Side 2 af 130 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #16
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Lyngby er da hadeklub nr. 1 - i hvert fald når man tidligere fulgte B1903.
    Jeg troede, at det var Brøndby.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg troede, at det var Brøndby.
    Ret beset er der jo ikke ret meget tilbage af det Brøndby jeg er vokset op med at hade i 90'erne.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Ret beset er der jo ikke ret meget tilbage af det Brøndby jeg er vokset op med at hade i 90'erne.
    Jeg syntes så, det var fuldt ud lige så modbydeligt, at se dem juble rundt med mesterskabs-pokalen, her sidst de vandt, som det var i slut 90'erne.
    Lige så fornøjeligt som at blive trukket nøgen gennem et brombær-krat.
    Jeg ønsker aldrig, at opleve det igen!


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg troede, at det var Brøndby.
    "Slaget om Lyngbyvejen" var årets kampe.

    Brøndby rykkede først op i 1. division i starten af 80'erne
    Øvre C'er

  5. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi er simpelthen begyndt at have en debat om hvorvidt Brøndby eller Lyngby er vores ærkerivaler..!?

    Så har man da set det med… :-D

    Zan

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi er simpelthen begyndt at have en debat om hvorvidt Brøndby eller Lyngby er vores ærkerivaler..!?

    Så har man da set det med… :-D

    Zan
    Det er egentlig en meget interessant debat, omend den næppe hører til i denne tråd. :-)
    BIF er selvfølgelig vores ærkerival (den store konkurrent både sportsligt og fan-mæssigt siden starten i 92), men derfor har vi fans nok stadig forskellige hademodstandere. Som gammel 03'er kan jeg sagtens forstå, hvis man ser Lyngby som måske største rival - det var det vel reelt set grundet placering, historik og kamp om guldet i 91/92. Forøvrigt er man som gammel 03'er jo heller ikke ligefrem KB-fan :-)

    Personligt kan jeg ikke udstå BIF og kaster lidt op i munden hver gang jeg ser en remouladefarvet trøje i bybilledet. Rykkede de ud, gik konkurs eller andet dårligt vil glæde mig dybt. Men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg virkelig også hader de klubber som på en eller anden måde udfordrer os og "spiller smarte". Og her er FCM og FCN virkelig højt oppe på den liste. FCM grundet deres retorik og da de har været direkte konkurrent i mange år. FCN grundet deres ulidelige bedrevidenhed, fine fornemmelser og eksperternes kæledægger helt tilbage fra Hjulmands tid i klubben. At de nu igen snupper guldet og endda nu med min hadespiller nr 1 i Marcondes på holdet kan virkelig bringe mit pis i kog. De skulle være rykket ud sidste år, da de lå med røven i vandskorpen omkring jul.
    Sidst redigeret af k@sper : 04.02.23 kl. 11:03

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi er simpelthen begyndt at have en debat om hvorvidt Brøndby eller Lyngby er vores ærkerivaler..!?

    Så har man da set det med… :-D

    Zan
    Ikke ærkerivaler men hadeklub
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Ikke ærkerivaler men hadeklub
    Jeg er også gammel 03'er, men jeg hader stadigvæk BØF langt mere end SlyngelBØF. BØF indeholder alt det jeg afskyr i det danske samfund, og deres selvretfærdige selvfedme overgår med længder de ligblås ditto.

    Min far derimod, der havde svært ved at 1903 blev til FCK, han afskyr SlyngelBØF mere end de vegetardage hans kone har tvunget ham til, og for ham er BØF bare et tarveligt projektet sponsoreret af Socialdemokraterne.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er egentlig en meget interessant debat, omend den næppe hører til i denne tråd. :-)
    BIF er selvfølgelig vores ærkerival (den store konkurrent både sportsligt og fan-mæssigt siden starten i 92), men derfor har vi fans nok stadig forskellige hademodstandere. Som gammel 03'er kan jeg sagtens forstå, hvis man ser Lyngby som måske største rival - det var det vel reelt set grundet placering, historik og kamp om guldet i 91/92. Forøvrigt er man som gammel 03'er jo heller ikke ligefrem KB-fan :-)

    Personligt kan jeg ikke udstå BIF og kaster lidt op i munden hver gang jeg ser en remouladefarvet trøje i bybilledet. Rykkede de ud, gik konkurs eller andet dårligt vil glæde mig dybt. Men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg virkelig også hader de klubber som på en eller anden måde udfordrer os og "spiller smarte". Og her er FCM og FCN virkelig højt oppe på den liste. FCM grundet deres retorik og da de har været direkte konkurrent i mange år. FCN grundet deres ulidelige bedrevidenhed, fine fornemmelser og eksperternes kæledægger helt tilbage fra Hjulmands tid i klubben. At de nu igen snupper guldet og endda nu med min hadespiller nr 1 i Marcondes på holdet kan virkelig bringe mit pis i kog. De skulle være rykket ud sidste år, da de lå med røven i vandskorpen omkring jul.
    Sad selv på Gentofte Stadion, men var nok ikke helt gammel nok til decideret at hade Lyngby :-)

    Derfor har jeg nok lidt svært ved at forstå hvordan nogle kan være tilnærmelsesvis lige så klamme og hæslige som BIF.

    Var heller ikke hensigten at gøre mig til dommer. Var blot lidt overrasket :-)

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er også gammel 03'er, men jeg hader stadigvæk BØF langt mere end SlyngelBØF. BØF indeholder alt det jeg afskyr i det danske samfund, og deres selvretfærdige selvfedme overgår med længder de ligblås ditto.

    Min far derimod, der havde svært ved at 1903 blev til FCK, han afskyr SlyngelBØF mere end de vegetardage hans kone har tvunget ham til, og for ham er BØF bare et tarveligt projektet sponsoreret af Socialdemokraterne.
    Det var en faktuel rettelse, om hvad diskussionen handlede om, ikke en tilkendegivelse af mit eget standpunkt. På trods af, at jeg selv kommer fra B1903-siden ind i FCK, er min væmmelse ved Blackstone Investment Fund også langt større end ved pølseridderne ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    De sidste par timer har mit feed præsenteret mig for to unge, upcoming talentfulde defensive midtbanespillere.

    - Federico Redondo (19 år), som spiller i Argentinos Juniors, og fik debut på Argentinas U20 landshold sidste år. (Og ja, det er som i Matador. "Fede" er Fernandos søn..)
    - Houssem Mrezigue (22 år), som netop er blevet kåret til turneringens spiller under African Nations Championship (De afrikanske mesterskaber for hvad der tilsvarer ligalandshold) i januar for værtslandet og finalisterne fra Algeriet.

    De kunne være interessante at holde øje med. Især Mrezigue, hvis stats i defensiven og afleveringsprocenter ligger tæt på Zecas.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De sidste par timer har mit feed præsenteret mig for to unge, upcoming talentfulde defensive midtbanespillere.

    - Federico Redondo (19 år), som spiller i Argentinos Juniors, og fik debut på Argentinas U20 landshold sidste år. (Og ja, det er som i Matador. "Fede" er Fernandos søn..)
    - Houssem Mrezigue (22 år), som netop er blevet kåret til turneringens spiller under African Nations Championship (De afrikanske mesterskaber for hvad der tilsvarer ligalandshold) i januar for værtslandet og finalisterne fra Algeriet.

    De kunne være interessante at holde øje med. Især Mrezigue, hvis stats i defensiven og afleveringsprocenter ligger tæt på Zecas.
    Der er ingen tvivl om at vi bør Redondos søn :). Selv ubeset er jeg fan haha, FCK og søn kan bliver vores nye slogan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    (Og ja, det er som i Matador. "Fede" er Fernandos søn..)
    Lol! Kudos for joken!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Vi bør hente Markus Solbakken til sommer. Synes han var en af banens bedste mod os og han er lidt en moderne fodboldspiller der kan spille begge veje.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Vi bør hente Markus Solbakken til sommer. Synes han var en af banens bedste mod os og han er lidt en moderne fodboldspiller der kan spille begge veje.
    Jeg håber så inderligt, at vi er over de tider, hvor FCK henter en spiller, blot fordi han gjorde det godt i én kamp mod dem. Derudover regner jeg med at scoutingafdelingen kan se forbi det fædrende ophav, og ikke henter en 22åric discountspiller uden interessante meritter på BØF's varelager.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •