et andet parameter, men måske ikke helt uvæsenligt. Jo tættere vi kommer på at transfer vinduet lukker, hvordan påvirker ham mentalt og hans præstation på banen. Han har ikke kostet "endnu", men Grabara har altså haft nogle underlige aflevering op i banen en del gange til bl.a. Clem og andre, hvor man tænker er det virkelig nødvendigt?.

    Jeg håber han har hovedet med sig, fordi det kan være svært at holde fokus, hvis der der lure en kæmpe transfer rundt om hjørnet, hvor hans økonomiske fremtid muligvis kan være sikret.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1510
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/forkerte-r...dig-vanvittige

    Neestrup siger her, hvad de fleste af os allerede ved, Tipsbladet har udviklet sig til et ligeværdigt medie, der ukritisk videregiver rygte efter rygte uden kildedækning.

    Konklusionen må derfor være, at hvis vi citerer Tipsbladet, bør vi som udgangspunkt være ekstra kritiske. Altså hvis vi da tror på Neestrup og PC.

    Derudover er det påfaldende, at Neestrup så direkte skyder på Tipsbladet. Det kunne tyde på, at de er i bad standing hos ledelsen i Parken.
    Vi har da selv set det herinde, og det er blevet pointeret flere gange at Tipsbladet har udviklet sig til et sløjt medie.

    Synes egentlig også de fleste nærmest sætter en disclaimer på når der linkes til Tipsbladet.

    Men dejligt at Neestrup er enig. Det er i øvrigt anden gang på kort tid han langer ud efter dem. Jeg fryder mig lidt over det.

    Zan

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1511
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ikke når topprioriteten er Daniel Iversen og ikke Schmeichel;0)
    Sandsynligheden for han snart ryger videre er nok også ret stor. Så jo længere tid der går jo større sandsynlighed for han ryger til anden side

  20. #1512
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi har da selv set det herinde, og det er blevet pointeret flere gange at Tipsbladet har udviklet sig til et sløjt medie.

    Synes egentlig også de fleste nærmest sætter en disclaimer på når der linkes til Tipsbladet.

    Men dejligt at Neestrup er enig. Det er i øvrigt anden gang på kort tid han langer ud efter dem. Jeg fryder mig lidt over det.

    Zan
    Læs min første linje igen.

  21. #1513
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg så Lyngbys rundbarbering af Herning i dag, og jeg blev dybt imponeret af deres unge centrale midtbanespiller, Totchi.. Wow for et talent.. Kæmpe power, hurtig og ganske glimrende på kuglen. Han er måske mere 8’er type end 6’er, og passer derfor måske ikke 100% ind, men potentialet er jo gigantisk.. Køb ham nu og lad ham spille sæsonen færdig i Lyngby. Så får vi en klasse-spiller ind til næste sommer, hvor Falk måske skal ud og have sit eventyr oven på en forhåbentlig rigtig god slson i år..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1514
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...til-fiorentina

    Oliver Christensen på vej til Fiorentina.

    Forhåbentlig betyder det vi kan beholde Grabara lidt endnu…

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1515
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...til-fiorentina

    Oliver Christensen på vej til Fiorentina.

    Forhåbentlig betyder det vi kan beholde Grabara lidt endnu…
    Juventus er jo også ude efter Grabara..
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •