Side 129 af 130 FørsteFørste ... 2979119126127128129130 SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orKQQSk8iZlYa0

    Godt nok fra tipsbladet.. men alligevel lidt nyt om vores argentinske mand.
    Defensiv stærk, hvilket jeg personligt er glad. Men åbenbart langsom på kuglen. Hvor langsom langsomt så er må vi jo se. Virker umiddelbart som en modsætning til clem der er glimrende på bolden men tilgengæld har mangler på det taktiske og defensive. Måske de to kompensere hinanden fint alt efter modstander.

    Edit:
    Citat: "Så han er en defensiv midtbanespiller?

    - Han er en nummer 6. Helt klart. Og det er han god til. Han er taktisk stærk og ved, hvordan han skal spille som 6'er. Det svære for ham, efter han kom til Europa, har været at tilpasse sig tempoet. Han skal blive hurtigere i boldomgangen. Han er for langsom med bolden."

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1922
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Jeg har hørt en fugl synge om, at man kunne forestille sig/ håbe på velvillighed fra borgmester Vindfeldt om at relokere ungdoms-institutionen på arealet ved siden af bygningen og dermed skaffe mere plads til klubben på 10eren.

    Mht pengediskussionen vil jeg gentage Laursens synspunkt (som ja sikkert kommer fra bestyrelsen) om at den ene ikke nødvendigvis, udelukker det andet, når kagen bliver større:
    Penge til aktionærer (udbytte)
    Peng til faciliteter
    Penge til opgradering at truppen.

    Vi har vel også mange store salg i pipelinen: Kamil, Jelert, Clem, Orri, Roony, mere spekulativt Lund, Sahsah, Oscar Højlund

    Farums forsvar bindes stadig sammen af lunefulde Nagalo, der mangler guidance, når aldrende Kian Hansen ikke kan spille, og ham deres ex-bøf keeper, man da ikke kan misunde dem.

    Vi skal bare ikke ende som Leeds for 20-25 år siden…og indregne årlige CL-deltagelser i budgettet.
    Men mangler vi ikke også baner? Den problematik løser Vindfeldts velvillighed ift nabobygningen ikke rigtigt? Hvis vi virkelig vil samle damer, herre og U-hold på samme anlæg, så skal vi vel op og have 6 baner? Deraf gerne én bane som har en lille tribune tilknyttet. Det håber og forventer jeg i hvert fald er ambitionen. Jeg ser os simpelthen ikke løse udfordringerne ved at blive hvor vi er nu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1923
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    OVERSIGT OVER TIL- & AFGANGE:

    UD:
    - Zeca (Panathinaikos, fri transfer)
    - Stamenic (Røde Stjerne, fri transfer)
    - Kalle (Bordeaux, fri transfer)
    - Singh (?, kontrakt ophævet)
    - Karamoko (Fehervar, leje)
    - Mukairu (Reading, leje)
    - Isak (Fortuna Düsseldorf, leje)
    - Kaufmann (Union Berlin, 2,7 mio. €)
    - Hákon (LOSC Lille, 17 mio. €)
    I alt: 19,7 mio. €

    IND:
    - Larsson (Schalke 04, 2 mio. €)
    - Sander (AaB, 1 mio. €)
    - Achouri (Viborg, 3 mio. €)
    - Elyounoussi (Southampton, fri transfer)
    - Meling (Rennes, 2 mio. €)
    - Tanlongo (Sporting CP, leje)
    I alt: 8 mio. €

    Vinduet er stadig åbent steder som Tyrkiet, Saudi Arabien og flere steder i Asien, så en spiller som Babacar kan stadig komme af sted i dette vindue.
    Selvom tråden er stukket i anden retning, så er det vel ok at diskutere transfers :). Jeg er overordnet ret tilfreds med vinduet, jeg kan ikke sætte en finger på nogle af vores afgange og jeg synes vi har fået dækket truppen nogenlunde ind på alle pladser.

    Målmænd:
    - Kalle ud giver god mening, jeg kunne virkelig godt lide ham, men uden regelmæssig spilletid blev han alt for rusten.

    - Sander ind som andenmålmand er lidt af et sats pga hans alder, men hans debut var så lovende, at jeg er nogenlunde rolig

    Forsvar:
    - Melling ind. Det var den plads hvor vi i særdeleshed manglede og det er en stor profil at få på pladsen. Han er startet godt, men jeg er faktisk lidt i tvivl om han er for dårlig offensivt. Dog er kombinationen af CS og Meling vel optimal mht kvaliteter

    Midtbanen:
    - Zeca ud. Tak for alt, det var helt naturligt
    - Stamenic ville selv prøve noget andet og det er ok, men jeg havde gerne beholdt ham
    - Isak ud, det giver også god mening
    - Hakon ud. Savner energibomben, men vi lever jo netop af disse store salg, så helt perfekt
    - Singh. Fint - videre
    - Mukairu. Fint - videre

    - Tanlongo. Vi manglede en sekser, vi fik en Argentinsk u-20 spiller, spændene. Ingen aner en skid om ham, så vi må se
    - Moi. Jeg var enormt glad da vi skrev med ham, han har fået masser af spilletid, men han mangler lige at vise sig som den helt store stjerne. Det kommer forhåbentligt
    - Achouri. Fedt køb og masser af fart, jeg ville stadig hellere have Daramy, men det var åbenlyst hvorfor det ikke kunne lade sig gøre. En lille bekymring omkring hans skader og det er faktisk pointeret før, vi aner intet om hans skadetendens pga han har spillet i små klubber, men det er startet med er løftet øjenbrun. Ellers fantastisk køb
    - Højlund er kommet op og ser virkelig interessant ud

    Angreb:
    - Karamoko ud. Fint, videre
    - Kauffmann. Jeg gad faktisk godt ha’ set ham igen, men kan sagtens forstå salget og valget af Orri foran ham. Så helt fint

    - Larsson ind. Rigtig godt køb, han er en herlig spiller og ligner en fed person. Han er ikke stærk nok som enlig angriber i de store kampe (rent fysisk), men helt fint.
    - Højlund op. Har ingen ide

    Truppen har nu:

    3 målmand. Kæmpe kvalitet og 2 talenter, lidt spøjst sammensætning, men helt fint
    9 forsvarsspillere. 2 til hver plads og altmuligmanden Diks. I princippet det perfekte setup og kvaliteten, talent og rutine er godt skruet sammen. Dog er jeg en smule bekymret omkring manglende fart og det helt åbenlyse - skaderne
    10 til midtbanen/kanterne (Amoo tæller jeg ikke med og Larsson tæller i angrebet, selvom han dække højre kant genialt). Masser af talent, rutine og gode muligheder for at bytte rundt på pladserne og stille op på forskellige måder. Vi er dækket fint ind på alle pladser, men igen kunne man godt ønske sig en smule mere fart.
    4 angribere (Babacar er udeladt). God variation af kvaliteterne og både talentfuld og rutineret. Corner er og bliver det store spørgsmål, hans skader er simpelthen en for stor hæmsko pt. Havde han været på toppen, så havde angrebet været genialt

    Alt i alt, så skal PC roses for endelig at have sat en god trup sammen mht kvalitet, talent og den dækker Aller pladser. Jeg ser på ingen måder truppen som værende færdig, men nu kan man begynde at lave de små justeringer som vil gøre truppen perfekt. Vi kan begynde at opgradere på nogle pladser og skal ikke bruge hele vinduer op at jagte til pladser, fordi vi rent faktisk ingen har.


  6. #1924
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Selvom tråden er stukket i anden retning, så er det vel ok at diskutere transfers :). Jeg er overordnet ret tilfreds med vinduet, jeg kan ikke sætte en finger på nogle af vores afgange og jeg synes vi har fået dækket truppen nogenlunde ind på alle pladser.

    Målmænd:
    - Kalle ud giver god mening, jeg kunne virkelig godt lide ham, men uden regelmæssig spilletid blev han alt for rusten.

    - Sander ind som andenmålmand er lidt af et sats pga hans alder, men hans debut var så lovende, at jeg er nogenlunde rolig

    Forsvar:
    - Melling ind. Det var den plads hvor vi i særdeleshed manglede og det er en stor profil at få på pladsen. Han er startet godt, men jeg er faktisk lidt i tvivl om han er for dårlig offensivt. Dog er kombinationen af CS og Meling vel optimal mht kvaliteter

    Midtbanen:
    - Zeca ud. Tak for alt, det var helt naturligt
    - Stamenic ville selv prøve noget andet og det er ok, men jeg havde gerne beholdt ham
    - Isak ud, det giver også god mening
    - Hakon ud. Savner energibomben, men vi lever jo netop af disse store salg, så helt perfekt
    - Singh. Fint - videre
    - Mukairu. Fint - videre

    - Tanlongo. Vi manglede en sekser, vi fik en Argentinsk u-20 spiller, spændene. Ingen aner en skid om ham, så vi må se
    - Moi. Jeg var enormt glad da vi skrev med ham, han har fået masser af spilletid, men han mangler lige at vise sig som den helt store stjerne. Det kommer forhåbentligt
    - Achouri. Fedt køb og masser af fart, jeg ville stadig hellere have Daramy, men det var åbenlyst hvorfor det ikke kunne lade sig gøre. En lille bekymring omkring hans skader og det er faktisk pointeret før, vi aner intet om hans skadetendens pga han har spillet i små klubber, men det er startet med er løftet øjenbrun. Ellers fantastisk køb
    - Højlund er kommet op og ser virkelig interessant ud

    Angreb:
    - Karamoko ud. Fint, videre
    - Kauffmann. Jeg gad faktisk godt ha’ set ham igen, men kan sagtens forstå salget og valget af Orri foran ham. Så helt fint

    - Larsson ind. Rigtig godt køb, han er en herlig spiller og ligner en fed person. Han er ikke stærk nok som enlig angriber i de store kampe (rent fysisk), men helt fint.
    - Højlund op. Har ingen ide

    Truppen har nu:

    3 målmand. Kæmpe kvalitet og 2 talenter, lidt spøjst sammensætning, men helt fint
    9 forsvarsspillere. 2 til hver plads og altmuligmanden Diks. I princippet det perfekte setup og kvaliteten, talent og rutine er godt skruet sammen. Dog er jeg en smule bekymret omkring manglende fart og det helt åbenlyse - skaderne
    10 til midtbanen/kanterne (Amoo tæller jeg ikke med og Larsson tæller i angrebet, selvom han dække højre kant genialt). Masser af talent, rutine og gode muligheder for at bytte rundt på pladserne og stille op på forskellige måder. Vi er dækket fint ind på alle pladser, men igen kunne man godt ønske sig en smule mere fart.
    4 angribere (Babacar er udeladt). God variation af kvaliteterne og både talentfuld og rutineret. Corner er og bliver det store spørgsmål, hans skader er simpelthen en for stor hæmsko pt. Havde han været på toppen, så havde angrebet været genialt

    Alt i alt, så skal PC roses for endelig at have sat en god trup sammen mht kvalitet, talent og den dækker Aller pladser. Jeg ser på ingen måder truppen som værende færdig, men nu kan man begynde at lave de små justeringer som vil gøre truppen perfekt. Vi kan begynde at opgradere på nogle pladser og skal ikke bruge hele vinduer op at jagte til pladser, fordi vi rent faktisk ingen har.
    Mange tak for en rigtig god gennemgang af vinduet. Og det glæder mig at jeg læser lidt optimisme i din tekst.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1925
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...sommer/9934991

    Grabara har indgået en aftale med Wolfsburg fra næste sommer.

    Lidt spøjst klubvalg. Jeg troede at en spiller med hans kvaliteter og selvtillid ventede på en klub af de større.

    Godt for os at vide allerede nu dog - så kan erstatningen hentes ind til vinter allerede.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1926
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Er spændt på prisen.

  11. #1927
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Er spændt på prisen.
    Ja det vil i hvert fald være enormt skuffende, hvis det er 5 mio euro som Tyske medier beskriver markedsprisen som værende. Også selvom vi sikkert mister lidt i købsprisen ved at beholde ham et år endnu og ikke lade ham gå nu.

  12. #1928
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det vil i hvert fald være enormt skuffende, hvis det er 5 mio euro som Tyske medier beskriver markedsprisen som værende. Også selvom vi sikkert mister lidt i købsprisen ved at beholde ham et år endnu og ikke lade ham gå nu.
    Vi sælger da ikke Kamil inden et CL-gruppespil, hvor han kan vise sig frem, for 37,5 mio kr- og da slet ikke, når han selv til sommer vil have to år tilbage af sin kontrakt. Det må være nogle tyske aviser, der har fået adskille krus Krombacher for meget
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1929
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Vi sælger da ikke Kamil inden et CL-gruppespil, hvor han kan vise sig frem, for 37,5 mio kr- og da slet ikke, når han selv til sommer vil have to år tilbage af sin kontrakt. Det må være nogle tyske aviser, der har fået adskille krus Krombacher for meget
    Det ligner bare, at de har slået op på transfermarkt. Her står han til 5 mio euro.

  15. #1930
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Mærkeligt hvis man vælger at indgå en aftale før CL gruppekampene, hvor han kan få mulighed for at vise sig yderligere frem. Og de 5 mio euro holder ingensteder. Det må være noget de har hevet ud af bagdelen et sted fra.

  16. #1931
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Jeg forventer prisen nærmer sig 100 mio kr. plus en god videresalgsklausul. Især når de vil sikre ham et år i forvejen.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1932
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...for-ny-stopper Nees forklarer, at der var ingen mulighed for en midtstopper mere, fordi vi har fem, og får det at Diks nu er midtstopper og ifølge Nees den klart denbedste til at lyde positivt, istedet for det som det er, en mindre skandale

  19. #1933
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja og det er nok derfor, at pt er lejet fremfor købt med det samme, som Diogo blev.
    Og som lille sjov sidebemærkning, så er hans 130 spilleminutter i den bedste Portugisiske liga præcis 130 gange mere end Schelderups spilletid i samme liga. :-)
    Hvorfor har Schelderup spillet under 1 minut? Blev han skadet med det samme, eller blev skiftet ind i overtiden for at trække tiden?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. #1934
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvorfor har Schelderup spillet under 1 minut? Blev han skadet med det samme, eller blev skiftet ind i overtiden for at trække tiden?
    Han blev skiftet ind i det 90. minut i en kamp, hvor Benfica første 3-0. Forøvrigt sammen med Casper Tengstedt. Derudover har han i ca. halvdelen af kampene været på bænken i samtlige minutter og i den anden halvdel ikke kunne komme i truppen. Om det skyldes skader ved jeg ikke, men umiddelbart handler det blot om, at han ikke har været god nok til at komme i betragtning....ikke at det måske er synderligt overraskende, da Benfica er et fornuftigt hold.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1935
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Luther Singh til Cukaricki. Forresten den samme klub, der i sin tid solgte os Pavlovic.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •