Side 11 af 130 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi henter Delaney, Bruun Larsen og Dolberg.

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi henter Delaney, Bruun Larsen og Dolberg.
    Det ville være flot, men:

    - Delaney er jeg begyndt at tvivle på. Skader og form gør ham tvivlsom. Jeg er ikke klar til at udelukke ham, men endnu en Corner dyr spiller som ikke kan bidrage har jeg ikke lyst til
    - Bruun Larsen kunne jeg stadig godt se i FCK, men det er ikke lykkedes de foregående vinduer og det tror jeg er en fejl fra hans side, på et tidspunkt bliver det svært at vende udviklingen han er inde i
    - Dolberg har lige afvist FCK som en mulighed i medierne. Han er også for god til FCK, desværre har han selv og hans rådgivere så ikke fundet ud af at talent og mentalitet ikke er på samme niveau. Det er lidt synd for den gode Dolberg, men hans mange klubskifter ødelægger hans karriere og hvis han ikke tids nok finder ud af at han skal finde “en tryg havn”, så bliver han aldrig til noget. Man kan lidt sammenligne det med Brian Laudrup, som også var alt for god til alle de år hos Rangers, men det var der ham faldt til og måske sørgede for en (trods alt) fin karrierer.
    Sidst redigeret af superestrella : 24.04.23 kl. 08:45

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Interessante spiller i superligaen:

    Brøndby: (jeg ser dem helt ærligt på et niveau, hvor vi økonomisk og statusmæssigt bør kunne begynde at handle der… vi skylder også at lave en omvendt Allan Nielsen)
    - Mads Hermansen
    - Nicolai Valleys

    Begge spillere ville være rigtig brugbare, Grabara kunne meget vel være fortid og Hermansen er enormt god med fødderne. Utopisk måske, men et offentlig bud på begge spillere ville more mig gevaldigt. Helt ærligt så ville spillerne nok gerne, der ville blive hældt salt i såret og BØF ApS skal nu vise at de ikke har fornuften til at sælge, det vil skade dem på den korte og lange bane.

    AGF:
    - Bissek, vi mangler en central forsvare, han er rigtig god og jeg tror sagtens vi kan byde mindre tyske klubber op til dans. Ville måske endda være et udemærket skridt op for ham - selvom han åbenlyst håber at tage 2-3 skridt op.

    FCN:
    - Bidstrup. Han er ikke ejet af FCN, så vi skal trods alt “kun” forhandle med DK Brentford og den kabale kan godt gå op. Største problem er i mine øjne, at det er en klassisk “sidst i vinduet” handel og det er jeg lidt lunken ved, da det er super vigtigt vi får en forstærkning her. (En lille åbning, hvis man tror Zeca kan blive sin skade kvit og få en 6 mdr forlængelse… kunne være en backup plan, men risikabelt)

    Randers:
    - Berg Johnsen. Han ville ikke være mit førstevalg, men kan sagtens se ham hos os

    Så er flere andre også allerede diskuteret på det seneste, så springer lige til udlandet:

    - Ludwig Augustinsson, han er for få dage siden fyldt 29 og med kun 3 kampe for Mallorca, så tvivler jeg på hans muligheder i det “store” udland er ved at være udvandet. Sammen med CS, så vil vi være rigtig godt besat på venstre back og måske var denne udlejning præcis hvad der skulle til for at modne en “hjemkomst”.
    - Daramy… kunne reelt set også være i øverste kategori. Da jeg trods alt mener, at det er naivt at tro vi kan hente Valleys, så håber jeg virkelig et mirakel kan ske her. Daramy er en glad gadedreng, som jeg slet ikke ser passe ind hos Ajax. Den hollandske mentalitet er barsk og ganske usympatisk og det gør sid især gældende hos Ajax. Daramy/Ajax bliver nok aldrig et godt match og jeg ser nærmere at han skal smadre superligaen endnu en sæson og så lave et skifte til England

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Interessante spiller i superligaen:

    Brøndby: (jeg ser dem helt ærligt på et niveau, hvor vi økonomisk og statusmæssigt bør kunne begynde at handle der… vi skylder også at lave en omvendt Allan Nielsen)
    - Mads Hermansen
    - Nicolai Valleys
    Nej, bare nej! Uanset spiller.

    Men nu bringer du Vallys på banen. Manden som hellere ville bøf, selvom han var København. Fuck af, den mand fortjener at spille for et lortehold. For evigt og altid.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Gjorde Vallys ikke en del for at lægge billet ind hos PC, der så valgte at gå en anden vej? Der kan man så (igen) diskutere om PCs blik for offensive spillere er helt fintunet…
    At Vallys vælger et skifte til BØF kan jeg ud fra et _professionelt, karrieremæssigt_ synspunkt godt forstå, men er jeg som FC-fan imponeret? Nej, slet ikke. Jeg synes dog ikke han er BØF to the bone og ville godt kunne acceptere ham, skulle han skifte til en ren trøje.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg har ikke set ham spille, men Philip Zinkernagel gør det vist godt i Belgien, hvor han er på udlån til Standard Liege fra Olympiakos. Han kunne være et bud til højrekanten.

    Elias Achouri fra Viborg kunne måske være en interressant tilføjelse til venstrekanten, hvis han ikke er for dyr.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Interessante spiller i superligaen:

    Brøndby: (jeg ser dem helt ærligt på et niveau, hvor vi økonomisk og statusmæssigt bør kunne begynde at handle der… vi skylder også at lave en omvendt Allan Nielsen)
    - Mads Hermansen
    - Nicolai Valleys
    Jeg har længe synes, at vi burde prøve at hente spillere i Bif. Det vil være den ultimative ydmygelse for dem, at se deres stjerne smutte herind. De vil jo gerne være som Dortmund - så kan vi passende være som Bayern og fiske deres stjerner.
    Når det er sagt, så vil det sikkert ikke være så nemt at hente spillere derude lige nu både med ny økonomi og med en Jan Bech som næppe vil pisse deres fans mere af end nu.
    Forøvrigt er der åbenlyst delte meninger herinde om det er en god ide. Så det skal nok medføre en masse "støj" blandt fans.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Begge spillere ville være rigtig brugbare, Grabara kunne meget vel være fortid og Hermansen er enormt god med fødderne.
    Selv hvis Hermansen var en mulighed (det kan jeg ikke tro), så skal vi passe på med ikke at lave en Grytebust 2. Han er virkelig god og forøvrigt knap så dum at høre på som gennemsnittet derude, men han er imo ikke den type målmand, som vi skal have.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    AGF:
    - Bissek, vi mangler en central forsvare, han er rigtig god og jeg tror sagtens vi kan byde mindre tyske klubber op til dans. Ville måske endda være et udemærket skridt op for ham - selvom han åbenlyst håber at tage 2-3 skridt op.
    Jeg er stadig ikke så overbevist som gennemsnittet, men jeg tager sikkert fejl. Han spiller dog lige nu i et 3/5 mandsforsvar, hvor Tingager styrer sagerne. Jeg kan være i tvivl om, hvorvidt Bissek vil passe vildt godt ind i et klassisk 4 mandsforsvar her.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCN:
    - Bidstrup. Han er ikke ejet af FCN, så vi skal trods alt “kun” forhandle med DK Brentford og den kabale kan godt gå op. Største problem er i mine øjne, at det er en klassisk “sidst i vinduet” handel og det er jeg lidt lunken ved, da det er super vigtigt vi får en forstærkning her. (En lille åbning, hvis man tror Zeca kan blive sin skade kvit og få en 6 mdr forlængelse… kunne være en backup plan, men risikabelt)
    Jeg er lunken om han virkelig vil kunne forstærke os ret meget. Især set i lyset af, at han nok vil være ganske dyr.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Randers:
    - Berg Johnsen. Han ville ikke være mit førstevalg, men kan sagtens se ham hos os
    Ja men igen tror jeg ikke, at han vil kunne gå ind og forstærke start 11 ret meget. Vi skal ikke have til bredden - vi skal have til toppen.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så er flere andre også allerede diskuteret på det seneste, så springer lige til udlandet:
    Ja men Achouri og måske endda Anton Gaaei (hvis man ledte efter en højre back) ser jeg nok som de mest to interessant og realistiske handler fra superligaen.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Ludwig Augustinsson, han er for få dage siden fyldt 29 og med kun 3 kampe for Mallorca, så tvivler jeg på hans muligheder i det “store” udland er ved at være udvandet. Sammen med CS, så vil vi være rigtig godt besat på venstre back og måske var denne udlejning præcis hvad der skulle til for at modne en “hjemkomst”.
    - Daramy… kunne reelt set også være i øverste kategori. Da jeg trods alt mener, at det er naivt at tro vi kan hente Valleys, så håber jeg virkelig et mirakel kan ske her. Daramy er en glad gadedreng, som jeg slet ikke ser passe ind hos Ajax. Den hollandske mentalitet er barsk og ganske usympatisk og det gør sid især gældende hos Ajax. Daramy/Ajax bliver nok aldrig et godt match og jeg ser nærmere at han skal smadre superligaen endnu en sæson og så lave et skifte til England
    Jeg ville elske at få Ludde tilbage, men minder han ikke lidt for meget om CS i type? Her tror jeg mere på en yngre og ikke mindst hurtigere venstre back er vejen at gå.
    Mht Daramy så tror jeg heller ikke på en fremtid i Ajax. "Desværre" gør han det selv, hvilket er lidt synd for hans karriere, såfremt han spilder endnu et år derned. Personligt tror jeg mere på, at Ajax sender ham videre til en midterklub i Tyskland eller en topklub i Belgien. Brügge er måske stadig interesseret eller også kunne Mainz med Bo Svensson måske være et frækt bud på en fremtidig destination for ham.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #158
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har længe synes, at vi burde prøve at hente spillere i Bif. Det vil være den ultimative ydmygelse for dem, at se deres stjerne smutte herind.
    Ligesom med Wilczek? ...

    Jeg er ret sikker på at mht Vallys, så vil de være pænt ligeglade med om han skfiter til FCK, jvf. de udtalelser han allerede har fyret af.

    Kan vi ikke godt droppe den der antagelse, med at vi giver en "ultimativ ydmygelse" ved at hente BØF's spillere? .... og kan vi ikke generelt bare holde op med at hente spillere med BØF-fortid. Synes lige der var så "rent" .... :-)
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Ligesom med Wilczek? ...

    Jeg er ret sikker på at mht Vallys, så vil de være pænt ligeglade med om han skfiter til FCK, jvf. de udtalelser han allerede har fyret af.

    Kan vi ikke godt droppe den der antagelse, med at vi giver en "ultimativ ydmygelse" ved at hente BØF's spillere? .... og kan vi ikke generelt bare holde op med at hente spillere med BØF-fortid. Synes lige der var så "rent" .... :-)
    Ja ligesom Wilczek. Han var åbenlyst ikke den rigtige spiller at hente pga for dårligt niveau, men princippet af at hente deres (og alle andre superligaklubbers) bedste spillere (hvis de er gode nok) er jeg tilhænger af med meget få undtagelser. Og ja som jeg også nævner i mit opslag, så vil det dele vandene herinde i en grad, hvor det måske ikke vil være den bedste ide. Jeg forstår ikke holdningen imod, men jeg er med på, at den i den grad findes.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Nej, bare nej! Uanset spiller.

    Men nu bringer du Vallys på banen. Manden som hellere ville bøf, selvom han var København. Fuck af, den mand fortjener at spille for et lortehold. For evigt og altid.
    Hehe ja - Jeg stak selv hånden ind i den unævnelige hvepserede, men netop Valleys tænker jeg du skyder lidt forbi. Egentlig har han håndteret det ganske fint og professionelt - det er set værre. Jeg vil BØF alt det dårligste og hvis det inkludere at nuppe deres bedste spiller, så er det fint med mig. Nogle spillere skal vi naturligvis aldrig rører med en ildtang, men han er ikke en af dem.
    Sidst redigeret af superestrella : 24.04.23 kl. 13:17

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #161
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg er personligt ligeglad med, om spillere har været i bif, hvis bare de er gode nok. Jeg vil til gengæld have det stramt med at bidrage til klubbens økonomi. Men det kommer heller aldrig til at ske. Se f.eks. hvordan Vallys blev behandlet, fordi han havde udtrykt sympati for FCK, inden skiftet til bif. Det vil være med livet som indsats at skifte fra bif til FCK. Det er der næppe mange, der har mod på.

  20. #162
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Virker som Bidstrup ligesom Valleys gjorde tigger PC om et opkald =)

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...raktive-i-fck/

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Virker som Bidstrup ligesom Valleys gjorde tigger PC om et opkald =)

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...raktive-i-fck/
    At han ligefrem tigger synes jeg lyder lidt ydmygende.

    Men ja, man må da sige at han åbner døren op på vid gab :-)

    Zan

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #164
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Uanset hvor meget Bidstrup og vi vil det - er vi så ikke enige om at Brentford aldrig nogensinde ville sælge til os, eller som minimum skulle betale vild overpris?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Uanset hvor meget Bidstrup og vi vil det - er vi så ikke enige om at Brentford aldrig nogensinde ville sælge til os, eller som minimum skulle betale vild overpris?
    Nej, det tror jeg simpelthen ikke på. Det er ikke utænkeligt at FCM ville kunne få en smule rabat, men at vi skulle betale “overpris”, det vil vel være konkurrenceforvridende i stor stil. Lad os sige vi byder 25 millioner og får nej, hvorefter han bliver solgt til en anden klub for 15… det tror jeg simpelthen ikke ville gå og for en Premiere League klub, så er et Bidstrup salg peanuts. FCM er i øvrigt også til salg!

    Anyway, der bliver varmet op fra Bidstrups side og det er interessant. Jeg ser ham meget gerne hos FCK og tror faktisk han kan være relativt billig, Brentford fik ham gratis fra Leipzig mener jeg og han har ikke en fremtid i klubben

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •