Side 125 af 130 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489
    schjelderup afviser os og tager på leje i fcn. Æv ikke at vi mangler kant spillere men at fcn får ham.
    Det kunne have været fedt af få ham ind - på den anden side siger det en del om Schjelderup, at han vælger at komme hjem til sutteflasken i Farum efter et halvt år fremfor at blive ude og prøve sig af i en større liga, når han nu havde muligheden.

  2. #1862
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    på den anden side siger det en del om Schjelderup, at han vælger at komme hjem til sutteflasken i Farum efter et halvt år fremfor at blive ude og prøve sig af i en større liga, når han nu havde muligheden.
    Jeg tænker ikke, at vi har noget at lade andre klubber høre, hvad det angår. Ingen nævnt, ingen glemt.

  3. De følgende 14 brugere er enige:

  4. #1863
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Der står vel ikke noget om, hvornår vi viste interessen. Det kan have været før tilgangen af Elyounoussi.
    EB siger, at vi forhandlede om ham i nat, men blev slået af FCN. Det bliver næppe sidste gang, FCN slår os denne sæson.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...p-hjem/9932489

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1864
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tænker ikke, at vi har noget at lade andre klubber høre, hvad det angår. Ingen nævnt, ingen glemt.
    Måske jeg tager fejl og kommer til at se dum ud, men jeg erindrer ikke, vi har hevet nogen hjem efter et halvt år efter de er solgt på en lejekontrakt, fordi de ikke kom på holdet. Daramy var trods alt i Ajax en hel sæson

    Derudover kritiserer jeg ikke Farum, men Schjelderup

  7. #1865
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Daramy var trods alt i Ajax en hel sæson
    Ja, det er jo noget helt andet…

  8. #1866
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ja, det er jo noget helt andet…
    Cherry picking :-)

  9. #1867
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det kunne have været fedt af få ham ind - på den anden side siger det en del om Schjelderup, at han vælger at komme hjem til sutteflasken i Farum efter et halvt år fremfor at blive ude og prøve sig af i en større liga, når han nu havde muligheden.
    Jeg kan sagtens forstå vi har prøvet, men det minder mere om “for god til ikke at prøve” fremfor at vi er i markedet efter en kant. Jeg kan faktisk sagtens forstå ham, han kender klubben, bliver stjernen og spiller i Europa. Hos FCK skal han slå spillere af, der er noget bedre og som han hellere ikke kan slå af på landsholdet.

    Alt giver i virkeligheden god mening, men ville da gerne ha’ set ham hos os og helst ikke hos FCN (de ser godt nok stærke ud)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1868
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    I bt transfervinduet snakkede de om, at Fck havde fået Schjelderup tilbudt, men vi afviste pga vi generelt ikke ønsker at leje uden købsoption. (Daramy var en special case)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1869
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Med ham på holdet, så matcher FCN altså vores offensiv, og med vores haltende defensiv in mente, er FCN så favoritter til mesterskabet? De ser både gode ud på topniveau og i bredden med Christian Rasmussen ind på leje også.
    Jeg vil sige at de mere end matcher vores offensiv. Det har de jo også vist so far, hvor de har været sæsonens - klart - stærkeste hold. De mener det i år, og jeg kan godt frygte vi ikke kan modstå dem.

    Ok, vi slår dem i bredden, og hvis nogle spillere step’er op, er vi bedre.
    Men det er desværre flere der skal vise markant højere niveau. Larsson, Roony, Moi, Diogo, Corner og Orri. Nogle selvfølgelig mere undskyldte end andre. Men tilsyneladende pt ikke højt nok niveau til at slå FCNs lyntog, der bare smadrer derud af. Et lille plus er salget af Nuahmah.

    Og så irriterer det mig stadig vi ikke hentede Ingvartsen.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 01.09.23 kl. 16:49

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1870
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Måske jeg tager fejl og kommer til at se dum ud, men jeg erindrer ikke, vi har hevet nogen hjem efter et halvt år efter de er solgt på en lejekontrakt, fordi de ikke kom på holdet. Daramy var trods alt i Ajax en hel sæson

    Derudover kritiserer jeg ikke Farum, men Schjelderup
    Cornelius købte vi tilbage efter et halvt år

  16. #1871
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Købte vel at mærke og ikke på leje

  17. #1872
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Det er nok mindst lige så meget at vi henter spillere til de turneringer vi skal spille. Og videre, ikke at hente spillere midt i en kvalifikation der kan ødelægge den rytme holdet er inde i - når de alligevel ikke kan spille. Nu er det lidt ekstremt i år hvor at vinduet lukker så hurtigt efter sidste kampdag og lodtrækning - men det har været det samme de sidste mange mange år.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  18. #1873
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Købte vel at mærke og ikke på leje
    Men du skriver også "Det kunne have været fedt af få ham ind - på den anden side siger det en del om Schjelderup, at han vælger at komme hjem til sutteflasken i Farum efter et halvt år fremfor at blive ude og prøve sig af i en større liga, når han nu havde muligheden."

    Man tager vel endnu mere "hjem til sutteflasken" når man vælger at skifte hjem permanent, i forhold til at tage hjem på leje i et halvt års tid for at sikre sig noget spilletid?

    Jeg føler egenligt ikke at din kommentar i sig selv fik dig til at se dum ud, vi kan alle huske forkert. Det er nok mere dit forsøg på at forklare hvor meget bedre det er hvis man har været ude i en halv sæson længere før man bliver lejet hjem, eller hvor meget bedre det åbenbart er at tage hjem på leje, fremfor at rive en kontrakt til over 100 mil over for at komme væk(fra et ganske rigtigt meget usundt miljø).

    Personligt havde jeg faktisk kæmpe respekt for hvad Cornelius gjorde. Mest af alt fordi jeg dengang mest så ham som en one season wonder, men det viste sig at at fungere godt for ham

    Men det er selvfølgeligt svært at have en saglig diskusion med en som vil gøre alt for at forvride fakta så det passer ind i hans/hendes syn på sagen

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1874
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Farzam skriver at Grabara bliver. Det glæder mig! https://x.com/f_abolhosseini/status/...6MzCmDVGJ4mXmg

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1875
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Men det er selvfølgeligt svært at have en saglig diskusion med en som vil gøre alt for at forvride fakta så det passer ind i hans/hendes syn på sagen
    Seriøst..??!? Cornelius bliver købt hjem fra en kaos-klub med en klubejer, der sviner ham til i pressen. Klubben rykker desuden ned samme sæson. Jeg tænker ikke, det kan sammenlignes med Schjelderups situation i en veldrevet klub, hvor han ikke har lyst til at tage konkurrencen op efter blot et halvt år på trods af, at træneren gerne vil beholde ham i klubben

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •