Side 124 af 130 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det et også mere en generel tanke.
    Jeg er med på vi kan betale noget mere i transfer og løn når vi er i CL. Men jeg så bare gerne spillerne kommer hertil af de rigtige grunde.
    Og de er?

    Forhåbenligt ikke noget med at elske klubben fra før man blev født og at komme til verdenen under S12.

    Det er da helt fint med spillere der kommer for at vinde, vinder, og så bliver solgt videre. Klubhjerte er ret ligegyldigt. Det kan vi lade Joe bell ect om.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1847
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det et også mere en generel tanke.
    Jeg er med på vi kan betale noget mere i transfer og løn når vi er i CL. Men jeg så bare gerne spillerne kommer hertil af de rigtige grunde.
    Jeg forstår din tankegang, men jeg tror ikke, at det som sådan er en ting. Hvis en spiller ikke performer i vores superligakampe, så spiller han ikke om tirsdagen i Champions League. Og så må man sige, at både PC og Neestrup i den grad vægter spillerens engagement højt. De spillere vi henter, de skal virkelig ville projektet. Projektet er nu bare mere attraktivt end nogensinde før. Så lad os håbe, at vi lige får signet en spiller mere i dag fra den der helt vanvittige hylde :)

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og de er?

    Forhåbenligt ikke noget med at elske klubben fra før man blev født og at komme til verdenen under S12.

    Det er da helt fint med spillere der kommer for at vinde, vinder, og så bliver solgt videre. Klubhjerte er ret ligegyldigt. Det kan vi lade Joe bell ect om.
    Jeg tænker det er væsentligt at man også kan finde motivationen i at spille SL.. Det er der den ligger. CL er 6 kampe og i bad. Hvis en spiller alene kommer for dem, så er der da en vis sandsynlighed for, at præstationerne kommer til at halte lidt. Byen, stadion, fansene, europæisk gruppespil generelt og ja projektet i sin helhed, skulle jo også gerne være en motivationsfaktor, mon ikke det er det, som menes. Derfor kan CL jo godt være den afgørende tunge på vægtskålen for især veletablerede spillere, som allerede har prøvet meget i deres karrierer, men ikke CL.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1849
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og de er?

    Forhåbenligt ikke noget med at elske klubben fra før man blev født og at komme til verdenen under S12.

    Det er da helt fint med spillere der kommer for at vinde, vinder, og så bliver solgt videre. Klubhjerte er ret ligegyldigt. Det kan vi lade Joe bell ect om.
    Jeg siger ikke at det er tilfældet i nuværende trup.
    Der bliver bare ganske ofte talt omkring dette i Absalons Radio, KIB og lignede at vi kan tiltrække andre spillere med CL.

    Og det bekymrer mig bare lidt hvis vi går efter spillere der kun kommer fordi vi er i CL, kontra spillere som synes vores projekt er mega fedt som helhed...

  7. #1850
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Kalle Johnsson på fri transfer til Bordeaux. Dejligt at han har fundet sig en klub, han kan fortsætte i.
    https://twitter.com/girondins/status...89896946446369
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #1851
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Tanlongo’s garn gør at jeg har kæmpe optur over signingen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1852
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tanlongo’s garn gør at jeg har kæmpe optur over signingen.
    Der er lidt Jens Stage vibes over ham.. :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1853
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg siger ikke at det er tilfældet i nuværende trup.
    Der bliver bare ganske ofte talt omkring dette i Absalons Radio, KIB og lignede at vi kan tiltrække andre spillere med CL.

    Og det bekymrer mig bare lidt hvis vi går efter spillere der kun kommer fordi vi er i CL, kontra spillere som synes vores projekt er mega fedt som helhed...
    Jeg kan forstå din bekymring, men jeg kan ikke forestille mig, at nogen kommer udelukkende pga CL, netop fordi det kun er 6 kampe. Men det er klart, at det (sammen med muligheden for at vinde titler) kan være tungen på vægtskålen, når f.eks. en Moi tager til FCK i stedet for måske en mellemstor Bundesligaklub. Det ser jeg dog ikke som værende noget problem.
    Jeg vil tro, at spillere som Moi, Birger mfl vælger FCK for den samlede pakke som bl.a. består af en fornuftig løn (men lavere end mange andre steder), fine chancer for titler og CL, en dejlig by, en velfungerende klub mht udbetaling af løn osv (noget andet end at tage til Tyrkiet eller Grækenland) og så trækker Parken og stemningen nok også efterhånden, hvilket er super fedt.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1854
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg ser det snarere som noget positivt. Spillere vil gerne spille mod de bedste, og det gør man altså i Champions League, så selvfølgelig skal de da gå efter klubber, som spiller i Champions League. Og vil man spille de kampe, så skal man præstere i ligaen og til træning, det tror jeg nu godt alle spillere er klar over. Selvfølgelig vil vi hellere have dem ind, lige når vinduet åbner, men det er bare ikke realistisk med de her spillere, som selvfølgelig jagter den bedste mulighed. Så skal vi jo bare hente dårligere spillere, men så rykker vi os nok ikke vildt meget.

  15. #1855
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tanlongo’s garn gør at jeg har kæmpe optur over signingen.
    Skal bare bede om Fellaini uagtet niveau :-D

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1856
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489
    schjelderup afviser os og tager på leje i fcn. Æv ikke at vi mangler kant spillere men at fcn får ham.

  18. #1857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489
    schjelderup afviser os og tager på leje i fcn. Æv ikke at vi mangler kant spillere men at fcn får ham.
    Med ham på holdet, så matcher FCN altså vores offensiv, og med vores haltende defensiv in mente, er FCN så favoritter til mesterskabet? De ser både gode ud på topniveau og i bredden med Christian Rasmussen ind på leje også.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1858
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489
    schjelderup afviser os og tager på leje i fcn. Æv ikke at vi mangler kant spillere men at fcn får ham.
    Hvis det er sandt, er vi så stadig i markedet efter en offensiv spiller? Virker sgu mærkeligt med den besætning vi har fremme.. Men omvendt er vi ikke ligefrem overrendt af typer som har fart, teknik og kan udfordre 1v1.. Ret beset har vi kun Achouri, som mestrer denne disciplin. Men jeg bliver alligevel overrasket, hvis vi henter en offensiv profil mere.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1859
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis det er sandt, er vi så stadig i markedet efter en offensiv spiller? Virker sgu mærkeligt med den besætning vi har fremme.. Men omvendt er vi ikke ligefrem overrendt af typer som har fart, teknik og kan udfordre 1v1.. Ret beset har vi kun Achouri, som mestrer denne disciplin. Men jeg bliver alligevel overrasket, hvis vi henter en offensiv profil mere.
    Der står vel ikke noget om, hvornår vi viste interessen. Det kan have været før tilgangen af Elyounoussi.

  23. #1860
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Æv ikke at vi mangler kant spillere men at fcn får ham.
    Enig i det sidste, men ikke det første. Med forbehold for at Moi pludselig finder formen og brænder ligaen af, har vi umiddelbart kun én kantspiller, der løfter holdet: Achouri. Jeg ser dog ikke Schelderup som en oplagt for forstærkning af FCK, da vi netop har Achouri, Moi og sådan set også Claesson, der kan spille pladsen. Men jeg så gerne en tilgang på højre kant.

    Edit: Glemte Diogo, som jo nok står foran Claesson i køen om venstrekanten - selvom jeg personligt ikke mener, at han er specielt god på den plads.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •