Oprindeligt indsendt af
qwert
Lad mig lige starte med at beklage, for så sur er jeg heller ikke på ham, så der fik jeg nok bare formuleret mig lidt skidt ovenpå et par fadøl. Jeg kan godt se, at han har nogle relationelle færdigheder, som Roony fx ikke har, og han er god til at ligge inde i mellemrummet og er egentlig med i en del i går. jeg bemærker også flere gange, at Hakon er trukket ned i banen, og så ligger Diogo på toppen og det er jo også rart med en spiller der ikke er så statisk, som Daramy fx er. Men jeg synes bare her efter de første par kampe, at hans afleveringer virker svage, hans afslutninger ser godt nok uskarpe ud og han kan absolut intet mand-mod-mand. Men jeg er helt enig i, at han er en ganske fin FCK-spiller, men er det virkelig det der niveau, vores stjernespillere skal have? Jeg synes bare, han er blevet talt meget op, og jeg er nok også farvet af, at medierne ser 100 kampe for Benfica og så bare konkluderer, at han er vildt god, fordi der ligger et enkelt godt langskudsmål mod FCM på YouTube. Jeg forventer bare mere af stjernespillere, men jeg har muligvis misforstået, hvad en stjernespiller er.