Side 119 af 130 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    1) Han er blevet et år ældre
    2) Det tager kortere tid at flyve mellem København og Milano, end det tager at tage DSB mellem København og Randers..
    .... og er helt sikkert billigere

  2. #1772
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Min antagelse vedr. den her handel, og jeg indrømmer det er en strøtanke, uden at have noget synderligt at have det i, er at flere klubber var interesserede i Højlund i et eller andet omfang, inden han røg til United. Med tanke på at der dukker flere og flere dygtige spillere frem fra de danske talentakademier, herunder FCK Talent, og at der er en del dygtige offensive spillere, som har en fortid på FCK Talent, herunder Højlund, Wind, Daramy, m.m., så er det ikke (i hvert fald for mit vedkommende) fuldstændig usandsynligt, at man har tænkt at han kunne udvikle sig på samme måde som de førnævnte og få lignende succes, da han kommer fra samme akademi (bortset fra hans ophold i Randers) og spiller samme position som bl.a. Wind og Højlund.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1773
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Set i lyset af hvordan defensiven sejler, står det efterhånden mere og mere klart, at det ikke er tilstrækkeligt at hente en stærk 6’er.

    Jeg mener, at Simon Kjær kunne være dét centerforsvaret mangler.

    Jeg er med på, at han er oppe i alderen, men han er den oplagte styrmand/anførertype der mangler til at dirigere forsvaret.

    Han må kunne fås billigt/transferfrit fra Milan og kan sikkert se perspektiverne i at komme hjem til DK og få fast spilletid.

    Derefter bør PC bruge al fokus på at hente en rutineret 6’er med international kvalitet, inden vinduet lukker.

    Sker begge dele, burde de defensive problemer være løst.

  5. #1774
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvis hovedargumentet for ikke at hente en ny midtstopper er, at der er bundet for mange midler op i vores nuværende setup, så må Peter Ankersen vel trække sorte-per? Ryger Ankersen, kunne det give plads til Diks på højrebacken (og selvfølgelig midtstopper, hvis han fortsætter med at være bedste mand) og det vil jo så, frigive midler til en midtstopper med kvalitet. Vi kan simpelthen ikke fortsætte med, at bede til guderne om, hvorvidt Boilesen holder eller ej. Jeg får helt bange anelser ved Khoco - Han er næppe 100% klar fra start og bliver han skadet igen, så smider vi rigtigt, rigtigt mange point i både DK og EU.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1775
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Set i lyset af hvordan defensiven sejler, står det efterhånden mere og mere klart, at det ikke er tilstrækkeligt at hente en stærk 6’er.

    Jeg mener, at Simon Kjær kunne være dét centerforsvaret mangler.

    Jeg er med på, at han er oppe i alderen, men han er den oplagte styrmand/anførertype der mangler til at dirigere forsvaret.

    Han må kunne fås billigt/transferfrit fra Milan og kan sikkert se perspektiverne i at komme hjem til DK og få fast spilletid.

    Derefter bør PC bruge al fokus på at hente en rutineret 6’er med international kvalitet, inden vinduet lukker.

    Sker begge dele, burde de defensive problemer være løst.
    https://www.transfermarkt.com/simon-.../spieler/48859 yep, det ser godt ud.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1776
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsP Se meddelelser
    Hvis hovedargumentet for ikke at hente en ny midtstopper er, at der er bundet for mange midler op i vores nuværende setup, så må Peter Ankersen vel trække sorte-per? Ryger Ankersen, kunne det give plads til Diks på højrebacken (og selvfølgelig midtstopper, hvis han fortsætter med at være bedste mand) og det vil jo så, frigive midler til en midtstopper med kvalitet. Vi kan simpelthen ikke fortsætte med, at bede til guderne om, hvorvidt Boilesen holder eller ej. Jeg får helt bange anelser ved Khoco - Han er næppe 100% klar fra start og bliver han skadet igen, så smider vi rigtigt, rigtigt mange point i både DK og EU.
    Nu kan man jo ikke bare holde op med at betale løn bare fordi, man hellere vil have en anden spiller. Så lønnen til Ankersen eller for den sags skyld Boilesen hænger vi på.
    Kocholava skal have tid til at komme i omdrejninger præcis som Boile, så det er farligt at tro alt for meget på ham i den nærmeste fremtid. Til gengæld er vi nødt til at have lidt tillid til Lund, når vi forlængede hans kontrakt. Hans udfordring er jo nok, at han slet ikke passer ind i den meget offensive spillestil nu.
    Jeg tror ikke, at Boiles skade er alvorlig, da han selv gik ud til omklædning. Men hvis den er, så tror jeg, at man vil afsøge markedet for en center forsvarer. Formentlig helst en på leje. Men det er klart, at det begynder at spidse til på den plads. Især fordi Jelert sejler rundt på backen, hvor man måske med fordel kunne sætte Diks ud, hvis muligt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1777
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvad med Filip Helander? Han er ledig på markedet.

    https://www.transfermarkt.com/filip-...spieler/198067
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. #1778
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Han har været skadet i meget lang tid. Spillede sin sidste kamp 10/4-2022

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1779
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsP Se meddelelser
    Hvis hovedargumentet for ikke at hente en ny midtstopper er, at der er bundet for mange midler op i vores nuværende setup, så må Peter Ankersen vel trække sorte-per? Ryger Ankersen, kunne det give plads til Diks på højrebacken (og selvfølgelig midtstopper, hvis han fortsætter med at være bedste mand) og det vil jo så, frigive midler til en midtstopper med kvalitet. Vi kan simpelthen ikke fortsætte med, at bede til guderne om, hvorvidt Boilesen holder eller ej. Jeg får helt bange anelser ved Khoco - Han er næppe 100% klar fra start og bliver han skadet igen, så smider vi rigtigt, rigtigt mange point i både DK og EU.
    Jeg er ret sikker på, at vi gerne gav Ankersen væk, hvis han vil det. Problemet er hans løn, for han tjener vel 4-5 mio. om året, og med det niveau, han viser, får han nok ikke det et andet sted.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Det er en spekulation, men hvis Viking henter Malthe Højholt, så kunne de være en indikation på, at Sivert Mannsverk er på vej væk, og måske på vej til FCK.

    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...hoejholt-i-aab

  17. #1781
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er en spekulation, men hvis Viking henter Malthe Højholt, så kunne de være en indikation på, at Sivert Mannsverk er på vej væk, og måske på vej til FCK.

    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...hoejholt-i-aab
    Sivert spiller i Molde. Viking er der, hvor CV handler..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #1782
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sivert spiller i Molde. Viking er der, hvor CV handler..
    Selvfølgelig - blandede lige klubberne sammen, fordi FCM blev sat i forbindelse med en Viking-spiller samtidig med, at vi først hørte Mannsverk-rygtet.

  19. #1783
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1784
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Som en ældre herre, der ikke sidder og circle jerker til FM eller FIFA, er der så nogen der kan fortælle lidt om ham. Jeg kan se, at han har fået nogle ulandskampe for Spanien, og at han har spillet fast i Zaragoza, men hvem han ellers, og hvorfor skulle han være en and?

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1785
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Hvis det er korrekt, når transfermarkt skriver, at Alejandro Francés kun er 181 cm, så HÅBER jeg, det er en and, hvis altså han er tiltænkt rollen som CB.
    https://www.transfermarkt.com/alejan...spieler/632896

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •