Side 107 af 130 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Birger Meling var på årets hold i Ligue 1 i sæsonen 2021/22!
    https://www.trollfootball.me/news/vi...ason-2021-2022
    Meling er simpelthen klasse. PC er endelig gået hylden op i det her vindue. Får han også landet den perfekte 6'er og smidt Thorups affald ud, så har han endelig betalt aflad for vinduet januar '22.

    I øvrigt har jeg hørt fra et familiemedlem med daglig kontakt til agenter, at FCK har følere ud efter en 9'er, da man virkelig tvivler på, at Corner nogensinde kommer tilbage på det niveau vi har drømt om. Det er kun et agent-rygte, men...

  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Delaney var slet ikke med i Sevilla-truppen igår.

    Jeg er ret sikker på han lander i FCK. Formentlig sidst i vinduet, da både Sevilla og Delaney skal være møre til FCKs fordel (pris, kontraktlængde, løn). Men mon ikke det ender sådan.

    Og lige nu ville hans fysik og overblik altså være fedt at have. Jeg var egentlig gået lidt kold på ham, men lige nu passer han ret godt ind.

    Zan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1593
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Det lugter også af at Melling er rimelig tæt på. Det er sjældent der lukkes ned for spørgsmål om spillere på den måde. "Han er god og så vil jeg SLET slet slet ikke snakke mere om dét."

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...dygtig-spiller

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1594
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Delaney var slet ikke med i Sevilla-truppen igår.

    Jeg er ret sikker på han lander i FCK. Formentlig sidst i vinduet, da både Sevilla og Delaney skal være møre til FCKs fordel (pris, kontraktlængde, løn). Men mon ikke det ender sådan.

    Og lige nu ville hans fysik og overblik altså være fedt at have. Jeg var egentlig gået lidt kold på ham, men lige nu passer han ret godt ind.

    Zan
    Jeg vil egentlig også gerne have Delaney. Det eneste jeg er loren ved at længden på kontrakten, men mon ikke PC har lært lektien ovenpå Bjelland/Corner Gate :)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1595
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg vil egentlig også gerne have Delaney. Det eneste jeg er loren ved at længden på kontrakten, men mon ikke PC har lært lektien ovenpå Bjelland/Corner Gate :)
    Jo, og tænker også det er hvad det hele handler om lige nu.

    At mindske risikoen for endnu en af de forfærdelige cases.

    Der står vi vel nogenlunde, da Delaney jo ikke er fuldstændig uundværlig.

    Zan

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  10. #1596
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jo, og tænker også det er hvad det hele handler om lige nu.

    At mindske risikoen for endnu en af de forfærdelige cases.

    Der står vi vel nogenlunde, da Delaney jo ikke er fuldstændig uundværlig.

    Zan
    Delaney river nok ikke en 2 årig guldrandet kontrakt i stykker for at få 1 år på 1/3 løn hos os. Skal gamle stjerner hjem, så skal spilleren virkelig ville det og samtidig skal klubben virkelig ville det. Henter vi Delaney hjem, så satser vi på at han kan gøre en betydelig forskel i 2 år og bidrage positivt i 1-2 år yderligere.

    Jeg kan sagtens forstå at FCK forsøger med en lejekontrakt og jeg kan sagtens forstå at Sevilla afslår - jeg kan egentlig også sagtens forstå hvis Delaney sidder kontrakten ud i Spanien. Super fed by, super lækkert vejr og hvis karrieren alligevel ikke skal være 5-6 år til, så få dog det maksimale ud af det (økonomisk).

    However - hvis vi henter Delaney, så skal han være mere end velkommen og jeg ser ham gerne på 6’er positionen. Hvis Falk kan spille den, så kan Delaney også og jeg tror netop at man med ham i truppen vil have masser af plads til at Clem får en del kampe. På den måde forstærker vi truppen uden at smadre Clem’s udvikling. Hvis vi henter en 26-27 årig stjerne, så vil han sikkert spille alle kampe og ikke se sig tilfreds med stor rotation.

    Der er ingen tvivl om at hvis Delaney og Melling kommer, så har vi en sindsyg trup. Bredden er perfekt, kvaliteten er vild og erfaringen rigtig god. Så skal vi dog også til at se en lille smule på alderen. Hvis vi fortsætter og udskifter Grabara med Schmeichel, så har vi jo et pensionist hold efterhånden :). (Jeg er med på man ikke får erfaring uden alderen følger med).

    Pt er gennemsnitsalderen på 25,3 ifølge transfermarkt. Hvis Amoo (21), Mukairu (23), Singh (26) og Babacar forlader os (30) og bliver udskiftet med Delaney (32 om et par uger) og Meling (28), så øger vi yderligere på skala’en. Det gør at cirka halvdelen af truppen ingen salgspotentiale har og det lever vi trods alt af.

    Overall er jeg dog positiv omkring Delaney og især Meling. Jeg har været pænt skeptisk og vi mangler naturlig svar på hvor gode indkøbene bliver - men det har set rigtig godt ud. Desuden skal vi stadig forholde os til at truppen mangler 2-3 indkøb og i hvert fald 3 spillere burde også sendes afsted. Det er trods alt 6 handler der mangler før vinduet er perfekt og så kan man diskutere om vi har en 8’er for meget og Lerager måske burde sælges for at gøre plads til Højlund. Ikke en kritik af Lerager, som jeg synes er rigtig rar at have i truppen, men Delaney vil kunne udfører hans rolle som “hovedstødsstærk” og vi skal jo også sikre os at hele midtbanen ikke ryger samtidig om 2 år.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #1597
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er der nogen herinde, som har forstand på Birger Meling og/eller Ligue 1? Jeg ser nogen skrive, at han var på årets hold i Ligue 1 for et år siden, og når man kigger på stats ser han jo ret god ud. Han bør da ikke være en vi kan få fat i som 28-årig. Måske overvurderer jeg ham, for jeg har ikke set ham spille, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det.

  13. #1598
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Er der nogen herinde, som har forstand på Birger Meling og/eller Ligue 1? Jeg ser nogen skrive, at han var på årets hold i Ligue 1 for et år siden, og når man kigger på stats ser han jo ret god ud. Han bør da ikke være en vi kan få fat i som 28-årig. Måske overvurderer jeg ham, for jeg har ikke set ham spille, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det.
    Og prisen skulle “kun” ligge på 15 mill. Det lyder for godt til at være sandt. Men hvad jeg hører er at han har en voldsom løbekapacitet ala VK. En kanon indlægsfod og så skulle han også kunne sætte en mand. Så jeg er lidt blown away.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1599
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    “Birger Meling ankommer ifølge B.T.s oplysninger til Danmark allerede søndag aften.”

    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...-fc-koebenhavn
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1600
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ved vi hvorfor Meling vil til FCK? Fast spilletid, årets hold i L1, men vælger alligevel en tur til København. Det må næsten være for at komme tættere på familien.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1601
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ved vi hvorfor Meling vil til FCK? Fast spilletid, årets hold i L1, men vælger alligevel en tur til København. Det må næsten være for at komme tættere på familien.
    Det er logisk. FCK er verdens bedste klub og alle bør være lykkelige for at få lov til at spille i den smukke hvide trøje. Alle der påstår andet lyver.


  20. #1602
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ved vi hvorfor Meling vil til FCK? Fast spilletid, årets hold i L1, men vælger alligevel en tur til København. Det må næsten være for at komme tættere på familien.
    Han har hørt det er er godt sted at være skadet

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1603
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    lol

  23. #1604
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    “Birger Meling ankommer ifølge B.T.s oplysninger til Danmark allerede søndag aften.”

    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...-fc-koebenhavn
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...23MrOH3k6B45dw

    Og for 15 millioner?! Det er et vildt køb til de penge..

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #1605
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ved vi hvorfor Meling vil til FCK? Fast spilletid, årets hold i L1, men vælger alligevel en tur til København. Det må næsten være for at komme tættere på familien.
    Noget med at Rennes har hentet en ung gut til at spille pladsen istedet, og tænker at han har fået lov til at skifte grundet hans status i klubben som loyal mand osv. Og så vil han gerne spille med om titler og som mange andre skandinaviske fodbold spillere så er KBH og DK et dejligt sted at komme hen.
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •