Oprindeligt indsendt af
Døren
Babacar er den helt store gåde. På mig virker som en ekstremt dårlig fodboldspiller, og jeg ser frem til den dag (hvis den kommer), hvor vi får en forklaring på, hvorfor lige han blev købt. Hvor længe blev han scoutet og af hvem? Hvorfor tænkte man "Han er er perfekt til at sikre os mesterskaber"? Etc. På et tidspunkt skrev en bruger på twitter, at Babacar var blevet anholdt på D'Angleterre med kokain, og jeg tænkte armen for fanden, men det forklarer jo, at han er helt væk fra truppen. Jeg tænkte dog også, at hvis det passede, ville vi høre mere om det. Siden det ene tweet har der intet været, så det var nok bare en bøffer, der hyggede sig.
Som jeg tidligere har skrevet, så jeg træningskampen mod Fremad Amager preseason, og alle spillere kommanderede med ham "Baba, left, BABA!". "Baba, stay-stay, BABA!". Og Zeca råbte konstant på fransk. Det fik mig til at konkludere, at Babacar simpelthen bare er en dårlig fodboldspiller, som hverken har tilstrækkelig fodboldforståelse til at spille en træningskamp eller til at forstå til et taktisk oplæg.
Babacar er nok bare en dårlig fodboldspiller, og selvom det kloster dyrt, skal han bare væk fra truppen og klubben. Helt væk. Tak for lort PC.