Side 4 af 130 FørsteFørste 12345671454104 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1948

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2023

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi bliver simpelthen nødt til at indføre, at hvis man skal have en bruttoløn på 5 mio. eller derover, så skal 50% af den løn simpelthen være præstationsbaseret, primært på baggrund af hvor spilleklar man er i kontraktperioden.
    Jeg vil tro, at en sådan lønpolitik vil indskrænke vores muligheder for at tilknytte de højt besungne stjerner ganske betragteligt. I tilfældet Cornelius skulle man nok bare havet lade det være ved interessen. Og så må jeg bare sige, at vi som klub har haft begrænset held med at sprænge banken for spillere. Også før PC. Hvis hitraten ikke forbedres markant meget snart, må man sadle om.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg vil tro, at en sådan lønpolitik vil indskrænke vores muligheder for at tilknytte de højt besungne stjerner ganske betragteligt. I tilfældet Cornelius skulle man nok bare havet lade det være ved interessen. Og så må jeg bare sige, at vi som klub har haft begrænset held med at sprænge banken for spillere. Også før PC. Hvis hitraten ikke forbedres markant meget snart, må man sadle om.
    Det tror jeg du har ret i.

    Præstationsbaseret løn lyder fantastisk i mine ører, men i praksis vil vi ikke komme i nærheden af spillere som Corner eller Delaney.

    Nææ måske burde vi bare acceptere vores led i fødekæden og blive ved med at satse på de "unge". Det har selvfølgelig bare den slagside at vi kommer til at være langt mere ustabile og snakken om DM guld hvert år vil nærmest være komisk.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det tror jeg du har ret i.

    Præstationsbaseret løn lyder fantastisk i mine ører, men i praksis vil vi ikke komme i nærheden af spillere som Corner eller Delaney.

    Nææ måske burde vi bare acceptere vores led i fødekæden og blive ved med at satse på de "unge". Det har selvfølgelig bare den slagside at vi kommer til at være langt mere ustabile og snakken om DM guld hvert år vil nærmest være komisk.
    Som du selv er inde på, så vil det gøre os mindre konkurrencedygtige og hæmme vores ambitioner. Hvorfor er det ønskværdigt?

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Som du selv er inde på, så vil det gøre os mindre konkurrencedygtige og hæmme vores ambitioner. Hvorfor er det ønskværdigt?
    Hvis klubbens Økonomi kan holde til det, så go for it, men som Cybermac er inde på, hvis "hitraten" er så ringe på sigt, så kunne jeg da godt forstille mig man ændre strategi, men det er spekulationer.

    Jeg vil allerede vove at påstå at allerede nu med vores ændret strategi med at satse på flere unge i fremtiden med henblik på hurtige salg, så er det uundgåeligt at det kommer til at hæmme vores ambitioner. Kommentaren ledelse er kommet med "Vi skal vinde DM guld hvert år" er jo tom luft. Det kan være jeg fejl, men tiderne med at vinde 2-3 DM guld i træk er forbi.

    Det har jeg egentlig accepteret som Fan, men det er jo ikke sikkert alle har accepteret denne realitet :)

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi bliver simpelthen nødt til at indføre, at hvis man skal have en bruttoløn på 5 mio. eller derover, så skal 50% af den løn simpelthen være præstationsbaseret, primært på baggrund af hvor spilleklar man er i kontraktperioden.
    Problemet med præstationsbetinget løn er at det kan skabe nogle usunde tendenser, både i truppen og for den enkelte.

    Hvis du har en kontrakt hvor du skal spille x antal kampe for at få din fulde løn, så bliver dit fokus din egen spilletid fremfor holdets bedste. Det er også meget sandsynligt at en skadet spiller forcerer genoptræningen for at kunne tjene sin løn hjem.

    Det lyder godt på papiret men jeg tvivler på at det er den rette løsning.

    I Corners tilfælde skulle man nok bare have ladet helt være og tilfældet er nok det samme med Delaney...

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kommentaren ledelse er kommet med "Vi skal vinde DM guld hvert år" er jo tom luft. Det kan være jeg fejl, men tiderne med at vinde 2-3 DM guld i træk er forbi.

    Det har jeg egentlig accepteret som Fan, men det er jo ikke sikkert alle har accepteret denne realitet :)
    Det er jeg faktisk ikke enig i at den er. Vi bør absolut stræbe efter at kunne sætte 2-3-4 fire DM-guld i træk sammen. Kigger man rundt på ligaerne i Europa, så er der mange klubber som formår dette, så hvorfor skulle vi ikke også kunne det? Vi er fortsat væsentligt foran på økonomi, og følger vi planen, ja så kommer vi kun yderligere foran inden for de næste par år. Hvis vi kombinerer vores stærkere købekraft med kompetente beslutninger på det sportslige ledelesesniveau så kan jeg slet ikke se, hvorfor dette ikke skulle kunne lade sig gøre - og som minimum skal vi da have ambitionen om det?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg vil tro, at en sådan lønpolitik vil indskrænke vores muligheder for at tilknytte de højt besungne stjerner ganske betragteligt. I tilfældet Cornelius skulle man nok bare havet lade det være ved interessen. Og så må jeg bare sige, at vi som klub har haft begrænset held med at sprænge banken for spillere. Også før PC. Hvis hitraten ikke forbedres markant meget snart, må man sadle om.
    Hvilke spillere tænker du på mht hitrate og sprænge banken?

    Mht transferkroner så har PC sprængt banken to gange nemlig med Corner og Johannesson (er der flere?) og i begge tilfælde er det måske stadig lidt tidligt at bedømme dem som totale kiks. Johannessons udvikling har være skuffende, men han er stadig meget ung og spiller nogenlunde fast på Islands landshold, så han opretholder nok stadig en fin værdi, såfremt vi vil sende ham videre. Han kan trods alt også stadig nå at udvikle sig og blive en profil.
    Mht Corner så synes jeg måske nok, at vi er en smule bagkloge, hvis vi konkluderer at vi ikke skulle have hentet ham. Den transfer var imo en total no-brainer på daværende tidspunkt af flere grunde, nemlig at Biel ville videre, at vi manglede den type angriber, at han nærmest ikke havde været skadet i Tyrkiet, at han på daværende tidspunkt havde et meget højt niveau og at vi kunne få ham betragteligt under hans markedspris både på transfer og på løn. Jeg kan helt ærligt ikke se, hvordan man kunne lade være med at hente ham under de omstændigheder.

    Jeg synes ikke, at der pt. er grund til at ændre strategien med "stjerner og unge". Dertil må vi lige give den en chance i nogle år endnu, inden den kan vurderes fuldt ud. Vi har jo også hentet spillere som Claesson og Vavro som har udfyldt deres roller glimrende (især Claesson som leder) og nu Diogo som forhåbentlig også kan komme ind og gå forrest.

    Edit:
    Jeg havde glemt Amoo, som man også sprængte banken for. Han er selvfølgelig en katastrofe på alle planer.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Problemet med præstationsbetinget løn er at det kan skabe nogle usunde tendenser, både i truppen og for den enkelte.
    Det største problem med præstationsbaserede kontrakter er at spilleren skal belønnes med en bedre forventet løn for at acceptere den øgede usikkerhed. Over tid betyder det at vi skal betale mere for den (næsten) samme kvalitet, og under antagelse af at vores lønbudget er fast, så må det alt andet lige medføre at kvaliteten af vores trup falder.

    Derudover kommer så de problemer med trupharmoni og øget egoisme som andre beskriver.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvilke spillere tænker du på mht hitrate og sprænge banken?

    Mht transferkroner så har PC sprængt banken to gange nemlig med Corner og Johannesson (er der flere?) og i begge tilfælde er det måske stadig lidt tidligt at bedømme dem som totale kiks. Johannessons udvikling har være skuffende, men han er stadig meget ung og spiller nogenlunde fast på Islands landshold, så han opretholder nok stadig en fin værdi, såfremt vi vil sende ham videre. Han kan trods alt også stadig nå at udvikle sig og blive en profil.
    Mht Corner så synes jeg måske nok, at vi er en smule bagkloge, hvis vi konkluderer at vi ikke skulle have hentet ham. Den transfer var imo en total no-brainer på daværende tidspunkt af flere grunde, nemlig at Biel ville videre, at vi manglede den type angriber, at han nærmest ikke havde været skadet i Tyrkiet, at han på daværende tidspunkt havde et meget højt niveau og at vi kunne få ham betragteligt under hans markedspris både på transfer og på løn. Jeg kan helt ærligt ikke se, hvordan man kunne lade være med at hente ham under de omstændigheder.
    Som du kom i tanke om, er der jo Amoo, og ham er der vist ingen tvivl om må kategoriseres som en massiv skuffelse, om end ikke af de normale årsager. Vavro lå også efter sigende i prislejet på 25-30 mio. kr. Han har ikke skuffet, men på den anden side har han heller ikke just imponeret i forhold til prisen.

    Johannessonkøbet irriterer mig. Jeg synes grundlæggende, at han er en fin spiller. Men han er i den grad en 8er, og vi har nu i 1½ år stort set ikke har brugt ham i den rolle. Og han bliver aldrig fantastisk som kantspiller/ydermidtbane. Hvis ikke man kan/vil bruge ham, hvor han er klart bedst som spiller (og det kan der være gode grunde til ift. konkurrenter og taktik fx), så er det ikke noget godt køb.

    Corner er jeg meget splittet omkring men hælder nok til din konklusion. Det var ikke ukendt, at han sled noget med skader og ikke trænede så meget i Tyrkiet. Men omvendt spillede han fast for Trabzonspor og var jo i øvrigt kvalitetsmæssigt rigelig god til den Tyrkiske liga. I den rolle han også ca. var tiltænkt i FCK. Og så var det Corner! Hvilket jo så også gør, at han falder lidt uden for kategori i forhold til vores transferstrategi. Man havde næppe brugt 40 mio. kr. på en spiller på Corners niveau, alder og med hans skadeshistorik, hvis ikke det havde været en, der tidligere havde været en profil i FCK. Men det kan jo ende med at være en meget dyrt købt gammel kærlighed, hvis han skal til at have en muskelskade hver anden måned :-/

    Jeg synes ikke, at der pt. er grund til at ændre strategien med "stjerner og unge". Dertil må vi lige give den en chance i nogle år endnu, inden den kan vurderes fuldt ud. Vi har jo også hentet spillere som Claesson og Vavro som har udfyldt deres roller glimrende (især Claesson som leder) og nu Diogo som forhåbentlig også kan komme ind og gå forrest.
    Næh strategien i sig selv er jeg heller ikke klar til forlange ændret. Jeg synes mere, at der er grund til man allerede bør have overvejet, hvordan man får mere ud af de offensive indkøb. Man har i perioden efteråret 2021 til og med efteråret 2022 til midtbanen og angrebet indtil nu hentet Babacar, Mukairu, Karamoko, Isak, Amoo, Corner, NJ, Claesson og Luther Singh. Status er 6 nulboner, 1 der er mere skadet end klar, 1 der er ok men ikke mere og så en - én - der virkelig har været en succes. De har tilsammen kostet omkring 140 mio. kr. i rene transferbeløb (ud fra hvad de åbne kilder har nævnt, naturligvis). Det er historisk ringe. Man må håbe, at Larsson og Diogo er bedre scoutet (og anvendt) og at den sportslige ledelse i øvrigt har overvejet, hvordan man får en bedre hitrate på offensivspillere.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvilke spillere tænker du på mht hitrate og sprænge banken?
    Man kan jo diskutere, hvad der ligger i at sprænge banken, men min fornemmelse er, at vi har haft blandet succes med at rykke de økonomiske grænser i klubben. Det kan være på transfers, løn eller begge dele - og i sagens natur har vi kun rygter og spekulationer at forholde os til.

    Du nævner selv nogle oplagte eksempler. Jeg ville tilføje Ulrich Laursen, som ganske vist endte med at være vigtig for os, men skulle bruge noget tid; Ailton, der aldrig rigtig blev den succes, man kunne håbe på; Pep Biel, som selvfølgelig sluttede fremragende af, men igen skulle bruge tid, og ikke blev den økonomiske gevist, der vist oprindelig blev drømt om. Derudover har vi haft nogle løntunge spillere i f.eks. Mellberg, Bjelland og Ryan, man nok kunne have ønsket sig mere af.

    Er hitraten på de dyre spillere nødvendigvis dårligere end for de mindre dyre? Måske, måske ikke, men det er åbenlyst, at vi pt. har en uforholdsmæssigt stor andel af budgettet bundet op på spillere, der ikke bidrager tilstrækkeligt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Som du kom i tanke om, er der jo Amoo, og ham er der vist ingen tvivl om må kategoriseres som en massiv skuffelse, om end ikke af de normale årsager. Vavro lå også efter sigende i prislejet på 25-30 mio. kr. Han har ikke skuffet, men på den anden side har han heller ikke just imponeret i forhold til prisen.

    Johannessonkøbet irriterer mig. Jeg synes grundlæggende, at han er en fin spiller. Men han er i den grad en 8er, og vi har nu i 1½ år stort set ikke har brugt ham i den rolle. Og han bliver aldrig fantastisk som kantspiller/ydermidtbane. Hvis ikke man kan/vil bruge ham, hvor han er klart bedst som spiller (og det kan der være gode grunde til ift. konkurrenter og taktik fx), så er det ikke noget godt køb.

    Corner er jeg meget splittet omkring men hælder nok til din konklusion. Det var ikke ukendt, at han sled noget med skader og ikke trænede så meget i Tyrkiet. Men omvendt spillede han fast for Trabzonspor og var jo i øvrigt kvalitetsmæssigt rigelig god til den Tyrkiske liga. I den rolle han også ca. var tiltænkt i FCK. Og så var det Corner! Hvilket jo så også gør, at han falder lidt uden for kategori i forhold til vores transferstrategi. Man havde næppe brugt 40 mio. kr. på en spiller på Corners niveau, alder og med hans skadeshistorik, hvis ikke det havde været en, der tidligere havde været en profil i FCK. Men det kan jo ende med at være en meget dyrt købt gammel kærlighed, hvis han skal til at have en muskelskade hver anden måned :-/



    Næh strategien i sig selv er jeg heller ikke klar til forlange ændret. Jeg synes mere, at der er grund til man allerede bør have overvejet, hvordan man får mere ud af de offensive indkøb. Man har i perioden efteråret 2021 til og med efteråret 2022 til midtbanen og angrebet indtil nu hentet Babacar, Mukairu, Karamoko, Isak, Amoo, Corner, NJ, Claesson og Luther Singh. Status er 6 nulboner, 1 der er mere skadet end klar, 1 der er ok men ikke mere og så en - én - der virkelig har været en succes. De har tilsammen kostet omkring 140 mio. kr. i rene transferbeløb (ud fra hvad de åbne kilder har nævnt, naturligvis). Det er historisk ringe. Man må håbe, at Larsson og Diogo er bedre scoutet (og anvendt) og at den sportslige ledelse i øvrigt har overvejet, hvordan man får en bedre hitrate på offensivspillere.
    Med Vavro synes jeg faktisk, at man har fået tæt på præcis det man ønsker sig ved store indkøb, nemlig en spiller som gik ind og var helt essentiel i at vinde mesterskabet sidste år. Han har været lidt mere svingende efter sommer, men det har det meste af holdet været i Thorups cirkus af en taktisk.

    Johannesson er havde alle nok håbet mere fra. Det er svært for os at vide, hvad årsagen skyldes. Det kan (som du nævner) være fordi, at han aldrig rigtig spiller favoritpositionen - omvendt kan det være, at han ikke spiller den, fordi han ikke er god nok til at ligge centralt. Grunden ligger nok et sted i mellem og så er der nok bare sket det, at han simpelthen er blevet overhalet indenom af Hakon og andre (bl.a. et indkøb af Claesson). Det var måske svært at forudse i sommeren 21. Jeg har forøvrigt svært ved at se ham udvikle sig voldsomt hos os pga den manglende spilletid, så måske man skal overveje en udlejning hvis muligt.

    Jeg er enig i, at de offensive køb har været ringe over en bred kam. Men de dårlige indkøb ligger primært i det ene vindue for et år siden og jeg formoder, at PC er blevet klogere, ligesom han i hvert fald har fået en meget stærkere sparingspartner i Neestrup. Efter det famøse vindue har vi hentet Claesson fast, Daramy på leje, Diogo, Corner, Larsson på leje og har forlænget med Roony. Det ser på papiret ganske fornuftigt ud.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan jo diskutere, hvad der ligger i at sprænge banken, men min fornemmelse er, at vi har haft blandet succes med at rykke de økonomiske grænser i klubben. Det kan være på transfers, løn eller begge dele - og i sagens natur har vi kun rygter og spekulationer at forholde os til.

    Du nævner selv nogle oplagte eksempler. Jeg ville tilføje Ulrich Laursen, som ganske vist endte med at være vigtig for os, men skulle bruge noget tid; Ailton, der aldrig rigtig blev den succes, man kunne håbe på; Pep Biel, som selvfølgelig sluttede fremragende af, men igen skulle bruge tid, og ikke blev den økonomiske gevist, der vist oprindelig blev drømt om. Derudover har vi haft nogle løntunge spillere i f.eks. Mellberg, Bjelland og Ryan, man nok kunne have ønsket sig mere af.

    Er hitraten på de dyre spillere nødvendigvis dårligere end for de mindre dyre? Måske, måske ikke, men det er åbenlyst, at vi pt. har en uforholdsmæssigt stor andel af budgettet bundet op på spillere, der ikke bidrager tilstrækkeligt.
    Spørgsmålet er så, om vores hitrate er dårligere end i andre klubber, eller om det bare er sådan i fodbold. Men jeg er enig i, at vi har lidt for mange af de dyrere drenge, som ikke spiller. Heri tæller Corner og langtidsskadede Zeca og Boile jo tungt. Det må også være noget man har med i overvejelserne omkring en eventuel forlængelse til Zeca. Ud over de skadede spillere, så har vi vel kun Babacar og til dels Ankersen af de rigtig løntunge, som ikke spiller nogenlunde regelmæssigt.

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om vores hitrate er dårligere end i andre klubber, eller om det bare er sådan i fodbold. Men jeg er enig i, at vi har lidt for mange af de dyrere drenge, som ikke spiller. Heri tæller Corner og langtidsskadede Zeca og Boile jo tungt. Det må også være noget man har med i overvejelserne omkring en eventuel forlængelse til Zeca. Ud over de skadede spillere, så har vi vel kun Babacar og til dels Ankersen af de rigtig løntunge, som ikke spiller nogenlunde regelmæssigt.
    Måske er det bare naturligt, at når man går et step op - så skal man lige finde sig til rette. Jeg har også fornemmelsen at det ikke altid går når vi vil købe større ind (i øvrigt også hos andre danske klubber). Ved ikke om vi bare husker Mussi og Ailton bedre end Santin og Hangeland.

    Vi laver alle fejl (rent faktisk - så burde danskere værre eb smule bedre til at erkende denne del), så derfor kan jeg også fint leve med Amoo, Mukairu, Karamoko eller Babacar… det er kombinationen af dem alle der er problemet. Ikke et enkelt fejlskud, men en kæderække af fejl

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spørgsmålet er så, om vores hitrate er dårligere end i andre klubber, eller om det bare er sådan i fodbold.
    Det kunne være interessant at sætte kontraktværdi og spilletid overfor hinanden og sammenligne med andre klubber i ligaen samt klubber med lignende økonomiske muskler og/eller status i udlandet, men det kræver et datagrundlag, som ikke er frit tilgængeligt og under alle omstændigheder vil bygge på en masse antagelser, da klubberne i sagens natur ikke offentliggør den slags.

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2023

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det kunne være interessant at sætte kontraktværdi og spilletid overfor hinanden og sammenligne med andre klubber i ligaen samt klubber med lignende økonomiske muskler og/eller status i udlandet, men det kræver et datagrundlag, som ikke er frit tilgængeligt og under alle omstændigheder vil bygge på en masse antagelser, da klubberne i sagens natur ikke offentliggør den slags.
    Som du skriver er det nok et ret stort og måske umuligt arbejde. Men hvis vi kigger til FCM så har de alene indenfor de sidste par år hentet meget dyre offensive spillere i Marrony, Kaba, Sisto, Pfeiffer og sikkert flere, som har været komplet håbløse.
    I Brøndby hedder flere af deres nylige større offensive indkøb bla. Pavlovic, Bjørk, Fallenius og Erceg. Et andet prisniveau, men stadig spillere som er faldet helt igennem. Så vi er ikke de eneste, der kan have svært ved at ramme plet på de pladser.

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Unibet på brystet fra sommeren 2021 (til minimum 2023)
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 13.02.21, 03:15
  4. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  5. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •