EB siger, at vi forhandlede om ham i nat, men blev slået af FCN. Det bliver næppe sidste gang, FCN slår os denne sæson.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489
Måske jeg tager fejl og kommer til at se dum ud, men jeg erindrer ikke, vi har hevet nogen hjem efter et halvt år efter de er solgt på en lejekontrakt, fordi de ikke kom på holdet. Daramy var trods alt i Ajax en hel sæson
Derudover kritiserer jeg ikke Farum, men Schjelderup
Jeg kan sagtens forstå vi har prøvet, men det minder mere om “for god til ikke at prøve” fremfor at vi er i markedet efter en kant. Jeg kan faktisk sagtens forstå ham, han kender klubben, bliver stjernen og spiller i Europa. Hos FCK skal han slå spillere af, der er noget bedre og som han hellere ikke kan slå af på landsholdet.
Alt giver i virkeligheden god mening, men ville da gerne ha’ set ham hos os og helst ikke hos FCN (de ser godt nok stærke ud)
I bt transfervinduet snakkede de om, at Fck havde fået Schjelderup tilbudt, men vi afviste pga vi generelt ikke ønsker at leje uden købsoption. (Daramy var en special case)
Jeg vil sige at de mere end matcher vores offensiv. Det har de jo også vist so far, hvor de har været sæsonens - klart - stærkeste hold. De mener det i år, og jeg kan godt frygte vi ikke kan modstå dem.
Ok, vi slår dem i bredden, og hvis nogle spillere step’er op, er vi bedre.
Men det er desværre flere der skal vise markant højere niveau. Larsson, Roony, Moi, Diogo, Corner og Orri. Nogle selvfølgelig mere undskyldte end andre. Men tilsyneladende pt ikke højt nok niveau til at slå FCNs lyntog, der bare smadrer derud af. Et lille plus er salget af Nuahmah.
Og så irriterer det mig stadig vi ikke hentede Ingvartsen.
Zan
Sidst redigeret af zan : 01.09.23 kl. 16:49
Det er nok mindst lige så meget at vi henter spillere til de turneringer vi skal spille. Og videre, ikke at hente spillere midt i en kvalifikation der kan ødelægge den rytme holdet er inde i - når de alligevel ikke kan spille. Nu er det lidt ekstremt i år hvor at vinduet lukker så hurtigt efter sidste kampdag og lodtrækning - men det har været det samme de sidste mange mange år.
Men du skriver også "Det kunne have været fedt af få ham ind - på den anden side siger det en del om Schjelderup, at han vælger at komme hjem til sutteflasken i Farum efter et halvt år fremfor at blive ude og prøve sig af i en større liga, når han nu havde muligheden."
Man tager vel endnu mere "hjem til sutteflasken" når man vælger at skifte hjem permanent, i forhold til at tage hjem på leje i et halvt års tid for at sikre sig noget spilletid?
Jeg føler egenligt ikke at din kommentar i sig selv fik dig til at se dum ud, vi kan alle huske forkert. Det er nok mere dit forsøg på at forklare hvor meget bedre det er hvis man har været ude i en halv sæson længere før man bliver lejet hjem, eller hvor meget bedre det åbenbart er at tage hjem på leje, fremfor at rive en kontrakt til over 100 mil over for at komme væk(fra et ganske rigtigt meget usundt miljø).
Personligt havde jeg faktisk kæmpe respekt for hvad Cornelius gjorde. Mest af alt fordi jeg dengang mest så ham som en one season wonder, men det viste sig at at fungere godt for ham
Men det er selvfølgeligt svært at have en saglig diskusion med en som vil gøre alt for at forvride fakta så det passer ind i hans/hendes syn på sagen
Farzam skriver at Grabara bliver. Det glæder mig! https://x.com/f_abolhosseini/status/...6MzCmDVGJ4mXmg
Seriøst..??!? Cornelius bliver købt hjem fra en kaos-klub med en klubejer, der sviner ham til i pressen. Klubben rykker desuden ned samme sæson. Jeg tænker ikke, det kan sammenlignes med Schjelderups situation i en veldrevet klub, hvor han ikke har lyst til at tage konkurrencen op efter blot et halvt år på trods af, at træneren gerne vil beholde ham i klubben
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)