Side 121 af 130 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Ang. Kasper Schmeichel. Hvorfor skulle vi være interesserede i en 37 år gammel (efter min mening) middelmådig målmand? Er det fordi man regner med Sander kan tage over om 6 måneder eller mener man, at Kasper er god nok som første keeper de næste par år? Hvad tror i logikken er?
    Sidst redigeret af Emilo : 31.08.23 kl. 13:39

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1802
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    559

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg kan forstå på min far, at oraklet Niels Christian Frederiksen, som syntes, at Neestrup skulle have været kylet ned på akademiet, lige melder under kampen, at Grabara er solgt, og at Schmeichel erstatter ham. Den har Farzam så meldt ned, og PC siger også nej til det. I gårsdagens Transfervinduet lød det som om, at Grabara formentlig bliver i et halvt år mere, hvis vi kommer i Champions League, og det skete jo så.

  4. #1803
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Sivert ser ud til at skifte til Ajax. Så kan han nok streges som mulig tilgang på 6'eren.
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/n...-anker-i-molde

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1804
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan forstå på min far, at oraklet Niels Christian Frederiksen, som syntes, at Neestrup skulle have været kylet ned på akademiet, lige melder under kampen, at Grabara er solgt, og at Schmeichel erstatter ham. Den har Farzam så meldt ned, og PC siger også nej til det. I gårsdagens Transfervinduet lød det som om, at Grabara formentlig bliver i et halvt år mere, hvis vi kommer i Champions League, og det skete jo så.
    Det flugter også med de meldinger, der kom fra en respekteret polsk journalist, tidl. nævnt i tråden. At ved CL-deltagelse bliver Grabara til januar.

  7. #1805
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det flugter også med de meldinger, der kom fra en respekteret polsk journalist, tidl. nævnt i tråden. At ved CL-deltagelse bliver Grabara til januar.
    Grabara sagde i et nyligt interview på Discovery+ at han ikke blot ønsker at blive husket som en god målmand, men som den bedste vi nogensinde har haft. Mon ikke to CL gruppespil hjælper ret godt på det.

    Han nævnte også at han kan blive den første målmand som har vundet tre mesterskaber i træk hos os. Så hvem ved, måske vi endda er så heldige at han er her helt til sommer.
    Sidst redigeret af DiscoTango : 31.08.23 kl. 14:42

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1806
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sivert ser ud til at skifte til Ajax. Så kan han nok streges som mulig tilgang på 6'eren.
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/n...-anker-i-molde
    Tilgengæld har Viking lige hentet en ny 6’er.. Gad vide om det er fordi man forventer et salg af sin nuværende stærkt spillende og nybagte landsholdsspiller, Marcus Solbakken?

  10. #1807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tilgengæld har Viking lige hentet en ny 6’er.. Gad vide om det er fordi man forventer et salg af sin nuværende stærkt spillende og nybagte landsholdsspiller, Marcus Solbakken?
    Uden at have set Solbakken spille vil jeg mene, at en 23 årig spiller, der aldrig har spillet en landskamp eller et europæisk gruppespil, fra en liga svagere end den danske, virkelig skal være ekstraordinær for at komme i betragtning.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1808
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Uden at have set Solbakken spille vil jeg mene, at en 23 årig spiller, der aldrig har spillet en landskamp eller et europæisk gruppespil, fra en liga svagere end den danske, virkelig skal være ekstraordinær for at komme i betragtning.
    Han var med til at sparke Sparta Prag ud af Europa i sidste sæson, der var Serie A klubber, der var interesserede i ham i sidste vindue, og hans far havde sagt, at han ikke ville udtage ham til landsholdet, medmindre der ikke var nogen vej udenom, for at spare ham for nogen form for beskyldning om nepotisme. Men han er med landsholdet nu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1809
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Uden at have set Solbakken spille vil jeg mene, at en 23 årig spiller, der aldrig har spillet en landskamp eller et europæisk gruppespil, fra en liga svagere end den danske, virkelig skal være ekstraordinær for at komme i betragtning.
    Jeg ved nu ikke hvor meget ringere den norske liga er end den danske. De liggere højere på UEFA’s rangliste, og Moldes præstationer mod Gala var da i hvert fald betydeligt bedre end vores ditto mod Rakow og Prag.. Desuden dominerede Solbakken totalt midtbanen imod os, da vi mødte dem i vinter. Sammenholdes dette med faktummet om, at vi pt kun har én rendyrket 6’er i truppen, som tilsyneladende ikke er dygtig nok til at komme i betragtning til holdet, når vi spiller europæisk, så antager jeg fint at en 23-årig norsk landsholdsspiller (godt nok upcoming) kan gøre sig gældende her.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1810
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Viking ligger ydermere side om side med Bodø/Glimt, som vi jo virkelig har holdt højt niveau i nogle år efterhånden. Markus Solbakken vil jo være en markant forstærkning og noget af et statement. Kunne man ligeledes sikre fremtiden ved at hente hans holdkammerat i Brekalo, jamen så sluger jeg gerne kamelen og tager de økonomiske tæsk det måtte koste, at have en Boile and Anker i truppen, som hverken bringer stabilitet eller gode præstationer.
    Det giver plads til styrket konkurrence på højrebackem, hvor Diks er et meget stærkere alternativ end Anker, og generelt øget konkurrence og stabilitet centralt i banen.

  17. #1811
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg ved nu ikke hvor meget ringere den norske liga er end den danske. De liggere højere på UEFA’s rangliste, og Moldes præstationer mod Gala var da i hvert fald betydeligt bedre end vores ditto mod Rakow og Prag.. Desuden dominerede Solbakken totalt midtbanen imod os, da vi mødte dem i vinter. Sammenholdes dette med faktummet om, at vi pt kun har én rendyrket 6’er i truppen, som tilsyneladende ikke er dygtig nok til at komme i betragtning til holdet, når vi spiller europæisk, så antager jeg fint at en 23-årig norsk landsholdsspiller (godt nok upcoming) kan gøre sig gældende her.
    Jeg følger ikke norsk fodbold, men er Molde og Bodø ikke en klasse for sig selv i øjeblikket? Uanset hvor meget jeg vil elske en ny Solbakken, så kan jeg da også godt få lidt nervøse trækninger, hvis vi henter en "profil" som ikke kommer fra en af de to klubber. Vi har jo se alle Bif's norske "profiler" og når Holse kan være en stjerne i Rosenborg, så bliver man ikke umiddelbart imponeret. Hans alder er endvidere heller ikke optimal mht videresalg, så prisen skal ikke være alt for vild.
    Men er han god nok (bedre end Clem), så skal han da være velkommen. Og så kan han jo hygge sig med sin gode ven Clem og ellers slås om samme position på banen :-)

  18. #1812
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg følger ikke norsk fodbold, men er Molde og Bodø ikke en klasse for sig selv i øjeblikket?
    Ikke fordi følger norsk fodbold voldsomt tæt, men min analytiske næse gør, at jeg godt vil komme med en ekspertvurdering og sige: Nej, det er de ikke.

    Analysen er i relativ høj grad baseret på at Molde ligger nummer 4 og er 10 point efter Viking i tabellen.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  19. #1813
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Ikke fordi følger norsk fodbold voldsomt tæt, men min analytiske næse gør, at jeg godt vil komme med en ekspertvurdering og sige: Nej, det er de ikke.

    Analysen er i relativ høj grad baseret på at Molde ligger nummer 4 og er 10 point efter Viking i tabellen.
    Ja det kan jeg godt se. Men tænkte mere i retning af, at de to klubber har delt mesterskaber og europæisk succes imellem sig de seneste år. Har nogle andre norske klubber vist noget internationalt de sidste år eller for den sags skyld været kontinuerligt i toppen i Norge?

  20. #1814
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Her dagen derpå kan man konstatere at der efter ca 500 besøg på EB, BT, Bold og Tipsbladet stadig ikke er et eneste rygte involverende nye spillere til FCK.. Ligner endnu en enormt fesen afslutning på et transfervindue for den kære slagtermester. Det er godt nok et gamble af de helt store at vente SÅ længe med at bringe en spiller ind til den position, som burde have været den klareste 1. prioritet, da vinduet åbnede. Jeg må bare sige, at ift. evalueringen af dette vindue, så står meget og falder med hvorvidt vi får den 6’er ind. Da vi præsenterede Meling var jeg klar til at stange et 12-tal ud til PC, under antagelse af, at der da selvfølgelig også blev landet en 6’er. Men mere og mere peger i retning af, at det ikke sker. Og bæiver det tilfældet, så er det altså endnu engang et meget jævnt vindue han præsterer. Det er helt vildt, at det kan være SÅ svært at finde en spiller til den position, især med tanke på, hvor tyndt vi i forvejen er besat derinde. CM-positionen er helt uhyggeligt skævt sammensat, og det ansvar er selvfølgelig PC’s. Vi har et hav af 10’ere/kantspillere som er omskolet til 8’ere, og så har vi Lerager og Højlund, som naturligt kan spille 8’ere samt Clem der kan spille 6’er, men som mangler rigtig meget fysisk for at nå top SL-niveau. Det ER for tyndt, men jeg forbereder mig på endnu en lang næse, for 4. vindue i træk..

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1815
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tror vi lander Glen - altså ham fra Finland

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •